Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Velká gratulace za vyjímečnou konstrukci a dotažení do konce jste borci !!! Výsměch pro inženýri z Týnce nad Sazavou jejiž konstrukce je také vyjímečný exot.
Kurňa tak kde je to zázračné Midala nedala Velkej humbuk a na silnici už dávno řáděj Maxíci a Diavelové
Felgr už má nahrabáno z našich daní a ten nesmysl už je zaprášenej někde v kůlně Zdraví Honza XRV750 AFA
Je pěkná a 6V je 6V, klidně bych si jí koupil, ale... Bomba by to byla teprve, kdyby se prodávala za cenu běžných motorek + něco málo navíc, za 6V motor dejme tomu někde okolo 500000 kč, ale takhle... Jo a navíc mě doooost sere to jméno ! Proč nemohlo být víc české ? Midalu - to zní jako to jídlo, co jsem si tuhle dával v Tescu u Inda
Do roka po ní ani pes neštěkne.Socky budou slintat,ale kdo má peníze a rozum tak stejně koupí v-maxe a nebo diavel,které podle tajnosti s cenou budou lavnější.
Já jsem pořád nepochopil jestli je to stavba, nebo příprava na nějakou výrobu. Pokud je to stavba tak nechápu proč je kolem toho takovej humbuk. Motorka je to celkem pěkná, ale krásnejch staveb je na světě spousta a na stavbách s V2 se motory přes 2000ccm používají celkem běžně .
Tleskám.Konečně tady v republice někdo prolomil,to věčné nejde. Ta parta odvedla skvělou práci a určitě se nemají za co stydět.Moc krásná motorka a přeji jí,aby nás skvěle prezentovala,jako naše pivo a nebo kdysi hokej.Ať se ta krasavice skvěle prodává. Škoda,že na ni nemám.
Az se vsichni namlsaj, tak by mohli zacit delat dvouval a vyslo by z toho krasny osmikilo
Pan Felgr by mel koupit zavody v Tynci, aby se to tam trochu hnulo..
počin je to dobrý ale boužel asi nejni správná doba na tohle .. mě osobně ta motorka moc vzhledově neoslovila je spousta jinejch bajků a kdybych se rozhod pro exkluzivní motorku tak bych si pořídil stavbu na zakázku protože to by nebyla žadná seriovka...je otazkou času kdy začnou přední stavitelé dělat motorky i naked a jiné stroje...za rozumnější peníze...aspon že to pomuže v prezentaci v motosvětě
FGR MIDALU , pod tímhle názvem to jako chtěj prodávat v Tescu, nebo jak? Moto je gut, ale ten název made in China? Hoší u Felgrů asi šetřili a název vymysleli sami někde pajzlu po osmi desítkách gambrinusu, fak hrůůůůza.Dát jméno firmě FGR, když má tak úderný jméno FELGR?To by se na bandasce vyjímalo daleko lépe, než čínsky znějící zkratka.
Za sebe říkám, že je to úžasný kus práce co ti lidé odvedli a i když se nikdy v životě k FGR ani nebřiblížim tak jsem šťastnej že někdo něco takového dokáže zrealizovat. Přeji veliké prodejní úspěchy.
Zdravim panove klobouk dolu. Krasna prace a ty penize bych neresil v tomhle state se s prominutim promrda tolik penez ze tahle investive je nicotna. Preju vam aby mela motorka uspech. Drzim vam palce a fandim vam
Ty četné příspěvky tady jsem nečetl, tak se omlouvám, pokud se budu opakovat.
Celý článek je laděn v ukřivděném duchu a zaobírá se spíše - dle autora závistivou českou náturou. O tom bych si dovolil polemizovat, nicméně bych se dopustil stejné chyby, jako samotný autor článku - proto k věci. Ještě podotýkám, že jde o mé vlastní názory a vyjadřuji, co si skutečně myslím.
Určitě klobouk dolů za tu strojařinu a um, lterého bylo zapotřebí k výrobě tohoto prototypu. Oceňuji ten zápal, který musel být krytý nemalými financemi a hlavně časem. Samozřejmě jde o prototyp, jeho úspěšnost potvrdí nebo vyvrátí případná prodejní výkonnost. Předpokládám, že to má za sebou testy, které potvrzují bezpečnost a konstrukční vyzrálost této motorky.
