yamaha_tenere_duben




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KTM_LC8 (0) napsal 06.10.2016 v 18:53

jaká je maximální rychlost?

mmlmike (120) napsal 06.10.2016 v 10:18-2

Ani ohromující design, ani ohromující parametry. Ducati nám nějak zkoncernovala.
Výkon umí japonská konkurence líp. A z dvoutřetinového objemu. Co je to vůbec za kategorii 932ccm? SSP600 asi těžko. A mokrá hmotnost 210kg? O 20kg víc než 1299 Panigale? U Ducati, která vždycky stavěla lehoučké motorky? Ts, ts...

dalila (4) napsal 05.10.2016 v 19:59+2

Kolegové,
ruku na srdce: kdyby se toto objevilo jako novej Fároš nebo cokoli z japonské velké čtyřky,všichni by jsme řekli-hmm,bude na tom pěkné svezení,ale vypadá to jako všechno ostatní co se na Jap. ostrovech vyrábí.
Nic konkrétního mi nevadí,ale působí to na mě jako jako Hyundai a ne jako italský špek,který je vždy jiný a něčím lepší než ostatní.
Chápu,že to má být motorka na ježdění do práce/motorka pro ty co nechtějí drkotat zubama a vším ostatním na sebemenším hrbolu jako na ostatních Duc. ,ale i tak to může být jinak. Vzpomeňme na řadu ST... Sice rozpočtovka,ale ve srovnání s konkurencí všechno úplně jinde.
Uf,teda tak.

Desmotom (0) napsal 05.10.2016 v 19:47

Uvidíme jak bude vypadat Live...

xavier011 (11) napsal 05.10.2016 v 10:01

ta standartni verze s tou cernou spodni kapotou vypada jak audi v zakladu...je videt, kdo ridi finance. Ale Sko je paradni. Napoprve jsem byl zdesen co to kva ta Ducati zase dela, ale ted, kdyz jsem videl asi 100 fotek se mi libi cim dal vic...nazivo to bude jiste zajimavejsi.

saci_ventil (292) napsal 05.10.2016 v 10:00

červená 937čka je fakt nádherná, páči sa mi tá jednoduchosť. Hold každému sa páči niečo iné. Keď porovnám detaily s novou Suzuki či Hondou, úchyty kapôt,smerovky, design rámu a výfuku tak jednoznačne Ducna je ešte furt pár generácii pred japonskom

SLEEPER (1002) napsal 05.10.2016 v 09:59+1

113PS:210Kg, kolik to bude stat, pul mega?
Diky, nechcu.

sramis (95) napsal 05.10.2016 v 09:46

K tomu designu bych si pockal na moment, kdy ji uvidim zive. Treba u Scrableru jsem z fotek odsuzoval design, na zivo se mi to libilo. U tehle masiny je to tak 50/50. Vsadim ale boty, za na zivo bude vypadat dobre! :)

Springi (23) napsal 05.10.2016 v 09:46

První Ducati která mi nelíbí. Hrozně v tom vidím starší ninju. Né že by byla ošklivá ale nějak mi to nesedí

Petta (377) napsal 05.10.2016 v 08:50

Na 821 jde spojka krasne.. Jinak me prekvapilo, ze to nebude mit kufry, ve ktery jsem doufal. Sportovnecestovni masina by je mela mit. Za druhe jsem doufal, ze navysi vykon aspon na 125-130 koni..

..Roko.. (7) napsal 05.10.2016 v 07:36+1

Je to tu, konečně s tím někdo přišel. To s čím přišla Honda a Suzuki v roce 1996, právě křísí Ducati o 20 let později. Tendle druh stroje v podstatě umřel s produkcí SV1000 a já jsem rád apoň za první vlaštovku

DOMINATOR (1260) napsal 05.10.2016 v 07:20+1

To jsou teda jiné stroje od dukny co mě ohromily tohle to teda není

opic26 (457) napsal 04.10.2016 v 23:06

..jsem vůl. 821 jsem měl půjčenou a vůbec jsem si toho nevšimnul, Ani nevím jestli šla ztuha

zmulin (371) napsal 04.10.2016 v 23:01+1

Hyperstrada má taky lanko

opic26 (457) napsal 04.10.2016 v 22:57-1

t_freedom: ty bláho máš recht. Až na oldtimery je to snad u Duci první mech.ovládaná spojka co pamatuju. Jdou prostě opačným směrem než všichni ostatní . K motorce v podstatě nemám co bych dodal jen .. bezpohlavní, univerzálně se tvářící krám, který myslím bude dělat dusno pouze v baráku, a to nejen ostatním modelům postaveným stavebnicovým systémem na stejné platformě. Závidím všem co mají "karbce" v pěkném stavu od roku 91-97 (včetně Tebe t_freedom ) i všem majitelům "stříkaček" od 98-ček až po DS-ka motory. Byli to všechno raraši, ale krásné motocykly. Tohle je sr.čka, sorry. Netroufám si být prorokem ale myslím si, že reakce trhu bude stejná jako ty kyselé ksichty lidí co spolu se mnou prošli pavilonem projektu 1312 při představení tohodle na WDW2016.

t_freedom (153) napsal 04.10.2016 v 22:20+1

Lanko na spojce. ... to nemělo i SS900 z roku 90...

vinokurov (494) napsal 04.10.2016 v 22:04-1

Není to špatné,Italové uměli vždy udělat krásné mašiny,alespoň co se týče dizajnu. za mě povedený kousek,až na tu kapotáž

Frankie (724) napsal 04.10.2016 v 21:51

Ducati umí krásný motorky, ale tohle je takový nějaký...no nevím. Zvláštní výfuk a ta kapota je dole taková divná. Vzhledově to např. na 848 každopádně nemá i když to bude pohodovejší a příjemnější svezení.

Majki (672) napsal 04.10.2016 v 19:15

To bude dobré svezení Ale při pohledu zleva to vypadá jako by tam chyběl kus kapoty..




TOPlist