globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Blooma (203) napsal 13.11.2017 v 12:15

Přemejšlím, že začnu dělat přesčasy...

RElegend (13) napsal 08.11.2017 v 08:51

to Krakatau-sorry, to jsem popletl - jednoduše proto, že když přišla první panigale, malá se ještě nedělala a místo ní se stále dělal předchůdce 848, a ta měla stále ocelovej rám, tudíž tam v článku psali, že panigale má jako jediná ducati hliníkovej rám, jak jsem pochopil z starších článků co jsem teď četl, tak nejenom kvůli úspoře hmotnosti ale i kvůli jinému rozložení hmotnosti.

crxjet (258) napsal 08.11.2017 v 06:27

jsem na V4 zvědavej, ale zatím mi ta změna nejde přes pysky...uvidíme...jinak ducati

indi750 (191) napsal 07.11.2017 v 17:46

tak abyste věděli kolik v bance "napytlovat"
Standart 22000€
S 27000€
Speciale 39900€
(německé cenovky)

GRASSEL (273) napsal 07.11.2017 v 16:51

Marťan81> Já nejsem žádnej mechanik ani servisák ... to fakt neumím a asi by to nebylo to pravý ořechový abych se hrabal v motoru Lamba nicméně kdyby někdo z vás měl GALLARDO a rozbil se mu třeba panel klimy, nebo navigace ... tak vím, že budu hledat na vrakáči mezi starejma A4 a A8 ...

Dablicek200Mph (298) napsal 07.11.2017 v 16:01

Bože, ta nova buclatější Panigalka vypadá tak krutě. Musím se hochům italským omluvit, že jsem pochyboval a měl strach, že ji sprasí jako Supersport. Tohle je fakt nářez.

Marťan81 (140) napsal 07.11.2017 v 14:05+1

Já bych tu diskuzi uzavřel asi takto: nekupujte si Lambo, protože až s tím pojedete do servisu, tak místo opravy Vám s tím bude Grassel jezdit po okolí a ještě vám zkritizuje budíky a klimatizaci

GRASSEL (273) napsal 07.11.2017 v 11:49

Kubik19> tak teď nevím, jestli si to vůbec četl

za prvé, jsem nepsal, že má budíky z R8, ale z A8 - což ti potvrdí i sám výrobce, že jsou totožné, až na trošku jiný výkroj u displaye za druhý - jak už jsem psal, je jedno co bylo dřív, jsou to totožná auta ...

Galardo je konstrukčně stejný jako R8 a mluvil jsem o shodných věcech od audi - Navigace - a4, klimatronic A8, budíky A8 ... a podstatu názvu baby lambo, přinesl taky koncern, což ti opět potvrdí i sám výrobce - do té doby se nepoužíval a nic takového neexistovalo.

Takže dojmy i pojmy si pleteš možná tak ty a ještě ke všemu, sis nepřečet něco, na co už jsem reagoval. Evidentně seš s Lambem vedle právě ty ... "kamaráde" doporučuju si ho project a pořádně prohlédnout.

deluxa (347) napsal 07.11.2017 v 08:17

Na trubkovy ram pri supersportoch uz zabudnite, ten patri do min. storocia :D, nikdy nedosiahne take parametre ako hlinikovy box alebo al.segment+motor ako nosna cast. Napr. KTM pouziva na prototype gp takyto ram a stavim aj svoje gate ze nasledujuce 2 sezony ho kompletne vymenia za deltabox frame. Dovod je jasny. Mna osobne tesi ze ducati konecne postavila motorku s najlepsim motorom co sa do dvoch kolies da dat ..tz V4. A ze im to trvalo pochopit...podla mna najlepsie postavena seriovka v ich historii odhliadnuc od parametrov, vykonu atd...

