Gas Gas ukázal vyšlechtěný GP model a spřízněný Torrot elektrické tříkolové vozítko

Gas Gas na jaře představil dvoutaktní endura nové generace, které s předchozími modely nemají moc společného. V rámci italské výstavy se pochlubil GP modely, který jsou oproti sériovým Gasíkům vyšlechtěny oko lahodícími doplňky. Značka Torrot, která Gas Gas vlastní přestavila elektrické tříkolové vozítko, které cílí na ucpané ulice velkoměst.

Gas Gas ukázal vyšlechtěný GP model a spřízněný Torrot elektrické tříkolové vozítko

Kapitoly článku

Na milánskou výstavu si Gas Gas připravil GP modely, tedy enduro třístovku a dvěpade, které už jsou už na první pohled oproti sériovým kouskům „natuněny“.

Gasíky poslední generace dostaly nový rám, pérování značky Kayaba a upravený motor nabral zhruba deset koníků k dobru. Kromě toho dokázal ušetřit devět kilo váhy a dostat se na suchých 105 kilo i při tom, že mají elektrický startér podpořen klasickým kick startem.

Model Enduro GP v kubatuře 300ccm i 250 ccm má spoustu vylepšení a jmenujme například upravené pérování KYB, frézované brýle v červeném provedení, černý výplet kol, řidítka Renthal 997 včetně gripů, sedlo používané továrními jezdci, černou rozetu, plovoucí přední kotouč, osu předního kola s trnem pro rychlejší demontáž nebo upravenou hlavu válce pro lepší průběh výkonu. Novinkou je kryt spojky Rekluse a kompletní výfukový systém FMF. Právě toto poukazuje na partnerství se značkou Rekluse a FMF. Samozřejmostí je svěží grafika, která GP modely odlišuje od modelů sériových.

 

Velice zajímavá je informace, že šéfem závodní sekce Gas Gas se stal sympaťák Giovanni Sala a jedním z továrních jezdců bude v další sezoně Johnny Aubert.

Na expozici katalánského výrobce pochopitelně nemohly chybět trialové mašiny, které patří mezi světovou špičku a zrovna tak elektro mini motorky E12 a T12, tedy nářadíčko pro trialově či krosově zaměřené špunty. Tento počin je odkazem na partnerství se značkou Torrot, která Gas Gas od roku 2016 vlastní a elektro motorky jsou jejím hlavním tématem.  

T12:

E12:

Torrot Velocipedo a Velocipedo CARGO

Právě Torrot v rámci milánské výstavy prezentoval své mini motocykly, ale hlavně „městskou“ novinku Torrot Velocipedo a Velocipedo CARGO. Jedná se o tříkolové elektro vozítka o výkonu 10 kW se stříškou, které čerpají energii z pětice vyjímatelných lithiových baterií. Nabízí se v dvoumístné variantě bez nutnosti použít přilbu, ale i jako pracant s nákladním prostorem a místem pro jednoho řidiče s nutností přilby, který nejspíš najde využití pro doručování pošty nebo pizzy.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Konstrukce střechy je z karbonového vlákna v kombinaci s ocelí a všeobecně štíhlá stavba by měla zaručit jednoduchou prostupnost v rušných ulicích velkoměst. Vybitá baterie se do stoprocentní kapacity nabíjí 4:30 h a do osmdesáti procent 3:50 h. Maximální rychlost udávaná výrobcem je 88 km/h a dojezd 150 kilometrů. Celková hmotnost je vyčíslena na 180 kilo a sedlo leží ve výšce 80 centimetrů. Základní cena startuje za obě varianty na 6000 Eurech.

 

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 1x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist