Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vzhledově dobrý, ale jak se budou mačkat ty čumprdlíky na řídítkách v rukavicích, a ovládat otočným ovladačem uprostřed nádrže to asi nebude moc bezpečný a pohodlný.
Mig_35: Netušil jsem, že už to na nějakém modelu funguje. Tohle je zrovna věc po které bych na motorce vůbec netoužil, ale každý máme jiné potřeby. Mě úplně stačí řazení nahoru i dolů bez nutnostni zmáčknout spojku.
Boží jezdec: jeden z majitelů Afriky s DCT mi doslova řekl "dělá si to co chce":)
Občas to zařadí nahoru v zatáčce, což není sice "likvidační", ale ani to není moc příjemné. Čím klidnější jízda, tím míň to zjevně bude vadit...
Ovšem vzhledem k tomu, jak si BMW zakládá na nových technologiích a přístupech, je s podivem, že se o tom u nich ani nemluví...
K nadpisu jen toliko, že se nejedná o další fotky, protože ty z předchozího článku jsou podvod. A to první schéma předního zavěšení se taky nekoná. Do oficielního představení bych si pro příště tyto články odpustil.
Palubka vypadá moc pěkně, o tom jak s joystickem hledám v menu budu polemizovat jindy, co mě zklamalo je vzhled. To co byl Golďas je majestátní kapotáž a pohoda. Podle obrázků je subtilní kryt nohou z jednoduchého plastu s perforací. Celý předek je tak trošku smrsklý. Vzhledem k tomu že zadek je stejně široký jako dříve, je to nějak nevyváźený. No a tvar kufrů v šestiúhelníku mě taky, aź tak moc nebere. Moc jsem na toto čekal a nyní rozpaky. Technika asi bude super,ale já vybírám motku i okem.
tak...Na stare kolena /rozumej na jar buduceho roku/ som chcel kupovať K1600B. Bol som ho obzriet naživo a páčil sa mi.. Ale toto nie je vôbec ale vôbec zle. Kurnik to zase bude ťažké rozhodovanie
Ta dvouspojka je silná zbraň na kterou BMW nemá odpověď. Co na tom. že řadí občas zmatečně. Prostě ji mají a hotovo. Do takové krávy, kde na nějakém kile nesejde, je to určitě dobrá volba.
spíš bych ho srovnával s K1600B
https://2yrh403fk8vd1hz9ro2n46dd-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/03/2018-bmw-k-1600-b-bagger-price-4.jpg
jenom nevím, jestli by je od sebe někdo poznal:)
Jsem na to zvědav, protože mi chybí srovnání s GTL. Doufám že se na tom bude dát někde svézt. Design nepřekvapil, ovládací prvky konečně vypadají moderněji.
Vzhledově dobrý, ale jak se budou mačkat ty čumprdlíky na řídítkách v rukavicích, a ovládat otočným ovladačem uprostřed nádrže to asi nebude moc bezpečný a pohodlný.
ten teply dizajn jak na ncčkach :(. Kde je majestatnost minulych modelov?
Uvidíme na živo.Opravdu se to zdá takové drobnější ten předek.A cena?Ta byla přeci vždy vysoká
Nad tím člověk nepřemýšlí, dokud nejede nějakou dobu ve stupačkách v terénu a neloví kvalty v motokrossové botě... pak to v něm začne hlodat:)
Mig_35: Netušil jsem, že už to na nějakém modelu funguje. Tohle je zrovna věc po které bych na motorce vůbec netoužil, ale každý máme jiné potřeby. Mě úplně stačí řazení nahoru i dolů bez nutnostni zmáčknout spojku.
Boží jezdec: jeden z majitelů Afriky s DCT mi doslova řekl "dělá si to co chce":)
Občas to zařadí nahoru v zatáčce, což není sice "likvidační", ale ani to není moc příjemné. Čím klidnější jízda, tím míň to zjevně bude vadit...
Ovšem vzhledem k tomu, jak si BMW zakládá na nových technologiích a přístupech, je s podivem, že se o tom u nich ani nemluví...
K nadpisu jen toliko, že se nejedná o další fotky, protože ty z předchozího článku jsou podvod. A to první schéma předního zavěšení se taky nekoná. Do oficielního představení bych si pro příště tyto články odpustil.
Palubka vypadá moc pěkně, o tom jak s joystickem hledám v menu budu polemizovat jindy, co mě zklamalo je vzhled. To co byl Golďas je majestátní kapotáž a pohoda. Podle obrázků je subtilní kryt nohou z jednoduchého plastu s perforací. Celý předek je tak trošku smrsklý. Vzhledem k tomu že zadek je stejně široký jako dříve, je to nějak nevyváźený. No a tvar kufrů v šestiúhelníku mě taky, aź tak moc nebere. Moc jsem na toto čekal a nyní rozpaky. Technika asi bude super,ale já vybírám motku i okem.
tak...Na stare kolena /rozumej na jar buduceho roku/ som chcel kupovať K1600B. Bol som ho obzriet naživo a páčil sa mi.. Ale toto nie je vôbec ale vôbec zle. Kurnik to zase bude ťažké rozhodovanie
Paráda nic se nezměnilo , je pořád stejně hnusný.
Těším se na bližší informace, hlavně srovnání s K1600, vzhledově mi to jako nástupce gw sedí...
Stará klasika je fajn, ale koukám do kalendáře a tam vidím číslovku 2017 :)
tfuj,hnus,kde je stará klasika...???
Mig_35: jak přesně to řazení funguje?
Ta dvouspojka je silná zbraň na kterou BMW nemá odpověď. Co na tom. že řadí občas zmatečně. Prostě ji mají a hotovo. Do takové krávy, kde na nějakém kile nesejde, je to určitě dobrá volba.
Na dovolenou bych si to půjčil hned, konečně křižník s automatem! Král je zpět :)
Nádherná motorka. Povedla se.
spíš bych ho srovnával s K1600B
https://2yrh403fk8vd1hz9ro2n46dd-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/03/2018-bmw-k-1600-b-bagger-price-4.jpg
jenom nevím, jestli by je od sebe někdo poznal:)
Jsem na to zvědav, protože mi chybí srovnání s GTL. Doufám že se na tom bude dát někde svézt. Design nepřekvapil, ovládací prvky konečně vypadají moderněji.
Docela se divím, že nezvedli objem. Takový dvoulitr by byl z obchodního hlediska tahák. Otázkou je, jak by řešili emise, což je takový dnešní "trend".
V tý šedočerný je nádhernej Něco takovýho bych si rád pořídil na důchod. Akorát by mi pak asi nezbejvalo na benzín
Tak mně se tenhle novej Golďas zas tak moc nelíbí...
ppč krásnej stroj. Bohužel tomu bude odpovídat i cena...