Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vypadá dost dobře. Mohli by udělat Africa Twin Demo-Rally, rovné sedlo, zvednutý blatník, pancéřové hadice, dlouhej šusplech, žádné elektronické serepetičky, cenovku do 400 kolíků a já bych si jí snad i šel koupit, na takové to hobíkovské lítání po lomu. S touhle cenovkou je to pro ZBZ (zbytečně bohatej z**d), kterej to bude jen leštit v garáži a nebo kluky, kteří to myslí se závoděním vážně. Trh moto-průmyslu, má stále mezery.
Pokud to má homologaci na silnice, tak mně serou. Dnes motorky se zadním blatníkem až na zem, obří těžký výfuky, 4 kila odrazek na všech stranách a tady to najednou jde bez toho...a splňujeme...
Tak od této motorky se rozhodně nečekají masové prodeje, ale pokud se povedla, může to být velmi zajímavý stroj, a ač bych si ji nekoupil, jsem moc rád, že tahle možnost tady je. Více volby je vždy dobrá věc pro zákazníka .
tak tím mě hoší od Hondí řeky dostali do kolen. Proč neopráší výrobu CRF450 X, která je stále nedostupná v obchodech? na bazaru není žádná půl roku
s lidovou cenou, by ten projekt možná nadchl víc a tím názvem tady vidím plete hlavy nejméně polovině odborníků v diskuzi
jak každýho "štve cena" ale Duchna, prasečí GS a teď i prasečí KTM, co vybavený stojí v poho půl mega to neřekne nikho nic :D
tohle vypadá zajímavě a myslím, že si to najde své majitele.
660 tisíc? To v Hondě upadli ne? Závodník si za t yprachy postaví něco parametricky lepšího a hobík se s tím bude bát do terénu aby to nerozbil... Zlatý superEnduro. Za tretinu dvojnásobek radosti. Uff
chooki: porovnávám dle toho co prezentuje Honda - Africa Rally je postavená podle závodního stroje a obsahuje mnoho komponent z CRF 450 Rally. Tahle Honda nebude žádná "otuněná sériovka". Ta cena tomu i napovídá (dvojnásobná). A jestli splňuje parametry dálkových soutěží? Kterých? Dakaru možná ne, ale mnoha jiných by splňovat klidně mohla. Viz Africa Eco race. Každá rally má svoje vlastní regule
Připlatit si 300 tis. proti sériové Africe za výfuk, ráfky, plexi a samolepku RALLY na nádrži je zhovadilost. Ale když si ji vezmu v automatu tak to už se fakt vyplatí. Za mě
Boro78: tak to asi ne. HP2 je motorka co váží 190 kilo, bez kapotáže, do těžkého terénu. Tahle Afrika bude vážit tak 225 (232 standard) a je to spíš na dálkové rally, než na mlácení po lese.
Alternativa k HP2 by spíš mohl být Rambler. 125 koní, 198 kilo.
Tak pokud by se to dalo pojmout jako fabrická Rally Replica, tak ta cena je více než dobrá. Otázka zní, zda-li se na tom dá nejen jet, ale i vyhrávat. Jak se ukázalo třeba u KTM, tak na KTM Rally Replica se dá vyhrát celý Dakar (ok, nebo dojet třeba druhý).
Aby to nebyla jen pozérská motorka pro Bulldogbikera pro ježdění Liberec-Pekelné doly po asflatu přes Ještěd
Tak to jsem zvědav kolik jich potkám na silnici, protože věřím tomu, že si to nějaký týpek koupí a do terénu s tím nikdy nepojede...ale má přeci Honda Africa Twin Rally
Mám takový pocit, že prodejní rekordy to netrhne. "Zas až tolik" navíc člověk nezíská, ale vysolí skoro dvojnásobnou sumu oproti "obyč" Africe, to tedy ne, děkuji. Ale jen můj názor...
Vidím že tu Seikos zase mluvil o mne. To mně teší
Má pravdu ,je to moto pro mne
Vypadá dost dobře. Mohli by udělat Africa Twin Demo-Rally, rovné sedlo, zvednutý blatník, pancéřové hadice, dlouhej šusplech, žádné elektronické serepetičky, cenovku do 400 kolíků a já bych si jí snad i šel koupit, na takové to hobíkovské lítání po lomu. S touhle cenovkou je to pro ZBZ (zbytečně bohatej z**d), kterej to bude jen leštit v garáži a nebo kluky, kteří to myslí se závoděním vážně. Trh moto-průmyslu, má stále mezery.
Líbí moc. Jen ta přední maska vypadá jako by tam nebyla Ale to už si pánové doladím sám (až vyhraju ve sportce, protože ta cena je vážně trochu mimo).
Pane Bože !!! Z toho jde zase strach
Pokud to má homologaci na silnice, tak mně serou. Dnes motorky se zadním blatníkem až na zem, obří těžký výfuky, 4 kila odrazek na všech stranách a tady to najednou jde bez toho...a splňujeme...
Tak od této motorky se rozhodně nečekají masové prodeje, ale pokud se povedla, může to být velmi zajímavý stroj, a ač bych si ji nekoupil, jsem moc rád, že tahle možnost tady je. Více volby je vždy dobrá věc pro zákazníka .
tak tím mě hoší od Hondí řeky dostali do kolen. Proč neopráší výrobu CRF450 X, která je stále nedostupná v obchodech? na bazaru není žádná půl roku
s lidovou cenou, by ten projekt možná nadchl víc a tím názvem tady vidím plete hlavy nejméně polovině odborníků v diskuzi
jak každýho "štve cena" ale Duchna, prasečí GS a teď i prasečí KTM, co vybavený stojí v poho půl mega to neřekne nikho nic :D
tohle vypadá zajímavě a myslím, že si to najde své majitele.
660 tisíc? To v Hondě upadli ne? Závodník si za t yprachy postaví něco parametricky lepšího a hobík se s tím bude bát do terénu aby to nerozbil... Zlatý superEnduro. Za tretinu dvojnásobek radosti. Uff
Otuněná sériovka to asi neni, ale ta cena je vážně úlet...
chooki: porovnávám dle toho co prezentuje Honda - Africa Rally je postavená podle závodního stroje a obsahuje mnoho komponent z CRF 450 Rally. Tahle Honda nebude žádná "otuněná sériovka". Ta cena tomu i napovídá (dvojnásobná). A jestli splňuje parametry dálkových soutěží? Kterých? Dakaru možná ne, ale mnoha jiných by splňovat klidně mohla. Viz Africa Eco race. Každá rally má svoje vlastní regule
Seikos, co to porovnas ? ktm rally replica 450 je zavodny special, toto je otunena seriovka, ktora ani nesplna parametre na dialkove rally sutaze..
Afrika super ale toto to je kurv... ůlet
Připlatit si 300 tis. proti sériové Africe za výfuk, ráfky, plexi a samolepku RALLY na nádrži je zhovadilost. Ale když si ji vezmu v automatu tak to už se fakt vyplatí. Za mě
Boro78: tak to asi ne. HP2 je motorka co váží 190 kilo, bez kapotáže, do těžkého terénu. Tahle Afrika bude vážit tak 225 (232 standard) a je to spíš na dálkové rally, než na mlácení po lese.
Alternativa k HP2 by spíš mohl být Rambler. 125 koní, 198 kilo.
Je to alternativa k jiz nevyrabene HP2.
Tak pokud by se to dalo pojmout jako fabrická Rally Replica, tak ta cena je více než dobrá. Otázka zní, zda-li se na tom dá nejen jet, ale i vyhrávat. Jak se ukázalo třeba u KTM, tak na KTM Rally Replica se dá vyhrát celý Dakar (ok, nebo dojet třeba druhý).
Aby to nebyla jen pozérská motorka pro Bulldogbikera pro ježdění Liberec-Pekelné doly po asflatu přes Ještěd
S 1 litrovým motorom sú tie Rally ambície naozaj len predstierané...
U takových článků vždycky skočím ááž dolů, mrknu na cenu a pak se rozhodnu, zda ho číst. v tomto případě je rozhodnuto velmi rychle
Tak to jsem zvědav kolik jich potkám na silnici, protože věřím tomu, že si to nějaký týpek koupí a do terénu s tím nikdy nepojede...ale má přeci Honda Africa Twin Rally
jo, vypadá dobre, ale ta 2násobná cena a praktickosť (len pre jednoho? viz sedlo) to zabíja, tie svetla sú vôbec homologované ?
Mám takový pocit, že prodejní rekordy to netrhne. "Zas až tolik" navíc člověk nezíská, ale vysolí skoro dvojnásobnou sumu oproti "obyč" Africe, to tedy ne, děkuji. Ale jen můj názor...