globalmoto_duben_nolan




Finále soutěže Design FGR 2500 V6

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Hipik86 (0) napsal 26.02.2009 v 21:45

Teda chlapi... Gratuluju...
Motorka jsou 2 kola, řidítka, nádrž a motor! Vymejšlet nové a nové designy, které nic nepřipomínají nelze... Obzvlášť když máte předem dáno tolik parametrů, kolik FGR zadalo... Počínaje rozměry kol, rozvor, výška sedla, úhel řízení, tvar rámu, šířka rámu, celej motor atd atd atd!!! Je velice zřejmé, že 1/2 názorů tady napsali lidi co možná motorku maj, ale to je tak vše!! Kruci internet je plnej informací, tak je hledejte dřív než hlásáte svůj názor!! Každej z těch troufám si říct kluků (případné návrhářky prominou, ale nevím, kolik žen či dívek poslalo návrh, nikde se o tom nic nepíše) nad svou prací strávil hodiny a hodiny a myslím, že 1/2 zde prezentovaných názorů velice uráži ten čas.. Čas který oni velice pravděpodoně vyhodili na zmar, páč vyhraje jen jeden!! Velkej repspek všem co tam něco poslali a ještě větší těm co to zde prezentovali!! Jde jen o návrh zatím nikdo nebyl limitován nějakou pevností, krutem, jízdíma vlastnostma... Jsou to studie... Myslím, že všechny jsou kvalitní a díky předem danému rámu, design všech směruje více méně do Itálie. Zlý kritici, ať vezmou tužku a zkusí si jen tak něco načmárat a svět bude mnohem lepší!!
PS: mě osobně se velice líbí 6tka, ten spodní obrázek... Krásně (originálně) zakapotovaná a přitom je vidět celý motor (taky doufám, že zlý kritici ten motor už viděli v reálu, pak by kritika byla taky jiná... :D), fakt jako skládám velkou poklonu kluci!!!

nuclear (1) napsal 15.02.2009 v 05:08

návrh č.5 je dóst nejlepší, ale lidi si vyberou asi jedničku, protože je konvenčnější - rozumějme ta pětka patří do kategorie méně praktických staveb. Já jakožto stavbař samozřejmě bych si vybral 5tku. Mno a stejně, řekněte sami- ženské jsou rozmazlené (leda že by člověk nebyl líný a sbalil si nějakou úplně novou)
, takže stejně člověk dvě motorky mít musí , jednu s kuframa, sedadlem z Goldwinga a přesouvat se jenom po nechutně placených kempech se sprchama, no a tu druhou motorku jenom pro sebe se skvělým designem, a v klídečku se na srazu ožrat a pak ji tam složit do bahna nebo kaluže, nebo se s ní někde zatoulat na druhý konec republiky, no ne?

SuperSic58 (1296) napsal 07.02.2009 v 22:58

návrh č. 1

snipergun (0) napsal 07.02.2009 v 18:27

tie navrhy nie su zle, bohuzial mi kazdy z nich pripomenul nieco, co tu uz bolo. nic nove v podstate, ale v skutocnosti to moze aj tak vyzerat uplne inak. len naozaj neviem za ktoru mam hlasovat.

Italofil (41) napsal 06.02.2009 v 23:46

Radza, Cooker : Kdyby jste hoši ,,trošku´´ zafárali, možná by vám došlo i to, že osobně u těhle skiců nevidím nic vyjímečného a upozorňoval jsem pouze na až do očí bijící podobnosti s konkurenčními stroji u jiných značek. Psalo to zde už mnoho bikerů přede monou, že vymyslet něco neokoukaného a aby se to ještě líbilo je v dnešní době kumšt a k tomu se také přikláním. Líbí se mi návrhy č.7 a č.11, ale nelíbí se mi, že autoři byli ,,silně´´ ovlivněni již existujícími stroji toť vše. Howgh

Venda (33) napsal 06.02.2009 v 23:43

Jen pro info. Předběžná cena je napočítána na 80 000 eur. Informace je ze servru FGR. Řek bych , že cesták za takovou cenu je naprosto střela vedle.

Simír_01 (4) napsal 06.02.2009 v 22:26

Kritizovat je lehké. ale potřebné. Podle mě už je škoda jen to, že dali kritérium kategorii stroje. Sám bych dal prostor do více kategorií, ten motor by se hodil dle mého názoru spíš do cesťáku, kde bych ho klidně částěcně odhalil. Ale to asi nechtěli. Ty návrhy jsou hezké, ale stejně mě všechny připomínají kopii strojů, co už někdo vyrábí... žádná originalita se nekoná, a to je škoda. Street s 2,5 l motorem... na co je to dobré?

-LOTR- (2) napsal 06.02.2009 v 18:16

eeeee e e e e e stačí

Interceptor (108) napsal 06.02.2009 v 17:28

Mně se jednička nelíbí, takové kde nic tu nic, jiný pohled by napověděl víc, takhle e ee

Dalinov (2) napsal 06.02.2009 v 17:05

Ku_va všecko je to na jedno brdo, škoda že neumím kreslit...

TottoO (0) napsal 06.02.2009 v 14:39

tak nějak začínám přicházet na chuť tomu trolobitu...

teamwhd (74) napsal 06.02.2009 v 13:31

maco kup si 30 let starou motorku, to je jediný co k tomu můžu říct, jinak když si prohlížím svůj návrh tak se divím že jsem vůbec postoupil ty tvary sou fakt dost kostrbatý ale zas to byl můj první návrh v životě a v současné době už jem to dost vylepšil i když příbůznost tvarů s neviditelným bombardérem a nebo Lambem Reventon je víc než jasná ale já prostě mám rád věci co vypadaj bojovně a strašidelně. Ta motorka musí alespoň v ostrý verzi ukrutně řvát, šlehat plameny a při nasávání vzduchu do airboxu musí zlověstně chroptět

maco (-3) napsal 06.02.2009 v 12:07

Hmm,tak vymyslet něco nového na motorku bude asi už problém.Radši ty návrhy nebudu komentovat,bo by nezůstala nitka suchá.Není nad jednoduchost.Motorky před třiceti lety s obyčejnou nádrží,sedlem a motorem venku vypadají proti tomu jako skvosty.To co se prezentuje s těma příšernýma hranama,jak neviditelná letadla Stealth,je účel?Nesmí ta motorka být zaznamenatelná radarem?Nečetl jsem zadání...

ginno650 (-2) napsal 06.02.2009 v 11:37

Sorry, ale motorka 2.5L V6 je podle me cira stupidita. Kor v dnesni dobe. Nektere navrhy jsou ale vemi zdarile - dat do nich V-twin 500-700ccm tak bych snad i zacal setrit. :))

shrek666 (0) napsal 06.02.2009 v 09:35

pro takovy motor bych videl tak 11 obrazek to mi k nemu pasuje nejlepe skoda ze nekdo nezkusil nejaky poradny muscle ale vsem drzim palce

R_O_C_K_Y (5) napsal 06.02.2009 v 08:53

Otázkou je když jeden z těchto návrhů vyhraje, co se ve finále skutečně zachová. Většinou je to v návrhu velká pecka a nakonec z té pecky zbyde jenom lanko plynu. No uvidíme. Jinak moc fandím českému motoru.

R_O_C_K_Y (5) napsal 06.02.2009 v 08:51

1 A 6 NEJLEPŠÍ

muscle_biker (50) napsal 06.02.2009 v 08:48

Zdarec

Dizajn je vecou individuálného vkusu, aspon na tom sa tu paradoxne zhoduju všetci.

Takýchto "individualistov" so zhodným RH faktorom sa s ohromnou prevahou nazbieralo najviac pri návrhu č:1 s pracovným názvom: Bimota Delirio-CZversion ako spomínal člen kanár. Prečo??? Bude to asi tým že taliani to s dizajnom tátošov určených na brázdenie asfaltových povrchov, či už dvoj alebo štvorkolesových jednoducho vedia a vedeli už dávno...

