Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Afrika vypadá hezky... resp . její off road verze. Endura se od dob starý Afriky, DRka a podobnejch použitelnejch strojů, změnila na obrovský těžký mastodonty... kdy je všem konstruktérům jedno co tam naplácají, protože vědí dobře že na tom stejně všichni jezděj 200km/h po dálnici. Proto do toho taky dávají motory s vykonama 150+HP. Takže Afrika by konečně mohla opět být rozumnou a i docela pohlednou kombinací smyslu a funkce.
No a ke "kafe raceru"... odpružení Öhlins, trumpety jako koncovky výfuku, jednosic a zrcátka na koncích řídítek (stejně vysokejch jak nádrž ) z tý lokomotivy Cafe neudělají. ... ne že by to nebylo hezký ...ale nazvat to cafe racerem je přinejmenším jako říct že jawa použila pro svůj nový model "neotřelý" design...
HonzaL: Bezesporu by to tomu jedině prospělo - to souhlasím! Hravou váhu by to neovlivnilo a přibyly by kobylky navíc. Jsem zvědavý, zdali to dotáhnou do produkční verze a jaká bude cena. Jako velký fanoušek dálkových závodů bych o tom dost uvažoval. Neboť nevím o ničem takto jednoduchém, bezúdržbovém a nenáročném a přitom vzhledově připomínající rally speciály.
Za mně pro CRF250 také palec nahoru a absolutně souhlasím s Linkart89!
Jen nechápu, proč se HONDA tak úzkostlivě drží toho objemu 250, když má k dispozici omílanou (skoro) 300 z aktuální CBR - v této kubatuře je každý poník nahoru znát...
Udivuje mě, kolik lidí vidí 250 Rally jako zbytečnou. Za mě...raději vyrazím zablbnout mimo asfalt sní, než se svým GSem. Vidím v tom suprový stroj na každodenní ježdění do práce s možností vyblbnout se kdekoli po skončení šichty - velká univerzálnost navíc obohacená jakýmsi pocitem Rally speciálu. Kéž by bylo víc takových ...
JohnnyS08: Jasně, kapotáž průchodností terénem spíše uškodí, ale na silnici může přijít vhod. Kome zmiňuje například větší nádrž, ale mohou to být i detaily jako je lepší osvětlení atd. Hlavní a nejpodstatnější rozdíl však očekávám v lepším podvozku (větší zdvihy a možnost nastavení).
Johnny, proč v tom proboha hledáš smysl, každý ať si koupí co se mu líbí. Máš pocit že 1100 kafáč má smysl, nebo cenduro 12-ka, kterou naloženou majitel sám ani nezvedne? Třeba pro holku, kerá si nepotřebuje nic dokazovat, bude 250 akorát... Dyť je to všechno jen pro radost
JohnnyS08: Kapotaz a vetsi nadrz z toho naopak udela pouzitelnejsi stroj na silnicni presuny. Neni to motorka pro kazdeho ,ale par zakazniku si najde i u nas ,nekde v USA nebo v Australii se da vyuzit jeji potencial samozrejme lepe.
Martic> Píšeš, že klasické CRF250L každého neuspokojí, ale co vlastně model Rally přidá navíc? Kapotáž? Ta průchodnost v terénu nijak nevylepší. A na druhou stranu, přidání kapotáže z toho expediční stroj neudělá...
JohnnyS08: Stejně jako Kome vidím smysl té 250ky zcela jasně . A důvod?... Prostě motorka pro každý den . Úsporná, lehká, relativně jednoduchá, odolná, s dobrou průchodností terénem a zároveň přijatelným výkonem a pohodlím i pro výletování po silnici. Myslím, že i v Evropě může mít takový stroj potenciál, protože klasické CRF250L každého neuspokojí, stejně tak jako třeba AJP navržené naopak pro někoho až moc off-roadově. WR250R se již neprodává a stroje s větším objemem mohou odradit buď váhou nebo opět příliš velkým zaměřením buď na silnici nebo na terén. Skutečný univerzál mi tu jaksi chybí . Otázkou je samozřejmě jaký bude finální výtvor a jeho cena.
pro evropany smysl rally 250 motorky nevidim. Kdo si to koupí jako nové s cenou nad 150tkč a protrpí cestu až do Maroka, kde už si těch 140kg+ konečně celkem užije? Kolik lidí si koupí nepoužitý stroj a dopraví ho tam na vozíku? Minima. Pro cesty do práce se také zájemci nenajdou. Stačí sledovat zahraniční statistiky, jak se v eu skoro neprodávají ani mnohem levnější nové nakedy250. A když nebudou funglovky, nebudou ani ojetiny.
A to mám maloobjemy nejradši. Ale v asii, americe a austrálii to bude hit.
Až budu chtít projet opuštěné končiny, nevezmu si na to rozhodně tuto motorku nebo jiné podobné přetechnizované nesmysly, ale ČZ 175 sport z roku 1972, do jedné kapsy náhradní přerušovač a do druhé šroubovák a karburátor. A vím, že nebudu mít problém dojet kamkoliv. A může si o tom myslet kdo chce co chce, ale mám pravdu
Může mi prosím někdo z těch, co jsou natěšení na tu novou 250-ku, vysvětlit, co na ní vidí? Nemyslím to nijak pejorativně, ale sám prostě nejsem schopen pochopit smysl tohoto stroje.
Tohle se mi zdá být ten správný směr co Honďáci nabrali, konečně krásné motorky po těch ufonech z let minulých. Jak se to sakra stalo, nový designér, nebo to kreslí v Itálii? Jednou ujeté účelové šedivky, podruhé trefa do černého...
Už vidím, jak po shlédnutí té Adv. verze Afriky rychle mění pravidla na Dakaru, konkurtence dává padáka svým továrním týmům a všichni škemrají o dodání těch nabušených off-road verzí! Zlatá KTM s jejich konceptem LC8 na víc způsobů.
Afrika vypadá hezky... resp . její off road verze. Endura se od dob starý Afriky, DRka a podobnejch použitelnejch strojů, změnila na obrovský těžký mastodonty... kdy je všem konstruktérům jedno co tam naplácají, protože vědí dobře že na tom stejně všichni jezděj 200km/h po dálnici. Proto do toho taky dávají motory s vykonama 150+HP. Takže Afrika by konečně mohla opět být rozumnou a i docela pohlednou kombinací smyslu a funkce.
No a ke "kafe raceru"... odpružení Öhlins, trumpety jako koncovky výfuku, jednosic a zrcátka na koncích řídítek (stejně vysokejch jak nádrž ) z tý lokomotivy Cafe neudělají. ... ne že by to nebylo hezký ...ale nazvat to cafe racerem je přinejmenším jako říct že jawa použila pro svůj nový model "neotřelý" design...
HonzaL: Bezesporu by to tomu jedině prospělo - to souhlasím! Hravou váhu by to neovlivnilo a přibyly by kobylky navíc. Jsem zvědavý, zdali to dotáhnou do produkční verze a jaká bude cena. Jako velký fanoušek dálkových závodů bych o tom dost uvažoval. Neboť nevím o ničem takto jednoduchém, bezúdržbovém a nenáročném a přitom vzhledově připomínající rally speciály.
HonzaL: Podle článku vyznívá, že motor 300ccm není úplně vyloučen, takže třeba Honda překvapí. Byl bych také pro. Nějakých 5kW je sakra znát.
Za mně pro CRF250 také palec nahoru a absolutně souhlasím s Linkart89!
Jen nechápu, proč se HONDA tak úzkostlivě drží toho objemu 250, když má k dispozici omílanou (skoro) 300 z aktuální CBR - v této kubatuře je každý poník nahoru znát...
Udivuje mě, kolik lidí vidí 250 Rally jako zbytečnou. Za mě...raději vyrazím zablbnout mimo asfalt sní, než se svým GSem. Vidím v tom suprový stroj na každodenní ježdění do práce s možností vyblbnout se kdekoli po skončení šichty - velká univerzálnost navíc obohacená jakýmsi pocitem Rally speciálu. Kéž by bylo víc takových ...
JohnnyS08: Jasně, kapotáž průchodností terénem spíše uškodí, ale na silnici může přijít vhod. Kome zmiňuje například větší nádrž, ale mohou to být i detaily jako je lepší osvětlení atd. Hlavní a nejpodstatnější rozdíl však očekávám v lepším podvozku (větší zdvihy a možnost nastavení).
Johnny, proč v tom proboha hledáš smysl, každý ať si koupí co se mu líbí. Máš pocit že 1100 kafáč má smysl, nebo cenduro 12-ka, kterou naloženou majitel sám ani nezvedne? Třeba pro holku, kerá si nepotřebuje nic dokazovat, bude 250 akorát... Dyť je to všechno jen pro radost
//www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2016/march/honda-crf250-rally-prototype/ tady jsou k te 250 i nějaky lepsi fotky
JohnnyS08: Kapotaz a vetsi nadrz z toho naopak udela pouzitelnejsi stroj na silnicni presuny. Neni to motorka pro kazdeho ,ale par zakazniku si najde i u nas ,nekde v USA nebo v Australii se da vyuzit jeji potencial samozrejme lepe.
Martic> Píšeš, že klasické CRF250L každého neuspokojí, ale co vlastně model Rally přidá navíc? Kapotáž? Ta průchodnost v terénu nijak nevylepší. A na druhou stranu, přidání kapotáže z toho expediční stroj neudělá...
JohnnyS08: Stejně jako Kome vidím smysl té 250ky zcela jasně . A důvod?... Prostě motorka pro každý den . Úsporná, lehká, relativně jednoduchá, odolná, s dobrou průchodností terénem a zároveň přijatelným výkonem a pohodlím i pro výletování po silnici. Myslím, že i v Evropě může mít takový stroj potenciál, protože klasické CRF250L každého neuspokojí, stejně tak jako třeba AJP navržené naopak pro někoho až moc off-roadově. WR250R se již neprodává a stroje s větším objemem mohou odradit buď váhou nebo opět příliš velkým zaměřením buď na silnici nebo na terén. Skutečný univerzál mi tu jaksi chybí . Otázkou je samozřejmě jaký bude finální výtvor a jeho cena.
pro evropany smysl rally 250 motorky nevidim. Kdo si to koupí jako nové s cenou nad 150tkč a protrpí cestu až do Maroka, kde už si těch 140kg+ konečně celkem užije? Kolik lidí si koupí nepoužitý stroj a dopraví ho tam na vozíku? Minima. Pro cesty do práce se také zájemci nenajdou. Stačí sledovat zahraniční statistiky, jak se v eu skoro neprodávají ani mnohem levnější nové nakedy250. A když nebudou funglovky, nebudou ani ojetiny.
A to mám maloobjemy nejradši. Ale v asii, americe a austrálii to bude hit.
Až budu chtít projet opuštěné končiny, nevezmu si na to rozhodně tuto motorku nebo jiné podobné přetechnizované nesmysly, ale ČZ 175 sport z roku 1972, do jedné kapsy náhradní přerušovač a do druhé šroubovák a karburátor. A vím, že nebudu mít problém dojet kamkoliv. A může si o tom myslet kdo chce co chce, ale mám pravdu
Kome> Dobrý, a nemoh bys to pro mě trochu rozvést?
JohnyS08: Ja ten smysl vidim zcela jasne.
Může mi prosím někdo z těch, co jsou natěšení na tu novou 250-ku, vysvětlit, co na ní vidí? Nemyslím to nijak pejorativně, ale sám prostě nejsem schopen pochopit smysl tohoto stroje.
k té CB 1100 - z lehké motorky se stala těžkotonážní moderna. Cafe je o lehkosti, tohle vypadá bohužel jako lokomotiva.
Hondy jsem nikdy nemusel. Kde jsem chodil, tam jsem pomlouval.
ALE ten kafac je nadherna moderni klasika! Well done guys!
Tohle se mi zdá být ten správný směr co Honďáci nabrali, konečně krásné motorky po těch ufonech z let minulých. Jak se to sakra stalo, nový designér, nebo to kreslí v Itálii? Jednou ujeté účelové šedivky, podruhé trefa do černého...
Už vidím, jak po shlédnutí té Adv. verze Afriky rychle mění pravidla na Dakaru, konkurtence dává padáka svým továrním týmům a všichni škemrají o dodání těch nabušených off-road verzí! Zlatá KTM s jejich konceptem LC8 na víc způsobů.
No musim uznat, že tahle "vykuněná" afrika vypadá opravdu libózně
CB1100 a Africa super
Dohledal jsem ještě na "jútůb ňáký videjka" třeba v něm najdete co hledáte Africa v ADV verzi
všechny parádní
ty jo tu crf 250 rally bych sel snad z fleku koupit. vzdyt o tomhle mam uz roky vlhky sny
At uz jsou tady motorky jako CRF 250/300 Rally, nebo taktez slibovana KTM 390 Adventure
Potuněná Africa prima, ale na můj vkus je to už moc těžkotonážní stroj. Zato na CRF250 Rally jsem vážně zvědav
Perfektní práce. Dlouho mě žádná značka tak nebavila, jako ted Honda. Afra je krásná, syrová
Za poslední roky jsem Hondu nijak nešetřil za ty pahnusy . Ovšem poslední dobou mě baví čím dál víc. Začínají dělat opravdu zajímavé stroje.