globalmoto_duben_nolan




H-D novinky 2016: Low Rider S a CVO Pro Street Breakout

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MartinNTV (32) napsal 05.02.2016 v 13:05

Anti: no, jo to máš pravdu, těch 65 kg jsem si nějak neuvědomil. To je fakt pořádnej nepoměr.
Jen jsem to myslel tak, že Harleye vůbec nemaj špatný jízdní vlastnosti. Aby nedošlo k mýlce.

jurajda (43) napsal 02.02.2016 v 22:12

tohle je dvouvál v tuhém rámu + sportovní posez + batlax T30 + nastavení podvozku = ... a zatáčky to projíždí jako po kolejích



Anti (391) napsal 02.02.2016 v 16:29

MaertinNTV:Hard_Reaper to napsal upřímně.Žádná oslavná óda na božské vlastnosti.Napsal proč má HD rád a co mu imponuje.K tvým výhradám:Jak jinak bys popsal situaci kdy řidič s 65 kily řídí 410 kilovou mašinu?

seikos (975) napsal 02.02.2016 v 09:21

MartinNVT: Glajda vlaje v zatáčkách i v jednom, natož ve dvou. Pokud to tedy porovnáváš s moderní motorkou

MartinNTV (32) napsal 02.02.2016 v 08:01

Přesně to, co napsal Reaper způsobuje ty zkreslený názory na HD u lidí, co na tom nikdy nejeli. Jak to myslíš rvát se s motorkou a zatáčka, že je výzva? Jestli se Electra ve dvou kroutí v zatáčkách, co tedy dělala tak oslavovaná Jawa Californie? Nebo starej Vmax? Můžu o HD říct cokoli, ale to, že by špatně projížděly zatáčky je to poslední. A projíždět alpské vracečky na Sportsteru to je požitek. A na Dyně taky.

HarD_Reaper (2) napsal 01.02.2016 v 22:52+2

tak zas jednou za sto let poruším slib že nebudu odepisovat na komentáře.
Nějak posloucham dokola ty samý řeči o HD a nikam se ten názor neposunul...starý prachatý dědci...ano ve většině případů jsou.je ale zvláštní že tolik neagtiv na ně je a přitom nikdo se nebojí sednout s koženýma gatěma na prašivku (chopper plnej třásníi a koženejch nesmyslů)a věrně kopírovat ten styl,bejt tvrďá ka hájit si že HD nikdy.vždycky jsem si řikal proč si kupovat kopii když se dá dostat k originálu.Samozřejmě že HD je technologicky nevyspeedovaný a nechová se podle pána,a přesně proto na něm jezdím...do každý zatáčky přešlapuje...ve dvou se ve vyšších rychlostech kroutí a zatáčky jsou vždycky výzva a přesně o tom to je,proto ty stroje miluju..sedět na 410 kilo těžký elektře a rvát jí do zatáček na stupačky chce mít koule a ne plnou hubu keců.měl jsem v 21 wide glidu...potom road kingaa ted mam electru cvo 2008.sám vážim 65 kilo je mi 32...pro hatery jezdím autem pežotkou 206 a je mi to u prdele..holt jde o to kdo co chce a ne kdo má kačky na kontě...a s hdčkářema peču asi tak jako lokální pekař s cukrářskym řetězcem..neni to na všechny ale začněte už kurva přemejšlet...

vitik (78) napsal 01.02.2016 v 08:42

Ten "americký" způsob marketingu mě taky pěkně s..Ale na druhé straně H-D prodává s regionu severní ameriky 3x víc motorek , než ve zbytku světa /odkaz na čísla už bude asi vousatý a nemůžu ho zrovna najít. ale prodej je cca 220 000 ks NA, 80000 zbytek světa/. Takže můžem být rádi, že maj vůbec česky psanou stránku...A Low rider S se mi líbí moc, chrom mě bere pouze v množství menším, než malém, takže mu dávám

HonzaHus (62) napsal 31.01.2016 v 22:06

Tyhle pekločernoty se mi nelíbí a ten štítek u světlometu už vůbec ne. Upřímně - nejlíp ovladatelný je Sportster, Low Rider (i s běžnými, sériovými tlumiči) za ním ale o moc pozadu není, taky se na něm jede celkem dobře. Což se ale vůbec nedá říci o tom Breakoutu (dlouhý rozvor, podkoplé vidle a tlustá zadní guma dělají své), kdo to zkusil, ví. V této třídě bych raději zvolil dostupnějšího Low Ridera se špicema v kolech, sedlem pro dva, hezčím světlem i výfukem a troškou toho chromu.

crowack (58) napsal 31.01.2016 v 15:51

Hoši hoši... když už vás baví překládat marketingový sračky z júesej, tak je aspoň přeložte pořádně... jakejmkoliv brejlím řekne amík "triple clamp", rozhodně to neznamená "trojité brýle"... to by mě zajímalo, jestli pan překladatel (nebyl třeba z nějaké agentury? ) vůbec někdy seděl na motorce...

ladaT (0) napsal 31.01.2016 v 15:25

Moc pěkný, co na to plagiátoři z Asie?

seikos (975) napsal 31.01.2016 v 11:25-1+4

HD CVO Pro Street Breakout
- motor Screamin’ Eagle Twin Cam 110
- filtr Screamin’ Eagle® Heavy Breather
- prevodovka Cruise Drive®
- tlumiče Premium Ride plněné dusíkem
- světla Night Breaker
- spojka Assist & Slip
- brzdová páčka Reduced Reach
- bezpečnostní systém Smart Security
- doplňky na ovladačích ze sady Airflow Collection
- ráfky Aggressor pak zdobí opalovaný chrom Scorched Chrome
A to jsem čerpal jen ze článku. V HD mají asi bombastický název pro každou 3.14čovinu co na motorce je.

To se divim ze HD nedal nejaky bombasticky nazev i tem cernym vecem kterym rikame pneumatiky. Hodil by se nazev Black Rubber Creaming Eagle® Samozřejmě s nějakým tučným příplatkem za limitovanou edici 2 mil ks. Ti ocvočkovaní blázni by si určitě rádi připlatili.

Nechapu zakazniky HD ze jsou ochotni platit za tuhle kolotočářskou kulturu.

Šotek (96) napsal 30.01.2016 v 20:37

MartinNTV>též mě netíží, kdo si co dělá se svými penězi. jen jsem vyjádřil názor ohledně prodeje nových harleyů, se kterým kdokoliv může nesouhlasit

MartinNTV (32) napsal 30.01.2016 v 19:48

Šotku, existují lidé, kteří vydělávají dost na to, aby si mohli koupit motorku podle svých představ. Takových lidí je hodně. Na rozdíl od tebe je zpravidla nijak netíží, kdo za co utratil své peníze a co s tou motorkou dělá.

Anti (391) napsal 30.01.2016 v 19:03

Ze mě se stane fanda článků o HD!Rozhodl jsem si tento článek přečíst,a ty marketingové jsou žvásty jsou super!Dobré na zlepšení nálady...

Šotek (96) napsal 30.01.2016 v 13:28-5+2

capas>ano, protože na motorkáře chodí normální lidé, kteří žijí běžné životy a jako koníček jezdí na motorkách. oproti tomu pozéři mají kupní sílu a mohou si HD koupit, ale nakonec jim stojí v garáži a nikam na něm nejedou, proto se nepodělí se svými zážitky a starostmi zde

capas (1) napsal 30.01.2016 v 12:15-1+2

Dva dny po představení jsou tyto motocykly vyprodány na hodně měsíců dopředu ... Takže cena je problém jen na Motorkarich :)

Šotek (96) napsal 30.01.2016 v 11:25

tedy ten low rider se mi líbí opravdu moc
bohužel cena kolem 500000 za motorku je pro mě víc než moc

sered (113) napsal 30.01.2016 v 09:20

Budiz, proti gustu... ale proc jsou vsechny fotky tak cerny???

erpik (6) napsal 30.01.2016 v 08:53

V černé barvě s otevřeným sáním, nové typy tlumičů to se mi líbí Ještě cena o 50 % dolů a nemá chybu.

Petřičák (184) napsal 29.01.2016 v 18:08+1

Jak to tak čtu, manažeři H-D asi musí žít v nějakém paralelním vesmíru anebo ujíždět na velmi kvalitním materiálu. Jinak si totiž fakt nedovedu vysvětlit jak může někdo jízdní pozici "ruce nahoře, daleko od sebe a nohy vepředu na plotnách" označovat za něco čím chce dosáhnout "lepší ovladatelnosti a spojení jezdce se silnicí". Rozvor jako týden před výplatou a zadní pneu o šířce za kterou by se nemuselo stydět ani Ferrari. Za velkou louží se holt jezdí především rovně a zatáčka je sprosté slovo... Proti gustu žádná dišputace, ale když se k tomu připočítá navíc ten tučný příplatek, přijde mi, že jediná možná cílová skupina jsou lidi, kteří chtějí styl za jakoukoli cenu i na úkor jízdních vlastností.

12012 (21) napsal 29.01.2016 v 17:49

HD pro mě kdysi byla motorka o které jsem si říkal, že až nasuším nějaký prachy, tak si jí koupím. Když se tak stalo, nekoupil jsem si jí, páč se mi nic z nabídky nelíbilo (nebo jsem k tomu nedospěl?). Ani teď se mi nelíbí ani jedna z nich.

Míra (210) napsal 29.01.2016 v 13:52+1

Když Harley,tak na něm má svítit spousta chromu.

tencotancismoto (99) napsal 29.01.2016 v 12:58-1

Mimochodem mě se líbí tento H-D i B 747

tencotancismoto (99) napsal 29.01.2016 v 12:48

Psanec666 (18) napsal Dnes v 09:51

tencotancismoto Boeing 747 se vyrábí od r. 1970. Poznáš na něm nějakej rozdíl, nebo si myslíš že neprošel žádnou modernizací?

No vidíš, jak si umíš odpovědět...a já myslel, že jsi mě nepochopil

Sporda (3) napsal 29.01.2016 v 11:33-1

CVO Nádhera. Jen na to mít

NXram (68) napsal 29.01.2016 v 10:42

I když nejsem velký fanda HD, tak tohle bych si asi dovedl představit mít v garáži. Na USA stroje mám úchylku, měl jsem již 6 aut z USA a tři používám i dnes, ale k HD jsem ještě nějak nedospěl, tak třeba teď ...
Důležité bude jak se to chová na silnici, dva kamarádi mají Night Roda a ano super mašina, pro mne první zauvažování o HD, ale když pominu krásný vzhled, jízda mi moc pohodlná nepřišla, když je pěkná silnice je to super, ale okresky a ostatní tankodromy v ČR mu moc nesvědčí. Zatím mě nepřesvědčili, že bych měl vyměnit za Vmaxe

Psanec666 (-2) napsal 29.01.2016 v 09:51-2

tencotancismoto Boeing 747 se vyrábí od r. 1970. Poznáš na něm nějakej rozdíl, nebo si myslíš že neprošel žádnou modernizací?

Žabinátor (69) napsal 29.01.2016 v 09:50

To jsou nádherný mašiny hlavně se mi líbí že už jsou z továrny tak vymazlený že ani "aftermarket" díly nebudou nezbytně potřeba

Psanec666 (-2) napsal 29.01.2016 v 09:37-1+1

tencotancismoto: to, že rozdíly nepoznáš ty, ještě neznamená že nikdo.

Gonzo (60) napsal 29.01.2016 v 09:22-1

minuly Breakout v CVO byl vanocni stromek, ale tohle je konecne spravny smer vysperkovani

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist