globalmoto_duben_nolan




Nový motor Ducati Testastretta DVT

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Tifone (147) napsal 27.10.2014 v 09:23

To zase je spousta blitků. Ještě to nikdo neviděl ale už všichni "odborníci" vědí že to je napikaču.

bulldogbiker (-3) napsal 17.10.2014 v 22:54

Ital tomu zase dal

DucS (15) napsal 17.10.2014 v 21:36+1

Pokud bude ten rozvod spolehlivý jak na koncernovém 1.4TSI, tak potěš koště. Variátor je další kurvítko se kterým jsou celkem často problémy. Už jenom turbo a bude to komplet "spolehlivé". Motorky pomalu ale jistě směřují tam, kde jsou dnes auta. Např Octavia RS, zvuk motoru v kabině není zvuk motoru, ale projev krabičky našroubované na stěně před palubkou...

memphis.unv (17) napsal 17.10.2014 v 19:41

hlásím že alfa to má nějakým "variátorem" za 6 tyček co se mění zarás s rozvodama

bulldogbiker (-3) napsal 17.10.2014 v 19:28

no jo,to se zase bude srát

SuperSic58 (1307) napsal 16.10.2014 v 13:40

DVT, tk to v čr dostane jistě záklaďákum známou přezdívku "deveťák"

Vratas61 (26) napsal 16.10.2014 v 13:26

Myslím, že motorkáři Audi špatnej motor neudelaj, ale překvapuje mě ten průběh momentu, to je asi nějaká chyba. 1198 má u Diavela 110 Nm od 5500 do 10000 skoro rovně. Proč jim to tak rychle vadne s touhle technologií?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 16.10.2014 v 13:21+1

takze nakonec ventily se budou serizovat po 12tis, jen tendle DVT se bude servisovat po 30tis, chapu to dobre ?

Petřičák (184) napsal 16.10.2014 v 11:57

Variabilní časování nemá s ventilovými vůlemi vůbec nic společného. V automobilových motorech se někdy používají hydroštely a pokud fungují korektně, seřizování vůlí úplně odpadá.

indi750 (191) napsal 16.10.2014 v 11:57

UweF: diky za vysvetleni, jak jsi to myslel povazoval jsem to za takovy ten prazdny vykrik
koukam, ty moc nespis, co?

karf (54) napsal 16.10.2014 v 08:23

dejf.: já bych skoro řekl, že se tady nepíše o intervalu výměny oleje, ale kontroly a nastavení vůlí ventilů, která bude právě těch 30 tisíc. U mé kawy s motorem suzuki sv je třeba interval 24tisíc...třeba u 848 se ventily kontrolujou po 12 tisících

Uwe_Filter (-8) napsal 16.10.2014 v 05:26

indi: ... samozrejme ze nebyl pouzit VTEC mmch honda pouzila prvne promenny casovani na cbr 4oo v roce 1983... kdyz v 90-tych letech prisla vtr 1ooo to bylo humbuku, ze okopirovali dukarnu... takze tak nejak

Petřičák (184) napsal 16.10.2014 v 01:46+1

Dokud při plnění emisních norem vystačí výrobci s variabilním časováním ventilů, bude to ještě v pohodě. Znamená to sice složitější konstrukci rozvodového mechanismu, ale při použití kvalitních materiálů a pečlivého dílenského zpracování v tom nevidím problém. V automobilovém průmyslu se tahle fíčura v různých podobách používá už od začátku tisíciletí. EURO4 by ještě neměl být takový problém, horší to bude s EURO5, které má platit od roku 2020. Tam už nás nejspíš budou čekat svinstva typu EGR ventilů a přeplňování. V současnosti zůstalo jen málo výrobců, kteří jsou schopní nabídnout EURO5 při zachování atmosférického plnění. Z hlavy mě napadá jen Mazda a Suzuki, předem se tímto omlouvám všem ostatním automotive mohykánům, na které jsem zapomněl.

indi750 (191) napsal 15.10.2014 v 23:21+1

UweF: aha ... takze zase uplne vedle ... VTEC (Honda) pouziva dve vacky, jednu pro nizke a druhou pro vysoke otacky. Tohle je AVS Audi Valvelift, s jednou tvarove promennou vackou s plynule promennym nastavenim (zjednodusene). Ale hlavneze makaroni ...

