Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hoši, hoši... čím více moderních vymožeností budete u haryka hledat, tím více se vám bude tato mašina vzdalovat stejně tak jako opravdové zážitky z řízení skutečného motocyklu a to je jen a jen haryk - //www.cadillac-ranch.cz/cs/novinky/39-h-d-sportster-xl1200x-forty-eight-zivotni-jizda.shtml
Mne sa celkom paci. Design, ktory len tak nestarne. Je to priamy kunkurent mojho Triumph-a T-Bird SE, podobny koncept a pre normalny zivot priatelska motorka. Zabava, cestovanie, doxadzanie do prace - vsetko zvladaju v pohode. Tieto motorky sa drzia pri zemi a poskytuju realne dostupny a vyuzitelny vykon motora. Jazdit na nix je fakt radost a pohoda. Maju stale v sebe kus klasiky a autentickosti. Su skor pre vyjazdenyx bratov a sestri motorkarov, ktory sa uz vyblaznili na super silny a ryxlyx raketax.
Nevím no, ale už to taky není co to bejvalo... Vstřikování? Čirá světla? Každé designerské vylepšení na HD mi příjde spíš jen k jeho škodě... Pro mne jsou dokonalostí modelové řady do nějaké první poloviny devadesátých let , od té doby už to jde každým rokem jen směrem k horšímu... Takže i když jsou dnes HD ještě modernější, spolehlivější a výkonnější (a s ještě menší spotřebou) , stejně bych to viděl na FAT BOYe nejlépe do roku 1995! Jinak ale ta Glajda má něco do sebe...
Souhlasím s To-ma-sem..., možná krok zpět (karbec) by spousta lidí uvítala (i já), ale zase tu máme ty normy...taky jsem čekal větší odvaz, ale vzhledem k tradiční a konzervativní značce se nemůžeme moc divit. Občas sice vylezou z ulity, ale Buell s nápady se asi jen tak brzo opakovat nebude...
Jedna "nová" motorka, to je pro mě zklamání. Čekal jsem víc, třeba ostřejší roadster s motorem z V-Roda, který by nahradil Buelly, atd.
Ta nová Dyna bude určitě dobrou a pohodlnou cestovní motorkou, plotny, sklon předních vidlí a velká sedačka pro dva ji k tomu předurčují. Vzhledově se mi ale moc nelíbí, hlavně ta loukoťová kola, třeba takový Street Bob je určitě hezčí. A taky o dost levnější. Kdyby člověk jen trochu přihodil, tak má klasickýho Softaila, případně Glidu nebo Kinga a to je teprve jiná třída.
Pokaždé když je tu článek o HD, tak se těším na diskuzi, protože se sem nahrne plno inteligentních odpůrců této značky a plácaj parádní postřehy k této značce , spousta z nich HD nikdy ani neviděl. No, ale dnes je to nějaké slaboučké . Tak snad nezklamou odborníci. Rád bych se dozvěděl něco víc z dílny HD Jinak k HD, je dobře že mezi motorkama je ještě pár značek jako HD nebo Triumph, co udržujou motorky motorkama a né kosmickýma raketama. Jen bych do programu HD vrátil karburátory. HD je životní styl a zaplať pánbůh že né už jen bohatých .
Pěkný stroje. "Switchback" jsem si ze své Dyny postavi sám, mám k ní rychlesundavací plexi i brašny. S trochou cviku je změna hotová do pěti minut . Ale mám to bez ABS a v 96cci...
hoši, hoši... čím více moderních vymožeností budete u haryka hledat, tím více se vám bude tato mašina vzdalovat stejně tak jako opravdové zážitky z řízení skutečného motocyklu a to je jen a jen haryk - //www.cadillac-ranch.cz/cs/novinky/39-h-d-sportster-xl1200x-forty-eight-zivotni-jizda.shtml
Tak ten babetista vitouš je typickej příklad dítěte, který muselo na krku nosit uvázanou kotletu, aby si s ním hráli aspoň psi.
Vito_Corleone> Tak to je dobře , tak jediná může...
No já čet, že z USA trhu doslova vyhání Harleje italská Ducati
Vešel jsem v povědomí, to je, co jsem chtěl
Zevlboy: nikdo, Vito Corleone jen často mění nicky. Je to Tom Riddle, Grifindoor, Alex de Large. Ten HD kritizuje vždycky a pořád.
Vito Corleone-kdopak s H-D nedal přednost tvojí babetě, chudáčku?
