globalmoto_duben_nolan




Honda CRF250R & 450R 2015

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Itall (10) napsal 17.09.2014 v 15:40+1

Vzduchové pružení předků - o krok pokrok. Jen nevím - jedna vidle pruží, druhá tlumí, snad to má dobrou životnost a těsní to lépe, než vzduchy na ČZ . Jsem hrabě Zeppelin a ušel mi plyn...

bmw3987 (4) napsal 11.06.2014 v 18:58

kebyže nejazdim zavodne crf250 si nikdy nekupi už len kvoli tomu že by sa rychlejšie zodrala ako 450

eRiCZEch (-8) napsal 04.06.2014 v 15:20

trošku mě mrzí, že se honda vyprdla na ty 2t motory :-/ 500 v 2t. to musela bejt vražda jako svině :D.

alfonzo (1) napsal 04.06.2014 v 14:12

Chápu přepínání při stání, ale nechápu jak jezdec zjistí, jestli tam má jemnou mapu nebo max výkon?
To asi podle to, jestli si při rozjezdu rozbije tlamu.

CR500 (142) napsal 04.06.2014 v 12:42

Libi se mi ze uz i v motokrosu nabizeji prepinani mapovani motoru...ale proc se sakra kuli tomu musi zastavit a prepinat jen pri volnobehu :/

klubko (18) napsal 04.06.2014 v 11:54

fotka 1, 9 proč má každá koncovka výfuku jinej průměr?

therealmatysek (2) napsal 04.06.2014 v 09:38

paráda, hned bych se na tom svezl




TOPlist