Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Hawk: Já už jsem těch pár MTH najel (asi 270) a mám přes 11600 km. Je pravda, že s dlouhým převodem a přibližně 70% silnice, 10% cesty a 20% terénní tratička. Je to GG ED250 (model 2007, provoz od 5/2008)a jede zhruba stále podobně, ten motor nikdy nebyl pruďas, jak motokros, spíš pro páprdy. Ale když se podrží, také celkem jede. Výměna pístu po 10000 km, opotřebení válce neměřitelné. Vibrace nevím, možná jsou vyšší, než u nového, ale nic přece nemládne. Jinak ta motorka podivuhodně drží, s takovou jsem se jeětě nesetkal.
Ty cenovky na Gasech jsou luxusní a ´14 vypadá fakt skvěle! Jen mě trochu štve, že zezadu zmizel Öhlins. Chválim přepracovanou klikovku. Vlastně jediný, proč váhám nejít do Gase je fakt, že to po pár motohodinách jsou všechno uvibrovaný mrtvice. Jsem nalomenej, ten letošní vypadá fakt dobře...
Tvému příspěvku nerozumím (očividně nejsem sám). Já jsem naopak rád, že jsou ještě továrny, co nezanevřely na 2T. Naopak 4T kroska od japonců je něco, co bych si opravdu nekoupil... GG fandím!
Hawk: Já už jsem těch pár MTH najel (asi 270) a mám přes 11600 km. Je pravda, že s dlouhým převodem a přibližně 70% silnice, 10% cesty a 20% terénní tratička. Je to GG ED250 (model 2007, provoz od 5/2008)a jede zhruba stále podobně, ten motor nikdy nebyl pruďas, jak motokros, spíš pro páprdy. Ale když se podrží, také celkem jede. Výměna pístu po 10000 km, opotřebení válce neměřitelné. Vibrace nevím, možná jsou vyšší, než u nového, ale nic přece nemládne. Jinak ta motorka podivuhodně drží, s takovou jsem se jeětě nesetkal.
Ty cenovky na Gasech jsou luxusní a ´14 vypadá fakt skvěle! Jen mě trochu štve, že zezadu zmizel Öhlins. Chválim přepracovanou klikovku. Vlastně jediný, proč váhám nejít do Gase je fakt, že to po pár motohodinách jsou všechno uvibrovaný mrtvice. Jsem nalomenej, ten letošní vypadá fakt dobře...
Tvému příspěvku nerozumím (očividně nejsem sám). Já jsem naopak rád, že jsou ještě továrny, co nezanevřely na 2T. Naopak 4T kroska od japonců je něco, co bych si opravdu nekoupil... GG fandím!
To bych si raději koupi YAMAHU WR450, než srát YAMAHA motor do Plyňáku
šiestu sezonu začínam na EC 300 ked ešte dakedy pojdem do novej tak jedine do tejto
moc krasný jen škoda že na takovou fajnovost nikdy mít nebudu :(
Moc pěkné a moc dobre motorky!!! osobně mam ec300 a musim jen chvalit gas gas za mě
opravdu krásný stroje