Pokud to nebylo vyvinuto a vyrobeno pro komerční účely, potom jistě pelhřimovská agentura, která se zabývá zápisy do různých knih se zbytečnými rekordy, bude mít příležitost provést další zápis. Myslím si, že v obecném pohledu na motorky s takovými výkonnými parametry jsou vcelku zbytečností. Svou cenu mají pro sběratele a pro lidi, kteří se potřebují čímsi odlišit - takže se to samozřejmě zcela shodit ze stolu nedá.
S auterem se jistě shodnu v tom, že by bylo fajn navázat na tradici výroby motorek ve Strakonicích či V týnci nad Sázavou. Ale jsem natolik realista a vím, že k tomu chybí peníze a stejně by to bylo jako tzv. nosit dříví do lesa.
Určitě je to obdivuhodný výkon, byl k tomu třeba jak "mozek tak ruce" a samozřejmě i ty peníze - ostatně to je typické pro všechny šikovné modeláře.
Malá vysvětlená: moga (80.188.193.xxx) napsal 21.01.11 v 08:11:
To rrss
Certal je obchodni nazev Al slitiny EN AW 7022 [AlZn5Mg3Cu],
kdezto Dural je obchodni nazev Al slitiny oznacene napr dle CSN 42 4201.
Rozhodne to nejsou dve shodne slitiny!
To na malou vysvetlenou
---
To byla ironie, šmudlo.
Mimochodem, FGR už odstranilo z tech. parametrů ten renonc "vstřikování Bosch" a "vstřikování vlastní konstrukce", což měli na jedné stránce. Takže to tady čtou (chválím) a napravují chyby ((chválím), i ten Certal už odstranili a nahradili označením 7022, což ale ve výsledku jen potvrzuje, že při uvedení takové megamotorky se už dopustili řady zbytečných chyb - napravovat chyby je vždy horší než mít web od začátku bez chyb, takovou drobnost měli zvládnout, jak jim má zájemce věřit, když nedokáží mít bez chyb ani tohle?
Krásnej stroj- design parádní. Fandím těm lidem, kteří se na tom podílejí a snaží se vůbec tady v Čechách něco stvořit, jelikož to tady není jednoduchý. Jsem hrdý, že tahle mašina vznikla nejen v ČR ale i v mém rodném městě.
to sxs525: hele, je mi líto, že máme v ČR takovýto systém dotování, a HLAVNĚ, že s tím krom stěžování si, nic neděláš!!! ...ten někdo, kdo vypotí něco zajímavého jsi TY! ...já zase doufám, že se neobjeví mecenáš, ale mesiáš..
to Anti: mě osobně mnoho koní pod prdelí baví mám i rodné číslo - myslím že jsem normální smrtelník. Další význam slova exkluzivní je "málo dostupné".. Inovace u Vyrusu, pokud se nepletu, sebou krom parádní stability rozvoru přináší i brutálně malý rejd.. Buell má príma (patentovanou?) brzdu - v MotoGP se stejně jede "klasika". A opět inovativní mezi kolenama klika u Nemba obávám se bude zlobit při změně směru jízdy.. Ano, inovovat je krásné, ovšem nejlépe, když to není na úkor něčeho jiného. Midalu je "pouze" Naked Big Bike, který krom osvědčeného a vysoce kvalitního systému odpružení a brzd nabízí jezdci slušnou ovladatelnost i ochranu, unikátní zvuk a výkon jinde nevýdaný.
hele když se podívám na všechny nové české motocykly blata VM moto jawa a midalu všechny spojuje řada věcí výroba všech je dotována státem dohromady v řádu stovek milionů
téměř se neprodávaj protože o ně nikdo nestojí jediná jejich aktivita je chudej stánek v holešovicích a když vidím jiné značky stejné kategorie je naprosto jasné že jsou naprosto nekonkurenceschopné v zahraničí neprodejné
technicky zastaralé vzhledově neatraktivní i ve srovnání
s čínou. Možná jsem náročnej motorkář ale ptám se proč s tak gigantickou podporou nevypotí někdo něco zajímavého a odpověď zřejmě je protože to všem vyhovuje tak jak toje kromě nás zákazníků jezdim motokros sem tam koupím novou motorku měl sem skoro všechny yamahy husqvarny atd. mám jawu 500ohc jawu 500 enduro a koupil bych si hrozně rád jawu 450f ale to by jí musel někdo udělat a musela by za něco stát a myslim že peněz už na to padlo mraky a furt nic sme malá země nepotřebujem hafo značek máme jawu a čz tu svět zná byly dobře zapsaný ale ta banda darmožroutů ve vládě všechno zkurvila ale mám víru že se jednou najde osvícený mecenáš a vrátí našemu rodinnému stříbku důstojnost a lesk
Nezlobím se. V jednom periodiku byl udán výkon přes 200koní.Tady píšou 240 a ty píšeš 250,toho jsem si nevšim.Za mě,dvěstě nebo dvěstěpade,pozná to a využije normální smrtelník?To,že nevybočuje žádným aspektem je jen můj názor.Můžeš to d mentovat jak chceš,v tom ti nebráním.Já tam nic extra nevidím.Vidlicový "víceválec"(i když ne šesti)už tu byl dávno,obsah přes dva litry je dnes skoro běžný,a co jiného stojí za povšimnutí?
Když použiju tvoje slovo "nejexkluzivnější",tak se mi vybaví stroje jako je Desmosedici RR,Bimota nebo Vyrus.U posledně jmenovaných se může mluvit i o inovaci,jejich řešení přední vydlice je zajímavé.Jistou dávku inovativnosti nelze upřít ani Eriku Buellovi a určitě bych si vzpomněl na další jména.
Každý to vnímá jinak.Někomu stačí hodně válců,velký obsah a z toho plynoucí relativně vysoký výkon.Jinému se líbí technické detaily,třeba i drobnůstky které jsou řešeny jinak,netradičně a proto "průkopnicky".
Velká gratulace za vyjímečnou konstrukci a dotažení do konce jste borci !!! Výsměch pro inženýri z Týnce nad Sazavou jejiž konstrukce je také vyjímečný exot.
Všichni pomlouvači: Vyližte si prdel... TA MOTORKA JE ÚŽASNÁ, nechápu že to nevidíte.
Kurňa tak kde je to zázračné Midala nedala Velkej humbuk a na silnici už dávno řáděj Maxíci a Diavelové
Felgr už má nahrabáno z našich daní a ten nesmysl už je zaprášenej někde v kůlně Zdraví Honza XRV750 AFA
Jinak práce je to pěkná ! O tom žádná, chvalim
Je pěkná a 6V je 6V, klidně bych si jí koupil, ale... Bomba by to byla teprve, kdyby se prodávala za cenu běžných motorek + něco málo navíc, za 6V motor dejme tomu někde okolo 500000 kč, ale takhle... Jo a navíc mě doooost sere to jméno ! Proč nemohlo být víc české ? Midalu - to zní jako to jídlo, co jsem si tuhle dával v Tescu u Inda
první dojem Transalp :(
to Drakis: když tak vidíš do budoucnosti... Jaký čísla budou příští týden ve sportce? ...já že bych si jednu Midalu klidně koupil..
Do roka po ní ani pes neštěkne.Socky budou slintat,ale kdo má peníze a rozum tak stejně koupí v-maxe a nebo diavel,které podle tajnosti s cenou budou lavnější.
Já jsem pořád nepochopil jestli je to stavba, nebo příprava na nějakou výrobu. Pokud je to stavba tak nechápu proč je kolem toho takovej humbuk. Motorka je to celkem pěkná, ale krásnejch staveb je na světě spousta a na stavbách s V2 se motory přes 2000ccm používají celkem běžně .
Tleskám.Konečně tady v republice někdo prolomil,to věčné nejde. Ta parta odvedla skvělou práci a určitě se nemají za co stydět.Moc krásná motorka a přeji jí,aby nás skvěle prezentovala,jako naše pivo a nebo kdysi hokej.Ať se ta krasavice skvěle prodává. Škoda,že na ni nemám.
Krásná páce!
Az se vsichni namlsaj, tak by mohli zacit delat dvouval a vyslo by z toho krasny osmikilo
Pan Felgr by mel koupit zavody v Tynci, aby se to tam trochu hnulo..