Oliver_J> A o to víc mě dokáže na-sr-at, že jen tak potopili Buella... Erik totiž umí udělat mašinu co má koule!
Vito_Corleone: To možná platilo, když jsi byl malej... Proti roku 1999 příjem narostl o více, jak 100%.
Vito_Corleone> Tak to nevím , už několik let je to u nás nejprodávanější značka nad litr!
DCM Kurna to bude nejaky Kult Elvise...
Ukončete to trápení a už krachněte, vždyť už to beztak nikdo nekupuje...
Pjercak> Však pro H4RDCHÓR3 HDčáře není HD nic nad 70tý léta!
HD proc ne ale je fakt ze nanich jezdi dost divnejch lidi JInak mese libi a furt ze v 90 letech se vratte do 68...
Mne sa celkom paci. Design, ktory len tak nestarne. Je to priamy kunkurent mojho Triumph-a T-Bird SE, podobny koncept a pre normalny zivot priatelska motorka. Zabava, cestovanie, doxadzanie do prace - vsetko zvladaju v pohode. Tieto motorky sa drzia pri zemi a poskytuju realne dostupny a vyuzitelny vykon motora. Jazdit na nix je fakt radost a pohoda. Maju stale v sebe kus klasiky a autentickosti. Su skor pre vyjazdenyx bratov a sestri motorkarov, ktory sa uz vyblaznili na super silny a ryxlyx raketax.
ty černý loukoťáky jsou absolutně příšerné!!! nic proti loukotím, ale tohle snad někdo navrhnul a schválil s metrákem koksu v nose
Nevím no, ale už to taky není co to bejvalo... Vstřikování? Čirá světla? Každé designerské vylepšení na HD mi příjde spíš jen k jeho škodě... Pro mne jsou dokonalostí modelové řady do nějaké první poloviny devadesátých let , od té doby už to jde každým rokem jen směrem k horšímu... Takže i když jsou dnes HD ještě modernější, spolehlivější a výkonnější (a s ještě menší spotřebou) , stejně bych to viděl na FAT BOYe nejlépe do roku 1995! Jinak ale ta Glajda má něco do sebe...
Souhlasím s To-ma-sem..., možná krok zpět (karbec) by spousta lidí uvítala (i já), ale zase tu máme ty normy...taky jsem čekal větší odvaz, ale vzhledem k tradiční a konzervativní značce se nemůžeme moc divit. Občas sice vylezou z ulity, ale Buell s nápady se asi jen tak brzo opakovat nebude...
Jedna "nová" motorka, to je pro mě zklamání. Čekal jsem víc, třeba ostřejší roadster s motorem z V-Roda, který by nahradil Buelly, atd.
Ta nová Dyna bude určitě dobrou a pohodlnou cestovní motorkou, plotny, sklon předních vidlí a velká sedačka pro dva ji k tomu předurčují. Vzhledově se mi ale moc nelíbí, hlavně ta loukoťová kola, třeba takový Street Bob je určitě hezčí. A taky o dost levnější. Kdyby člověk jen trochu přihodil, tak má klasickýho Softaila, případně Glidu nebo Kinga a to je teprve jiná třída.
na switchback v ciernej je celkom znesitelny pohlad
To: hoprd a To-ma-s
sám bych to lépe nenapsal
Tak já trochu přidám.HD prostě ne.Nemám k tomu žádný postřeh,prostě mi je jejich ideologie naprosto cizí.
Tomáš - pekný postreh na svoj vek!
Pokaždé když je tu článek o HD, tak se těším na diskuzi, protože se sem nahrne plno inteligentních odpůrců této značky a plácaj parádní postřehy k této značce , spousta z nich HD nikdy ani neviděl. No, ale dnes je to nějaké slaboučké . Tak snad nezklamou odborníci. Rád bych se dozvěděl něco víc z dílny HD Jinak k HD, je dobře že mezi motorkama je ještě pár značek jako HD nebo Triumph, co udržujou motorky motorkama a né kosmickýma raketama. Jen bych do programu HD vrátil karburátory. HD je životní styl a zaplať pánbůh že né už jen bohatých .
Legenda pokračuje. Proč ne.
Pořád stejný, pořád blbý (někteří místní motorkáří )
Pořád stejný, zaplaťpánbůh, pořád krásný!!!
pořád stejný, pořád hrozný
Pěkný stroje. "Switchback" jsem si ze své Dyny postavi sám, mám k ní rychlesundavací plexi i brašny. S trochou cviku je změna hotová do pěti minut . Ale mám to bez ABS a v 96cci...