Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je blbost srovnávat japonské moto za 300 tis. s Ducati za 680 tis. Naopak bych vidět Ducati za 300 a třeba Hondu za 650 tis. Japonci mají prostě jiný marketing, uspokojují masovou poptávku. Ne že by něco neuměli.. si tak myslím
Nejen,že bych na ní chtěl mít volný prachy,ale taky bych asi chtěl umět tak jezdit,abych maximálně využil její potenciál.To ale asi většina místních znalců techniky...
Je to krásnej stroj
No... chtěl bych se na ni projet až pak bych poznal jestli by jsem ji chtěl. Ale takhle podle článku říct chci ji jen pro nápis Ducati (nic jiného o ní vědět nemůžeš když jsi na ni ani neseděl) je hloupoučké.
italsrot : otazka: ty by si ju nechcel?bez ohladu nato ze je predrazena,alebo ma blby dvojvalec a je oproti japoncom pozadu na papieri a zbytocne ma abs a ci si Honza alebo niesi Honza...teda ja by som taky taliansky srot chcel velmi...
..Roko..> No já bych to zase až tak nehrotil , i když mně je celkem jedno, kdo si co o mých oblíbených značkách říká - já vím stejně svoje! Ale akorát si pak občas rád rejpnu , to se holt nedá nic dělat! Ale taky je to určitě i trochu o tom, jakou cestou se ten který výrobce dobrovolně vydá a jaké si tím pádem pak dělá jméno , to už je ale asi o lidech, co komu víc sedne...
makyno> kazdý normální motorkář má rád hondu už jen kvůli spolehlivosti i když jezdí na italském stroji.. italské motorky se mi nelíbí, ale nic proti, každý má na výběr
dovolil jsem si tvé moudro parodovat,caby jsi pochopil, že jsou lidi co to můžou vidět opačně.
kazdy normalny motorkar ma rad ducati uz len koli dizajnu, aj ked jazdi na japonskom stroji...japonske motorky sa mi nepacia, ale nic proti, kazdy ma na vyber...a dasikovi: blby dvojvalec? zlez uz zo stromu...
M: Když si někdo chce koupit ABS, tak asi zrovna nebude primárně jezdit kudlu na okruhu. Tak proto je asi zbytečné vyvýjet radiál ABS, když stačí klasika. Pro tebe je komická gumová hadice, stejně tak např. jako pro někoho Ital s Rakouským motorem a nikdo to tady nikomu s posměchem necpe.
DMC: já tady tlaky nedělám a písmenka jsou mi buřt. Chování lidí co si myslí, že právě ty písmenka jsou něco echt mi vadí.Jsem rád za levnou obyčejnou a kvalitní japonskou motorku. Líbí se mi jejich strategie a hlavně nežiju z falešným pocitem vyjímečnosti.Vše stárne a z dnešního pohledu je i tvoje 916 težká, líná potvora a už i ten desing je okoukanej a starej, ale no a co ,když jí máš rád brát ti to nebudu, tak se stejně neser do ostatních a nekálej na něco co mají rádi ostatní.
..Roko..> Ty tu děláš tlaky s "Italia Racing" , tak se nejdřív podívej sám do svý garáže, na co všechno ty "eRka" Japonci lepí! Však i pomalu každá cestovní vydechlina, která je podvozkově i komponentama daleko za Talošema má v názvu minimálně dvě až tři "R" a přitom je pozadu i za základníma modelama od Ducati , nemluvě o eSku!
To nemůžeš rozchodit to, že jsme napsal že by v dnešní době Honda CB1000"R" s ABSkem zasloužila radiály a opletený hadice
Stejně tak jako oblíbená kombinace Japonských strojů radiální brzdy + gumové hadice ... už na pohled to vypadá komicky.
Já o této motorce nenapsal nic špatného a už vůbec, že je pozadu. Reagoval jsem akorát na prázdný a pořád dokola opakující se srance martasjRSV.(posledně tuším chytračil něco kolem radiálních brzd a dost pochybuji otom, že ví jejich hlavní výhodu oproti klasice)
DMC : a ty už se jdi taky opláchnout, léta už tě nic novýho nenapadlo.RRR a plagiát, SP1ka taky neexistovala stejně jako holokaust, já vím.
memphis.unv: pravda NR750 nebo VFR RC30 jsou fakt totální hnusy. Běž prosím tě.
