Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zákazníky mimo Indii by si to rozhodně najít mělo, protože v tom jejich prašnym prostředí a na vymlácených silnicích bude každej modernější a potažmo složitější stroj trpět.
Ty barvy tomu dávají hodně na frak. Jinak by to nebylo asi špatný. Děsí mne 2 věci. Z jedné strany ten motor vypadá ... velmi podivně a ty plechy, co jdou od vršku motoru k chladiči... ty musejí zakrývat něco hoooodně ošklivého- ještě ošklivějšího, než jsou samotné kryty.
Ja bych se indickych stroju nebal, vzdyt se tam dnes montuji napriklad KTM duke 125, 200, 390 a jaky jsou to pekny masiny.
Po valce pry byly japonsky motorky uplny odpad a jak se za 30-40 let pak zlepsili. Indove ted mozna budou chvili tapat, ale za 10-20 let uz bych si to i koupil...
To je hnus velebnosti! Ten, kdo se dívá na detaily, tak nemůže na tuhle motorku napsat nic pozitivního. Čep předního a zadního kola je abnormálně malého průměru (nic nevydrží), zadní kyvka, šrouby co vypadají, že už byly třikrát použité někde jinde, vedení a uchycení brzdových hadic, sváry, další detaily a o designu jako celku ani nemluvím ...
Vážená redakce, kdepak jsou odpovědi na naše otázky kolem těch Hond? Dušovali jste se, že pan Poduška odpoví dnes do 14:00. A skutek utek, že by jen plané sliby? Kdy nám pan Poduška odpoví? Nebo jsme tam pokládali ty dotazy jen pro srandu Poduškům?
Strakon mna sfukne aj frajer na tri a pole, ja som easy rider
Ale budem mat ten dobry pocit ako ked ma minule na dialnici pri jazde na Roomstri obiehali machri na "vytunovanej" favoritke, a o kilometer dalej im zovrela voda
Ako by ste to hodnotili, keby to bolo vyrobené v Česko-Slovensku? Nebolo by to skvelé, keby tu ožila motovýroba s takýmito sympatickými nedostatkami a la H&D(v minulosti)? Výroba by frčala, úpravcovia by upravovali a dolaďovali, sevisy by opravovali...
Jééééén počkejte, za chvíli tu na Hasturech bude lítat kde kdo, daj tomu trochu lásky, jiný barvy a bude to ve své třídě krutostroj, vzhledem ke svým parametrům
Dát pryč ty podivný plechy za chladičem a prodloužit trochu záď, docela by to ušlo.
Jen tedy nevím jestli je tahle motorka (80 koní, 159 kilo) to pravé pro indiány. Ti jsou zvyklí jezdit na 125-250ccm kolem 20 koní. Podle mě chce tíhle Hero oslovit právě evropskou nebo globální motorkářskou obec. A ne právě indickou
Baví mě, kolik je tu lepších konstruktérů jak Erik Buell...Kecama
tohle je jen koncept, ještě představili hotovou dvěpade:
rozhodne ne !
Připomíná mě to spolupráci Bertoneho na Favoritu - hnusné hranaté krabici.
Zákazníky mimo Indii by si to rozhodně najít mělo, protože v tom jejich prašnym prostředí a na vymlácených silnicích bude každej modernější a potažmo složitější stroj trpět.
co je viem, za mna aj ano, z dialky
Ty barvy tomu dávají hodně na frak. Jinak by to nebylo asi špatný. Děsí mne 2 věci. Z jedné strany ten motor vypadá ... velmi podivně a ty plechy, co jdou od vršku motoru k chladiči... ty musejí zakrývat něco hoooodně ošklivého- ještě ošklivějšího, než jsou samotné kryty.
Fuj.
Ja bych se indickych stroju nebal, vzdyt se tam dnes montuji napriklad KTM duke 125, 200, 390 a jaky jsou to pekny masiny.
Po valce pry byly japonsky motorky uplny odpad a jak se za 30-40 let pak zlepsili. Indove ted mozna budou chvili tapat, ale za 10-20 let uz bych si to i koupil...
Vypadá jak Transformer
A ještě si přidám! Je to šestka, viděli jste detail zadního tlumiče? Jeho uchycení, jeho provedení (velikost)???
To je hnus velebnosti! Ten, kdo se dívá na detaily, tak nemůže na tuhle motorku napsat nic pozitivního. Čep předního a zadního kola je abnormálně malého průměru (nic nevydrží), zadní kyvka, šrouby co vypadají, že už byly třikrát použité někde jinde, vedení a uchycení brzdových hadic, sváry, další detaily a o designu jako celku ani nemluvím ...
Mi se líbí...
Vážená redakce, kdepak jsou odpovědi na naše otázky kolem těch Hond? Dušovali jste se, že pan Poduška odpoví dnes do 14:00. A skutek utek, že by jen plané sliby? Kdy nám pan Poduška odpoví? Nebo jsme tam pokládali ty dotazy jen pro srandu Poduškům?
Zeškareděná Žaba Z1000...
Strakon mna sfukne aj frajer na tri a pole, ja som easy rider
Ale budem mat ten dobry pocit ako ked ma minule na dialnici pri jazde na Roomstri obiehali machri na "vytunovanej" favoritke, a o kilometer dalej im zovrela voda
-PJ-: jen počkej, až Tě za rok nějakej Hastur sfoukne s Versysem jako svíčku
...ze "sympatickými nedostatkami a la H&D"
to ma od tohto lega daleko
Ako by ste to hodnotili, keby to bolo vyrobené v Česko-Slovensku? Nebolo by to skvelé, keby tu ožila motovýroba s takýmito sympatickými nedostatkami a la H&D(v minulosti)? Výroba by frčala, úpravcovia by upravovali a dolaďovali, sevisy by opravovali...
Nemám nic proti východnímu trhu,ale tohle mi připadá strašné.Sportard je proti tomu krasavec.
zajímavá jest tato hračka a cena je jaká?
Jééééén počkejte, za chvíli tu na Hasturech bude lítat kde kdo, daj tomu trochu lásky, jiný barvy a bude to ve své třídě krutostroj, vzhledem ke svým parametrům
Bych se bál, že se při nasedání pořežu
Ještě mě to nedá - musím doplnit. Kluk má stavebnice Hero Factory od Lega. Už vím odkud vítr vane
Ježiš to je hnusný. Jakési sražené, hranaté, ten motor Ani zadarmo...
Dát pryč ty podivný plechy za chladičem a prodloužit trochu záď, docela by to ušlo.
Jen tedy nevím jestli je tahle motorka (80 koní, 159 kilo) to pravé pro indiány. Ti jsou zvyklí jezdit na 125-250ccm kolem 20 koní. Podle mě chce tíhle Hero oslovit právě evropskou nebo globální motorkářskou obec. A ne právě indickou
za mě super
No to vypadá jak laciná hračka pro malýho 5 letýho kluka.
Za mě ne.
No, Indové ať zůstanou raději u Enfieldů. Téhle motorky se bojím i na obrázku.