Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pokud bude ten rozvod spolehlivý jak na koncernovém 1.4TSI, tak potěš koště. Variátor je další kurvítko se kterým jsou celkem často problémy. Už jenom turbo a bude to komplet "spolehlivé". Motorky pomalu ale jistě směřují tam, kde jsou dnes auta. Např Octavia RS, zvuk motoru v kabině není zvuk motoru, ale projev krabičky našroubované na stěně před palubkou...
Myslím, že motorkáři Audi špatnej motor neudelaj, ale překvapuje mě ten průběh momentu, to je asi nějaká chyba. 1198 má u Diavela 110 Nm od 5500 do 10000 skoro rovně. Proč jim to tak rychle vadne s touhle technologií?
Variabilní časování nemá s ventilovými vůlemi vůbec nic společného. V automobilových motorech se někdy používají hydroštely a pokud fungují korektně, seřizování vůlí úplně odpadá.
dejf.: já bych skoro řekl, že se tady nepíše o intervalu výměny oleje, ale kontroly a nastavení vůlí ventilů, která bude právě těch 30 tisíc. U mé kawy s motorem suzuki sv je třeba interval 24tisíc...třeba u 848 se ventily kontrolujou po 12 tisících
indi: ... samozrejme ze nebyl pouzit VTEC mmch honda pouzila prvne promenny casovani na cbr 4oo v roce 1983... kdyz v 90-tych letech prisla vtr 1ooo to bylo humbuku, ze okopirovali dukarnu... takze tak nejak
Dokud při plnění emisních norem vystačí výrobci s variabilním časováním ventilů, bude to ještě v pohodě. Znamená to sice složitější konstrukci rozvodového mechanismu, ale při použití kvalitních materiálů a pečlivého dílenského zpracování v tom nevidím problém. V automobilovém průmyslu se tahle fíčura v různých podobách používá už od začátku tisíciletí. EURO4 by ještě neměl být takový problém, horší to bude s EURO5, které má platit od roku 2020. Tam už nás nejspíš budou čekat svinstva typu EGR ventilů a přeplňování. V současnosti zůstalo jen málo výrobců, kteří jsou schopní nabídnout EURO5 při zachování atmosférického plnění. Z hlavy mě napadá jen Mazda a Suzuki, předem se tímto omlouvám všem ostatním automotive mohykánům, na které jsem zapomněl.
UweF: aha ... takze zase uplne vedle ... VTEC (Honda) pouziva dve vacky, jednu pro nizke a druhou pro vysoke otacky. Tohle je AVS Audi Valvelift, s jednou tvarove promennou vackou s plynule promennym nastavenim (zjednodusene). Ale hlavneze makaroni ...
Steve, variabilní časování není zrovna nový vynález, u aut se používá roky, systém je dle videa prakticky stejný a zrovna kvůli variabilnímu časování, které je poměrně jednoduché, se motory nesypou a to u žádných výrobců.
VeryAngryMan, dochází Ti vůbec, o co v poslední době při těch konstrukcích jde ? Že jsou to naprosté schválnosti a nejrůznější pasti na uživatele ? Asi moc ne. Tady nikomu nejde o ekologii, trvanlivost a spolehlivost, výkony, modernizaci apod., to si buď jistý. Jak říkám, všichni na to dříve či později přijdou.
Steve-CZ a co jiného než "euro" bys chtěl slyšet? Velkorus? Pochybuju, že Ducati staví motor kvůli "euro". Jestli ono to spíš nebude kvůli "trhu", "konkurenci" a podobně...
Nezlobte se, ale největší síla vždycky byla v jednoduchosti. Konstrukce motorů aut jsou už dnes naprostá katastrofa,a ženou se tam nyní, bohužel, i motorky. A když slyším "euro" v jakékoliv souvislosti, mrazí mě v zádech. A kdo si myslí něco jiného, ten se jednou nebude stačit divit.
No já jsem zvědav jak to bude spolehlivé. Až se na tomhle něco rozesere tak to bude stát rok v servisu než někdo přijde na to co tomu je. ale zas mechanici budou mít práci.
"Systém DVT nemá vliv na vůli ventilů, motor s DVT má proto servisní interval každých 30.000 km." A me prijde u yamahy 10tis. moc a menim olej radsi v 7 . …Asi u ducati chtej donutit zakaznika, aby si kazdy 2 roky kupoval novou, kdyz se mu stara vysere diky tomu, ze neservisuje, protoze podle manualu nemusi
Mmmm svýho času dával na forum někdo graf Speed Tripla 1050, kterej měl přes 100 Nm už od 3000... Na dvanáctku mi těch 80 Nm nepřijde vůbec slavnejch...
To zase je spousta blitků. Ještě to nikdo neviděl ale už všichni "odborníci" vědí že to je napikaču.
Ital tomu zase dal
Pokud bude ten rozvod spolehlivý jak na koncernovém 1.4TSI, tak potěš koště. Variátor je další kurvítko se kterým jsou celkem často problémy. Už jenom turbo a bude to komplet "spolehlivé". Motorky pomalu ale jistě směřují tam, kde jsou dnes auta. Např Octavia RS, zvuk motoru v kabině není zvuk motoru, ale projev krabičky našroubované na stěně před palubkou...
hlásím že alfa to má nějakým "variátorem" za 6 tyček co se mění zarás s rozvodama
no jo,to se zase bude srát
DVT, tk to v čr dostane jistě záklaďákum známou přezdívku "deveťák"
Myslím, že motorkáři Audi špatnej motor neudelaj, ale překvapuje mě ten průběh momentu, to je asi nějaká chyba. 1198 má u Diavela 110 Nm od 5500 do 10000 skoro rovně. Proč jim to tak rychle vadne s touhle technologií?
takze nakonec ventily se budou serizovat po 12tis, jen tendle DVT se bude servisovat po 30tis, chapu to dobre ?
Variabilní časování nemá s ventilovými vůlemi vůbec nic společného. V automobilových motorech se někdy používají hydroštely a pokud fungují korektně, seřizování vůlí úplně odpadá.
UweF: diky za vysvetleni, jak jsi to myslel povazoval jsem to za takovy ten prazdny vykrik
koukam, ty moc nespis, co?
dejf.: já bych skoro řekl, že se tady nepíše o intervalu výměny oleje, ale kontroly a nastavení vůlí ventilů, která bude právě těch 30 tisíc. U mé kawy s motorem suzuki sv je třeba interval 24tisíc...třeba u 848 se ventily kontrolujou po 12 tisících
indi: ... samozrejme ze nebyl pouzit VTEC mmch honda pouzila prvne promenny casovani na cbr 4oo v roce 1983... kdyz v 90-tych letech prisla vtr 1ooo to bylo humbuku, ze okopirovali dukarnu... takze tak nejak
Dokud při plnění emisních norem vystačí výrobci s variabilním časováním ventilů, bude to ještě v pohodě. Znamená to sice složitější konstrukci rozvodového mechanismu, ale při použití kvalitních materiálů a pečlivého dílenského zpracování v tom nevidím problém. V automobilovém průmyslu se tahle fíčura v různých podobách používá už od začátku tisíciletí. EURO4 by ještě neměl být takový problém, horší to bude s EURO5, které má platit od roku 2020. Tam už nás nejspíš budou čekat svinstva typu EGR ventilů a přeplňování. V současnosti zůstalo jen málo výrobců, kteří jsou schopní nabídnout EURO5 při zachování atmosférického plnění. Z hlavy mě napadá jen Mazda a Suzuki, předem se tímto omlouvám všem ostatním automotive mohykánům, na které jsem zapomněl.
UweF: aha ... takze zase uplne vedle ... VTEC (Honda) pouziva dve vacky, jednu pro nizke a druhou pro vysoke otacky. Tohle je AVS Audi Valvelift, s jednou tvarove promennou vackou s plynule promennym nastavenim (zjednodusene). Ale hlavneze makaroni ...
aha... takze makaroni kopiruji hondu, hmm a jsou si kvit
Jsem zvědavej hlavně na první jízdní dojmy
Steve, variabilní časování není zrovna nový vynález, u aut se používá roky, systém je dle videa prakticky stejný a zrovna kvůli variabilnímu časování, které je poměrně jednoduché, se motory nesypou a to u žádných výrobců.
VeryAngryMan, dochází Ti vůbec, o co v poslední době při těch konstrukcích jde ? Že jsou to naprosté schválnosti a nejrůznější pasti na uživatele ? Asi moc ne. Tady nikomu nejde o ekologii, trvanlivost a spolehlivost, výkony, modernizaci apod., to si buď jistý. Jak říkám, všichni na to dříve či později přijdou.
Milý Ježíšku, dej mi prosím neucukanou Ducati.
Prosím, tady je.
Ha, ty pyčo, fakt!
Steve-CZ a co jiného než "euro" bys chtěl slyšet? Velkorus? Pochybuju, že Ducati staví motor kvůli "euro". Jestli ono to spíš nebude kvůli "trhu", "konkurenci" a podobně...
Nezlobte se, ale největší síla vždycky byla v jednoduchosti. Konstrukce motorů aut jsou už dnes naprostá katastrofa,a ženou se tam nyní, bohužel, i motorky. A když slyším "euro" v jakékoliv souvislosti, mrazí mě v zádech. A kdo si myslí něco jiného, ten se jednou nebude stačit divit.
kluci italský šikovní
Aháá..Blbe sem to pobral. Me to prislo prehnany
Kdyby šlo o japonce tak nikdo o servisu nenapíše ani slovo. Ale jak jde o ducati tak si někteří ''znalci'' musí hned rejpnout...
No já jsem zvědav jak to bude spolehlivé. Až se na tomhle něco rozesere tak to bude stát rok v servisu než někdo přijde na to co tomu je. ale zas mechanici budou mít práci.
Dejf:_ .. pojmy a dojmy ti asi nic neřikaj co ? :D... jakuž psal Kája_SV ..kdyz o tom nic nevim, aneb mlčeti zlato :)
Interval je super. Po 30 jezdim se Škodovkou na servis.
Olej bude počítám po dvanácti.
dejf,když o tom nic nevím,tak nemelu ho...
Myšleno je servisní interval ventilů!
Jinak motor vypadá zajímavě
"Systém DVT nemá vliv na vůli ventilů, motor s DVT má proto servisní interval každých 30.000 km." A me prijde u yamahy 10tis. moc a menim olej radsi v 7 . …Asi u ducati chtej donutit zakaznika, aby si kazdy 2 roky kupoval novou, kdyz se mu stara vysere diky tomu, ze neservisuje, protoze podle manualu nemusi
Mmmm svýho času dával na forum někdo graf Speed Tripla 1050, kterej měl přes 100 Nm už od 3000... Na dvanáctku mi těch 80 Nm nepřijde vůbec slavnejch...