husqvarna_svartpilen_801_2




Honda CBR300R také bez kapot

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rijoka (0) napsal 21.04.2014 v 16:57

Mame tu CBR250, kdo chce silnejsi stroj - koupi si CBR500... Vubec nechapu smysl CBR300. Radeji kdyby vyrobili CRF350L nebo CRF400L...

Misa.vali (4) napsal 12.03.2014 v 16:54

Já tam teda vidím věrnou splácaninu z gsr 600(750) a Z750(1000)

Ludwei (86) napsal 12.03.2014 v 14:01

Slušivý design

SuperSic58 (1307) napsal 12.03.2014 v 07:46

mongol: to ti přijde. Musel bys to porovnat v reálu, pak bys viděl rozdíl. Vim, že CBR 250R, 26 koní, peláší pěkně, třindu to dá jak nic. A ta 300ka má mít 31 koní, tk to bude ještě markantnější.

mongol_ (128) napsal 11.03.2014 v 21:12

asi ano, je to takové coby/kdyby, mně připadá, že např. moje DR-Z400SM jede stejně jako kdys ta vytuněná jáwka 400

SuperSic58 (1307) napsal 11.03.2014 v 13:12

Mongol> a teď tu o rákosníčkovi Dostal bys na prdel i od 250ky

Hezká motorka, ideální obsah, prd spotřeba a snad i pořizovačka pod 100 papírů a bude se prodávat hodně dobře.

zmulin (371) napsal 11.03.2014 v 13:01

Nevim,co na tom má smysl patentovat,ale za 80k bude dobrá

jean192 (153) napsal 11.03.2014 v 12:31

Mne sa to páči, v porovnaní s X modelmi celkom normálny dizajn

DOMINATOR (1260) napsal 11.03.2014 v 12:22-1+1

Pěkne

mongol_ (128) napsal 11.03.2014 v 12:15

kdysi dávno jsem měl olítanýho kalifa od fízlů, kterého mi soudruzi ve Strašnicích poladili na 27 koní na zadním kole. Dnes bych zřejmě s tim křápem na rovince předjel nové CBR 300R

Drymča (-4) napsal 11.03.2014 v 10:22+1

Honda ať se už bodne.CBR 100,200,300,400,500 čekam na obsak 050 ...

Jarmilktp (0) napsal 11.03.2014 v 09:41-1+1

světla ze suzuki Z1000 a celkově mi to přijde ze předu a z boku jako menší suzuki b-king... čekal bych trochu kreativity od Hondy

kuchta50 (90) napsal 11.03.2014 v 08:38

Nějak mi uniká ten styl Hondy.Tohle je smíchaná Indie s Čínou.Prostě nic moc,tedy spíš nic než moc

Míra (210) napsal 11.03.2014 v 08:35+1

Seikos: Já jsem si říkal,že ten špenát měl jinou chuť.

2stroke (63) napsal 11.03.2014 v 08:33

Protě klasická nízkorozpočtová Honda, co dodat...

seikos (975) napsal 11.03.2014 v 08:28

Míra: marihuana prý má vliv na zrak

p.tojejedno (1) napsal 11.03.2014 v 08:21+1

bohužel jak se zdá trend se posouvá směrem k rozpočtoě příznivým motorkám, které se jaksi vracejí zpět ve vývoji.
ješte si pamatuji když cbr 250rr mělo 4válce a 45k. a vypadalo jako cbr.

Míra (210) napsal 11.03.2014 v 08:14

Design mi připomíná B-Kinga.

Big.One (2) napsal 11.03.2014 v 07:16

Co je na té motorce nového k okopírování? Proč nám to HONDA dělá? Dožiju se ještě motorky ze které mi klesne čelist?

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 11.03.2014 v 07:00-1

Jinak vzdáleně mi připomíná mého Zeda (zepředu teda dost ), asi budu muset vzít flexu a trochu ho polechtat, když to má Honda patentované, i když ten můj je o 4 roky starší. Nebo mě pošlou na Bory

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 11.03.2014 v 06:57-1

seikos: Souhlas
P.S. Jackel černý svařovaný 50x30x3

seikos (975) napsal 11.03.2014 v 06:17+3

Si myslím, že patentovat tohle je zbytečný. Tohle stejnak nikdo rozumnej nevobšlehne.
A číňanům to je fuk. Ti to vobšlehnou i kdyby to bylo opatentovaný 6x dokola.

Jinak Hondo, kde máš svojí tradiční kyvku ala jekl z Ferony?




TOPlist