Uwe_Filter (-8) napsal 15.10.2014 v 23:06

aha... takze makaroni kopiruji hondu, hmm a jsou si kvit

Orgovany (794) napsal 15.10.2014 v 22:32-2

Jsem zvědavej hlavně na první jízdní dojmy

motormichal (21) napsal 15.10.2014 v 22:12+1

Steve, variabilní časování není zrovna nový vynález, u aut se používá roky, systém je dle videa prakticky stejný a zrovna kvůli variabilnímu časování, které je poměrně jednoduché, se motory nesypou a to u žádných výrobců.

Steve-CZ (259) napsal 15.10.2014 v 21:58

VeryAngryMan, dochází Ti vůbec, o co v poslední době při těch konstrukcích jde ? Že jsou to naprosté schválnosti a nejrůznější pasti na uživatele ? Asi moc ne. Tady nikomu nejde o ekologii, trvanlivost a spolehlivost, výkony, modernizaci apod., to si buď jistý. Jak říkám, všichni na to dříve či později přijdou.

Ivan_900i.e. (5) napsal 15.10.2014 v 21:46

Milý Ježíšku, dej mi prosím neucukanou Ducati.

Prosím, tady je.

Ha, ty pyčo, fakt!

VeryAngryMan (2) napsal 15.10.2014 v 21:43-1

Steve-CZ a co jiného než "euro" bys chtěl slyšet? Velkorus? Pochybuju, že Ducati staví motor kvůli "euro". Jestli ono to spíš nebude kvůli "trhu", "konkurenci" a podobně...

Steve-CZ (259) napsal 15.10.2014 v 21:29-3+4

Nezlobte se, ale největší síla vždycky byla v jednoduchosti. Konstrukce motorů aut jsou už dnes naprostá katastrofa,a ženou se tam nyní, bohužel, i motorky. A když slyším "euro" v jakékoliv souvislosti, mrazí mě v zádech. A kdo si myslí něco jiného, ten se jednou nebude stačit divit.

crxjet (258) napsal 15.10.2014 v 21:26

kluci italský šikovní

dejf. (1341) napsal 15.10.2014 v 21:20

Aháá..Blbe sem to pobral. Me to prislo prehnany

ducati711 (17) napsal 15.10.2014 v 21:12

Kdyby šlo o japonce tak nikdo o servisu nenapíše ani slovo. Ale jak jde o ducati tak si někteří ''znalci'' musí hned rejpnout...

mirza (1) napsal 15.10.2014 v 20:53

No já jsem zvědav jak to bude spolehlivé. Až se na tomhle něco rozesere tak to bude stát rok v servisu než někdo přijde na to co tomu je. ale zas mechanici budou mít práci.

wiwi (1) napsal 15.10.2014 v 20:45

Dejf:_ .. pojmy a dojmy ti asi nic neřikaj co ? :D... jakuž psal Kája_SV ..kdyz o tom nic nevim, aneb mlčeti zlato :)

Blackforce (661) napsal 15.10.2014 v 20:28

Interval je super. Po 30 jezdim se Škodovkou na servis.
Olej bude počítám po dvanácti.

Kaja-SV (24) napsal 15.10.2014 v 19:19

dejf,když o tom nic nevím,tak nemelu ho...
Myšleno je servisní interval ventilů!
Jinak motor vypadá zajímavě

dejf. (1341) napsal 15.10.2014 v 19:06-9+1

"Systém DVT nemá vliv na vůli ventilů, motor s DVT má proto servisní interval každých 30.000 km." A me prijde u yamahy 10tis. moc a menim olej radsi v 7 . …Asi u ducati chtej donutit zakaznika, aby si kazdy 2 roky kupoval novou, kdyz se mu stara vysere diky tomu, ze neservisuje, protoze podle manualu nemusi

pylot (27) napsal 15.10.2014 v 19:03+1

Mmmm svýho času dával na forum někdo graf Speed Tripla 1050, kterej měl přes 100 Nm už od 3000... Na dvanáctku mi těch 80 Nm nepřijde vůbec slavnejch...




TOPlist