Kubik19 (765) napsal 07.11.2017 v 08:06

GRASSEL> Musím se vyjádřit. Protože se považuješ za autíčkáře, ale přitom o Lamborghini evidentně nic nevíš. Gallardo nedostalo suicide doors, protože se jedná o baby lambo. Což znamená, že nedostalo ani velký V12 motor s rodiny Murci/Aventador. Audi do toho skoro vůbec nemluvila. A jak říkáš že Gallardo má budiky s R8 a podobně, je potřeba si uvědomit že R8 byla později než Gallardo a technologie Lamborghini dala právě Audi. Takže si absolutně pleteš pojmy s dojmy kamaráde. Jen pro info R8 se začla vyrabět tuším 2007, Gallardo 2003 :)... takže ty tvoje anabáze proti VW jsou absolutně zbytečný..

BTW Ducati šlo do sraček, díky penězum z VW pravě vznikají takové skvosty jako Superleggera nebo teď nová V4 - což je motor který ducati používa už xlet :)

Hezky den

GRASSEL (273) napsal 06.11.2017 v 22:19

Krakatau> já se o tom zmiňoval, jen v reakci ... to jakej má rám malá panigale jsem nevěděl a ani nezmiňoval.

Krakatau (45) napsal 06.11.2017 v 18:44

RElegend, GRASSEL : Neviem, kde ste prišli k tomu, že "malá" Panigale má trubkový rám.

dejf. (1341) napsal 06.11.2017 v 17:50+1

to praskani rozpalenyho motoru, dyz to zdechne nakonci videa je skvely

TomHorn (49) napsal 06.11.2017 v 15:26+1

Pokrokovější verze Multistrady mají bezkontaktní zapalování, ty obyčejnější se musí spokojit s kladívky a kondenzátory a servisy najmou starší mechaniky, kteří jestě umí seřizovat základní předstih šroubovákem . "Monster 821dostal pro rok 2018 třeba barevný displej místo budíků" - 821 budíky nikdy neměla a pokud vím, tak poslední monster s budíky byla 695
Jinak motorky nádhera

GRASSEL (273) napsal 06.11.2017 v 14:54

RElegend> Hele, fakt nevím ... nechci kecat blbosti, ale když to vezmu logicky, tak trubkáč zvládal například 1198 s V2 a krouťákem jak kráva a pro rám, je daleko brutálnější se vypořádat právě s krouťákem a ne výkonem a ten DUCATI trubkáč byl fakt tuhej jak kráva, na jakýkoliv proto si myslím, že by nebyl problém se vypořádat i tady s tím ... a osobně si myslím, že menší panigale, bude mít za chvilku ten samej rám, ale to nechci předvídat.

Hele, právě přesně to jsem napsal že bych si radši koupil murcie, nebo jiný lambo ať si říká kdo chce co chce, ale ať si sedne do galarda a koukne na budíky, navigaci a klimatronic ... to je vysloveně něco, co se AUDI válelo v koutě garáže a to je myslím dost trapný.

Jasně, manual je náchylnější na ten výkon a krouťák, to je jasný, ale to neznamená že lambo s tím mělo někdy problém ... akorát to byl problém u všeho, co je takhle výkonný ale není to jen problém manualu ... kámoš měl GTR a tam máš sice automat, ale pokud dáš vypnout launch kontrol a odpálíš to na maximální zrychlení, tak dáš jen 3x tenhle start a musíš dělat převodovku a tam věř nebo ne, je taková pálka, že bych radši dělal spojku za 100 000kč a ještě s úsměvem

A ještě jen tak k věci ... murcie, se dá koupit za stejnou cenu, jako galardo do 4 mega ... a tam bych vůbec neváhal

Chuďas899 (311) napsal 06.11.2017 v 14:51

959 corse je z mého pohledu nejhorší a nejhnusnější verze Panigale co kdy vylezla z továrny...

Co se týče V4 tak ANO bude 999ccm verze a to verze Panigale V4 R a cena bude v price capu tzn do 40 000.- Euro takže cirka MEGA. Bude to litránek výkon na úrovni speciale tzn 225hp, závodní díly v motorua zvýšenej limit otáček. Dále se spekuluje o tom, že bude mít dvouramennou kyvku == přenos výkonu v SBK specifikaci a dále nižší hmotnost...

Verze 1103 ccm je kvůli "Američanům"... resp těm kteří chtějí vyšší midrange power ( proto taky vznikla 1299 jelikož problém v peak HP nebyl ale právě v tom, že ten motor byl na běžný ježdění nevhodnej protože bylo všecko nahoře,... notabene pokud se 1199 naladila tak byla hodně silná...ale ten spodek tam prostě nebyl a ani z principu být nemohl)

Gonzo (60) napsal 06.11.2017 v 13:46

bude zavodni 1000 a skoda, ze nebyla zminena 959 corse

RElegend (13) napsal 06.11.2017 v 13:42

to GRASSEL- "trubkovej rám - nevím teda, ale pokud vím, tak ten rám nebyl nikdy těžší než hliník, ale co vím stoprocentně, je to, že duc měla vždycky ten trubkáč jako nejpevnější rám ze všech, kterej fungoval naprosto bravurně"-píšu jen co jsem četl, dle logiky pevnej ten trubkovej rám asi byl ale ne už asi při stejný váze pro výkon kolem dvěstě koní..., když se koukneš tak na menší panigale trubkovej rám nechali, to je jedinej důvod kterej mně napadá, proč vyvíjeli naprosto novej typ rámu, kterej nikdy předtím nepoužili a ani na jiný motorce je dodnes nepoužívaj.
"I když veř tomu nebo ne, třeba takovej blbej manual, je dneska hodně velkej boom pro kupce i v těhle sportovních autech"-to sice věřim, lépe řečeno různě čtu, ale je to spíše při těchto výkonech vyjímka, ovšem hlavně u firem jako Porsche, který to maj evidentně zmáknutý líp než lambo, který s tím měli problémy, co jsem četl, tak u lamba s manuálem nebyl problém spálit spojku při dvou nepovedenejch startech, což při ceně spojky cca. 100.000,-kč ocenili pravděpodobně i šikovný majitelé..., proto prý už u lamba tahle možnost vůbec není, ještě u prvních Gallard co si pamatuju manuál byl.
"nicméně hned po usednutí do LP560 jsem čuměl jak pako ... budíky A8, navigace z A4 roku 04, všude loga audi ... jasně, jak říkám, strašnej mazec to auto - ale jako Lambo, to prostě není", z toho plyne pouze jeden závěr, kdo chce právý Lambo, nesmí šetřit a nekupovat gallardo za pět ale murcielago za skoro deset

Honza-K (827) napsal 06.11.2017 v 13:01

Nová Panigale je vážně nádherná, ale vnucuje se otázka, jak s tím chtějí jezdit SBK, když to má obsah 1103 ccm? Bude změna pravidel SBK, nebo udělají závodní verzi s obsahem 1000 ccm?

Míra (210) napsal 06.11.2017 v 13:01

Jsem rád, že u videa s Panigale V4 byl slyšet zvuk motoru a ne nějaká přiblblá písnička.
Moc by se mi líbila, ale praktičtější a dostupnější je Monster 821.

GRASSEL (273) napsal 06.11.2017 v 11:58+1

RElegend> Hele, možný to je, ale přišlo mi to především zajímavý, jelikož se to začalo měnit až po příchodu koncernu motor chápu, stejně už se dlouho musel dělat navýšení obsahu aby byl mohli konkurovat čtyřhrnkům ... ale suchá spojka byla jejich výsada a trubkovej rám - nevím teda, ale pokud vím, tak ten rám nebyl nikdy těžší než hliník, ale co vím stoprocentně, je to, že duc měla vždycky ten trubkáč jako nejpevnější rám ze všech, kterej fungoval naprosto bravurně

Hele pokud jde o mě, tak já jsem nikdy nebyl zastánce rachotu suchý spojky a mám rád - miluju V4, takže já bych měl bejt rád - i když je mi to jedno vlastně, protože je to motorka kterou si tak projedu ale vlastnit jí kvůli ceně nebudu ale přišlo mi to hodně zajímavý jinak jak říkám, ten bajk je prostě nádhernej a deisgn maj prostě taloši bezkonkurenční

