Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Supersic58. Pretože im už nestačí zisk tretinu z ceny ale chcú viac. Preto sem hodia takúto rozpočtovku a ovce sa radujú aký krásny higtech stroj RR. Drž sa svojej rady a občas mysli.
Interceptor, tí čo majú dnes 18-20 rokov vedia prd, čo to boli stroje CBR250RR, tí to kvôli názvu kupovať budú. Sám poznám jedného, čo vymenil poslednú gen. Horneta za CBR600F, lebo to je superšport pyčo. Že je to prekapotovaný hornet, to neverí.
bastard69> nesouhlasit můžeš, ale realitu nezměníš. Trochu zapoj selskej rozum a třeba se k tomu dopídíš, proč už se dnes nevyráběj high endový maloobsahový supersporty Prostě by to nebylo pro výrobce rentabilní. Třeba Ninja 300 prej jede jak brus, ale zas má laciný šásko a brzdy, jen proto, aby to bylo prodejný. Jasně, že dřív se dělaly i low cost verze, ale dnes se dělaj v maloobjemovym segmentu JEN low cost motorky.. To ale vubec neznamená, že ty motorky špatně jedou
Co přijde příště? Hu*da CBR 333,3RRRR? Podle mě poměrně dost zbytečnej "mezistupeň"
E: ta zkomolenina hondy je tu považovaná za sprostý slovo, že se to automaticky zahvězdičkuje??
Z malých CBR zdaleka nejhezčí co se týče názvů, taky se mi nelíbí jak zneužívaj zavedený jména,k terý charakterizujou úplně jinej stroj. Nemůžu to vystát například u okapotovanýho horneta, který nazvali CBR600F...děs
Supersic58 nesúhlasím s tebou. Aj predtým boli v ponuke modely pre menej majetnych Napr. VT250F a pod.Tu ide o to honosné a zavádzajúce označenie cbr r
SuperSic58: Mě zase štve, když fabrika zneužívá obecně uznávaná označení. U Číny to pochopím, u renomovanéno výrobce ne! Prostě by typové označení mělo odpovídat charakteru motorky a ne jen snům marketingového oddělení. Ale co, lidi si chtějí nechat lhát :(
Moc pěknej stroj 30kw mít nebude ani náhodou. Bude to natuty jednoválec, tak 22kw. Na naše katastrofální silnice není větších objemů potřeba. Musím se smát zoufalým výkřikům a mokrým vzpomínkám typu "kde jsou ty časy, kdy se dělali malé čtyřválcové 250ky cbr, zxr atd. Dnes je jiná doba pánové, smiřte se s tim, lidi obracej každou korunu a nikdo by to nekoupil Dost pláče, smiřte se už s realitou
Zajímalo by mě jestli to bude dvouvál nebo jednobuch! A co CB300F a crossover CB300X ty nebudou? Mě by verze X neurazila, teda kdyby měla adekvátně nízkou hmotnost, to by pak byla fajn hračka
Že cbr rr ja sa pocikám. To kto im má zožrať? Vilemx na tie časy už len spomínať zrejme budeme. Škoda, ako píšeš to boli žiletky, to boli stroje hodné svojho mena cbr rr, ninja, yzf fzr rr, gsx rr. Toto sú len rozpočtovky ( stačí pozrieť komponenty) vyrobené "značkovými" firmami v Indii alebo Číne s menami ktoré im nepatria. Fuj velebnosti!!!
Jsem zvědavý, jestli to bude zase jenom blbuvzdorná tuctová motorka s hodným motorem, která je pouze oblečená do "závodní" kapotáže. Takové to "aby to vypadalo".
Nebo to je návrat ke špičkové technice CBR 400RR či VFR 400R z devadesátých let, kdy tyhle motorky byly změnšeniny svých velkých vzorů a jejich parametry a komponenty odpovídaly sportovním motorkám?
Honda konečne prepustila toho zhuleného dizajnéra? Alebo ten tvoril CTX1300 a túto motorku spravil niekto normálny.
Pekný stroj
JardaMJawajízda, ja som mal v 18. roku 193 cm a 88 kg. Určite by som bol vďačný za motorku s dospelými rozmermi a malou hmotnosťou, na ktorú by mi platil vodičák.
Nechápu, proč se snad v každým článku o "maloobjemový" motorce musí objevit věta typu: "co se designu týče a motorka teď vypadá více dospěle". Co to je za blábol, kterej se neustále opakuje???
Že by to třeba ještě měli pojmenovat CBR1.300R, aby to mohlo budit dojem, že je to 1300 ccm, ne???
Přece když si chci koupit motorku s malým objemem, tak mám proto nějaký důvod a vím, proč to dělám.
Nejsměšnější je pohled na stroj s pidimotorem, jehož plasty jsou bezúčelně nafouklé do bezvědomí (např. některé čínské stroje).
Ale pochybuju, že zrovna tohle je záměr Hondy. Tak proč se musí tyto a jiné otřepané fráze objevovat skoro v každé recenzi?
Supersic58. Pretože im už nestačí zisk tretinu z ceny ale chcú viac. Preto sem hodia takúto rozpočtovku a ovce sa radujú aký krásny higtech stroj RR. Drž sa svojej rady a občas mysli.
Interceptor, tí čo majú dnes 18-20 rokov vedia prd, čo to boli stroje CBR250RR, tí to kvôli názvu kupovať budú. Sám poznám jedného, čo vymenil poslednú gen. Horneta za CBR600F, lebo to je superšport pyčo. Že je to prekapotovaný hornet, to neverí.
AŤ se to jmenuje klidně xyz 300 RRRRRRRRRRRRR, je to naprosto jedno, kvůli názvu si to nikdo kupovat nebude.
Libiva, na zacatky perfektni. Zajimavej obsah, asi lepsi jak 125, svezl bych se
bastard69> nesouhlasit můžeš, ale realitu nezměníš. Trochu zapoj selskej rozum a třeba se k tomu dopídíš, proč už se dnes nevyráběj high endový maloobsahový supersporty Prostě by to nebylo pro výrobce rentabilní. Třeba Ninja 300 prej jede jak brus, ale zas má laciný šásko a brzdy, jen proto, aby to bylo prodejný. Jasně, že dřív se dělaly i low cost verze, ale dnes se dělaj v maloobjemovym segmentu JEN low cost motorky.. To ale vubec neznamená, že ty motorky špatně jedou
Co přijde příště? Hu*da CBR 333,3RRRR? Podle mě poměrně dost zbytečnej "mezistupeň"
E: ta zkomolenina hondy je tu považovaná za sprostý slovo, že se to automaticky zahvězdičkuje??
zbytecna kubatura tohle. Ta 500 byl dobrej tah. Po 125 si malokdo bude chtit koupit naky 300.
Jinak design fajn
Ahoj; vypadá parádně . Hlavně v červeným provedení je úplně luxusní .
Z malých CBR zdaleka nejhezčí co se týče názvů, taky se mi nelíbí jak zneužívaj zavedený jména,k terý charakterizujou úplně jinej stroj. Nemůžu to vystát například u okapotovanýho horneta, který nazvali CBR600F...děs
Supersic58 nesúhlasím s tebou. Aj predtým boli v ponuke modely pre menej majetnych Napr. VT250F a pod.Tu ide o to honosné a zavádzajúce označenie cbr r
vilemx: v tom s tebou souhlasim, mělo by se to jmenovat CBR 300(F)
Jinak vzkaz pro redakci: to video přiložený v článku je o CBR 500
SuperSic58: Mě zase štve, když fabrika zneužívá obecně uznávaná označení. U Číny to pochopím, u renomovanéno výrobce ne! Prostě by typové označení mělo odpovídat charakteru motorky a ne jen snům marketingového oddělení. Ale co, lidi si chtějí nechat lhát :(
Moc pěknej stroj 30kw mít nebude ani náhodou. Bude to natuty jednoválec, tak 22kw. Na naše katastrofální silnice není větších objemů potřeba. Musím se smát zoufalým výkřikům a mokrým vzpomínkám typu "kde jsou ty časy, kdy se dělali malé čtyřválcové 250ky cbr, zxr atd. Dnes je jiná doba pánové, smiřte se s tim, lidi obracej každou korunu a nikdo by to nekoupil Dost pláče, smiřte se už s realitou
Zajímalo by mě jestli to bude dvouvál nebo jednobuch! A co CB300F a crossover CB300X ty nebudou? Mě by verze X neurazila, teda kdyby měla adekvátně nízkou hmotnost, to by pak byla fajn hračka
Třeba z toho bude nakonec:
//www.honda.com.br/motos/Paginas/nova-cb-300r.aspx
Motorka jednoduchá jako dříve CBF 250.
Podľa trafície tieto nové CBR mali mať písmenko F a nie R /RR. Honda ničí značku CBR
Že cbr rr ja sa pocikám. To kto im má zožrať? Vilemx na tie časy už len spomínať zrejme budeme. Škoda, ako píšeš to boli žiletky, to boli stroje hodné svojho mena cbr rr, ninja, yzf fzr rr, gsx rr. Toto sú len rozpočtovky ( stačí pozrieť komponenty) vyrobené "značkovými" firmami v Indii alebo Číne s menami ktoré im nepatria. Fuj velebnosti!!!
Pěkná motorka
cbr na rozvoz pizze bude na bududci rok..
Jsem zvědavý, jestli to bude zase jenom blbuvzdorná tuctová motorka s hodným motorem, která je pouze oblečená do "závodní" kapotáže. Takové to "aby to vypadalo".
Nebo to je návrat ke špičkové technice CBR 400RR či VFR 400R z devadesátých let, kdy tyhle motorky byly změnšeniny svých velkých vzorů a jejich parametry a komponenty odpovídaly sportovním motorkám?
Honda konečne prepustila toho zhuleného dizajnéra? Alebo ten tvoril CTX1300 a túto motorku spravil niekto normálny.
Pekný stroj
JardaMJawajízda, ja som mal v 18. roku 193 cm a 88 kg. Určite by som bol vďačný za motorku s dospelými rozmermi a malou hmotnosťou, na ktorú by mi platil vodičák.
Nechápu, proč se snad v každým článku o "maloobjemový" motorce musí objevit věta typu: "co se designu týče a motorka teď vypadá více dospěle". Co to je za blábol, kterej se neustále opakuje???
Že by to třeba ještě měli pojmenovat CBR1.300R, aby to mohlo budit dojem, že je to 1300 ccm, ne???
Přece když si chci koupit motorku s malým objemem, tak mám proto nějaký důvod a vím, proč to dělám.
Nejsměšnější je pohled na stroj s pidimotorem, jehož plasty jsou bezúčelně nafouklé do bezvědomí (např. některé čínské stroje).
Ale pochybuju, že zrovna tohle je záměr Hondy. Tak proč se musí tyto a jiné otřepané fráze objevovat skoro v každé recenzi?