Kolik má ta sranda stát?
počin je to dobrý ale boužel asi nejni správná doba na tohle .. mě osobně ta motorka moc vzhledově neoslovila je spousta jinejch bajků a kdybych se rozhod pro exkluzivní motorku tak bych si pořídil stavbu na zakázku protože to by nebyla žadná seriovka...je otazkou času kdy začnou přední stavitelé dělat motorky i naked a jiné stroje...za rozumnější peníze...aspon že to pomuže v prezentaci v motosvětě
paráda, držím palce a přeji mnoho úspěchů !!!
FGR MIDALU , pod tímhle názvem to jako chtěj prodávat v Tescu, nebo jak? Moto je gut, ale ten název made in China? Hoší u Felgrů asi šetřili a název vymysleli sami někde pajzlu po osmi desítkách gambrinusu, fak hrůůůůza.Dát jméno firmě FGR, když má tak úderný jméno FELGR?To by se na bandasce vyjímalo daleko lépe, než čínsky znějící zkratka.
FANDÍM !!!
Jsem šťastný, že Češi makají a umí být nejlepší. Svůj díl z veřejných peněz vám s úsměvem dávám a nepochybuju o ničem.
Za sebe říkám, že je to úžasný kus práce co ti lidé odvedli a i když se nikdy v životě k FGR ani nebřiblížim tak jsem šťastnej že někdo něco takového dokáže zrealizovat. Přeji veliké prodejní úspěchy.
Zdravim panove klobouk dolu. Krasna prace a ty penize bych neresil v tomhle state se s prominutim promrda tolik penez ze tahle investive je nicotna. Preju vam aby mela motorka uspech. Drzim vam palce a fandim vam
Ahoj
Ty četné příspěvky tady jsem nečetl, tak se omlouvám, pokud se budu opakovat.
Celý článek je laděn v ukřivděném duchu a zaobírá se spíše - dle autora závistivou českou náturou. O tom bych si dovolil polemizovat, nicméně bych se dopustil stejné chyby, jako samotný autor článku - proto k věci. Ještě podotýkám, že jde o mé vlastní názory a vyjadřuji, co si skutečně myslím.
Určitě klobouk dolů za tu strojařinu a um, lterého bylo zapotřebí k výrobě tohoto prototypu. Oceňuji ten zápal, který musel být krytý nemalými financemi a hlavně časem. Samozřejmě jde o prototyp, jeho úspěšnost potvrdí nebo vyvrátí případná prodejní výkonnost. Předpokládám, že to má za sebou testy, které potvrzují bezpečnost a konstrukční vyzrálost této motorky.
Pokud to nebylo vyvinuto a vyrobeno pro komerční účely, potom jistě pelhřimovská agentura, která se zabývá zápisy do různých knih se zbytečnými rekordy, bude mít příležitost provést další zápis. Myslím si, že v obecném pohledu na motorky s takovými výkonnými parametry jsou vcelku zbytečností. Svou cenu mají pro sběratele a pro lidi, kteří se potřebují čímsi odlišit - takže se to samozřejmě zcela shodit ze stolu nedá.
S auterem se jistě shodnu v tom, že by bylo fajn navázat na tradici výroby motorek ve Strakonicích či V týnci nad Sázavou. Ale jsem natolik realista a vím, že k tomu chybí peníze a stejně by to bylo jako tzv. nosit dříví do lesa.
Určitě je to obdivuhodný výkon, byl k tomu třeba jak "mozek tak ruce" a samozřejmě i ty peníze - ostatně to je typické pro všechny šikovné modeláře.
Malá vysvětlená: moga (80.188.193.xxx) napsal 21.01.11 v 08:11:
To rrss
Certal je obchodni nazev Al slitiny EN AW 7022 [AlZn5Mg3Cu],
kdezto Dural je obchodni nazev Al slitiny oznacene napr dle CSN 42 4201.
Rozhodne to nejsou dve shodne slitiny!
To na malou vysvetlenou
---
To byla ironie, šmudlo.
Mimochodem, FGR už odstranilo z tech. parametrů ten renonc "vstřikování Bosch" a "vstřikování vlastní konstrukce", což měli na jedné stránce. Takže to tady čtou (chválím) a napravují chyby ((chválím), i ten Certal už odstranili a nahradili označením 7022, což ale ve výsledku jen potvrzuje, že při uvedení takové megamotorky se už dopustili řady zbytečných chyb - napravovat chyby je vždy horší než mít web od začátku bez chyb, takovou drobnost měli zvládnout, jak jim má zájemce věřit, když nedokáží mít bez chyb ani tohle?
