Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
hrochi> je to presne tak. a není to jen Bruselem a jeho eurokokotinama. trh v evrope je nasycenej a jak pierer říká : "Evropa se demograficky hodně mění ..." motorky jsou bohiuzel dneska ve velky mire zalezitosti lidi skoro predduchodovyho veku a ty budou mit za chvili jiny starosti. a mlady uz to moc nebere.
stejně to ten nenažranej skpopčák prodá, neboj te se Němci jsou ,,píp,, akorát ty přihlouplý češí jim lezou do zadele ...ve Francii je ženou klackem. Češi jsou přizdi sráči
Citace: "Ovšem není to otázka peněz, jako především uvědomění si, v jaké situaci se právě nacházíme. Homologace jsou čím dál přísnější, brzy tady bude Euro 5, od roku 2024 bude velký problém hluk. Evropa se demograficky hodně mění a všichni motocykloví výrobci se musejí snažit uspět v Asii, v Indii. Když se vám to tam nepovede, tady budete nahraní."
To mluví za vše. S námi se už v budoucnu nepočítá. S ekolobickým Bruselem v čele leda tak do prdele.
Taktika Pierera je definitivně špičková i když mně už lehce smrdí nenažraností. U Ducati se dlouho na poli obchodním spalo, a tak se přehazuje jak horký brambor. Ducati /Triumph /KTM - mé oblíbené značky. Osobně zájem o fúzi nemám a rivalita těchto třech (nepočítaje ostatní) je pro ně myslím motorem který je žene vpřed jak v prodejích, tak v závodění. Pro mne je už léta nepochopitelná jedna věc která je v článku zmíněna. NEMÁ FERRARI UŽ LÉTA KULE, LOVE A ZÁJEM SI ITALSKÉ STŘÍBRO NA DVOU KOLECH VZÍT POD SEBE? Nevím vůbec nic o situaci Ferrari, ale co značce Ducati už 25 let fandím, tak jedině tohle spojení mně připadne jako to zdravé.
KTM, radši se zaměřte na kvalitu a ne na kvantitu. Navíc hádám by to dopadlo jak s Huskou, navěšeli by na KTMky červené plasty a bác, DUCATI je hotová a nebo nedejbože jako s Husabergem? Likvidace konkurence
chooki> vidis to tobe to rekne google kdyz uz se to prezentuje a nekdo to vi nekolik mesicu dopredu ... stejne jako dalsi dulezite veci aby jsi to pochopil nejen tyto zmeny
JohnyS> u vas na jihu se to cvrlika ? ostatne nejsem jen v Novgorodu
Kamikaze, neviem co ma spolocne nova hlava VW SK s Ducati (inak minuta na googli a isty panko O.Grünberg ) a nahodou som pre VW SK davno davno pracoval v kazdom pripade cisla nepustia ale inak prajem aby ducati bola co najviac samostatna, resp. aby bola kazda motoznacka. Motocykle nie su auta aby sa vyuzivala rovnaka platforma, len s inou maskou ako pri autach..
Tazko predpovedat buducnost ale ja tipujem ze sa toho VW zbavi urcite. Ci sa to podari uchmatnut KTM to je vo hviezdach. Teda aspon vizera to tak ze niekto zvnutra to chce. Uz v roku 2017 mohol predaj prebehnut za 1.5 miliardy a boli vraj 5ti zaujemcovia. Stopli to zamestnanecke odbory, ktore maju polovicu spravnej rady a roztrzky s Audi. Tohto roku sa zmenilo vedenie aj generalny riaditel koncernu (cize sa upratovalo?) , nevidim dovody preco by im nasledujuci pokus o predaj uz nevysiel. A to sa pisalo pred tym ze je to isty predaj a je to len otazka casu...
chooki> o smesnosti bych radeji nepsal, cisla ovlivnuje, vim to protoze do deni ve VW vidim daleko vic nez ty lebo ty ani nevies, kto je novou hlavou VW Slovakia vsak...
