yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Richia (2) napsal 19.12.2011 v 23:39

Moje snova motorka.Vse co od ni ocekavam.ABS trakcni kontrola, prepinani map bez laborovani se slozitym prehravanim pres pocitac. Je nadherna. Strasne se mi libi.Jednoduchy a uciny design. Mne ocarovala

laďa-prášil (73) napsal 12.11.2011 v 12:30

Martin: Je to pecka, ale 1098/1198 byly hezci... U Ducati je předchozí řada vždy hezčí, bo je zarytá hluboko do fanouškova srdečního svalu. Viva Italia!

davidiR1 (0) napsal 12.11.2011 v 08:12

výfukový potrubí je vidět v kapotáži, ať se podívá rozumným okem, kterej stroj se mu na první pohled líbí víc, řada z vás co sem píše nejezdila na Ducati a když ji viděla tak max v televizi. jezdit na tomto stroji je nádhera a nerozumím ty co pořád jen haní něco na co se v životě ani nezmůžou, běžte a zkuste se project na čtyřhrnku a pak si půjčte Ducati a uvidíte rozdíl a pokud ji neroztřelíte, tak gratuluju, jelikož to není stroj pro každýho, ale pro požádny chlapy co mají srdce a kule nová 1199 je nádherná a na jaře napíšu zkušenost s ní, jak to jezdí s porovnání s 1098

davidiR1 (0) napsal 12.11.2011 v 08:06

Nic proti Japončíkům, také jsem jednoho jezdil a to R1, která byla ve své době 2007 best bikem, ale když se podíváte na Suzuki GSX-R 1000 loňský a letošní model tak to člověk nechápe, nerozumím jak se tento stroj může někomu líbit a vychvaluje jej do nebes, jelikož ti neví kam s výfukem, nejdřív dají dvě koncovky každou po jedné straně jako na jawce motorka kurevsky přibere, pak teda jednu koncovku oddělaj a chlástají se úbytkem váhy?? Ti prostě neví kam nasrat koncovky, ale Ducati přiěla s něčím novým jak s bezrámovou konstrukcí u supersportu je fakt že BMW to již používá u svých GSek, ale pak s nádherným strojem a spolu s Hondou a Aprilií jdou s vývojem hodně v před ale Suzuki a Kawa jsou hodně zpátky a cpou tam koncovky výfuku jako deset let zpátky na supersporty, když už Yamaha dávala výfuky pod sedlo i Honda, tak někdo to pořád nechápe a někoho kdo se pozastavuje nad tím že tlumič je bokem a

Myna (15) napsal 11.11.2011 v 19:38

Tak jak mě nový motorky serou a nelíbí se mi, tak Panigale me totálně dostává. Klobouk dolů a Panigale ke mě do garáže

martjan_1098 (283) napsal 11.11.2011 v 07:23

Je to pecka, ale 1098/1198 byly hezci

laďa-prášil (73) napsal 10.11.2011 v 14:50

Majki: Chceš slyšet, že to nemohli dát jinam... Máš pravdu, nemohli.

LiborK (37) napsal 10.11.2011 v 12:48

No kluci Italský,klobouk dolu, design je nádhernej, fakt to umíte. Mám rád i rejžožrouty, ale jste lepší, to je fakt

DESMOFulcrum (11) napsal 10.11.2011 v 12:40

co na to říct.. minulost byla krásnější a už se nevrátí. Nový motorky sice nejsou tak elegantní, ale zas mají místo budíků I-phone:). Jinak hezký kola.. mohly by být zlatý. Zrcátka patří zahodit. Snad to pojede pekelně, protože dvacet let to na plakátu v pokojíčku nikomu nevydrží.

Majki (672) napsal 10.11.2011 v 10:04

Prioritou je podle mě funkce a né demontáž. Tam kde je bylo asi jediné volné místo, za motor by to asi nešlo, plazí se tam zadní svod

laďa-prášil (73) napsal 10.11.2011 v 08:38

z levé strany bije do očí zadní tlumič, jako by nevěděli kam ho dát, tak ho šoupli kam se zrovna vešel..
Podívej se na to jiným pohledem: najdeš lepší místo, odkud jde lépe vymontovat? Nemusíš nic řešit. Má to logiku, šely dát na stojato za motor, před motor...atd, ale je v ideální poloze.

Majki (672) napsal 10.11.2011 v 08:27

Chtěli nechtěli, koncepce motoru do L a absence rámu vzadu asi jinou variantu neumožnuje

davidiR1 (0) napsal 09.11.2011 v 21:40

Fantazie, nemůžu se dočkat na jaro až ji osedlám. Opět italové ukázali, že umí ty nejhezčí moto na světě. Dle fotek a videa musím říct, že zadní pneu bude pomalu širší než tělo moto, už nynější 1098 a 1198 je nádherně úzká a lehká a tohle bude ještě menší což bude mazec a ten výkon, prostě paráda. věřím, že si před ní sedne na prdel každej japonec, tak jak před každou Ducatkou a nebudeme si tady namlouvat, že není snad nikdo kdo by ji nechtěl i ten nejzapřisáhlejší japonec by chtěl Ducati a nová 1199 Panigale je best mezi superbiky, no prostě paráda uměj to kluci.

sxs525 (138) napsal 09.11.2011 v 20:56

myslím že nemuseli ale od začátku chtěli

Majki (672) napsal 09.11.2011 v 19:46

No jo...Ohlins sám o sobě je pecka Ale tady ho museli šoupnout takhle na bok, protože to asi prostě jinak nešlo a museli na to dát deklík

sxs525 (138) napsal 09.11.2011 v 19:28

Majki ty barbare ten vypiplanej hydraulickej diamant vot
ohlinsů je tam společně s tou užasnou mechanikou vystavenej
aby se tím bylo možno pokochat

Majki (672) napsal 09.11.2011 v 19:08

Nevim nevim, ten design panigale... Z pravé strany díra v kapotě a tam trubka od výfuku, pod sedlem něco černého jako by to tam ani nepatřilo, z levé strany bije do očí zadní tlumič, jako by nevěděli kam ho dát, tak ho šoupli kam se zrovna vešel...Celé mi to připadá jako sešité horkou jehlou, za každou cenu to nějak smontovat dohromady... Vzal bych motor a dal ho do rámu 1198 a bylo by to ono

Zedsdead (293) napsal 09.11.2011 v 18:38

Panigale = stíhačka

LeonTDI (18) napsal 09.11.2011 v 12:36

Je to fakt nářez . Obdivuji na Ducati, že na rozdíl od svých japonských konkurentů, přišla i v této, ne příliš příznivé ekonomické době, s tak radikálně inovovaným modelem. Kluci japonský teď musí čučet s hubou dokořán. A i když ten vývoj musel stát neskutečný prachy, tak se to určitě (aspoň pro tenhle pocit) vyplatilo

Destroyer (237) napsal 09.11.2011 v 08:54

také pekné mašinky a potom Diavel čo vyzerá ako vysávač

DMC.motobiker (-23) napsal 08.11.2011 v 20:33

A to video je taky super! Šach-mat!

DMC.motobiker (-23) napsal 08.11.2011 v 20:29

Tak tohle jsem tedy opravdu nečekal! Já si původně myslel, že to bude něco jako RSV4 s tou mini podsedlovkou a ošklivým tykadlem na značku! Ale tohle je fakt naprostá dokonalost snad ve všech směrech! Ten design, to je prostě totální peklo! Sice jsem čekal trochu menší podobnost s 1098 , ale to je v tomto případě úplně fuk! Chtěl bych celou tu techniku vidět bez plastů , ale už teď musím změnit názor - i bez trubek to nějak půjde... Pekelnej design, pekelnej zvuk, pekelnej výkon! Další revoluce ve světě sportovních motorek a opět od Ducati , paráda!

matyR1 (4) napsal 08.11.2011 v 20:17

Bubrak ZX10R:Nehul už to seno od cikánů a zajdi si na pořádný suchý drink!Pěkné motorky se vyráběly na začátku a konci devadesátých let.Paginale je prostě ošklivá..

PesiRR (11) napsal 08.11.2011 v 19:50

Což o to, nová panigale je(až na zrcátka)nádherná .Otázka ale je, kdo z normálních motorkářů s výškou nad 180cm se na to vleze. Když jsem dřív viděl spy fotku toho mechanika(i když pupkatýho, vypadal na tom jak vosa na lízátku.

DaveLister (82) napsal 08.11.2011 v 16:27

1199 Panigale je úplně jinde než 1198 a to 1198 byla krásná motorka Masakr největší

memphis.unv (17) napsal 08.11.2011 v 16:23

nadruhou stranu snad se ukážou a omluví ty držky co furt mrčely něco o línéch italskéch cikánech kterém se nechce dělat, na vývoj jsou líní atd

memphis.unv (17) napsal 08.11.2011 v 16:21

vypadá sice naprosto bestiálně...
...ale s 1198 se srovnat nemůže

chybí tam ta její ladnost a elegance k té vší kráse, navíc ty nepřekousnutelný věci jako laufy pod sedlem, rám z trubek atd, to ne.
ta 848 meti těma fotkama po počátečním zírání až uhranutí působila jako slastnej balzám

YBR (18) napsal 08.11.2011 v 16:18

Nehodnotte vsichni design Ja ty 1199 preju hlavne hodne rychle kola (od toho jsou sportovni motorky ne? ) at zase nejaky patek ty 4V postrasi a treba i na prirodnacich kde 2V moc dobre vysledky nemaji :) Usetrit takovou hmosnost a dosahnout tehle parametru motoru to si vyvojari zamakaly...a to je dobre tak to ma byt :)

sharkis (6) napsal 08.11.2011 v 14:54

Po dlouhý době Ducati, co se mi opravdu líbí

SPV (816) napsal 08.11.2011 v 14:39

Já tu ale nenapsal, že se mi líbí na Duce hliník... O co ti jde?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist