yamaha_demo_tour




Honda Fireblade SP v limitované edici TT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Déjávu (58) napsal 21.04.2016 v 06:10

Když se objevil fároš 2008 bylo to něco, momentálně Honda spí a tímto to rozhodně nezachrání.

Majki (672) napsal 20.04.2016 v 00:37

Nádhera pecka stroj

Hazos (4) napsal 19.04.2016 v 21:34

Nemůžu si pomoct ale to se mi teda vůbec nelíbí :/ jak kdyby tam nad předním kolem něco chybělo a celá centralizace váhy šla dozadu. Líbí se mi když je to nahrnuté dopředu...

McAntos (36) napsal 19.04.2016 v 20:54+2

Seikos: Nevim jak si za ty roky muzes o me myslet, ze jsem takovy exot abych tohle nevedel.
To co pises je naprosto jasne. Kazdy Fireblade ma hodne prostoru pro HRC nadstavbu a je na kazdem kolik utrati za ty nejkvalitnejsi dily. Ma super motor na ktery se da stavet a super ram. Fireblade byla vzdy motorka, ktera si mohla dovolit nizsi vykon, protoze tim si zachovala zivotnost a z dlouhodobeho hlediska si tim udrzuje povest znacky. To, ze vetsina evropanu ladi Fireblade vsim moznym co kde sezene a tak nedosahne pozadovaneho vykonu a zivotnosti je vec jina. Na druhou stranu BMW S 1000 RR se pri uvedeni na trh nemohlo ukazat se standartnimi japonskymi parametry a tak pri litrovem 4 valci udelali vrtani 80mm a tim uplne stratili stredni otacky oproti napr. K5 nebo Fireblade a tak posunuli u seriove litrove motorky vykon na 14000 ot.
Tim uskocili cca o 20 koni, ale motory po dvou letech chodi kukat hlevne na prevodovku. Toto nemam jen nactene ze zdejsich for, ale i zkusenost od meho kamose. ( oprava 60 tis. hned po skonceni zaruky)
Jelikoz jsem behem chvilky v teto nasi male, pro Japonsko nezajimave, Ceske kotline dostal hned 3 minusy, tak pro neznale jen uvedu, ze Honda Racing Corporation pred cca 25 lety skonstruovali motor s ovalnymi pisty a osmi ventily na valec, ktery byl schopny tocit v te dobe 24 000 ot. a do dneska maji technologie, ktere si napr. v podobe Asima umi podat ruku s Obamou. Jedine jak je muzeme v Evrope zastavit je, ze jim dame stryktni omezeni v podobe prisnych pravidel pro vyvoj a italskou elektroniku v podobe Magneti Marelli v MotoGP
Jen tak na okraj.

Jurawood (12) napsal 19.04.2016 v 17:45

nema zadni odrazku, neprojde pres STK.
Nechceme limited edition, chceme vic koni hondo.

edm_0185 (8) napsal 19.04.2016 v 15:25

preco taky drziak spz nedavaju vsade ??? ved to vyzera hned normalne a nie ako povodny plastovy grc gumove hadice na takejto motorke ? japonci...

seikos (975) napsal 19.04.2016 v 11:50

McAntosh: sorry, ale tahle Honda a Honda třeba posledního vítěze TT Johna McGuinnesse mají společného jen velmi málo. Maximálně část rámu, kyvky a dekly motoru. Jinak je to téměř totální stavba. Zcela jiný podvozek, brzdy, kapoty, kola, ovladače, všechno. Shodné jsou tak možná jen nápisy Honda a samolepka Akrapovič na aspufu

McAntos (36) napsal 19.04.2016 v 08:12-3+1

Je až k neuvěření jak se Fireblade v roce 2008 povedl. Do dneška vyhrává na nejslavnějším a nejrychlejším přírodním okruhu a ve WSBK zasebou pravidelně nechává nové BMW i novou R1 s motorem, který je poměrem vrtání a zdvihu zaměřený na sílu ve středních otáčkách.
Tyto upgrade jsou pro sběratele. My ostatní se už těšíme na opět revolučního Fireblade, kterého HRC vyvíjelo a testovalo v MotoGP v kategorii Open, kde byl záměr udržet motorku co nejlevnější ( neměla pneumaticke ventily ani bezestratovou převodovku ) Super tah od Nakamoty jak zapojit i jiné týmy než je HRC do vývoje

zzzmrzlinar (471) napsal 18.04.2016 v 23:21+1

kde jsou doby, kdy nejen Hondule představovala novej superbike každý dva roky, teď jsme rdi, že v devátým roce aktuálního Firebladu změněj barvu a naúčtujou vo 150 tisíc víc.

mimochodem ten kraťounkej Akrap je moc hezkej, né jako to hrablo na té černé

Žabinátor (69) napsal 18.04.2016 v 22:26

ta je krásná

afro-r1 (513) napsal 18.04.2016 v 18:57

Zaklad neni spatny, chybi jen elektronika a par koni. A pristi rok musi byt stejne upgrade na Euro 4, tak se to splachne najednou.

technasia (1933) napsal 18.04.2016 v 17:55

Moc pekny ale ta motorka je uz nejaky ten patek out.

afro-r1 (513) napsal 18.04.2016 v 17:03

Pristi rok ma prijit upgrade motoru, tudiz je lepsi si pockal na seriovku 2017.

Mileek (330) napsal 18.04.2016 v 16:40+1

Zase budu opakovat, ale dát za bke 575.000 a mít tam gumové brzdové hadice? Navíc fakt skládačka z dílů, co se kde našly...

DOMINATOR (1260) napsal 18.04.2016 v 14:38

Mi se to nelibi

seikos (975) napsal 18.04.2016 v 14:33+1

Tak Honda nezklamala. Výfuk Akrapovič, doplňky Yoshimura. Proč tam nedali tedy radši domácí Yoshimuru všude? Vzadu Nissin brzda, vpředu Tokico nebo krásné Bremba. Vypadá to jako montáž z nějakých přebytečných skladových zásob...

smartin1 (55) napsal 18.04.2016 v 12:41

Nechci bejt rejpal ale nejsou ty páčky náhodou Gilles ??? stejně jako napínáky atd. ??? Bo Gillers fakt neznám Jinak s tou grafikou se moc nepředvedli když je to prezentované jako TT edition.




TOPlist