Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dj_Sharky: Diky za odkaz. Tam je uplne presne popsany, co to bude za stroj. Je to dvouvalec 1200cm pro WSBK 2012. Neni co resit, je to uplne jasny. Autorovi se clanek teda vubec nepovedl, normalne balamuti lidi.
Co by jste řekli na myšlenku návratu továrního týmu Ducati do WSBK v roce 2012 s novou strojovnou třeba i pod jinym sponzoren než Xerox. Je to reálné???
No tohle asi V4 osazený nebude,ale stejně si myslim,že přijde doba,že začnou používat i jiný uspořádání,než V2 v běžný produkci...
Jinak pro mě by mohli nasadit novou řadu ST a Multošku s menšim motorem a na drátech...
zmulin> Jinak ale nevěřím že by v Ducati dělali takovou mašinu "jenom tak" pro ježdění na silnici... Je jasné že to bude hlavně čistě závodní stroj , a nejspíš opět normální eLkový (i když hodně přepracovaný zdá se) dvouvál do WSBK! A nebo u Ducati vědí víc než normální lid , a chystají se na nějakou novou kategorii či další změnu pravidel... Ovšem tomu já moc nevěřím...
zmulin> No tak ono je to ale ve finále jedno ne? Na silnici je ti stejně plat prtný, že něco co vypadá a jmenuje se to stejně jako tvoje silniční mašina (myslím to obecně) jezdí i ve WSBK! Já osobně bych třeba takovou cenově dostupnou V4ku od Ducati (levnější sestřičku Desmosedici) teda klidně bral! Ať už v litru a nebo i ve dvanáctce... Ale stejně, dvouvál je dvouvál , nedokážu si představit že může být ještě i něco lepšího než 916 / 999 / 1098! A pokud to opravdu bude takováto "bezrámovka" jak se teď zdá, tak pro mne zůstane poslední metou nejspíš 1198 / Streetfighter , co víc si už přát?
jestli ta motorka nebude mít rám a motor bude tvořit nosnou část motocyklu jak potom bude vypadat demontáž motoru aby se Ducati nerozpadla na 2 části ale jinak super nápad... alespoň někdo výrazně obměňuje scénu konstrukce superbajků.. doteď každý honil koně a čím víc tím líp ale tohle bude od Ducati bomba pokut to bude fungovat a přispěje to k výrazné snížení váhy jak udávají.. jen si myslím že pro běžného motorkáře se stávají takové bajky stále vzdálenější, což není moc dobrý. navíc za chvíli nepoznáme rozdil mezi speciálem Moto GP a SBK
Jinak se ale raději nechám překvapit a vyvaruji se zatím předčasných a ukvapených závěrů! Ducati si na tom dá rozhodně záležet... Tak či tak to ale bude stát za to!
Tak se mi zdá, že poslední pro mě zajímavej Ducatí SuperBiKe bude asi 1198ma , tohle už fakt ne e... Jinak k tomu motoru, z obrázků není zřejmé oč se jedná , na některých forech se píše že to bude V4 a jinde zase V2 , ale pokud to má mít obsah 1194 ccm a vrtání x zdvih 60.6 mm x 112 mm, tak je jasné že to bude dvouvál... Ovšem bez trubkového rámu? Kvůli pár kilogramům? A nerozpadne se to? Bez trubkovýho rámu to už ale nebude Ducati... Každopádně ten motor bude určitě skvělej , a pokud ho dají do klasického rámu z 1198, tak asi není co řešit...
zda se ze v ducati uz taky chapou ze dvouvalec nejede... a ta konstrukce se znovu dostane na odstavnou kolej a bude to zalezitost pro nadsence, kteri se budou dobrovolne a radi trapit s neurotickym projevem V2 a neodpovidajicim tomu vykonem.. Samozrejme az jich bude (v2) jezdit jeste min nez ted, bude krasnej zvuk V2 zase vzacnej a cenenej a bude delat radost kazdymu uchu..
Jasne ze to bude dvouval, dost pochybuju ze bysme najednou prisli jak o splasene trubky, tak o dvouval.. Ram teda bude dost mazec, dovedete si nekdo predstavit co to udela kdyz to nekomu... ehm spadne ze stojanku?! :D
Je to podobny, jako kdyby se tu napsalo, ze to bude:
4-valec, dvoutakt a motor bude tvorit ram i kyvku zaroven
Dj_Sharky: Diky za odkaz. Tam je uplne presne popsany, co to bude za stroj. Je to dvouvalec 1200cm pro WSBK 2012. Neni co resit, je to uplne jasny. Autorovi se clanek teda vubec nepovedl, normalne balamuti lidi.
Co by jste řekli na myšlenku návratu továrního týmu Ducati do WSBK v roce 2012 s novou strojovnou třeba i pod jinym sponzoren než Xerox. Je to reálné???
No tohle asi V4 osazený nebude,ale stejně si myslim,že přijde doba,že začnou používat i jiný uspořádání,než V2 v běžný produkci...
