Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ano, nejel jsem na tom, ale vím, jak např. jede a brzdí Aprilia RS 250, proto jsem si k tomuto Supersportu dovolil připojit komentář. Je potřeba vyčkat na oficiální test. Jak to vypadá, tak proti Yamaze to bude určitě raketa...
Nikdo na tom nejel, nikdo to ani neviděl zblízka, ale plno odborníků už ví, že je to vlastně celý špatně. Kde ta Honda mohla dneska být, kdyby najala zdejší chytré hlavy
Nečekal jsem, že budeme u sportovní motorky řešit životnost a spotřebu. Spolehlivost je především o údržbě a na to není dnešní mladý člověk zvyklý. Souhlasím, že v tomto případě je 4T ideální volba. Docela by mě zajímalo, kolik km by ten "točivěj 2vál" naběhal na okruhu. Spotřebu u 2T, by vyřešilo přímé vstřikování( pokles o 60%), ale tato technologie se do 2T motocyklů už nedostane.
2takt ne-e, ta motorka musí bejt spolehlivá, mít nějakou životnost a nesmí žrát trávu kolem silnice, takže jedině 4takt. Jinak dřív ty čtyřválcový 250ky měly taky kolem 45 koní a točily přes 18 tis... Ten točivej 2vál bude taky pecka.
Co je to pořádná motorka ??? Myslel jsem, že se bavíme o "supersportovní" motorce. Na dvoutaktu je lepší to, že při nižší hmotnosti generuje o cca 50% vyšší litrový výkon než 4T...
Dizajn hodnotit nebudu, ten nejede. Přední brzdička je už na oko slabá. Nejvíc mě ovšem pobavil výraz "supersport", se slibovanými 45 koňmi z 300 ccm, při úžasných 14 tis. ot. / min. Pamětníci určitě vědí, že před 25 lety měly SP 250 / 60 koní / 11 tis. ot. / min. Inu, pokrok nezastavíš...
Nasměroval, třeba to, že dneska se na motorkách vůbec, jako na "koníčku" jezdí, když to v evropě italům v dávných dobách krachovalo . A nevím proč se tu furt řeší design, když se podívá člověk napříč dobou, vždy byl něaký nástřel a od toho se věci vyvýjely. Poslední věc k tý Hondě, je to hnus zabít 600RR a vůbec zkoušet na její místo nasazovat zase rozpočtovej malej krám
tak to je ázia..všetko proste bombastické (Akrapovič, nápisy Racing only :), imitácie všetkého čo sa dá -pobavili ma tie eloxované uzávery teleskopov, Ledky atd) ale reálne výkon a jazdné parametre na úrovni skútra. Čo samozrejme na áziu stačí (nekvalita ciest, hustota, brutálne teplo), u nás je to len na pobavenie a rozšírenie obzorov :)
.
Ano, nejel jsem na tom, ale vím, jak např. jede a brzdí Aprilia RS 250, proto jsem si k tomuto Supersportu dovolil připojit komentář. Je potřeba vyčkat na oficiální test. Jak to vypadá, tak proti Yamaze to bude určitě raketa...
Nikdo na tom nejel, nikdo to ani neviděl zblízka, ale plno odborníků už ví, že je to vlastně celý špatně. Kde ta Honda mohla dneska být, kdyby najala zdejší chytré hlavy
Nečekal jsem, že budeme u sportovní motorky řešit životnost a spotřebu. Spolehlivost je především o údržbě a na to není dnešní mladý člověk zvyklý. Souhlasím, že v tomto případě je 4T ideální volba. Docela by mě zajímalo, kolik km by ten "točivěj 2vál" naběhal na okruhu. Spotřebu u 2T, by vyřešilo přímé vstřikování( pokles o 60%), ale tato technologie se do 2T motocyklů už nedostane.