V KTM fakt vidno obrovsky posun vpred a nielen umu Managerskeho ale aj toho Motorkarskeho. Moto biznis sa da uspesne robit len ak mas aj to srdce. V Ducati je uz po cele desatrocia pred peniazom srdiecko. Mne osobne sa paci potencionalne spojenie KTM - Ducati ale kto vie ako to napokon dopadne. Drzim palce
kamikadze..vw koncern vyraba 11mil. aut. Myslis ze ducati ktora produkuje 60tis ks motoriek rocne nejakym sposobom ovplyvnuje cisla obratu VW ? Nebud smiesny..Maju to len ako tresnicku na torte, tak ako maju lamborgini alebo bugatti.
Vsetko o co sa tu hra je know how a renome, ktore ma ducati za tie roky enormne..Pre auto producenta to nema ale taky zmysel ako pre motovyrobcu.
Herbert Diessu jako predseda predstavenstva VW Ducati aktualne neproda... proc by se zbavoval firmy v portfoliu co vydelava slusne a prispeje spolecnym dilem na oltar ve Wobu za oxidy pro tlusty amiky
Škoda, že nechce tu naši podelanou Jawu. Jenže on ani neví, že nějaká jawa existuje, tedy skomírá On to teda ví, jenže to je pro něho tak nezajímavý, že ho to ani nenapadne, taková hloupost.
VIZI na žiaľ pravdu ... to že im /DE+AT/ trčí celá čeko-slopakia z análu je smutný fakt už od min. cca 1990
VIZI: pod vlivem už radši nic nepiš...je to ostuda, myslím to s tebou dobře...
hrochi> je to presne tak. a není to jen Bruselem a jeho eurokokotinama. trh v evrope je nasycenej a jak pierer říká : "Evropa se demograficky hodně mění ..." motorky jsou bohiuzel dneska ve velky mire zalezitosti lidi skoro predduchodovyho veku a ty budou mit za chvili jiny starosti. a mlady uz to moc nebere.
Ducati+ KTM =
stejně to ten nenažranej skpopčák prodá, neboj te se Němci jsou ,,píp,, akorát ty přihlouplý češí jim lezou do zadele ...ve Francii je ženou klackem. Češi jsou přizdi sráči
Ducati a KTM?Kužva jenom to ne.To by mě vážně střelil cyp.
KTM bych vyměnil jedině za Ducati. Takže jsem pro
Prodej Ducati zatím nehrozí, říkají u Audi...
Citace: "Ovšem není to otázka peněz, jako především uvědomění si, v jaké situaci se právě nacházíme. Homologace jsou čím dál přísnější, brzy tady bude Euro 5, od roku 2024 bude velký problém hluk. Evropa se demograficky hodně mění a všichni motocykloví výrobci se musejí snažit uspět v Asii, v Indii. Když se vám to tam nepovede, tady budete nahraní."
To mluví za vše. S námi se už v budoucnu nepočítá. S ekolobickým Bruselem v čele leda tak do prdele.
Taktika Pierera je definitivně špičková i když mně už lehce smrdí nenažraností. U Ducati se dlouho na poli obchodním spalo, a tak se přehazuje jak horký brambor. Ducati /Triumph /KTM - mé oblíbené značky. Osobně zájem o fúzi nemám a rivalita těchto třech (nepočítaje ostatní) je pro ně myslím motorem který je žene vpřed jak v prodejích, tak v závodění. Pro mne je už léta nepochopitelná jedna věc která je v článku zmíněna. NEMÁ FERRARI UŽ LÉTA KULE, LOVE A ZÁJEM SI ITALSKÉ STŘÍBRO NA DVOU KOLECH VZÍT POD SEBE? Nevím vůbec nic o situaci Ferrari, ale co značce Ducati už 25 let fandím, tak jedině tohle spojení mně připadne jako to zdravé.
