globalmoto_duben_nolan




Intermot: Ducati představila nový SuperSport a verzi S

Nejočekávanější stroj od Ducati byl SuperSport o objemu 937 ccm. Model prezentovaný jako použitelný nejen na závodní dráze, ale s velkými schopnostmi především do běžného provozu. Maximální výkon 113 koní v 9 250 ot/min a maximální hodnota kroutícího momentu 96,7 Nm v 6 500 ot/min. Tři módy palivových map (Sport, Touring, Urban) a elektronické pakety ABS Bosch a Ducati Traction Control. Palivová nádrž na 16 litrů. Rozvor motocyklu 1478 mm a mokrá hmotnost 210 kilogramů.

Kapitoly článku

Motocykl chce být univerzálnější naž malá panika ( Panigale 899 ), ale pokud by i přesto někdo chtěl sportovnější verzi tohoto supersportu, může sáhnout po eSkové verzi. Ta se odlišuje již tradičně jiným zbarvením kapot, ale prioritně pak výbavou na podvozku. Ohlins nesmí chybět, ani rychlořazení Ducati Quick Shift s možností řadit nahoru i dolů. K oběma verzím pak lze dokoupit karbonové doplňky, ale i cestovnější výbavu jako třeba vyhřívané rukojeti. Samozřejmostí je koncovka Akrapovič a tlumič řízení Ohlins. Nechybí vyšší nebo naopak nižší sedlo o dva centimetry a nebo tankvak na zadní sedlo.

 

Ještě jsme na ní nejeli, ale už teď máme obrovskou radost. Lehkých motorek s použitelným motorem, který se dá řádně podržet u krku, aniž byste se báli dát full gas není nikdy dost.

 Plexi je možné nastavit do více poloh.

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):
Motokatalog.cz



TOPlist