Pokial sa týka spolujazdca: podľa mňa sa treba na sedadlo spolujazdca vyprdnuť hlbokým hlasitým konským prdom!
Takýto svalovec by podľa mna mal byť určený výhradne pre solo jazdca. Ktorý masochista-eskamotér(ka) by tam chcel byť vzadu nalepený a v jednom kuse zdolavať vystrelovacie a brzdiace manévre tohoto street fightera.
A jazdiť na pohodu mierným tempom je predsa nezmysel, na to sú určené iné osvedčené tátoše s polovičným alebo tretinkovým objemom, napríklad véčkový štvor cylinder VFR 0,8L alebo Pan European 1,3L ktorý taktiež nie je ochudobnený o mocný vystrelovací krutiak odspodu a spolujazdec(kyňa) v tandeme si tam takisto zmlsne...
A majitel získa navyše značku od renomovaného výrobcu s osvedčenou kvalitou, takže nezostane visiet niegde v turecku napríklad z rozsipanou klukovkou... Možno tak zo zhoreným reglerom alebo defektom, ale určite nie z nejakou totalnou poruchou v motore.

Ako to bude s kvalitou tohoto nového V6 ukáže až čas a je to zatial vo hviezdach ako hovorí palo habera...

Prezentujem svoj názor

Cooker (2) napsal 06.02.2009 v 08:22

Je strašně těžký něco vymyslet a klobouk dolů přede všemi, co se do toho vůbec pustili. Trošku mne mnrzí že všechno je ve stylu streetů a jen pro jedu osobu. Jezdím převážně sám, ale ty zkrácený podsedlovky mi k srdci bohužel nikdy nepřirostly. Z mého pohledu tam není motocykl za který bych byl ochoten utratit peníze. Přeju všem designérům hodně štěstí...všechny návrhy jsou pěkný

A strašně mě pobavil ten konstruktér z Belgie ...je fakt dobrej

teamwhd (74) napsal 06.02.2009 v 00:55

jednička je rozhodně super, ale vidíte jí jen z boku...

yamaharider (27) napsal 06.02.2009 v 00:53

to miura:prave ze by me to zajimalo..veckovej sestival tim padem v jednom valci je obsah neco pres 400 kroutak to bude mit ted jenom kolik se bude tocit :)Nevim naprosto pro mne neznami vlastnosti:)

Faja (0) napsal 06.02.2009 v 00:20

Nechci dopředu moc sejčkovat, ale asi už máme vítěze!!!

Lukason (0) napsal 06.02.2009 v 00:15

cislo jedna zije,. 1 nekompromisni volba. NO COMENT,. VSECHNO ok

miura (5) napsal 05.02.2009 v 23:51

to yamaharider: myslím, že na okruh by to to pravý nebylo

yamaharider (27) napsal 05.02.2009 v 23:12

to miura:Jasny urco ti jde o to aby ten motor byl videt:) Ale ja mam zase na mysli ten prubeh toho veckovyho sestivalu a ten vykon...Proste by me zajimalo jak se to bude chovat na okruhu vis

beeRg (2) napsal 05.02.2009 v 23:01

jednicka je jasna volba

Marex (2560) napsal 05.02.2009 v 22:51

Johoho. Podívejme těch příspěvků. FGR FORZA! Ať je vás vidět!!!

teamwhd (74) napsal 05.02.2009 v 22:51

Můj návrh je pro chlapy s pořádnejma pazourama co se s ničim neserou, a že jich tu je docela dost. díky všem za hlasy pro 11

desert.rallye (0) napsal 05.02.2009 v 22:05

Naháč je dobrá volba, ať je ten kus motoru pořádně vidět !

miura (5) napsal 05.02.2009 v 21:23

to yamaharider: do čeho jiného než do naháče by ten motor mohli dát? snad ještě nejakej cruiser

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist