Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak teď mám dilema co na příští sezonu. Rozhodoval jsem se mezi Kawou a Suzuki a teď do toho tahle nová Hondička. Jezdil jsem dřív všechny 3, i když Kawu jen ve 250. Honda na mě působila téměř nerozbitným dojmem a vydržela neskutečný věci - rok 2009. Potom přišla nachvilku Kawa 250, ale zjistil jsem, že mě ten objem nebaví. Poslední byla Suzuki 450 a ta se mi dost zalíbíla, hlavně ten motor ve spojení s Akrapem. Při tréninku jsem sednul na kámošovu Hondu a prostě nejela a byl jsem zklamanej, takže jsem ji zavrhnul. Ale po přečtení tohoto článku...hmmm. Klobouuk.
Ako je to so životnosťou takejto jednotky? Tlak vzduchu bude asi dosť vysoký, aj nároky na presnosť výroby sú asi niekde inde, predsa len pri pružine sa 0,05mm stratí...
bledemon: G650 má zadní vzduchový měch přejatý z HP2 enduro, což je podstatně těžší stroj, na kterém to pro nezávodní účely funguje. Já jsem (stejně jako u kol) fanda vzduchového podvozku a myslím, že kdyby se tímto směrem vydalo víc výrobců, tak by tato koncepce měla budoucnost - hlavně u těžších endur nebo cestovních endur.
Hm, vzduchová pružina, dobré, rád bych vyzkoušel. Geometrie, hmotnost a její rozložení + pérování je alfou a omegou terénního stroje, podle mě. Že by se něco hnulo i ve stojatých vodách předního pérování? Bylo by dobře, ručičky jsou dost problém, že hobící?
Tak teď mám dilema co na příští sezonu. Rozhodoval jsem se mezi Kawou a Suzuki a teď do toho tahle nová Hondička. Jezdil jsem dřív všechny 3, i když Kawu jen ve 250. Honda na mě působila téměř nerozbitným dojmem a vydržela neskutečný věci - rok 2009. Potom přišla nachvilku Kawa 250, ale zjistil jsem, že mě ten objem nebaví. Poslední byla Suzuki 450 a ta se mi dost zalíbíla, hlavně ten motor ve spojení s Akrapem. Při tréninku jsem sednul na kámošovu Hondu a prostě nejela a byl jsem zklamanej, takže jsem ji zavrhnul. Ale po přečtení tohoto článku...hmmm. Klobouuk.
Ako je to so životnosťou takejto jednotky? Tlak vzduchu bude asi dosť vysoký, aj nároky na presnosť výroby sú asi niekde inde, predsa len pri pružine sa 0,05mm stratí...
bledemon: G650 má zadní vzduchový měch přejatý z HP2 enduro, což je podstatně těžší stroj, na kterém to pro nezávodní účely funguje. Já jsem (stejně jako u kol) fanda vzduchového podvozku a myslím, že kdyby se tímto směrem vydalo víc výrobců, tak by tato koncepce měla budoucnost - hlavně u těžších endur nebo cestovních endur.
tak snad to vychytali, u bmw g650 se myslim zadní "vzduchovka" moc nechválila
Hm, vzduchová pružina, dobré, rád bych vyzkoušel. Geometrie, hmotnost a její rozložení + pérování je alfou a omegou terénního stroje, podle mě. Že by se něco hnulo i ve stojatých vodách předního pérování? Bylo by dobře, ručičky jsou dost problém, že hobící?