Honda inovuje nabídku off-roadů a představuje nové enduro CRF 450L
Text: Dominik Valášek | Zdroj: Honda | Foto: Press | Zveřejněno: 29.5.2018 | Zobrazeno: 24 407x
Text: Dominik Valášek | Zdroj: Honda | Foto: Press | Zveřejněno: 29.5.2018 | Zobrazeno: 24 407x
Honda crf 450 l je pěkná no ale jinak tj úplně zbytečný počin.To mohli homologovat xko a bylo by to tak jak to má wr450f.Servisni intervaly směšné,moje Honda XRR má po 1500km.Na dnešní dobu tragédie opravdu.Budoucnost endur je tragická.
Až se na ni svezu dam vedet R ko mam doma v garáži a na 250 L jsem jel... proto doufam že to tak nebude...
Marty11: právě, že přesný opak, cos napsal, ve šlépějích CRF 250L právě vubec nejde, moc o těch motorkách asi nevíš
dominátor je do terénu těžkej ingot
...je mi 51 let a moooc se toužím dožít něčeho ala Dominátor, který vlastním. Tohle je zase nějak jinde, možná někdy varianta "rallye" ale myslím, že se důchodu dočkám pořád s motorkou z minulého století
Za mě zbytečná práce, stávající 250 R a 450R měli opatřit homologací a viděli by jste ten frkot prodeje.
Ty R jsou super a motory jsou na tom líp jak další renomované značky... můj názor.
A 250L ...? Výkonově o ničem tak do města a do práce ale do terénu určitě ne bojím se že 450 L bude ve šlépějích 250L za mě
to je opravdu k pláči co Honda pouští na trh. Výkon škoda mluvit, prťavá nádrž, úzké nepohodlné sedlo, interval výměny oleje ani nekomentuju. Prodejní trhák to asi nebude. Není to ani ostré ani tupé enduro
Konecne! Vypada to na kvalitni stroj z japonska, ktery tady chybel. O vykonu bych taky nemluvil predcasne. Myslim ze po par upravach to pojede az az.. bavime se o motorce ktera je navrzena u HRC pro zavody a nasledne zcivilizovana. S cenou pod 200tkc se asi urcite pocitat neda. Ale bude levnejsi nez Afrika a hlavne o metrak lehci. Jdu setrit...
S CRF 450L a se servisem po 1 tis km si dělá Honda z lidí akorát legraci. To i ty AJP s čínskými motory mají servis po 3 tis.
Za mě palec , těch 18,5 kW bude ve finale mít každej jen v papírech...bude to určitě přes 55 k po otevření. Určitě to bude dobrej bike pro lidi, co s ním na místní trať chtějí dojet legálně. Jako slušné enduro či trail bike to půjde na odbyt velice dobře,...pokud za to nebudou chtít 250 t. CZK. Pro enduro hobby jezdce myslim super I těch 1000 km olej, filtr. Pokud to bude pod 200k, jasná volba.
Je čím dál těžší najít pro sebe opravdu dobrou novou motorku za přijatelný peníz 25 hp a servis po 1000km??? To se vyrábí asi z měkkého dřeva ne??...!!!
tak jsem se tesil na pekny 4kilo a vyleze z toho takovej kočkopes a to ma hondu tak rad no uvidíme jak to pojede, uz aby to bylo k mani ;)
Zo všetkého najviac to vyzerá ako ostré enduro, možno trochu orezané po vzoru AJP PR5. Jediné, čo nesedí, je hmotnosť. Možno to skôr mysleli na americký trh; v Európe sa endurá tradične dodávajú homologované, v USA skôr nie, i keď aj homologované existujú.
Na poddymenzovanu 25k jednovalcovu 450ku je interval 1000km a velky servis na 30k? to je nejaky preklep? Akoze 30x mam vymenit olej pred prvym velkym servisom. To sa mi nejako nezda, cital som to aj inde, ono sa to opisuje ale to bude najskor nejaka chyba v povodnom texte. Netusim kto si kupi 450L kedze na zabavu je to slabe a tazke a univerzal to tiez nie je (maly dojazd, ten nezmyselny interval). Velke sklamanie, cakal som teda nieco uplne ine
Po přečtení titulku jsem byl natěšený na 450 L a pak čtu servis 1000 km a výkon 25 koní... Proč ne 40 koní, servis 5000 km a kapoty jako jako CRF 250L??? Stále čekám na malou Afriku a pořád nic...
Za mě
1k km na olej není žàdná hrůza, 30k km na velký servis je víc než dobrý interval, bude to tak nějak okolo 800 mth, to je v např. v mém případě 10 a možná i více let Pořád tu někdo volá po tupém enduru, větším než 250 ccm, s dobrým podvozkem a servisem po km. Tak tady přesně je. Se soudy ohledně výkonu a jeho průběhu bych v klidu počkal, až s tím vyjdou ven a někdo se sveze a zveřejní nějaké testy. Pro zábavu kolem baráku by mohlo 449 ccm / 18,6kW / 32 Nm se super podvozkem (zatím první dostupné údaje na en/wiki) v pohodě stačit. Snad to moc nepose*ou nějakou úplně nesmyslnou cenovkou. Těším se a díky za článek
Pro koho je to určené? Až bude verze 450L Rally, tak pro mě!
Těch nízkých motohodin je škoda, ale na to, co já toho najezdím, to bude stačit...
Je to cílené na USA kde je po tom poptávka. Tam se ostrá endura s pribalem neprodavaji jak jsem pochopil.
Já to nechápu,jakou má tenhle stroj zasáhnout cílovou skupinu.
Jako ostré enduro je to moc tupé,jako lehký offroad-cestovní stroj je to zase moc ostré...,chápu,že použít v podstatě motokrosovou motorku a trochu ji předělat je jednoduché řešení,ale podle mně úplně na ho+vno.
Buď jsem divný já a nebo jsou v hondě fakt pitomí.
tak zas nic ... servisni interval to zase pohrbil ... ... proc ne kurna 5kkm? doufal jsem v dualsport
Ja bych teda vzhledem k cene a konkurenci to na zastup nadsencu nevidel
450L bude mazec motorka a najde si spoustu zájemců Ale škoda, že to nešlo spíš ve šlépějích 250L, víc civilnější, pohodlnější, na delší cestování, s vlastnim dlouhověkym motorem, ne převzatym ze soutěžáku..
sakra a co jim vůbec zabránilo použít do malý CRF verzi motoru 300cc?! Do CBR se vesele montoval a tady nic. Přitom to mohlo motorku pěkně oživit.
a taky by stálo za to přecenit - když 250 přišlo, stálo pod kilo. Pak lehce nad kilo, pak přišly intervence ČNB udávaný jako důvod dalšího zdražení o 25% navíc.
Koruna k Euru už nějakou dobu posiluje a cenovky furt stejný... (což platí nejen pro tuhle motorku)
Hezké endurko,myslím že moc uškrcené,výkon jak u CRF250L a cena 10399USD🙄🙄🙄
hodit jí do dodávky pocestovat a pojezdit .. na cesty jsou dualsporty
Ostrý enduro s papírama. Doufal jsem, že vylezou s něčím civilnějším.
Super jsem zvědav na cenu. Konečně enduro do terénu.
Mig_35: Na motárdu ujedu 1000km zhruba za 20mth
Já tankuju raději mene, abych se s tím netahal. Teď v Bosně prostě denně 6-8 litrů denně a úplně stačí. Vic jak 200km po horách stejně nedám...
To je zase vyplod 450L, na cestovani k nicemu. Stale na vyber jen 250ky, starsi motorky, ktm a cendura