KTM, radši se zaměřte na kvalitu a ne na kvantitu. Navíc hádám by to dopadlo jak s Huskou, navěšeli by na KTMky červené plasty a bác, DUCATI je hotová a nebo nedejbože jako s Husabergem? Likvidace konkurence
jestli se to stane a ktm dokundí design ducati, tak frajera vykastruju
Evropa se demograficky nemeni. Evropa je demograficky menena...
; o (
chooki> vidis to tobe to rekne google kdyz uz se to prezentuje a nekdo to vi nekolik mesicu dopredu ... stejne jako dalsi dulezite veci aby jsi to pochopil nejen tyto zmeny
JohnyS> u vas na jihu se to cvrlika ? ostatne nejsem jen v Novgorodu
MI neříkejte,že by se dukna sama neuzivila...když to dokáže KTM...nerozumím...
Kamikaze, neviem co ma spolocne nova hlava VW SK s Ducati (inak minuta na googli a isty panko O.Grünberg ) a nahodou som pre VW SK davno davno pracoval v kazdom pripade cisla nepustia ale inak prajem aby ducati bola co najviac samostatna, resp. aby bola kazda motoznacka. Motocykle nie su auta aby sa vyuzivala rovnaka platforma, len s inou maskou ako pri autach..
chcel by som vedieť s akými cenami sa chcú presadiť v Azii a Indii ?
Kamikadze-Ace> nevim, jak u vás v Novgorodu, ale tady si o snaze Audi prodat Ducati cvrlikaj i vrabci na střeše
Tazko predpovedat buducnost ale ja tipujem ze sa toho VW zbavi urcite. Ci sa to podari uchmatnut KTM to je vo hviezdach. Teda aspon vizera to tak ze niekto zvnutra to chce. Uz v roku 2017 mohol predaj prebehnut za 1.5 miliardy a boli vraj 5ti zaujemcovia. Stopli to zamestnanecke odbory, ktore maju polovicu spravnej rady a roztrzky s Audi. Tohto roku sa zmenilo vedenie aj generalny riaditel koncernu (cize sa upratovalo?) , nevidim dovody preco by im nasledujuci pokus o predaj uz nevysiel. A to sa pisalo pred tym ze je to isty predaj a je to len otazka casu...
MV Agusta KTM nepotřebuje
chooki> o smesnosti bych radeji nepsal, cisla ovlivnuje, vim to protoze do deni ve VW vidim daleko vic nez ty lebo ty ani nevies, kto je novou hlavou VW Slovakia vsak...
V KTM fakt vidno obrovsky posun vpred a nielen umu Managerskeho ale aj toho Motorkarskeho. Moto biznis sa da uspesne robit len ak mas aj to srdce. V Ducati je uz po cele desatrocia pred peniazom srdiecko. Mne osobne sa paci potencionalne spojenie KTM - Ducati ale kto vie ako to napokon dopadne. Drzim palce
kamikadze..vw koncern vyraba 11mil. aut. Myslis ze ducati ktora produkuje 60tis ks motoriek rocne nejakym sposobom ovplyvnuje cisla obratu VW ? Nebud smiesny..Maju to len ako tresnicku na torte, tak ako maju lamborgini alebo bugatti.
Vsetko o co sa tu hra je know how a renome, ktore ma ducati za tie roky enormne..Pre auto producenta to nema ale taky zmysel ako pre motovyrobcu.
Herbert Diessu jako predseda predstavenstva VW Ducati aktualne neproda... proc by se zbavoval firmy v portfoliu co vydelava slusne a prispeje spolecnym dilem na oltar ve Wobu za oxidy pro tlusty amiky
Škoda, že nechce tu naši podelanou Jawu. Jenže on ani neví, že nějaká jawa existuje, tedy skomírá On to teda ví, jenže to je pro něho tak nezajímavý, že ho to ani nenapadne, taková hloupost.