Já nebudu řešit japonce a italy, nicméně 1199 je technicky špica a to hlavně motorově, to je něco, pro co by se skoro dalo zabíjet :) A ten design - jak mě neoslovila ani 999 ani 1x98, tak tohle je prostě parádní. Kloubouk dolů, jen škoda té ceny ... ale to je prostě Ducati.
..Roko..: ducna je pozadu, hlavně že japonci vypadali jak hnusný beztvarý nakynutý vzducholodě ještě deset let po tom co si z ducny svět sednul na pr,.del
teda ne že by se dostali na dostřel, ale aspoň na tu cestu pak vyrazili
..Roko..> K tomu bych dodal snad jen jedinou věc - bo = protože! Jo a s těma nápisama "Racing" a podobné je to sranda spíš u Japonců , u nich má pomalu i každá vydechlá dvacka v názvu minimálně dvě až tři "eRka" , bo kdo nemá eR, ten je amatéRR! Se divím, že to necpou už i na sekačky... Taková sekačka "TypeR" by se určitě dobře prodávala! Alespoň já teda "eRka" od Ducati na silnicích moc často nepotkávám, a to ani nemluvím o Ducatí "RR" , která jako jediná sériovka v dějinách si ten název opravdu zaslouží!
Každopádně každýmu co mu sedne , takže ať ti ta Honda slouží minimálně stejně dobře jako mně mé Ducati!
..Roko..> To víš, že spojením předražený ital a českej honza vznikne ideální ducatista. který ještě před několika lety ani nevěděl, že tato značka existuje a dnes si tu pomalu hraje na jejího čestného předsedu. Blbec.
Ale zpět k motorce... jistě bude nahánět rejže i své evropské soupeře a pro nás fanoušky to bude podívaná na kterou se já osobně hrozně těším.
martasRSV: myslel jsi kovanej hliník, nebo hořčíková, ale určo ti to při nedělní projížďce hodně pomůže
Jsem holt praktickej člověk a nemusím mít pod sebou to nejlepší, když vím, že i to standartní bezezbytku nevyužiju.SS Ducati jsou spička, ikdyž podvozky mají převážně japonský a švédský.Jen mě sere, když má někdo napís factory nebo racing bo co,tvrdí že je to hned exkluzivní nebo technicky dokonalý.
spijker: předpisy jsou jaký jsou, žádný kdyby byly..
Japoncum patří dík za masový rozšíření kvalitních motocyklů, to je fakt, pro motosport ohromný přínos. no, ducati jiná prostě.
Roko,Roko,Roko...proč se vždycky musí najít nějakej odbornej posudek od jezdce z Japonska.
Stejně tak by se Ducatisti mohli ptát, kdy japonci udělaj charismatickej motocykl s perfektníma komponentama(brzdama,podvozkem)už v základu...
Proč u podobnejch komentářů o japoncích nepouštěj Ducatisti hlášky o tom jak vadnou brzdy, jak tam jsou gumový hadice, jak je zapotřebí poladit podvozek. To co jsou japonci ve čtyřválcích, je Ducati ve dvou. Co na tom řešíš? Panigale bude prohánět 4vály moc pěkně uvidíš - a ve výkonu to nebude.
prášil prášil ten starej rutter.. jak by to asi vypadalo kdyby byla stejna hmotnost a stejny zdvihovy objem.. mozna stejne protoze ctyrvalce 1200 cc by byly neovladatelny prekonovany bestie. Nebo by taky proste staly min.. kdo vi ze.. Ale jinak vsechny posledni ducatky od 916 jsou nadherny.. to je jasna vec a diky lobingu a uprave zdvihovyho objemu v pravidlech muzou dal zavodit..
Roko: já bych zase neodsuzoval řemen. Taky je to řešení, osvědčilo se a ne že ne a taky to nikdo nedělal. Kromě asi gilery, ze které to znám já. A výměna řemene = příjemně strávená půlhodinka, absolutně čistá práce (kdybych kvůli tomu nemusel dát motor ven )
Je blbost srovnávat japonské moto za 300 tis. s Ducati za 680 tis. Naopak bych vidět Ducati za 300 a třeba Hondu za 650 tis. Japonci mají prostě jiný marketing, uspokojují masovou poptávku. Ne že by něco neuměli.. si tak myslím
Nejen,že bych na ní chtěl mít volný prachy,ale taky bych asi chtěl umět tak jezdit,abych maximálně využil její potenciál.To ale asi většina místních znalců techniky...
