Další fotky nové Hondy Goldwing
Text: Dominik Valášek | Zveřejněno: 22.9.2017 | Zobrazeno: 15 035x
Cestovní Goldwing pomalu směřuje do svojí nové generace a na internetu se objevují zvěsti, posbírané materiály a nově i uniklé oficiální fotky. Za nimi stojí holandské motocyklové servery, a přestože nejsou fotky ve zrovna ideálním rozlišení, odhalují prakticky vše potřebné.
Zcela nový cestovní stroj královské kategorie ukazuje výrazně modernější vzhled, doplněný vpředu LED světlometem, patrně vybaveným i funkcí přisvětlování do zatáček. Zadní část verze GL zachovala klasicky ohromné křeslo pro spolujezdce, nicméně k mání bude i verze F6B, disponující plochým sedlem bez opěradla.
Drobná změna oproti starším uniklým fotkám nastává v přední části. Honda sice vymění teleskopické vidlice za centrální tlumič, ale trochu jiným způsobem, než se původně myslelo. Na první pohled vypadá zavěšení předního kola jako klasické teleskopy a teprve detailnější prozkoumání odhalí masivní „kluzák“. Stále však platí, že by měl Goldwing dostat elektronicky nastavitelné odpružení.
Co se motoru týče, pořád jde o šestiválec, patrně pouze s evolučními změnami oproti současnému modelu. Zcela očividně bude mít motor nižší emise a snad by se mohl zvednout i jeho výkon a točivý moment. Na konkrétní hodnoty si však musíme teprve počkat. Docela jistý je však příchod dvouspojkové automatické převodovky s řazením na řídítkách.
Zásadní inovací si prošla přístrojová deska. Řidič má před sebou dvojici klasických analogových budíků, doplněnou hned několika displeji. Zatímco vlevo a vpravo jsou zobrazeny hodnoty palubního počítače, stav paliva a teploty, displej pod otáčkoměrem je věnován rychlostním stupňům a jízdnímu režimu.
Ten největší displej se však objevuje přímo mezi budíky a jde o infotainment s rádiem, navigací a dalšími funkcemi. Jeho ovládání je pojato v automobilovém stylu pomocí otočného ovladače s tlačítky. Kompletní a tentokrát již oficiální odhalení Goldwingu proběhne příští měsíc.
Informace o redaktorovi
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.