yamaha_demo_tour




Honda CRF450R 2013 se vzduchovou vidlicí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tommasson (0) napsal 31.05.2012 v 12:40

Tak teď mám dilema co na příští sezonu. Rozhodoval jsem se mezi Kawou a Suzuki a teď do toho tahle nová Hondička. Jezdil jsem dřív všechny 3, i když Kawu jen ve 250. Honda na mě působila téměř nerozbitným dojmem a vydržela neskutečný věci - rok 2009. Potom přišla nachvilku Kawa 250, ale zjistil jsem, že mě ten objem nebaví. Poslední byla Suzuki 450 a ta se mi dost zalíbíla, hlavně ten motor ve spojení s Akrapem. Při tréninku jsem sednul na kámošovu Hondu a prostě nejela a byl jsem zklamanej, takže jsem ji zavrhnul. Ale po přečtení tohoto článku...hmmm. Klobouuk.

jean192 (153) napsal 31.05.2012 v 11:05

Ako je to so životnosťou takejto jednotky? Tlak vzduchu bude asi dosť vysoký, aj nároky na presnosť výroby sú asi niekde inde, predsa len pri pružine sa 0,05mm stratí...

Petr-RSV (38) napsal 31.05.2012 v 10:12

bledemon: G650 má zadní vzduchový měch přejatý z HP2 enduro, což je podstatně těžší stroj, na kterém to pro nezávodní účely funguje. Já jsem (stejně jako u kol) fanda vzduchového podvozku a myslím, že kdyby se tímto směrem vydalo víc výrobců, tak by tato koncepce měla budoucnost - hlavně u těžších endur nebo cestovních endur.

bledemon (126) napsal 30.05.2012 v 17:47

tak snad to vychytali, u bmw g650 se myslim zadní "vzduchovka" moc nechválila

Itall (10) napsal 30.05.2012 v 16:43

Hm, vzduchová pružina, dobré, rád bych vyzkoušel. Geometrie, hmotnost a její rozložení + pérování je alfou a omegou terénního stroje, podle mě. Že by se něco hnulo i ve stojatých vodách předního pérování? Bylo by dobře, ručičky jsou dost problém, že hobící?




TOPlist