Je to krásnej stroj
No... chtěl bych se na ni projet až pak bych poznal jestli by jsem ji chtěl. Ale takhle podle článku říct chci ji jen pro nápis Ducati (nic jiného o ní vědět nemůžeš když jsi na ni ani neseděl) je hloupoučké.
italsrot : otazka: ty by si ju nechcel?bez ohladu nato ze je predrazena,alebo ma blby dvojvalec a je oproti japoncom pozadu na papieri a zbytocne ma abs a ci si Honza alebo niesi Honza...teda ja by som taky taliansky srot chcel velmi...
makyno> Můj nick vznikl -v době kdy jsem jezdil Aprilii- právě proto abych tím odzbrojil podivné názory z druhé strany. Je s podivem, že to fungovalo.
..Roko..> No já bych to zase až tak nehrotil , i když mně je celkem jedno, kdo si co o mých oblíbených značkách říká - já vím stejně svoje! Ale akorát si pak občas rád rejpnu , to se holt nedá nic dělat! Ale taky je to určitě i trochu o tom, jakou cestou se ten který výrobce dobrovolně vydá a jaké si tím pádem pak dělá jméno , to už je ale asi o lidech, co komu víc sedne...
ITALSROT::Dano nic proti nim nemas, vidno to na tvojom nicku...divny pohlad na opak...
makyno> kazdý normální motorkář má rád hondu už jen kvůli spolehlivosti i když jezdí na italském stroji.. italské motorky se mi nelíbí, ale nic proti, každý má na výběr
dovolil jsem si tvé moudro parodovat,caby jsi pochopil, že jsou lidi co to můžou vidět opačně.
kazdy normalny motorkar ma rad ducati uz len koli dizajnu, aj ked jazdi na japonskom stroji...japonske motorky sa mi nepacia, ale nic proti, kazdy ma na vyber...a dasikovi: blby dvojvalec? zlez uz zo stromu...
..Roko..> dobře napsané
M: Když si někdo chce koupit ABS, tak asi zrovna nebude primárně jezdit kudlu na okruhu. Tak proto je asi zbytečné vyvýjet radiál ABS, když stačí klasika. Pro tebe je komická gumová hadice, stejně tak např. jako pro někoho Ital s Rakouským motorem a nikdo to tady nikomu s posměchem necpe.
DMC: já tady tlaky nedělám a písmenka jsou mi buřt. Chování lidí co si myslí, že právě ty písmenka jsou něco echt mi vadí.Jsem rád za levnou obyčejnou a kvalitní japonskou motorku. Líbí se mi jejich strategie a hlavně nežiju z falešným pocitem vyjímečnosti.Vše stárne a z dnešního pohledu je i tvoje 916 težká, líná potvora a už i ten desing je okoukanej a starej, ale no a co ,když jí máš rád brát ti to nebudu, tak se stejně neser do ostatních a nekálej na něco co mají rádi ostatní.
..Roko..> Ty tu děláš tlaky s "Italia Racing" , tak se nejdřív podívej sám do svý garáže, na co všechno ty "eRka" Japonci lepí! Však i pomalu každá cestovní vydechlina, která je podvozkově i komponentama daleko za Talošema má v názvu minimálně dvě až tři "R" a přitom je pozadu i za základníma modelama od Ducati , nemluvě o eSku!
To nemůžeš rozchodit to, že jsme napsal že by v dnešní době Honda CB1000"R" s ABSkem zasloužila radiály a opletený hadice
Stejně tak jako oblíbená kombinace Japonských strojů radiální brzdy + gumové hadice ... už na pohled to vypadá komicky.
Já o této motorce nenapsal nic špatného a už vůbec, že je pozadu. Reagoval jsem akorát na prázdný a pořád dokola opakující se srance martasjRSV.(posledně tuším chytračil něco kolem radiálních brzd a dost pochybuji otom, že ví jejich hlavní výhodu oproti klasice)
DMC : a ty už se jdi taky opláchnout, léta už tě nic novýho nenapadlo.RRR a plagiát, SP1ka taky neexistovala stejně jako holokaust, já vím.
memphis.unv: pravda NR750 nebo VFR RC30 jsou fakt totální hnusy. Běž prosím tě.
Já nebudu řešit japonce a italy, nicméně 1199 je technicky špica a to hlavně motorově, to je něco, pro co by se skoro dalo zabíjet :) A ten design - jak mě neoslovila ani 999 ani 1x98, tak tohle je prostě parádní. Kloubouk dolů, jen škoda té ceny ... ale to je prostě Ducati.