Krásnej stroj- design parádní. Fandím těm lidem, kteří se na tom podílejí a snaží se vůbec tady v Čechách něco stvořit, jelikož to tady není jednoduchý. Jsem hrdý, že tahle mašina vznikla nejen v ČR ale i v mém rodném městě.
to sxs525: hele, je mi líto, že máme v ČR takovýto systém dotování, a HLAVNĚ, že s tím krom stěžování si, nic neděláš!!! ...ten někdo, kdo vypotí něco zajímavého jsi TY! ...já zase doufám, že se neobjeví mecenáš, ale mesiáš..
to Anti: mě osobně mnoho koní pod prdelí baví mám i rodné číslo - myslím že jsem normální smrtelník. Další význam slova exkluzivní je "málo dostupné".. Inovace u Vyrusu, pokud se nepletu, sebou krom parádní stability rozvoru přináší i brutálně malý rejd.. Buell má príma (patentovanou?) brzdu - v MotoGP se stejně jede "klasika". A opět inovativní mezi kolenama klika u Nemba obávám se bude zlobit při změně směru jízdy.. Ano, inovovat je krásné, ovšem nejlépe, když to není na úkor něčeho jiného. Midalu je "pouze" Naked Big Bike, který krom osvědčeného a vysoce kvalitního systému odpružení a brzd nabízí jezdci slušnou ovladatelnost i ochranu, unikátní zvuk a výkon jinde nevýdaný.
hele když se podívám na všechny nové české motocykly blata VM moto jawa a midalu všechny spojuje řada věcí výroba všech je dotována státem dohromady v řádu stovek milionů
téměř se neprodávaj protože o ně nikdo nestojí jediná jejich aktivita je chudej stánek v holešovicích a když vidím jiné značky stejné kategorie je naprosto jasné že jsou naprosto nekonkurenceschopné v zahraničí neprodejné
technicky zastaralé vzhledově neatraktivní i ve srovnání
s čínou. Možná jsem náročnej motorkář ale ptám se proč s tak gigantickou podporou nevypotí někdo něco zajímavého a odpověď zřejmě je protože to všem vyhovuje tak jak toje kromě nás zákazníků jezdim motokros sem tam koupím novou motorku měl sem skoro všechny yamahy husqvarny atd. mám jawu 500ohc jawu 500 enduro a koupil bych si hrozně rád jawu 450f ale to by jí musel někdo udělat a musela by za něco stát a myslim že peněz už na to padlo mraky a furt nic sme malá země nepotřebujem hafo značek máme jawu a čz tu svět zná byly dobře zapsaný ale ta banda darmožroutů ve vládě všechno zkurvila ale mám víru že se jednou najde osvícený mecenáš a vrátí našemu rodinnému stříbku důstojnost a lesk
Nezlobím se. V jednom periodiku byl udán výkon přes 200koní.Tady píšou 240 a ty píšeš 250,toho jsem si nevšim.Za mě,dvěstě nebo dvěstěpade,pozná to a využije normální smrtelník?To,že nevybočuje žádným aspektem je jen můj názor.Můžeš to d mentovat jak chceš,v tom ti nebráním.Já tam nic extra nevidím.Vidlicový "víceválec"(i když ne šesti)už tu byl dávno,obsah přes dva litry je dnes skoro běžný,a co jiného stojí za povšimnutí?
Když použiju tvoje slovo "nejexkluzivnější",tak se mi vybaví stroje jako je Desmosedici RR,Bimota nebo Vyrus.U posledně jmenovaných se může mluvit i o inovaci,jejich řešení přední vydlice je zajímavé.Jistou dávku inovativnosti nelze upřít ani Eriku Buellovi a určitě bych si vzpomněl na další jména.
Každý to vnímá jinak.Někomu stačí hodně válců,velký obsah a z toho plynoucí relativně vysoký výkon.Jinému se líbí technické detaily,třeba i drobnůstky které jsou řešeny jinak,netradičně a proto "průkopnicky".
d´mentoval
d***** = de.mentoval=napsal něco na jejich zpochybnění