globalmoto_duben_nolan




Honda CBR250RR: první oficiální podoba

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ruffi (0) napsal 26.07.2016 v 18:07

.

rsjawkar (85) napsal 21.07.2016 v 22:05

Ano, nejel jsem na tom, ale vím, jak např. jede a brzdí Aprilia RS 250, proto jsem si k tomuto Supersportu dovolil připojit komentář. Je potřeba vyčkat na oficiální test. Jak to vypadá, tak proti Yamaze to bude určitě raketa...

Myschan (187) napsal 21.07.2016 v 10:35-1+2

Nikdo na tom nejel, nikdo to ani neviděl zblízka, ale plno odborníků už ví, že je to vlastně celý špatně. Kde ta Honda mohla dneska být, kdyby najala zdejší chytré hlavy

rsjawkar (85) napsal 20.07.2016 v 20:40

Nečekal jsem, že budeme u sportovní motorky řešit životnost a spotřebu. Spolehlivost je především o údržbě a na to není dnešní mladý člověk zvyklý. Souhlasím, že v tomto případě je 4T ideální volba. Docela by mě zajímalo, kolik km by ten "točivěj 2vál" naběhal na okruhu. Spotřebu u 2T, by vyřešilo přímé vstřikování( pokles o 60%), ale tato technologie se do 2T motocyklů už nedostane.

SuperSic58 (1307) napsal 20.07.2016 v 16:07

2takt ne-e, ta motorka musí bejt spolehlivá, mít nějakou životnost a nesmí žrát trávu kolem silnice, takže jedině 4takt. Jinak dřív ty čtyřválcový 250ky měly taky kolem 45 koní a točily přes 18 tis... Ten točivej 2vál bude taky pecka.

rsjawkar (85) napsal 20.07.2016 v 15:05

Co je to pořádná motorka ??? Myslel jsem, že se bavíme o "supersportovní" motorce. Na dvoutaktu je lepší to, že při nižší hmotnosti generuje o cca 50% vyšší litrový výkon než 4T...

MartinNTV (32) napsal 20.07.2016 v 13:58

Co je lepší na dvoutaktu?? Pořádná motorka je čtyřdobá. A že by 40 koňová motorka o váze Jawy 350 nejela, to bych se nebál.

Bothrops (249) napsal 20.07.2016 v 09:06

Me je jedno, kde se inspirovali, navic mi to prijde normalni. Takto ma vypadat masina pro mlady, moc hezky.

rsjawkar (85) napsal 20.07.2016 v 08:36

Hezký den Bubraku, přesně tak, SP 250 jsou 2T. Všechno lepší už tady bylo...

Vydris (50) napsal 20.07.2016 v 04:34

Slušná reklama. Na Akrapa...

muscle_biker (50) napsal 20.07.2016 v 03:30

budiž světlo





a je..

rsjawkar: zelenych nezastavis

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 20.07.2016 v 01:49

SP 250 byly 2taktni ne? ty ctyrvalcovy vysavace mely kolem 45, coz je dneska u dvouvalce urcite pokrok, ctyrvalec by mel urcite vic

rsjawkar (85) napsal 19.07.2016 v 22:33

Dizajn hodnotit nebudu, ten nejede. Přední brzdička je už na oko slabá. Nejvíc mě ovšem pobavil výraz "supersport", se slibovanými 45 koňmi z 300 ccm, při úžasných 14 tis. ot. / min. Pamětníci určitě vědí, že před 25 lety měly SP 250 / 60 koní / 11 tis. ot. / min. Inu, pokrok nezastavíš...

LucikMucik (2) napsal 19.07.2016 v 21:49+1

https://www.youtube.com/watch?v=6YSOatcACXU

A jiná dále na YT.

ZlomenyUcho (3) napsal 19.07.2016 v 21:38

Ta predni svetla jsoi jak z ironmana. Pecka

SuperSic58 (1307) napsal 19.07.2016 v 21:00

lehká točivá 250ka se 45 PS, tohle bude čirá zábava!

..Roko.. (7) napsal 19.07.2016 v 20:55

Nasměroval, třeba to, že dneska se na motorkách vůbec, jako na "koníčku" jezdí, když to v evropě italům v dávných dobách krachovalo . A nevím proč se tu furt řeší design, když se podívá člověk napříč dobou, vždy byl něaký nástřel a od toho se věci vyvýjely. Poslední věc k tý Hondě, je to hnus zabít 600RR a vůbec zkoušet na její místo nasazovat zase rozpočtovej malej krám

00Inferno00 (13) napsal 19.07.2016 v 20:51

Jo, líbí se mi. Ale H2R v tom teda nevidím.

-666- (12) napsal 19.07.2016 v 19:33

asiat něco někdy nasměřoval?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.07.2016 v 18:47

ten zadek timhle smerem uz nasmerovala K5 GSXR

SLEEPER (1002) napsal 19.07.2016 v 17:33

Pro zelenyho maniaka, Bubraka.

//www.ducati.org/forums/attachments/other-marques/81636d1412335435-new-ninja-h2-10177245_10202931863642340_5666222204556147524_n.jpg

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.07.2016 v 16:07

ne to nikde netvrdim

saci_ventil (292) napsal 19.07.2016 v 14:05

ahaaa takže tvrdíš že design bobka a prednej masky Panigale 2011(hlavne vzduchové kanále) opančovala z Kawasaki H2R 2015?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.07.2016 v 13:48+1

ale uplne jednoznacne nejbliz k tydle honde je designem H2R, to snad vidi i slepej, hledat tam Ducati ci MV je hodne mimo

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.07.2016 v 13:46

nicmene letma kyvka i prihradovej ram neni domena jen panigale ci jen ducati, tak je to vykrik do tmy

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.07.2016 v 13:45

saci_ventil: nikoliv, kawa mozna pancovala prihradovej ram a letmou kyvku, to je vse

saci_ventil (292) napsal 19.07.2016 v 13:05+1

Bubrak ty máš Kawa komplex pretože H2R tiež čo sa dalo dizajn-ovo pančovala z Panigale. Len v Kawasaki dizajnér to kreslil značne naje8aný

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 19.07.2016 v 12:46

vidim v tom asi milion prvku z H2R , ale rozhodne posun kupredu v pripade Hondy

libac22 (177) napsal 19.07.2016 v 12:11+4

Wau , že by se Honda probudila do 21 století ? Za mě jednoznačně

chooki (100) napsal 19.07.2016 v 11:56

tak to je ázia..všetko proste bombastické (Akrapovič, nápisy Racing only :), imitácie všetkého čo sa dá -pobavili ma tie eloxované uzávery teleskopov, Ledky atd) ale reálne výkon a jazdné parametre na úrovni skútra. Čo samozrejme na áziu stačí (nekvalita ciest, hustota, brutálne teplo), u nás je to len na pobavenie a rozšírenie obzorov :)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist