Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
takze prave jeden namontovan na Kawasaki Vulcan. Staci zastrcit konektory do sebe a hotovo. Puvod Cina z Ebay. Doprava zdarma. Cena 40 dolaru. Nemontuje se na orig. switch ale na ten co je pod sedlem, respektive pod klicem, kde se nachazi imbus na sedadlo.
Pro DyDy84
Všechny odpovědi a zkušenosti můžeš dostat na
Motosalonu Brno 2016 z první ruky od 1-BIKE.cz
Stav se a můžeš se dozvědět, co potřebuješ.
Navíc budou ceny "výstavní" čili levnější, navíc bez poštovného
Už uplynula spousta času, mohlo by přibýt spousta zkušeností!
Zajímaly by mě rozdíly a poznatky k GIpro ATRE a DS..
A jaký máte zkušenosti s X-type, jak ty se zapojují, když ne na konektor??
Lulinak> Jak už ti odpověděl Le Corbusier..vletet do zatacky s nespravným kvaltem je pěkne o hubu,ale pokud jezdis tak,že stacis spocitat mouchy co leti kolem to pak jo,to opravdu nevyuzijes
Lulinak> takových, kteří "jezdí citem" jako ty je v této diskusi víc. Ale pro rychou jízdu opravdu NENÍ JEDNO jaký kvalt tam máš - a někdy fakt nestíháš počítat do šesti.
Jinak věřím, že tenhle ukazatel opravdu funguje spolehlivě. Mě ten Starlane blbne jen při vymáčknuté spojce což je vzhledem ke koncepci pochopitelné.
612h-Věř že GIpro opravdu ukazuje vždy správně,pracuje totiž na principu porovnávání napětí při zařazených rychlostech,ostatní výrobci používají porovnávání otáček a rychlosti a to je pak někdy problém pro zařízení vyhodnotit jaký že je tam kvalt nehledě o složitosti montáže.Mám GIpro namontované od března (to videjko je moje) a až teď byl problém že mi to občas ukázalo místo jedničky dvojku,stačilo znovu přeprogramovat a zase bez problémů
Budu muset používat ty pomeranče ( ), ať ten co jsi to čte pozná jak to myslím.Takový ukazatel rychlosti letěl po GSX 1400 klubu rok zpátky a hodně lidí jsi ho tam dalo jen proto, že už na motorku neměli co jiného dát(to jim ještě chybělo),ale na druhou stranu pro ty borce co dokázali narvat jedničku před zatáčkou v 90-desátce to je super pomůcka.
DaliboRR - a nejni to jedno jakej kvalt tam mam?!? kdyz vidim, cejtim a slysim ze podtacim tak podradim, kdyz vidim slysim a cejtim ze zbytecne vytacim tak davam dalsi, jaxe ten kvalt kteryho se to tyka jmenuje je mi uplne jedno... kdo neumi jezdit citem tomu totiz ani cislicko na riditkach nepomuze a musle by jit jeste dal, tj. naucit se zpameti tabulku vztahu kazdyho kvaltu a rychlosti aby vedel ze kdyz ted jede na dvojku 100 tak tabulka rika ze tam ma bejt treba petka, kdyz to neslysi... ale to by byla nekonecna debata, komu to prijde smysluplny at si to tam klidne namontuje, ja ty penize radsi vrazim do benzinu...
Lulinak> Trochu si to pleteš,ten ukazatel tam není od toho aby jsi věděl JAKY KVALT TAM DAT,ale JAKY KVALT TAM MAŚ!! Není tam od toho aby nekomu radil jak radit,na to je opravdu sluch nebo otackomer
Osobně by mi stačilo jednoduší zařízení, signalizace zařazeného nejvyššího převodového stupně. Občas hledám šestku i u motorek, kde není Ale chápu, že pro supersporty je to užitečná věcička...
Ukazatel rychlosti je SUPER věc a divím se, že se to nadává už přímo z výroby na všechny motocykly!! Já osobně ho mám na gsxr 750 K5 od firmy Starlane a sem tam si zahapruje v nízkých otáčkách. Kámoš má gsxr 1000 K6 a tam je ukazatel už z výroby a taky semtam ukáže špatně. Ale to je jen na mžik. A proto mě v tomto článku zaráží, že píšou- GIpro je 100%!nevěřím tomu-prodejce si napsal článek sám-reklama
Myslím že tahle věc je pro vysootáčkové motorky a pro ty, kteří je využívají na plny pecky. Na normálních cesťácích to asi k ničemu není. Hledáním "sedmičky" se ani ta spojka hned tak nezničí.
osobně mám na R6 namontovaný ukazatel "Starlane engear". namontoval jsem si ho kvůli okruhu Pannonia kterej je na šaltrování trošku složitější než Brno. Ale hodilo se mi to už i v provozu...i když kvůli němu bych si to nekouil.
Dokážu pochopit že si to ale člověk koupí jenom proto, že ho to takovýhle hračičky prostě baví. někdo si koupí brašny s třásněma, někdo ukazatel rychlosti, někdo GPS na cestu kterou jezdí každej den.
Kurva hoši a děcka, vyzkoušet a pak kecat. Nejlepší jsou ti co maj J350 řešej tendle ukazatel. Měl jsem to a je to parádička a 10 mejch kámošů co to zkoušeli nemají výhrady. Zatím tady nikdo nebyl kdo to taky má nebo měl??? Pozadním třeba na GSRR si kurva rozmyslíš poháhnout nebo zaspojčit v 4 - 5 nebo 7tis.na 1 - 2 nebo 3. Těch režimů jizdy je spousta kdy tě může blbej kvatl rozhodit, ale o tom ví každej svoje, záleží jak jezdí a co jezdí a na čem jezdí atd... když se kolikrát proklikám přes nicka tak se mi zvedá obočí.. Je to příjemná záležitost a nechápu lidi co řeší věc za 25000 mají bika za 2kila.
Určitě nejsem začátečník a přesto by mi tahle věcička pomohla.Často se totiž snažím hodit sedmičku. Asi by mi stačila pouze signalizace šestky, ale o té jsem zatím neslyšel.Nicméně když jsem se díval na stránky prodejce tak jsem zjistil, že Yamahy mají stejně smůlu. Nebo jsem se díval špatně?
Ernoch: Ona ta módní vlna snad brzo skončí, čím víc budou v televizi ukazovat bouračky motorek tím dřív protože lidem dojde že na machrování je to dost blbej způsob a že to de dělat bezpečněji. Pak zase zbydou jenom ti co je to baví.
já jsem neřekl že je to k hovnu, určitě je to fajn u lidí, kteří to využijí, tím mluvím o okruhu, i ta busa to asi bude potřebovat, pač to jede furt.
Druhá věc je ta, že nejezdím pořád palbu a do zatáčky nepotřebuju mít permanentně naplynováno, jak blo řečeno, takže tenhle argument mi nic neříká, nicméně by se dal zahrnout do kolonky "okruh".
Můj náhled je z pozice jezdce "normálního"kalibru. nehraju si na rossiho, ani nepotřebuju mít o setinu lepší průjezd curvou... každopádně si myslím, že zrovna pro jezdce jako já to bylo napsáno...
Meritem mého komentáře je to, že jsou lidi kterým to pomůže při dosahování časů a pak jsou ti blbečci(zbytečně se v tom vy neblbečci nehledejte), kteří si koupí hned velkou motku(nejsou vyježdění na superřadících malých motkách) a potřebují takovéto vyfikundace...
Je pravda, že můj názor není moc ku pomoci váhajícímu zájemci, spíš jsem se zamyslel nad tím, jak jsou motorku čímdál víc tlačené mainstreamu který není schopný si pamatovat co tam má za kvalt...
Nemůžu si pomoct, ale mě je sympatická motorka ze "starých dob", kdy se počítalo s tím, že na tom nepojede kdejaký blbec ale člověk co ho baví jet, potažmo řadit...
Nejezdím takovou palbu a nehonim sekundy, takže pro mě zbytečnost. Jediný k čemu bych to využil by bylo, abych pořád nelovil 7čku, že to podkopu nechtěně až na jedničku se mi až tak často nestává. Ale pro někoho to může být užitečný ;)
U některých motorek to jistě zbytečnost je. Ale pořád jsou takové, kde je to užitečná věc. Velký cesťák s hromadou krouťáku v každých otáčkách, tichým výfukem a 6ti kvaltama, nebo naopak supersport, co točí 15 tisíc a už od 7-8 tisíc bzučí i jede tak, že identifikovat zařazenou rychlost nejde.
No ono to asi fakt zbytečný je, ale mnozí nebo ti co už to mají to ocení.Pro me je nejduležitější vědět jestli mám dvojku ,abych tam nelupl jedna.Je to zbytečná rana, která me sere.Takže vědět jen rychlost a otáčky = za dva.Jestli tam omylem chci dát sedum tak co no.Kolemjdoucí to stejně nepozná a já jen pustím spojku s přidáním plynu a jedu dál.Takze pro me uplne na prd.
nic proti tomu ale osobne nenachazim jedinej duvod pro porizeni tyhle hracky, jezdim podle citu, sluchu a pak podle otackomeru, dle toho tam davam kvalty a jaxe ten kvalt menuje je mi jedno, proste jezdit 50 na sestku nebo 130 na dvojku je oboje zbytecnost a demence a blikajici cislicka to tezko ovlivnej... staci se s motorkou szit a po par hodinach jizdy nepotrebuju na otackomer koukat, slysim a cejtim jakej kvalt to potrebuje. ale pro zacatecniky proc ne, aby si ale nerozbili hubu tim jak prehlidnou zatacku protoze budou studovat jestli tam maj trojku nebo ctyrku...
Je to perfektní věc pro ty co jezdí trvale palbu a šetří to spojkové lamely od zbytečného řazení neexistujícího posledního kvaltu.Doufám že se co nejdříve bude montovat budík se stupnicí maximálního náklonu v zatáčkách a doporučenou průjezdní rychlostí, to bude teprve ono.
Věc určo dobrá, kdo chce at si to koupí, kdo ne tak to může prolít třebas nádrží, hlavně by se měli zamyslet nad sebou výrobci a dávat to rovnou v základu, když už tam mají snímač zařazeného převodu, tak tam přidat i zobrazovač. já to na GS v základu mám a využiju toho jen málokdy, na DRZ nic takového není a potřeboval sem to jen málokdy
Dobrá věc pro lidi, který to nepoznaj nebo nemaj čas, lae pro mě nic moc. Vnímám chvění motorky, točky a rychlost. Podle toho řadím. Jestli jedu do zatáčky a cítím, že to je moc rychlý podřazuju a brzdím. Jestli podřadím na 4 nebo na 3 je jedno ne, podle toho jak zpomaluju. Používám budíky jen v obci, abych jel přesně 50, jinak na to nekoukám...
Stráťa: ja třipade to sice jde poznat líp než třeba na er5 kterou jsem taky dráždil ale stejně to neni žádná hůza. když máš totiž kvalty u sebe a jak říkáš jsou "stejný", pak to nemůže dělat logicky na druhou stranu takový problémy jako kdybych já podřadil v nájezdu do zatáčky v osmi pětkách na dvojku. menší rozdíly- je to míň znat. noa ten zbytek to by měl člověk ale fakt poznat sám jestli ten motor netahne tak to chce vejš nebo při podřazení by to koplo. protože když se nad tim zamyslím tak mně cit připadá daleko přesnější než číslo. stejně potřebuješ vzít v úvahu ještě rychlsot a otáčky. mám sice suvereně nejvíc na jawině ale ani u té er5 jsem žádný problémy neměl. vím že ten motor neni vyhnanej takže má velký spektrum použitelnejch otáček takže to nedělá problémy atd atd, ale stejně.
plést se můžu
memphis.unv: On je celkem rozdíl poznat co máš za kvalt na jawce která má velký rozdíly mezi kvaltama a točí do 6000 a na rejži co má kvalty blízko u sebe a točí 16000 (tam už to moc nepoznáš po sluchu, bzučí to furt stejně)
takze prave jeden namontovan na Kawasaki Vulcan. Staci zastrcit konektory do sebe a hotovo. Puvod Cina z Ebay. Doprava zdarma. Cena 40 dolaru. Nemontuje se na orig. switch ale na ten co je pod sedlem, respektive pod klicem, kde se nachazi imbus na sedadlo.
Pro DyDy84
Všechny odpovědi a zkušenosti můžeš dostat na
Motosalonu Brno 2016 z první ruky od 1-BIKE.cz
Stav se a můžeš se dozvědět, co potřebuješ.
Navíc budou ceny "výstavní" čili levnější, navíc bez poštovného
Tak to tu zkusím znovu rozvířit
Už uplynula spousta času, mohlo by přibýt spousta zkušeností!
Zajímaly by mě rozdíly a poznatky k GIpro ATRE a DS..
A jaký máte zkušenosti s X-type, jak ty se zapojují, když ne na konektor??
Lulinak> Jak už ti odpověděl Le Corbusier..vletet do zatacky s nespravným kvaltem je pěkne o hubu,ale pokud jezdis tak,že stacis spocitat mouchy co leti kolem to pak jo,to opravdu nevyuzijes
Lulinak> takových, kteří "jezdí citem" jako ty je v této diskusi víc. Ale pro rychou jízdu opravdu NENÍ JEDNO jaký kvalt tam máš - a někdy fakt nestíháš počítat do šesti.
Jinak věřím, že tenhle ukazatel opravdu funguje spolehlivě. Mě ten Starlane blbne jen při vymáčknuté spojce což je vzhledem ke koncepci pochopitelné.
Dotaz na Filipa: Bylo tohle zařízení nějak znát na jízdním projevu malého V-Stroma? Jestli ano, jak se změnila spotřeba???
No pro mě to je příjemná zbytečnost, kterou ještě na moto nemám
612h-Věř že GIpro opravdu ukazuje vždy správně,pracuje totiž na principu porovnávání napětí při zařazených rychlostech,ostatní výrobci používají porovnávání otáček a rychlosti a to je pak někdy problém pro zařízení vyhodnotit jaký že je tam kvalt nehledě o složitosti montáže.Mám GIpro namontované od března (to videjko je moje) a až teď byl problém že mi to občas ukázalo místo jedničky dvojku,stačilo znovu přeprogramovat a zase bez problémů
Budu muset používat ty pomeranče ( ), ať ten co jsi to čte pozná jak to myslím.Takový ukazatel rychlosti letěl po GSX 1400 klubu rok zpátky a hodně lidí jsi ho tam dalo jen proto, že už na motorku neměli co jiného dát(to jim ještě chybělo),ale na druhou stranu pro ty borce co dokázali narvat jedničku před zatáčkou v 90-desátce to je super pomůcka.
DaliboRR - a nejni to jedno jakej kvalt tam mam?!? kdyz vidim, cejtim a slysim ze podtacim tak podradim, kdyz vidim slysim a cejtim ze zbytecne vytacim tak davam dalsi, jaxe ten kvalt kteryho se to tyka jmenuje je mi uplne jedno... kdo neumi jezdit citem tomu totiz ani cislicko na riditkach nepomuze a musle by jit jeste dal, tj. naucit se zpameti tabulku vztahu kazdyho kvaltu a rychlosti aby vedel ze kdyz ted jede na dvojku 100 tak tabulka rika ze tam ma bejt treba petka, kdyz to neslysi... ale to by byla nekonecna debata, komu to prijde smysluplny at si to tam klidne namontuje, ja ty penize radsi vrazim do benzinu...
Lulinak> Trochu si to pleteš,ten ukazatel tam není od toho aby jsi věděl JAKY KVALT TAM DAT,ale JAKY KVALT TAM MAŚ!! Není tam od toho aby nekomu radil jak radit,na to je opravdu sluch nebo otackomer
Osobně by mi stačilo jednoduší zařízení, signalizace zařazeného nejvyššího převodového stupně. Občas hledám šestku i u motorek, kde není Ale chápu, že pro supersporty je to užitečná věcička...
Ukazatel rychlosti je SUPER věc a divím se, že se to nadává už přímo z výroby na všechny motocykly!! Já osobně ho mám na gsxr 750 K5 od firmy Starlane a sem tam si zahapruje v nízkých otáčkách. Kámoš má gsxr 1000 K6 a tam je ukazatel už z výroby a taky semtam ukáže špatně. Ale to je jen na mžik. A proto mě v tomto článku zaráží, že píšou- GIpro je 100%!nevěřím tomu-prodejce si napsal článek sám-reklama
Myslím že tahle věc je pro vysootáčkové motorky a pro ty, kteří je využívají na plny pecky. Na normálních cesťácích to asi k ničemu není. Hledáním "sedmičky" se ani ta spojka hned tak nezničí.
osobně mám na R6 namontovaný ukazatel "Starlane engear". namontoval jsem si ho kvůli okruhu Pannonia kterej je na šaltrování trošku složitější než Brno. Ale hodilo se mi to už i v provozu...i když kvůli němu bych si to nekouil.
Dokážu pochopit že si to ale člověk koupí jenom proto, že ho to takovýhle hračičky prostě baví. někdo si koupí brašny s třásněma, někdo ukazatel rychlosti, někdo GPS na cestu kterou jezdí každej den.
Kurva hoši a děcka, vyzkoušet a pak kecat. Nejlepší jsou ti co maj J350 řešej tendle ukazatel. Měl jsem to a je to parádička a 10 mejch kámošů co to zkoušeli nemají výhrady. Zatím tady nikdo nebyl kdo to taky má nebo měl??? Pozadním třeba na GSRR si kurva rozmyslíš poháhnout nebo zaspojčit v 4 - 5 nebo 7tis.na 1 - 2 nebo 3. Těch režimů jizdy je spousta kdy tě může blbej kvatl rozhodit, ale o tom ví každej svoje, záleží jak jezdí a co jezdí a na čem jezdí atd... když se kolikrát proklikám přes nicka tak se mi zvedá obočí.. Je to příjemná záležitost a nechápu lidi co řeší věc za 25000 mají bika za 2kila.
Určitě nejsem začátečník a přesto by mi tahle věcička pomohla.Často se totiž snažím hodit sedmičku. Asi by mi stačila pouze signalizace šestky, ale o té jsem zatím neslyšel.Nicméně když jsem se díval na stránky prodejce tak jsem zjistil, že Yamahy mají stejně smůlu. Nebo jsem se díval špatně?
Ernoch: Ona ta módní vlna snad brzo skončí, čím víc budou v televizi ukazovat bouračky motorek tím dřív protože lidem dojde že na machrování je to dost blbej způsob a že to de dělat bezpečněji. Pak zase zbydou jenom ti co je to baví.
nemate nekdo zkusenost s podobnym zarizenim na Yamahu, popr. doporučit typ a kde to splašit? (klidně mi prosim napište PM, díky)
já jsem neřekl že je to k hovnu, určitě je to fajn u lidí, kteří to využijí, tím mluvím o okruhu, i ta busa to asi bude potřebovat, pač to jede furt.
Druhá věc je ta, že nejezdím pořád palbu a do zatáčky nepotřebuju mít permanentně naplynováno, jak blo řečeno, takže tenhle argument mi nic neříká, nicméně by se dal zahrnout do kolonky "okruh".
Můj náhled je z pozice jezdce "normálního"kalibru. nehraju si na rossiho, ani nepotřebuju mít o setinu lepší průjezd curvou... každopádně si myslím, že zrovna pro jezdce jako já to bylo napsáno...
Meritem mého komentáře je to, že jsou lidi kterým to pomůže při dosahování časů a pak jsou ti blbečci(zbytečně se v tom vy neblbečci nehledejte), kteří si koupí hned velkou motku(nejsou vyježdění na superřadících malých motkách) a potřebují takovéto vyfikundace...
Je pravda, že můj názor není moc ku pomoci váhajícímu zájemci, spíš jsem se zamyslel nad tím, jak jsou motorku čímdál víc tlačené mainstreamu který není schopný si pamatovat co tam má za kvalt...
Nemůžu si pomoct, ale mě je sympatická motorka ze "starých dob", kdy se počítalo s tím, že na tom nepojede kdejaký blbec ale člověk co ho baví jet, potažmo řadit...
Nejezdím takovou palbu a nehonim sekundy, takže pro mě zbytečnost. Jediný k čemu bych to využil by bylo, abych pořád nelovil 7čku, že to podkopu nechtěně až na jedničku se mi až tak často nestává. Ale pro někoho to může být užitečný ;)
U některých motorek to jistě zbytečnost je. Ale pořád jsou takové, kde je to užitečná věc. Velký cesťák s hromadou krouťáku v každých otáčkách, tichým výfukem a 6ti kvaltama, nebo naopak supersport, co točí 15 tisíc a už od 7-8 tisíc bzučí i jede tak, že identifikovat zařazenou rychlost nejde.
No ono to asi fakt zbytečný je, ale mnozí nebo ti co už to mají to ocení.Pro me je nejduležitější vědět jestli mám dvojku ,abych tam nelupl jedna.Je to zbytečná rana, která me sere.Takže vědět jen rychlost a otáčky = za dva.Jestli tam omylem chci dát sedum tak co no.Kolemjdoucí to stejně nepozná a já jen pustím spojku s přidáním plynu a jedu dál.Takze pro me uplne na prd.
nic proti tomu ale osobne nenachazim jedinej duvod pro porizeni tyhle hracky, jezdim podle citu, sluchu a pak podle otackomeru, dle toho tam davam kvalty a jaxe ten kvalt menuje je mi jedno, proste jezdit 50 na sestku nebo 130 na dvojku je oboje zbytecnost a demence a blikajici cislicka to tezko ovlivnej... staci se s motorkou szit a po par hodinach jizdy nepotrebuju na otackomer koukat, slysim a cejtim jakej kvalt to potrebuje. ale pro zacatecniky proc ne, aby si ale nerozbili hubu tim jak prehlidnou zatacku protoze budou studovat jestli tam maj trojku nebo ctyrku...
Mam to na V-Stromu uz cca 12000km a je to vyborna vec. Muzu jen doporucit.
Montaz bude stejna na vsech masinach a je k tomu navod co kde odpojit atd., takze zadny problem.
Je to perfektní věc pro ty co jezdí trvale palbu a šetří to spojkové lamely od zbytečného řazení neexistujícího posledního kvaltu.Doufám že se co nejdříve bude montovat budík se stupnicí maximálního náklonu v zatáčkách a doporučenou průjezdní rychlostí, to bude teprve ono.
Věc určo dobrá, kdo chce at si to koupí, kdo ne tak to může prolít třebas nádrží, hlavně by se měli zamyslet nad sebou výrobci a dávat to rovnou v základu, když už tam mají snímač zařazeného převodu, tak tam přidat i zobrazovač. já to na GS v základu mám a využiju toho jen málokdy, na DRZ nic takového není a potřeboval sem to jen málokdy
Dobrá věc pro lidi, který to nepoznaj nebo nemaj čas, lae pro mě nic moc. Vnímám chvění motorky, točky a rychlost. Podle toho řadím. Jestli jedu do zatáčky a cítím, že to je moc rychlý podřazuju a brzdím. Jestli podřadím na 4 nebo na 3 je jedno ne, podle toho jak zpomaluju. Používám budíky jen v obci, abych jel přesně 50, jinak na to nekoukám...
Stráťa: ja třipade to sice jde poznat líp než třeba na er5 kterou jsem taky dráždil ale stejně to neni žádná hůza. když máš totiž kvalty u sebe a jak říkáš jsou "stejný", pak to nemůže dělat logicky na druhou stranu takový problémy jako kdybych já podřadil v nájezdu do zatáčky v osmi pětkách na dvojku. menší rozdíly- je to míň znat. noa ten zbytek to by měl člověk ale fakt poznat sám jestli ten motor netahne tak to chce vejš nebo při podřazení by to koplo. protože když se nad tim zamyslím tak mně cit připadá daleko přesnější než číslo. stejně potřebuješ vzít v úvahu ještě rychlsot a otáčky. mám sice suvereně nejvíc na jawině ale ani u té er5 jsem žádný problémy neměl. vím že ten motor neni vyhnanej takže má velký spektrum použitelnejch otáček takže to nedělá problémy atd atd, ale stejně.
plést se můžu
Je zajímavé, že firma tento doplněk nevyrábí třeba pro motocykly značky Honda
memphis.unv: On je celkem rozdíl poznat co máš za kvalt na jawce která má velký rozdíly mezi kvaltama a točí do 6000 a na rejži co má kvalty blízko u sebe a točí 16000 (tam už to moc nepoznáš po sluchu, bzučí to furt stejně)