husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CRF novinky 2008

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Jarda_ (0) napsal 22.12.2008 v 00:46

Tak nevím,Honda se vrhla jen na čtyřtakty a zabalila 2T.Také vymýšlí motocykl na palivové články. Alespoň ty dvoutakty pro hobíky do terénu mohla nechat,jsou lacinější a lehčí. Je to chyba o dvoutakty se postarají jiné firmy,je o ně stále větší zájem a zřejmě se k nim bude muset časem vrátit i Honda.

plešoun (0) napsal 13.10.2007 v 13:17

ja to taky řikam honda je honda

prackar (0) napsal 09.10.2007 v 12:57

Mě šlo spíše o ty palivové mapy. Jinak sorry. Ale dobře že jsi se ozval,aspoň ty hrubky jsi si opravil..

Martas.9 (8) napsal 09.10.2007 v 08:45

To Prackarr:<br />
HPSD (Honda Progressive Steering Damper), umožnil inženýrům Hondy vytvořit více agresivní geometrii podvozku pro vyšší hbitost bez kompromisu vztahujícího se ke stabilitě stroje. Díky tomu byl zkrácen rozvor o 2 mm. Výsledkem této změny je ještě rychlejší charakteristika zatáčení a zlepšená trakce předního kola dávající jezdci možnost lehčího držení linie v utažených zatáčkách.<br />
Navíc HPSD vyruší velkou část tlaků, které se normálně snaží vytočit přední kolo. Následně jezdec nemusí tvrdě pracovat pro udržení své stopy. V minulosti po ubrání 2mm z předsazení vidlice a zkrácení rozvoru negativně ovlivnilo ovládání, ale s HPSD dostanou jezdci to nejlepší s obou světů: rychlejší řízení a lepší ovládání speciálně za vyšších rychlostí...<br />
Je to s těmi info lepší..?<br />

FilipT (16) napsal 09.10.2007 v 08:34

Ad chyby - Sorry, unikl nam na web clanek ve verzi pred korekturou...

prackar (0) napsal 08.10.2007 v 22:24

Ještě jsem chtěl dodat,že by si pisatel mohl opravit ty chyby - čtyyřdob(í)... Ale jinak vcelku článek o ničem vypovídající... Čekal jsem nějaké širší informace..

Prackarrr (0) napsal 08.10.2007 v 22:16

No Honda je prostě honda!




TOPlist