2takt ne-e, ta motorka musí bejt spolehlivá, mít nějakou životnost a nesmí žrát trávu kolem silnice, takže jedině 4takt. Jinak dřív ty čtyřválcový 250ky měly taky kolem 45 koní a točily přes 18 tis... Ten točivej 2vál bude taky pecka.
Co je to pořádná motorka ??? Myslel jsem, že se bavíme o "supersportovní" motorce. Na dvoutaktu je lepší to, že při nižší hmotnosti generuje o cca 50% vyšší litrový výkon než 4T...
Co je lepší na dvoutaktu?? Pořádná motorka je čtyřdobá. A že by 40 koňová motorka o váze Jawy 350 nejela, to bych se nebál.
Me je jedno, kde se inspirovali, navic mi to prijde normalni. Takto ma vypadat masina pro mlady, moc hezky.
Hezký den Bubraku, přesně tak, SP 250 jsou 2T. Všechno lepší už tady bylo...
Slušná reklama. Na Akrapa...
budiž světlo
a je..
rsjawkar: zelenych nezastavis
SP 250 byly 2taktni ne? ty ctyrvalcovy vysavace mely kolem 45, coz je dneska u dvouvalce urcite pokrok, ctyrvalec by mel urcite vic
Dizajn hodnotit nebudu, ten nejede. Přední brzdička je už na oko slabá. Nejvíc mě ovšem pobavil výraz "supersport", se slibovanými 45 koňmi z 300 ccm, při úžasných 14 tis. ot. / min. Pamětníci určitě vědí, že před 25 lety měly SP 250 / 60 koní / 11 tis. ot. / min. Inu, pokrok nezastavíš...
https://www.youtube.com/watch?v=6YSOatcACXU
A jiná dále na YT.
Ta predni svetla jsoi jak z ironmana. Pecka
lehká točivá 250ka se 45 PS, tohle bude čirá zábava!
Nasměroval, třeba to, že dneska se na motorkách vůbec, jako na "koníčku" jezdí, když to v evropě italům v dávných dobách krachovalo . A nevím proč se tu furt řeší design, když se podívá člověk napříč dobou, vždy byl něaký nástřel a od toho se věci vyvýjely. Poslední věc k tý Hondě, je to hnus zabít 600RR a vůbec zkoušet na její místo nasazovat zase rozpočtovej malej krám
Jo, líbí se mi. Ale H2R v tom teda nevidím.
asiat něco někdy nasměřoval?
ten zadek timhle smerem uz nasmerovala K5 GSXR
Pro zelenyho maniaka, Bubraka.
//www.ducati.org/forums/attachments/other-marques/81636d1412335435-new-ninja-h2-10177245_10202931863642340_5666222204556147524_n.jpg
ne to nikde netvrdim
ahaaa takže tvrdíš že design bobka a prednej masky Panigale 2011(hlavne vzduchové kanále) opančovala z Kawasaki H2R 2015?
ale uplne jednoznacne nejbliz k tydle honde je designem H2R, to snad vidi i slepej, hledat tam Ducati ci MV je hodne mimo
nicmene letma kyvka i prihradovej ram neni domena jen panigale ci jen ducati, tak je to vykrik do tmy
saci_ventil: nikoliv, kawa mozna pancovala prihradovej ram a letmou kyvku, to je vse
Bubrak ty máš Kawa komplex pretože H2R tiež čo sa dalo dizajn-ovo pančovala z Panigale. Len v Kawasaki dizajnér to kreslil značne naje8aný
vidim v tom asi milion prvku z H2R , ale rozhodne posun kupredu v pripade Hondy
Wau , že by se Honda probudila do 21 století ? Za mě jednoznačně
tak to je ázia..všetko proste bombastické (Akrapovič, nápisy Racing only :), imitácie všetkého čo sa dá -pobavili ma tie eloxované uzávery teleskopov, Ledky atd) ale reálne výkon a jazdné parametre na úrovni skútra. Čo samozrejme na áziu stačí (nekvalita ciest, hustota, brutálne teplo), u nás je to len na pobavenie a rozšírenie obzorov :)