yamaha_demo_tour




Koncept superbiku týmu Alstare

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
DukeRado (1) napsal 25.06.2013 v 09:03

No je pravda, že zatáčet se s tím asi nedá.. ale nápad se mi líbí, až si jednou vytvořím svoji mašinu, tak se nápadem rozhodně chytnu tady toho. Ta linie mě baví. Musím zjistit jestli by motoforza byli schopní vyrobit něco takového, ale trošku víc funkčního

dante.peklo (951) napsal 05.06.2013 v 13:21

ty woe, to je vobluda ošklivá..!! Si dělaj pidel, ne?
Jediný co se mi na tom líbí, je ten stojan, vyfrézovanej z Duralu..

Pedl (177) napsal 05.06.2013 v 13:16

Nic moc...tu špičáky bych zmenšil abych tím nikoho nezapíchnul omylem...plexi trochu zvedl, sedátko udělal pohodlnější...a zadek se mi taky moc nelíbí...

desta (30) napsal 01.06.2013 v 14:11

Ta přední noha ze zmutované Kudlanky je divná.

william.walace (5) napsal 01.06.2013 v 11:39

myslím že ne Time...ale pokud se to bude prodávat v černé, Batman by měl jistě zájem

DukeRado (1) napsal 31.05.2013 v 12:41

mmike: Ano a kulomety a plamenomet! :D

Náhodou mě se to zatraceně libí a tedy asi dost možná proto, že já jsem zastánce karbonu a skoro si říkám škoda, že to nepůjde do výroby. Být kluk tak už honím, kde seženu plakát.
Jo s tou NASA, na tom taky něco bude:)

smartin1 (55) napsal 30.05.2013 v 21:12

No koukám že inženýři z NASA nezaháleli Jinak slušnej nesmysl.

BlackBlade (15) napsal 30.05.2013 v 16:23

Tým Alstare je v WSBK 20 let

Romanko (1205) napsal 30.05.2013 v 15:14

Nevím co autor myslí dvacátým výročím WSBK. Že by se to do roku 1994 nejmenovalo mistrovství světa? Jaký titul pak mají Fred Merkel (88,89) s Hondou, Raymond Roche (90) a Doug Polen (91,92,) na Ducati a Scott Russel (93) na Kawě. Mě to letos vychází na 26. ročník.

mmlmike (120) napsal 30.05.2013 v 10:41+1

Jo, ten karbonovej nabodávač soupeřů, to je celkem progresívní myšlenka. To by mohlo zvýšit atraktivnost závodů i v případě MotoGP. Třeba, kdyby se to montovalo jen na CRTéčka, nebyli by tovární jezdci na prototypech v takové výhodě. Takovej Espargaro by se mohl prosekat i na bednu.

dareckov (14) napsal 30.05.2013 v 07:52

musíte klopit

seikos (975) napsal 29.05.2013 v 22:46+1

...snaha o maximální funkčnost očividně skončila hned u přední vidle, která očividně nejeni že netlumí, ale ani nezatáčí :

opic26 (457) napsal 29.05.2013 v 20:35

Něco málo zajímavých linek, ale asi stejná hodnota jako ta nedávná čmáranice od Audi.

Marex (2570) napsal 29.05.2013 v 19:35

Možná by to mohlo být řešení pro Panigale. Tou ošklivou "mačetou" se na startu zbaví všech soupeřů a pak jim sání můžou klidně zavřít úplně.

strakon (542) napsal 29.05.2013 v 14:45

Až na ten karbonovej bazmek na přední vidlici je to celkem pěkný

deep-sk (474) napsal 29.05.2013 v 12:56+4

a to ma byt motorka na drag race, alebo to zataca zadnym kolesom?




TOPlist