Jinak pro mě by mohli nasadit novou řadu ST a Multošku s menšim motorem a na drátech...
zmulin> Jinak ale nevěřím že by v Ducati dělali takovou mašinu "jenom tak" pro ježdění na silnici... Je jasné že to bude hlavně čistě závodní stroj , a nejspíš opět normální eLkový (i když hodně přepracovaný zdá se) dvouvál do WSBK! A nebo u Ducati vědí víc než normální lid , a chystají se na nějakou novou kategorii či další změnu pravidel... Ovšem tomu já moc nevěřím...
zmulin> No tak ono je to ale ve finále jedno ne? Na silnici je ti stejně plat prtný, že něco co vypadá a jmenuje se to stejně jako tvoje silniční mašina (myslím to obecně) jezdí i ve WSBK! Já osobně bych třeba takovou cenově dostupnou V4ku od Ducati (levnější sestřičku Desmosedici) teda klidně bral! Ať už v litru a nebo i ve dvanáctce... Ale stejně, dvouvál je dvouvál , nedokážu si představit že může být ještě i něco lepšího než 916 / 999 / 1098! A pokud to opravdu bude takováto "bezrámovka" jak se teď zdá, tak pro mne zůstane poslední metou nejspíš 1198 / Streetfighter , co víc si už přát?
to bude dvouvál, někdo si špatně vyložil čtyřventil a hned vznkla taková kachna
DMC.motobiker :To nebude,ale spousta lidí si to koupí stejně,protože bude hezká a nejvíc nejrychlejší...
zmulin> Ale otázka je co to pak bude? Superbike už asi ne...
Dyk už v4 maj.Jen to udělaj s vyššim objemem kuli spolehlivosti a mohlo by to bejt taky kapánek levnější,než Desmosedici...
TTD a koncence znějí moc zajímavě, ale ve skrytu duše doufám, že zůstanou u Twinu.
O dvacet koní vyšší výkon a o 9 kilo nižší hmotnost Hustokrutě
bude to tříválec
Už i Ducati?!
To Spijker: výživný názor založený na ... ničem a neznalosti
jestli ta motorka nebude mít rám a motor bude tvořit nosnou část motocyklu jak potom bude vypadat demontáž motoru aby se Ducati nerozpadla na 2 části ale jinak super nápad... alespoň někdo výrazně obměňuje scénu konstrukce superbajků.. doteď každý honil koně a čím víc tím líp ale tohle bude od Ducati bomba pokut to bude fungovat a přispěje to k výrazné snížení váhy jak udávají.. jen si myslím že pro běžného motorkáře se stávají takové bajky stále vzdálenější, což není moc dobrý. navíc za chvíli nepoznáme rozdil mezi speciálem Moto GP a SBK
Tady je psáno že to bude dvouválec: //www.ducatinewstoday.com/2010/08/radical-overhaul-planned-for-2012-ducati-1198-successor/
To se mi ale moc nezdá ten V4 1200,to by bylo peklo!
2 hrnce
1200 ccm ok, ale co těch V4 ?! To je nějaká čípovina pěněvač by to znamenalo absolutní konec Ducati ve WSBK ...
Teraz sa zamyslite kam sa hýbu pravidlá v MotoGP v 2012 a kde teraz Ducati pôsobí...
...a stavím sa,že to bude V4 liter
No podle tech nakresu by V2 byla asi moc stihla aby se dala pouzit jako nosna cast. V4 by pekne doplnovala V2.
No podle tech nakresu by V2 byla asi moc stihla aby se dala pouzit jako nosna cast. V4 by pekne doplnovala V2.
Spijker:jasně-pochopili to na základě tvýho kydání hnoje na dvouvály prý že dvouvál nejede
Jinak se ale raději nechám překvapit a vyvaruji se zatím předčasných a ukvapených závěrů! Ducati si na tom dá rozhodně záležet... Tak či tak to ale bude stát za to!
Tak se mi zdá, že poslední pro mě zajímavej Ducatí SuperBiKe bude asi 1198ma , tohle už fakt ne e... Jinak k tomu motoru, z obrázků není zřejmé oč se jedná , na některých forech se píše že to bude V4 a jinde zase V2 , ale pokud to má mít obsah 1194 ccm a vrtání x zdvih 60.6 mm x 112 mm, tak je jasné že to bude dvouvál... Ovšem bez trubkového rámu? Kvůli pár kilogramům? A nerozpadne se to? Bez trubkovýho rámu to už ale nebude Ducati... Každopádně ten motor bude určitě skvělej , a pokud ho dají do klasického rámu z 1198, tak asi není co řešit...
Biker_xx - podctvercovej??? snad obracene ne?? abys zvysil otacky musis zvetsit prumer a zkratit drahu ne?
jinak to samo bude V-2
zda se ze v ducati uz taky chapou ze dvouvalec nejede... a ta konstrukce se znovu dostane na odstavnou kolej a bude to zalezitost pro nadsence, kteri se budou dobrovolne a radi trapit s neurotickym projevem V2 a neodpovidajicim tomu vykonem.. Samozrejme az jich bude (v2) jezdit jeste min nez ted, bude krasnej zvuk V2 zase vzacnej a cenenej a bude delat radost kazdymu uchu..
Jasne ze to bude dvouval, dost pochybuju ze bysme najednou prisli jak o splasene trubky, tak o dvouval.. Ram teda bude dost mazec, dovedete si nekdo predstavit co to udela kdyz to nekomu... ehm spadne ze stojanku?! :D
Bude to dvouvál, na to vsadím boty. Má to být dvouvál s tím, že bude větší průměr válců a kratší zdvih.