Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Udělat 400 do véčka tak to smyl mít bude.Budˇto na pojíždˇky o městě nebo pro mladé.Myslím že něco takového by zaplnilo díru na Českém a možná i Evropském trhu.
Myslím, že by to byla super kubatura pro začínajíci jezdce ... 5ky jsou naháče, 125ky(250ky) jsou sice fajn,... ale na předjetí když člověk potřebuje nic moc... a 6ky jsou na začátek zase až moc (škrcení 6tek je totoální blbost-není totiž všechno jenom o výkonu) ... takže si myslím že sport 4ka by byl super!
Jestli bude CBR 400, paráda, takový stroje na trhu chybí
Big.One: CB400 zavedenou kde? Asie, japonsko? Na Evropským trhu tyto stroje chybí, jedno jestli to je silnice, naháč, zájemce si najde i u nás. Osobně bych novou CB 400 bral hned
DMC.motobiker: dle tvých příspěvků by si nejeden člověk mohl myslet(a možná tomu i tak je) že Ty zřejmně nemáš tu základku ani řádně ukončenou..
riderhenry> Tak ono je to v celku jedno , ať si tam cpou všichni těch "eRek" kolik chtěj! Ale když se pak ukáže, že je to jen nějaká další polocestovní je*ka, tak to holt pak ve finále asi působí spíš trapně, než jako hustokRRutá RRacingová RRaketa! Ale holkám před základkou je to asi stejně jedno , takže co...
Jo jo, je to velkej prestupek, dat tomu do nazvu Rko (ted si predstavte, ze by dali treba rovnou hned dve!). Hlavne ze Kawasaki prodava Ninju 250R, ktera je sportovni jeste min nez CBR125R a 250R, ale to asi nikomu nevadi, protoze to neni Honda! Ono stavet "supersport" v takove kategorii moc nema vyznam, alespon si to u nas nedovedu predstavit - docela by me zajimalo, kolik Yamaha prodala YZF-R125, ktere stoji nove 105 000! Za to uz si muzete koupit zrovna od Hondy tu 250 i s ABS... Taky se mi libi, jak plno lidem chybi ostre dvoutaktove malorazky - ze by vetsina "mladochu" dneska sahla po uspornym, spolehlivym a levnym ctyrtaktum, kdyby mela na vyber, to uz nikoho nezajima, protoze to prece melo koule! Bylo by dobre uvedomit si, jake ma priority a moznosti nekdo ve veku 16-18...
bylo by na čase obohatit trh o nenáročnou motorku s obsahem od 350 do 500 kubíků, zatím žádná není (tedy myslím vcelku kvalitní, Yuki 350 dělá :D). Vzpomínám na pracanty typu ER5 resp. GS500 ... škoda že jim odzvonilo, i v dnešní době by se díky jednoduchosti, výdrži a malé spotřebě uplatnili.
od sedla smerem dobredu je to velice povedene, ale smerem dozadu je to klasickej hondackej humus poslednich let. Souhlasim s nazorem ze s tímto motorem by bylo vhodnejsi oznaceni F.. jooo kdyby tam byl čtyřválec, dělený sedlo, a hlavne uplne jinej vejfuck tak by to mohla bejt hodne povedena vecicka pro mlady..skoda ze honda nedela motorky jako driv.. setri se vsude a tak asi i nejvetsi vyrobce motorek dela usporna opatrení-proto asi vidime jednu a tu samou koncovku uz asi na 4 motorce..hmm skoda..vím proč mám yamahu.
Jen tak dál - víc 4kil na trh! Nepotřebuju na cestu do práce litra ani šestku, potřebuju spolehlivost a dobrou spotřebu! Uvítal bych v tomhle obsahu nějaký ala Transalp, Versys, Vstrom, tak asi tak
proc se nevratej k 4valcum? Z tehlech prdicich ctyrtaktnich sekacek, nikdy supersport neudelaj...a jak rikate - tohle je spis eFko nez eRko. Stupacky dole, riditka nahore, spojeny sedlo kdy uz konecne nekdo udela supersportovni motorku s malym objemem, jako to umeli pred lety?
Tohle ať si v tej Čajně klidně nechaj! Další rozpočtová je*ka s bezpohlavním řaďákem ze sekačky, na kterou akorát navíc ještě navěsili pár neforemných plastů... Super no , holt Honda je Honda!
Ale asi pořád lepší než ty starý nejedoucí olej žeroucí čtyřválcový čtyřkila, který začaly trochu jet až po 12ti tisících a ve 13ti už byl konec... Tohle by měl být alespoň úsporný, spolehlivý a nenáročný cestovní motocykl pro začínající jezdce, takže tam by to i nějaký ten smysl mít mohlo...
smysl-pardon za překlep
Udělat 400 do véčka tak to smyl mít bude.Budˇto na pojíždˇky o městě nebo pro mladé.Myslím že něco takového by zaplnilo díru na Českém a možná i Evropském trhu.
Myslím, že by to byla super kubatura pro začínajíci jezdce ... 5ky jsou naháče, 125ky(250ky) jsou sice fajn,... ale na předjetí když člověk potřebuje nic moc... a 6ky jsou na začátek zase až moc (škrcení 6tek je totoální blbost-není totiž všechno jenom o výkonu) ... takže si myslím že sport 4ka by byl super!
srot se 2valem.
Motobase> Náhodou mám , a mimochodem - určitě jsem do ní chodil déle jak ty! Tak nemachruj!
