Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
mongol: to ti přijde. Musel bys to porovnat v reálu, pak bys viděl rozdíl. Vim, že CBR 250R, 26 koní, peláší pěkně, třindu to dá jak nic. A ta 300ka má mít 31 koní, tk to bude ještě markantnější.
kdysi dávno jsem měl olítanýho kalifa od fízlů, kterého mi soudruzi ve Strašnicích poladili na 27 koní na zadním kole. Dnes bych zřejmě s tim křápem na rovince předjel nové CBR 300R
bohužel jak se zdá trend se posouvá směrem k rozpočtoě příznivým motorkám, které se jaksi vracejí zpět ve vývoji.
ješte si pamatuji když cbr 250rr mělo 4válce a 45k. a vypadalo jako cbr.
Jinak vzdáleně mi připomíná mého Zeda (zepředu teda dost ), asi budu muset vzít flexu a trochu ho polechtat, když to má Honda patentované, i když ten můj je o 4 roky starší. Nebo mě pošlou na Bory
Si myslím, že patentovat tohle je zbytečný. Tohle stejnak nikdo rozumnej nevobšlehne.
A číňanům to je fuk. Ti to vobšlehnou i kdyby to bylo opatentovaný 6x dokola.
Jinak Hondo, kde máš svojí tradiční kyvku ala jekl z Ferony?
Mame tu CBR250, kdo chce silnejsi stroj - koupi si CBR500... Vubec nechapu smysl CBR300. Radeji kdyby vyrobili CRF350L nebo CRF400L...
Já tam teda vidím věrnou splácaninu z gsr 600(750) a Z750(1000)
Slušivý design
mongol: to ti přijde. Musel bys to porovnat v reálu, pak bys viděl rozdíl. Vim, že CBR 250R, 26 koní, peláší pěkně, třindu to dá jak nic. A ta 300ka má mít 31 koní, tk to bude ještě markantnější.
asi ano, je to takové coby/kdyby, mně připadá, že např. moje DR-Z400SM jede stejně jako kdys ta vytuněná jáwka 400
Mongol> a teď tu o rákosníčkovi Dostal bys na prdel i od 250ky
Hezká motorka, ideální obsah, prd spotřeba a snad i pořizovačka pod 100 papírů a bude se prodávat hodně dobře.
Nevim,co na tom má smysl patentovat,ale za 80k bude dobrá
Mne sa to páči, v porovnaní s X modelmi celkom normálny dizajn
Pěkne
kdysi dávno jsem měl olítanýho kalifa od fízlů, kterého mi soudruzi ve Strašnicích poladili na 27 koní na zadním kole. Dnes bych zřejmě s tim křápem na rovince předjel nové CBR 300R
Honda ať se už bodne.CBR 100,200,300,400,500 čekam na obsak 050 ...
světla ze suzuki Z1000 a celkově mi to přijde ze předu a z boku jako menší suzuki b-king... čekal bych trochu kreativity od Hondy
Nějak mi uniká ten styl Hondy.Tohle je smíchaná Indie s Čínou.Prostě nic moc,tedy spíš nic než moc
Seikos: Já jsem si říkal,že ten špenát měl jinou chuť.
Protě klasická nízkorozpočtová Honda, co dodat...
Míra: marihuana prý má vliv na zrak
bohužel jak se zdá trend se posouvá směrem k rozpočtoě příznivým motorkám, které se jaksi vracejí zpět ve vývoji.
ješte si pamatuji když cbr 250rr mělo 4válce a 45k. a vypadalo jako cbr.
Design mi připomíná B-Kinga.
Co je na té motorce nového k okopírování? Proč nám to HONDA dělá? Dožiju se ještě motorky ze které mi klesne čelist?
Jinak vzdáleně mi připomíná mého Zeda (zepředu teda dost ), asi budu muset vzít flexu a trochu ho polechtat, když to má Honda patentované, i když ten můj je o 4 roky starší. Nebo mě pošlou na Bory
seikos: Souhlas
P.S. Jackel černý svařovaný 50x30x3
Si myslím, že patentovat tohle je zbytečný. Tohle stejnak nikdo rozumnej nevobšlehne.
A číňanům to je fuk. Ti to vobšlehnou i kdyby to bylo opatentovaný 6x dokola.
Jinak Hondo, kde máš svojí tradiční kyvku ala jekl z Ferony?