K tomu Lambu - nepsal jsem co přišlo dřív, to už je vážně myslím uplně jedno, prostě je to totožné auto a co přišlo dřív, je vlastně jedno. Jde o princip, že když jsme měli galardo na firmě, rozzářil jsem se jak malej kluk (lambo pro mě od malička bylo víc než ferrari) a jel jsem ho project, nicméně hned po usednutí do LP560 jsem čuměl jak pako ... budíky A8, navigace z A4 roku 04, všude loga audi ... jasně, jak říkám, strašnej mazec to auto - ale jako Lambo, to prostě není

Nikdo nemluví o tom, že by měli vyrábět nějaký zastaralý křápy za nesmysl, ale auta co jsou jedinečný a to lamba vždycky byly ... například Aventador, už je zase LAMBO. Když si jdeš koupit lambo, tak chceš mít něco vyjímečnýho a ne tam mít tyhle nesmysly z běžných aut - stačilo by, aby vzhledově to bylo jiný a člověk neřekne ani kulový, takže nechat střeva navigace stejný, ale design prostě jinej a už si toho nikdo nevšimne

(I když veř tomu nebo ne, třeba takovej blbej manual, je dneska hodně velkej boom pro kupce i v těhle sportovních autech)

RElegend (13) napsal 06.11.2017 v 11:29+1

to GRASSEL- jen dpolňuju co jsem někde kdysi četl.
Panigale dostala jako jediná Ducati hliníkovej rám namísto ocelovýho trubkovýbho z jedinýho prostýho důvodu a to je nejjednodušší úspora váhy při stejný pevnosti rámu, má to co vím, jako jediná, tudíž se rozhodně nejedná o sjednocování výroby jako u koncernu VW. Tudíž taktéž souhlasím s tím, že pouze přirozenej vývoj a naopak snaha Ducati držet se toho co dělali, neboli silný a velmi lehký motorky.
s výměnou V2 za V4 to vidím naprosto stejně. Pokud by to dělali jak v Ducati, tak v Lambu dle tvejch požadavků, vyráběli by v podstatě retro stroje za cenu novejch supersportů. Například ve tvých oblíbených starších Lambech byla pouze manuální převodovka, která při současnejch výkonech nedává smysl a pravděpodobně by neustále odcházela spojka-co já vím, tak lambo s tím mělo neskutečnej problém a proto přešly již pouze na poloautomat.
zároveň nesouhlasím s tím že Gallardo je převlíknutá R8, ale dle mne je to naopak, prostě Gallardo je Gallardo a až poté vyrobili R8 s motorem s Gallarda, která byla za prvý levnější než samotný gallardo a za druhý a to je zřejmě to podstatnější, nebyly na ni tak dlouhý čekací doby - tudíž zákazníky si to našlo. Prostě lidi, kteří volili mírnější design, při stejný technice za míň peněz a o dosti dřív k dispizici.

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 06.11.2017 v 11:18

Všechno je to nádhera, ale už mi pomalu začíná chybět obyčejná mašina okolo 350 ccm a hmotnosti do 140 kg s nevyhnaným výkonem k nebesům, ale aby něco vydržela a dalo se na ní jet jak po silnici, tak do terénu. Je super mít výkon a 1200 obsah, ale když by měl člověk zvedat někde na louce nebo polňačce 240 nebo 140 kg, tak je to "trcohu" znát. Vím, že srovnávám nesrovantelné. Nezpochybňuji technikcou dokonalost - jen mi chybí jednoduchá mašina a píšu to z pozice majitele obsahu na 1000.

Kuba-CB (18) napsal 06.11.2017 v 10:56+1

Jsem rád, že nová Multistrada je konečně vybavená bezkontaktním zapalováním Předpokládám, že tam mělo být bezklíčkové, nicméně nechci rýpat, jen mě to pobavilo. Motorky jsou to nádherné, opravdu, klobouk dolů. To, že italský dízájn je prostě celosvětový TOP se opět potvrdilo, ukázalo - pastva pro oko.

GRASSEL (273) napsal 06.11.2017 v 10:46

Hele klucí, pokud něco víte o DUCATI, tak určitě víte, že si stála vždy tvrdě za svým ... než přišel koncern tak to prostě je a ne jinak

Nehejtuju (nauč se číst), naopak je to krásnej bajk a bral bych ho hned ... ale už to není ta DUCATI ... to že se nad tím člověk zamyslí, není žádnej hejt ... ani jinej madafaka gangsta niga název

LAMBO bych si jednak nekoupil i kdybych na něj měl, jednak kdybych chtěl lambo, tak si koupím jiný (třeba murcie) a ne galardo, za druhý nemám potřebu, protože když chci, tak se můžu projet v čemkoliv (dělám v autech) ... takže tak ... jasně, je to strašněj mazec galardo LP560 a asi nejvíc v čem jsem jel, ale prostě to už není Lambo

GRASSEL (273) napsal 06.11.2017 v 10:41+1

Farage> Jako přirozený vývoj to moc nevidím, protože DUCATI se nikdy netajila tím, že si zakládá na vyjímečnosti - trubky, suchá spojka, V2 ... je divný, že poté co to koupila AUDI, se to najednou všechno měnilo

... a ano, nemám rád koncern, protože patlá jedno přes druhý a zabíjí tím jedinečnost a ještě ke všemu je to předraženej křáp. Auta jsou stejný, jen jsou převlečený do jinýho "obleku", díky tomu mají daleko menší náklady na výrobu a přesto si za to řeknou nesmysl. V roce 2016 ti nejsou schopní dát bez příplatku ani zadní dva repráky ... Galardo byla jen převlečená R8 a to ještě tak neskrývavě, že tam nacpou budíky a navigaci z obyčejných audi - jel si v tom někdy?

Takže ano, nemám rád koncernovej smysl marketingu, ale každýho věc. Kdo autům trochu rozumí, tak to musí vidět sám.

Nicméně PANIGALE V4 je parádní a hned bych jí bral ... jen mne zarazilo to, že se mění něco, co DUCATI dělalo prostě DUCATI a oni samotný si za tím razantně stály ...

Jen jsem rád, že koncern ještě nenapadlo, dát na DUCATI budíky z PASSATA

chooki (99) napsal 06.11.2017 v 10:37

Motorky pecka, ducati vie robit posledne roky biky na technickej vyske a umelecky dizajn..to bez debaty.

A tie kecy, ze to musi byt V2, trubk.ram a podobne kecy, ze to neni pravy scrambler a pod. Vyvoj proste nezastavis, a vedia co robia, cisla sa im zvysuju, scrambler patri medzi top predajne modely znacky.
Ale jo, na tejto diskusii sa musi hejtovat na vsetko, jasne grassel, ty si nekupis lambo lebo to ma ine zatvaranie dveri, ze jo ? Nie preto ze na to proste nemas, ze jo ?

Farage (277) napsal 06.11.2017 v 09:58+3

A jé, dalsi nepritel koncernu , jsi si jisty, ze za to muze koncern a nejedna se o normalni prirozeny vyvoj, aby ta motorka byla konkurenceschopna?Nikdo z nas do toho nevidi, proto bych byl opatrny s takovymi zavery a odsuzovanim...nicmene jako bajk je to peknej (panigale)

puffybodie (391) napsal 06.11.2017 v 09:49

Grassel - jakykoliv novy model Lamborghini je pro toho, kdo ma rad ohen () a nebo packy z Octavie

GRASSEL (273) napsal 06.11.2017 v 09:44+3

Panigale V4 je fakt nádherná, ale nemůžu se ubránit tomu, že AUDI zase poslala do kopru jednu značku. Nemá to už ani jednu věc jako DUCATI vždycky měla a díky tomu byla jedinečná ... trubkovej rám, suchá spojka, V2 ...

Stalo se to samý, jako v LAMBORGHINI, který jsem jako kluk miloval. GALLARDO mělo normálně otevíratelný dveře (ne nahoru jako to bylo výsadou lamba), budíky z audi A8, navigace z audi A4 ... Kdo miluje lambo, pro to, co vždycky znamenalo, si nikdy nemůže koupit GALARDO.

Je to nádhernej bajk PANIGALE V4, ale DUCATI už to je jen málo ... prostě koncern to sere všude, kam příjde!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist