yamaha_demo_tour




Honda Fireblade slaví dvacítku: novým modelem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Interceptor (108) napsal 29.09.2011 v 22:50

BikerXX- máš pravdu, ale řekni mi kolik lidí na tom skutečně trochu umí aby to museli řešit?? Já mám z okruhu vždy pocit, že jeden z deseti a to jsem asi přehnal.

Aaronek (-1) napsal 27.09.2011 v 12:03

K výročí 20 let Bladeů je to prostě propadák .
Holt krize je krize ...
Najivně jsem čekal opravdu zlomový model ad základů našlapaný s odkazem na tradici a předchozí kořeny ...

Zlatý Tadao Baba , musí být taky zklamaný ...

Biker_xx (2319) napsal 27.09.2011 v 10:14

Hondza: To je pravda, sám tam mám jinou TC a taky mě tím Ducati docela nasr*la. Ale o Ducati tu řeč není, ne? To ale nic nemění na faktu, Že u BMW a Kawy to funguje noblesně a počítám, že u Yamahy bude taky. A je nutno si přiznat, že na Fároši 2012 se nezměnilo prakticky nic a je to už několik let stará motorka, která (zejména na tom okruhu) prostě nestíhá.

kawapepek (-27) napsal 26.09.2011 v 21:45

Já teda nevím...asi vás tady naštvu,ale podle mě ani ten novej fároš nejede...
Neříkám,že by mě s ním kde kdo na okruhu nepojezdil,nejsem profík,ale třeba moje ZX-10R ikdyž je zatím v základu je prostě jiný kafe..Neříkám,že je to nějakej extra rozdíl,ale baví mě ta vzteklost,agresivita a to jak je nepoddajná...To jak furt letí přední kolo nahoru,ikdyž to nechci a ani neumim,jak dokáže kopat...Prostě z ní mám respekt...A 1000RR mi tohle prostě nedá...

Briliant (0) napsal 26.09.2011 v 20:52

Jsem zklamaný. Na 954 nemá vzhledem ani náhodou. Nechápu to. Asi japončíci řešili letos pouze zemětřesení a inovace ponechali stranou. Tento model měli vypustit na trh už v roce 2008. Na konkurenční litrové biky nemá. Měl jsem velký zájem o koupi, ale design mě opravdu nenadchl, což je pro mne hlavní aspekt.

Hondza (8) napsal 26.09.2011 v 13:41

Bikerxx> Zrovna TC na Ducati bylo to co okruháři odpojovali jako první... A propadák to nebude, z toho strach nemám

Biker_xx (2319) napsal 26.09.2011 v 12:27

Hondza: Tobě bych doporučoval se svézt na něčem výkonnym s TC. Pak bys pochopil fakt, že tohle je v roce 2012 slušnej propadák...

Hondza (8) napsal 26.09.2011 v 11:35

Dělají to moc dobře - postupně vylepšují slabiny, ale neblázní hned s největším výkonem a nejnovější elektronikou Ten bajk je moc příjemnej, vyváženej, nezáludnej... Nepotřebuje TC ani nejvíce koní a přesto umí být rychlej. Mnoho lidí to ale evidentně nechápe... museli by se nejdříve svézt!

Durex (31) napsal 26.09.2011 v 07:44

Nemůžu si pomoct,ale první 4 modely byly stejně nejhezčí!

Poly_ (0) napsal 26.09.2011 v 04:22

já nevim... ale z těch videí a fotek to působí, tak levně, plastově.. jak nějaká čínstká 125tka...

:/

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.09.2011 v 23:22

je to precijen vylepseni te 08 zrudnosti, jeste 20 let a bude pekna i s TC

martasjRSV (508) napsal 25.09.2011 v 22:56

hmm takže honda tenhle průser fakt vypustí do světa? Koukám, že Honda pokračuje v tradici "nenadchne, neurazí" a cenu dá takovou aby to lidi koupili
... pobavilo mě jak se ve videu cachaj s lehkýma ráfkama jakoby to bylo dneska něco extra.

Italofil (41) napsal 25.09.2011 v 21:56

Kurde minule jsem na Blade plival, ale jak koukám na další fotky vypadá to dobře . Ten liftinng tomu prospěl a ty ráfky Ale stejně na první modelovou řadu to nemá

cat-nikita (14) napsal 25.09.2011 v 15:07

Původní majitel mého Fároše ho na jaře kupuje, tak doufám že mi ho po dvou letech zase odprodá, vypadá dobře, jsem zvědavá jak to bude na živo

AlePozor (2) napsal 25.09.2011 v 14:12

Za mě, zvedám oba palce nahoru. Novej faroš se povedl.
I nové Ninji přicházím na chuť.

Malus-Animus (1) napsal 25.09.2011 v 12:54

moc hezkej Fároš, ten černej je fakt krásnej

DMC.motobiker (-23) napsal 25.09.2011 v 12:51

Vito_Corleone> To okoukali u Yuki , no alespoň něco!

kawapepek (-27) napsal 25.09.2011 v 12:49

Já si nemůžu pomoct,ale to video na mě působí jako z teleshopingu...

strakon (542) napsal 25.09.2011 v 11:18

Pro mě je stejně nejhezčí 954

Janek (27) napsal 25.09.2011 v 10:55

Mohl by mi někdo vysvětlit, jakou má souvislost použití 12ti paprskových ráfků s vyšší tuhostí rámu?
Nemyslím to ironicky.

SuperSic58 (1307) napsal 24.09.2011 v 23:41

Finanční krize zmítá motocyklovým průmyslem, tento žalostný počin je důkazem... A ukazatel kvaltu, koukám Honda s Yamahou objevily ameriku

Milob (5) napsal 24.09.2011 v 22:53

Moc hezký Blade, hned bych Ninju vyměnil Hlavně ta cervena kombinace s Akrepem, to je pohadka.

Bigzabak (0) napsal 24.09.2011 v 22:14

at je to jak chce, chci ji. Nemam na ni, ale chci ji. A to, ze nacpali veskere sve nove veci do podvozku a odlehcenych kol, je lepsi, nez kdyby to melo o 10 koni vic. Samozrejme, koni neni nikdy dost a agresivni vzhled dnes prodava. Ta kontrola trakce souhlas, tam byt mela uz. At je to jak chce, klidne bych ji vymenil za svyho posledniho farose. Lidi, nebudte takovy konzervy, ti sikmooci v Honde dobre vi co delaji. A jednou se dockame i te trakce.. Treba Ukazatel rychlosti a casomira, uz tam je taky. Oni to delaji sikovne, at je kazdej novej faros o kousek lepsi. Nemuzou zas uplne nabusit top stroj a dat tam vse z moto GP, co by pak jako vylepsovali..

sofalovej (1) napsal 24.09.2011 v 20:08

Ač jsem Kawista tak ta Honda je super nářez

J.R.. (10) napsal 24.09.2011 v 18:29

Pěkný, akorát nevim co mezi těma fotkama dělá Rossiho rcv 211

GRASSEL (273) napsal 24.09.2011 v 18:02

Nevím, víc se mi líbil asi předchozí model... i když na fotkách byl taky hnusnej
Každopádně když je to výroční model dal bych ho těch samejch barev jako byl fároš v roce 92 to by byla pecka.

sramis (95) napsal 24.09.2011 v 16:17

Jarda:

Jarda (281) napsal 24.09.2011 v 15:30

sramis: historie doplnena.

sxs525 (138) napsal 24.09.2011 v 15:25

hele stoner jim vyjezdí titul příští rok zase takže si nemusej s inovací dělat nerva ty motorky se budou prodávat tak jako tak ale 6tikilo se mi líbí víc

Kovi (1) napsal 24.09.2011 v 14:05

výkon jak 6 let stará suzuki

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist