Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ja ked toto vidim, nechapem. Moja Honda XL500 po GO ma tiez 33k a je to bezudrzbovy absolutne spolahlivy stroj, drzak jak hovado a neviem ju predat ani za 20 000 Kc, toto nieje o nic lepsia motorka a stoji 20 000 USD ak si dobre pamatam? Takze to mam XL dat do noveho matneho maskacoveho laku, pripevnit tam futral na pusku a zenisticku lopatku, sekeru, proste cokolvek a mam ju ponukat minimalne za 69 000 Kc? A este tam pre istotu streknem cez sablonu ze KOSOVO ARMED FORCES alebo inu peecovinu. XL staci 91 oktanovy benzin a do motora je najlepsi lacny mineralny olej 20W50. Piestne kruzky vydrzia az 40 000km, piest 60 000, olej cca 5 000km.
Mě se líbí, a pokud se dostane i do "civilního" trhu, tak díky odolnosti, univerzálnosti a spotřebě může válcovat i endurolegendy jako GS nebo ADV. Nízká hmotnost, průjezd skoro všude... Cena bude padat jako u každého zboží... Ideální stroj pro krosení odkudkoli-kamkoli a kudykoli
Á,první diskutující co je mu 33koní z motoru co žere skoro všechno,málo.A kolik bys chtěl z vojenského speciálu?To co tahá z jednoválců KTM?Tohle není žádnej supermotard,ale motorka určená pro vojenské účely.Daní za univerzálnost a nenáročnou údržbu je holt menší výkon,který ale samozřejmě je pro dané určení dostatečný.
Moje první mašina,kejvačka 250,jezdila dle původního majitele na mix benzínu s naftou v poměru 1:1,takže to asi takový problém nebude.Na druhou stranu to nespíš opravdu bude muset být směs v určitém poměru.
Vícepalivové motory jsou známy už 2.sv.války.A jsou dodnes v armádě.
Jak píše NitroTT,vždy se alternativní palivo musí ředit naftou podle tabulek.Nebo spíš naopak,nafta jiným druhem.Nikdy to není,že dojedu nádrž nafty a natankuju plnou kerosinu.
Jinak se těším na test
Aby diesel mohl spalovat jakýkoliv druh benzínu, je hovadina. Mazání čerpadla může byt řešený motorovým olejem, ale vstřikovač by to odnesl v plný parádě. Dál je tu kompresní tlak, kdy u Dieslu bývá nmohem vyšší než u zážehového motoru. Jasně, Tatra měla tuším povolený poměr nafta/benzín 30/70%. Víc snad už ani nejde. A ta nízká spotřeba bude asi díky tomu, že se jedná o 5tidobý motor
Dpoufám,že redaktoři podrobí tento zázračný stroj v brzké době podrobnému testu.
Napr. motor s termickým spaľovaním môže spalovať aj naftu aj benzín. Ale toto bude mať iný princíp plnenia, lebo tie motory majú zlé spaľovanie - viď Ikarus autobus.
Alespoň někde oceňují kvality KLR .Nechápu komentáře které se diví že jednoválcový sedmistovkový diesel umí za dva litry.Cena se odvíjí od toho že se jedná o vojenský speciál.Osobně by mě taky zajímalo jaký mají fígl že to sežere skoro všechno...
Co se furt všemu divíte? Nevím proč by to nemohlo mít takovou spotřebu - když je motor dělaný tak, aby všechno spálil a jezdil ekonomicky - ovšem na úkor výkonu. Vsadím se, že kdyby k tomu byl test, tak byste zase brblali, že to nemá výkony jako Husaberg 570... Mi osobně by se to jako dobrdružný stroj líbilo. Jen bych tam nandal ještě větší nádrž (přes 20l) a tankovat bych jezdil na Ukrajinu
Tak je jasný, že by to lidi chtěli kvůli ekonomice provozu. Nic jinýho povšimnutí hodnýho na tom není. Spotřeba je reálná. Když může jet tunová 1400ccm diesel za 4litry tak nevím proč by nemohla jet 700ccm a 300kg motorka za litry 2. I Ochcávka 1,9TDI co má skoro 3x větší výkon jezdí v pohodě za 4,5.
husatko - zkus to no :D
Ja ked toto vidim, nechapem. Moja Honda XL500 po GO ma tiez 33k a je to bezudrzbovy absolutne spolahlivy stroj, drzak jak hovado a neviem ju predat ani za 20 000 Kc, toto nieje o nic lepsia motorka a stoji 20 000 USD ak si dobre pamatam? Takze to mam XL dat do noveho matneho maskacoveho laku, pripevnit tam futral na pusku a zenisticku lopatku, sekeru, proste cokolvek a mam ju ponukat minimalne za 69 000 Kc? A este tam pre istotu streknem cez sablonu ze KOSOVO ARMED FORCES alebo inu peecovinu. XL staci 91 oktanovy benzin a do motora je najlepsi lacny mineralny olej 20W50. Piestne kruzky vydrzia az 40 000km, piest 60 000, olej cca 5 000km.
Nejlepsi na tom je, ze to pojede i kdyz to budete tlacit . To treba moje tlacit nejde vid..
Anti
BorekS vole, kdybys to cetl, tak bys vedel, ze to pro civil nikdy nebude...