Jestli bude CBR 400, paráda, takový stroje na trhu chybí
Big.One: CB400 zavedenou kde? Asie, japonsko? Na Evropským trhu tyto stroje chybí, jedno jestli to je silnice, naháč, zájemce si najde i u nás. Osobně bych novou CB 400 bral hned
DMC.motobiker: dle tvých příspěvků by si nejeden člověk mohl myslet(a možná tomu i tak je) že Ty zřejmně nemáš tu základku ani řádně ukončenou..
HONDA má v kategorii 400ccm zavednou CB400 SUPER FOUR a CB400 SUPER BOL D'OR. Na co by ta nízkorozpočtovka byla?
riderhenry> Tak ono je to v celku jedno , ať si tam cpou všichni těch "eRek" kolik chtěj! Ale když se pak ukáže, že je to jen nějaká další polocestovní je*ka, tak to holt pak ve finále asi působí spíš trapně, než jako hustokRRutá RRacingová RRaketa! Ale holkám před základkou je to asi stejně jedno , takže co...
Jo jo, je to velkej prestupek, dat tomu do nazvu Rko (ted si predstavte, ze by dali treba rovnou hned dve!). Hlavne ze Kawasaki prodava Ninju 250R, ktera je sportovni jeste min nez CBR125R a 250R, ale to asi nikomu nevadi, protoze to neni Honda! Ono stavet "supersport" v takove kategorii moc nema vyznam, alespon si to u nas nedovedu predstavit - docela by me zajimalo, kolik Yamaha prodala YZF-R125, ktere stoji nove 105 000! Za to uz si muzete koupit zrovna od Hondy tu 250 i s ABS... Taky se mi libi, jak plno lidem chybi ostre dvoutaktove malorazky - ze by vetsina "mladochu" dneska sahla po uspornym, spolehlivym a levnym ctyrtaktum, kdyby mela na vyber, to uz nikoho nezajima, protoze to prece melo koule! Bylo by dobre uvedomit si, jake ma priority a moznosti nekdo ve veku 16-18...
Čtyřválec je samo pitomost v jakékoliv kubatůře , a natož ještě v takový malorážce...
itall - nazor jak noha
Proč v této kubatuře ne čtyřválec? Páč je to pitomost.
Ano ano 4-V...do V
Proc ne 4kila se nedelaji nejaky patek jen nevim proc 2 valec a ne 4valec...
bylo by na čase obohatit trh o nenáročnou motorku s obsahem od 350 do 500 kubíků, zatím žádná není (tedy myslím vcelku kvalitní, Yuki 350 dělá :D). Vzpomínám na pracanty typu ER5 resp. GS500 ... škoda že jim odzvonilo, i v dnešní době by se díky jednoduchosti, výdrži a malé spotřebě uplatnili.
At to vypadá jak chce to chcu a vo tom to je
od sedla smerem dobredu je to velice povedene, ale smerem dozadu je to klasickej hondackej humus poslednich let. Souhlasim s nazorem ze s tímto motorem by bylo vhodnejsi oznaceni F.. jooo kdyby tam byl čtyřválec, dělený sedlo, a hlavne uplne jinej vejfuck tak by to mohla bejt hodne povedena vecicka pro mlady..skoda ze honda nedela motorky jako driv.. setri se vsude a tak asi i nejvetsi vyrobce motorek dela usporna opatrení-proto asi vidime jednu a tu samou koncovku uz asi na 4 motorce..hmm skoda..vím proč mám yamahu.
Jen tak dál - víc 4kil na trh! Nepotřebuju na cestu do práce litra ani šestku, potřebuju spolehlivost a dobrou spotřebu! Uvítal bych v tomhle obsahu nějaký ala Transalp, Versys, Vstrom, tak asi tak
proc se nevratej k 4valcum? Z tehlech prdicich ctyrtaktnich sekacek, nikdy supersport neudelaj...a jak rikate - tohle je spis eFko nez eRko. Stupacky dole, riditka nahore, spojeny sedlo kdy uz konecne nekdo udela supersportovni motorku s malym objemem, jako to umeli pred lety?
SuperSic58> No jo , jenomže znáš to - čím víc "R" - tím víc Honda! Se divím, že to nemá v názvu minimálně RR! Holt pila mno...
vypadá dobře a je to Honda, takže bude i dobře fungovat a zákazníky si rozhodně najde
To neni supersport, ale sportovní cesťák. Mělo by se to jmenovat CBR 400F. Jinak proč ne?
s 35kw řidičákem by to mohlo mít v evropě smysl
fakt moc pěknej stroj
radši bych 400ccm a 4 válec
Tohle ať si v tej Čajně klidně nechaj! Další rozpočtová je*ka s bezpohlavním řaďákem ze sekačky, na kterou akorát navíc ještě navěsili pár neforemných plastů... Super no , holt Honda je Honda!
Ale asi pořád lepší než ty starý nejedoucí olej žeroucí čtyřválcový čtyřkila, který začaly trochu jet až po 12ti tisících a ve 13ti už byl konec... Tohle by měl být alespoň úsporný, spolehlivý a nenáročný cestovní motocykl pro začínající jezdce, takže tam by to i nějaký ten smysl mít mohlo...
To je hnus Stará verze vypadala teda mnohem líp!
koukam, že zase šetřili na přední vidli...
Pěkný to je. Je vidět,že se dá udělat pěkná motorka a nemusí mít obsah 1000. Tohle mít v osmnácti tak si holky trhaj rodidla.
Tahle kubatura uz chybi dlouha leta...