Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak nevím,Honda se vrhla jen na čtyřtakty a zabalila 2T.Také vymýšlí motocykl na palivové články. Alespoň ty dvoutakty pro hobíky do terénu mohla nechat,jsou lacinější a lehčí. Je to chyba o dvoutakty se postarají jiné firmy,je o ně stále větší zájem a zřejmě se k nim bude muset časem vrátit i Honda.
To Prackarr:<br />
HPSD (Honda Progressive Steering Damper), umožnil inženýrům Hondy vytvořit více agresivní geometrii podvozku pro vyšší hbitost bez kompromisu vztahujícího se ke stabilitě stroje. Díky tomu byl zkrácen rozvor o 2 mm. Výsledkem této změny je ještě rychlejší charakteristika zatáčení a zlepšená trakce předního kola dávající jezdci možnost lehčího držení linie v utažených zatáčkách.<br />
Navíc HPSD vyruší velkou část tlaků, které se normálně snaží vytočit přední kolo. Následně jezdec nemusí tvrdě pracovat pro udržení své stopy. V minulosti po ubrání 2mm z předsazení vidlice a zkrácení rozvoru negativně ovlivnilo ovládání, ale s HPSD dostanou jezdci to nejlepší s obou světů: rychlejší řízení a lepší ovládání speciálně za vyšších rychlostí...<br />
Je to s těmi info lepší..?<br />
Ještě jsem chtěl dodat,že by si pisatel mohl opravit ty chyby - čtyyřdob(í)... Ale jinak vcelku článek o ničem vypovídající... Čekal jsem nějaké širší informace..
Tak nevím,Honda se vrhla jen na čtyřtakty a zabalila 2T.Také vymýšlí motocykl na palivové články. Alespoň ty dvoutakty pro hobíky do terénu mohla nechat,jsou lacinější a lehčí. Je to chyba o dvoutakty se postarají jiné firmy,je o ně stále větší zájem a zřejmě se k nim bude muset časem vrátit i Honda.
ja to taky řikam honda je honda
Mě šlo spíše o ty palivové mapy. Jinak sorry. Ale dobře že jsi se ozval,aspoň ty hrubky jsi si opravil..
To Prackarr:<br />
HPSD (Honda Progressive Steering Damper), umožnil inženýrům Hondy vytvořit více agresivní geometrii podvozku pro vyšší hbitost bez kompromisu vztahujícího se ke stabilitě stroje. Díky tomu byl zkrácen rozvor o 2 mm. Výsledkem této změny je ještě rychlejší charakteristika zatáčení a zlepšená trakce předního kola dávající jezdci možnost lehčího držení linie v utažených zatáčkách.<br />
Navíc HPSD vyruší velkou část tlaků, které se normálně snaží vytočit přední kolo. Následně jezdec nemusí tvrdě pracovat pro udržení své stopy. V minulosti po ubrání 2mm z předsazení vidlice a zkrácení rozvoru negativně ovlivnilo ovládání, ale s HPSD dostanou jezdci to nejlepší s obou světů: rychlejší řízení a lepší ovládání speciálně za vyšších rychlostí...<br />
Je to s těmi info lepší..?<br />
Ad chyby - Sorry, unikl nam na web clanek ve verzi pred korekturou...
Ještě jsem chtěl dodat,že by si pisatel mohl opravit ty chyby - čtyyřdob(í)... Ale jinak vcelku článek o ničem vypovídající... Čekal jsem nějaké širší informace..
No Honda je prostě honda!