Mě se líbí, a pokud se dostane i do "civilního" trhu, tak díky odolnosti, univerzálnosti a spotřebě může válcovat i endurolegendy jako GS nebo ADV. Nízká hmotnost, průjezd skoro všude... Cena bude padat jako u každého zboží... Ideální stroj pro krosení odkudkoli-kamkoli a kudykoli
...koukněte zde //www.hdtusa.com/vehicle-m1030-m2.php FUEL MILEAGE 46.6 kpl @ 90 kph (96 mpg @ 55 mph)
FUEL JP8, JP5, JP4, AVTUR, JET-A1, Diesel, Biodiesel
ENGINE TYPE Patent Pending 4-Stroke, Indirect Injection (IDI), heavy-fuel engine
Á,první diskutující co je mu 33koní z motoru co žere skoro všechno,málo.A kolik bys chtěl z vojenského speciálu?To co tahá z jednoválců KTM?Tohle není žádnej supermotard,ale motorka určená pro vojenské účely.Daní za univerzálnost a nenáročnou údržbu je holt menší výkon,který ale samozřejmě je pro dané určení dostatečný.
No v článku píšou, že největší výkon to má na kvalitní benzín, tk co je teda pravda??
No 670 ccm objem motoru a na benzín jen 33 koní se mi zdá málo. Jaký výkon to má na naftu? 20 koní? Tedy pokud by to na naftu vůbec jelo.
Moje první mašina,kejvačka 250,jezdila dle původního majitele na mix benzínu s naftou v poměru 1:1,takže to asi takový problém nebude.Na druhou stranu to nespíš opravdu bude muset být směs v určitém poměru.
Věřím tomu, že bdybych mému KLRku naředil benál naftou nebo něčím jiným, že by to také jelo . Holt Kawasaki Zkoušet to ale nebudu
Vícepalivové motory jsou známy už 2.sv.války.A jsou dodnes v armádě.
Jak píše NitroTT,vždy se alternativní palivo musí ředit naftou podle tabulek.Nebo spíš naopak,nafta jiným druhem.Nikdy to není,že dojedu nádrž nafty a natankuju plnou kerosinu.
Jinak se těším na test
Aby diesel mohl spalovat jakýkoliv druh benzínu, je hovadina. Mazání čerpadla může byt řešený motorovým olejem, ale vstřikovač by to odnesl v plný parádě. Dál je tu kompresní tlak, kdy u Dieslu bývá nmohem vyšší než u zážehového motoru. Jasně, Tatra měla tuším povolený poměr nafta/benzín 30/70%. Víc snad už ani nejde. A ta nízká spotřeba bude asi díky tomu, že se jedná o 5tidobý motor
Dpoufám,že redaktoři podrobí tento zázračný stroj v brzké době podrobnému testu.
Konečně si někdo všiml že je to diesel,takže jezdí na mastný-tekutý-hořlavý "skoro" cokoli.
Dalinov > si nečetl pořádně, je to diesel tak že ne benzín jezdít to na různý typy leteckýho petroleje a naftu
Napr. motor s termickým spaľovaním môže spalovať aj naftu aj benzín. Ale toto bude mať iný princíp plnenia, lebo tie motory majú zlé spaľovanie - viď Ikarus autobus.
Jedi - to už je trochu líp vyzbrojený
No a ten motor, to bude asi nějaká licence Cimrmanova spalovacího motoru s těma velkejma svícema, sežralo to i zkaženej jablečnej mošt
Pivča: myslím, že todle je ta správná motorka
pořádný kulomety a kamo
//pictures.topspeed.com/IMG/crop/200901/armored-boss-hoss-mo_800x0w.jpg
Alespoň někde oceňují kvality KLR .Nechápu komentáře které se diví že jednoválcový sedmistovkový diesel umí za dva litry.Cena se odvíjí od toho že se jedná o vojenský speciál.Osobně by mě taky zajímalo jaký mají fígl že to sežere skoro všechno...
Po dlouhý době pořádný cestovní enduro
Prej armádní pche, dyť to nemá ani lahký gulomet!! jinak čůs Heki, taky bych do toho šel kdyby byly prachy ...
Co se furt všemu divíte? Nevím proč by to nemohlo mít takovou spotřebu - když je motor dělaný tak, aby všechno spálil a jezdil ekonomicky - ovšem na úkor výkonu. Vsadím se, že kdyby k tomu byl test, tak byste zase brblali, že to nemá výkony jako Husaberg 570... Mi osobně by se to jako dobrdružný stroj líbilo. Jen bych tam nandal ještě větší nádrž (přes 20l) a tankovat bych jezdil na Ukrajinu
Trkvas, ty si co myslis ze zahranicnemu webu poslali info priamo z tovarne z ameru?? Sa zobud a buc rad ze si sa vobec nieco docital...
motorkáři už kopírujou i z novinek jo? a já doteď myslel, že kopírujou jen ze zahraničních webů, aby to nebylo tak poznat
Hheheeh to je poprve, co vidim , ze motorkari.cz neco ukradli z Novinky.cz
a myslíte,že by to jelo,kdyby se v nádrži smíchal benzín s naftou?
oprava :byli
Redaktoři serveru Novinky.cz byly tentokráte rychlejší...ach ta ostuda
Tak je jasný, že by to lidi chtěli kvůli ekonomice provozu. Nic jinýho povšimnutí hodnýho na tom není. Spotřeba je reálná. Když může jet tunová 1400ccm diesel za 4litry tak nevím proč by nemohla jet 700ccm a 300kg motorka za litry 2. I Ochcávka 1,9TDI co má skoro 3x větší výkon jezdí v pohodě za 4,5.