..Roko..: ducna je pozadu, hlavně že japonci vypadali jak hnusný beztvarý nakynutý vzducholodě ještě deset let po tom co si z ducny svět sednul na pr,.del
teda ne že by se dostali na dostřel, ale aspoň na tu cestu pak vyrazili
DMC.motobiker: čim víc RR, tim víc rejsink
..Roko..> K tomu bych dodal snad jen jedinou věc - bo = protože! Jo a s těma nápisama "Racing" a podobné je to sranda spíš u Japonců , u nich má pomalu i každá vydechlá dvacka v názvu minimálně dvě až tři "eRka" , bo kdo nemá eR, ten je amatéRR! Se divím, že to necpou už i na sekačky... Taková sekačka "TypeR" by se určitě dobře prodávala! Alespoň já teda "eRka" od Ducati na silnicích moc často nepotkávám, a to ani nemluvím o Ducatí "RR" , která jako jediná sériovka v dějinách si ten název opravdu zaslouží!
Každopádně každýmu co mu sedne , takže ať ti ta Honda slouží minimálně stejně dobře jako mně mé Ducati!
..Roko..> To víš, že spojením předražený ital a českej honza vznikne ideální ducatista. který ještě před několika lety ani nevěděl, že tato značka existuje a dnes si tu pomalu hraje na jejího čestného předsedu. Blbec.
Ale zpět k motorce... jistě bude nahánět rejže i své evropské soupeře a pro nás fanoušky to bude podívaná na kterou se já osobně hrozně těším.
martasRSV: myslel jsi kovanej hliník, nebo hořčíková, ale určo ti to při nedělní projížďce hodně pomůže
Jsem holt praktickej člověk a nemusím mít pod sebou to nejlepší, když vím, že i to standartní bezezbytku nevyužiju.SS Ducati jsou spička, ikdyž podvozky mají převážně japonský a švédský.Jen mě sere, když má někdo napís factory nebo racing bo co,tvrdí že je to hned exkluzivní nebo technicky dokonalý.
Hezký to je,ale za ty prachy...
spijker: předpisy jsou jaký jsou, žádný kdyby byly..
Japoncum patří dík za masový rozšíření kvalitních motocyklů, to je fakt, pro motosport ohromný přínos. no, ducati jiná prostě.
Roko,Roko,Roko...proč se vždycky musí najít nějakej odbornej posudek od jezdce z Japonska.
Stejně tak by se Ducatisti mohli ptát, kdy japonci udělaj charismatickej motocykl s perfektníma komponentama(brzdama,podvozkem)už v základu...
Proč u podobnejch komentářů o japoncích nepouštěj Ducatisti hlášky o tom jak vadnou brzdy, jak tam jsou gumový hadice, jak je zapotřebí poladit podvozek. To co jsou japonci ve čtyřválcích, je Ducati ve dvou. Co na tom řešíš? Panigale bude prohánět 4vály moc pěkně uvidíš - a ve výkonu to nebude.
Teda fakt je ze taketo fotky neurobis ani 10 rocnym mobilom...Zrejme popri tej cene motorky uz na fotak za 500 eur neostalo.
prášil prášil ten starej rutter.. jak by to asi vypadalo kdyby byla stejna hmotnost a stejny zdvihovy objem.. mozna stejne protoze ctyrvalce 1200 cc by byly neovladatelny prekonovany bestie. Nebo by taky proste staly min.. kdo vi ze.. Ale jinak vsechny posledni ducatky od 916 jsou nadherny.. to je jasna vec a diky lobingu a uprave zdvihovyho objemu v pravidlech muzou dal zavodit..
dasik: papír snese všecko, uvidíme, jaká bude realita, jestli jsi viděl třeba Macau 2011 a působ, jak Rutter vyprášil všem kožich..
Roko: já bych zase neodsuzoval řemen. Taky je to řešení, osvědčilo se a ne že ne a taky to nikdo nedělal. Kromě asi gilery, ze které to znám já. A výměna řemene = příjemně strávená půlhodinka, absolutně čistá práce (kdybych kvůli tomu nemusel dát motor ven )
Roko ... říká fanda značky, která dala na svoji vlajkovou loď kola z lehkých slitin v roce 2012, který taloši montujou od roku 2003? myslím
To je zase propadák, porovnal jsem s letošní proveniencí japonských supersportů a kW/Nm/kg ve všem jsou ty ušmudlaný italové s blbým dvouválem pozadu.
jeďte se tam podívat a pak mudrujte
Ciba: Třeba myslel toho, kdo stříkal šampus...