husqvarna_svartpilen_801_2




EICMA 2005

Kapitoly článku

Norge 1200


Norge konstrukčně téměř ve všem vychází z loňského modernizovaného modelu Breva 1100 s novou konstrukcí rámu, převodovky i kardanu. Konstruktéři zvětšili zdvihový objem vzduchem chlazeného dvouválce do V a dosáhli hodnot maximálního výkonu 90 koní při 7500 ot/min a točivého momentu 97 Nm při 6800 otáčkách, ale hlavně plynulého zátahu ve všech otáčkách. Motocykl bude obsahovat všechny vymoženosti dnešní doby, jako je ABS a elektricky nastavitelný plexištít, navíc se může pochlubit s multifunkčním displejem z Brevy, který dokáže poskytnout neuvěřilné množství údajů a nastavení. Suchá hmotnost 246 kg není na dvanáctistovku vůbec špatná hodnota. Na designu mě na výstavě zaujalo zejména řešení bočních kapotáží, které krásně nechávají vyniknout svodům výfuků. Dole je pak jen malý prolamovaný klín.












California Vintage


Dalším příspěvkem do cestovního segmentu patří California Vintage - touring verze stávajícího modelu California s původním dvouventilovým motorem 1 064 ccm. Vedle pořádného plexištítu a krásných zavazadel se odlišuje dvoubarevným sedlem a hlavně spoustou chromu. Zatímco Norge 1200 znesnadní život hlavně konkurenčnímu BMW R1200RT, California Vintage míří jiným směrem - spíš na zákazníky stylu HD Electra Glide...




Informace o redaktorovi

Jarda Ducháček - (Odebírat články autora)
Filip Tichý - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist