Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Anti: no já nevím, na vyblbnutí mi stačí moje litrový CBF, nejsem žádný začátečník a temperamentní se mi zdá až až. Ale možná nejsem takový střelec jako jezdci na Ducati
DMC-Jasné,ale myslím že by stačilo k původní modelové řadě "přifařit" dvanáctku,a bylo by.Nemusel by se pozvolna posouvat obsah celé výrobní řady.Ale asi je chápu.Těch pár kubíků navíc vždy oživí a spotřebitel má pocit,že se něco děje...
Voldemort-No právě,používáš mašinu na praktické věci,a to svazuje tvůj náhled.Zkus se na to dívat jinak:Jsi bohatý podnikatel,téměř celý týden vytížený.A v neděli si utrhneš chvilku,a chceš si pořádně zařádit,projet se na adrenalinovém stroji,užít si jízdu.Nechceš cestovat ani jet do práce,chceš se vyblbnout.Koupíš si na to Transalpa?
O tom je Ducati.Vyjadřuje Italský temperament.Nehledej nic praktického.Ducati je design a temperament.Nic víc,nic míň.Zaplať pámbu za ni...
Tak dobrá - fouká na tom? Jo. Vibruje to? Jo. Je to předražený? Jo. Dá se na tom ujet pohodlně 200 km a víc? Ne. Má pod sedlem prostor aspoň na lékárničku? Ne. Takže to je motorka uplně k ničemu, leda tak pro nějaký namachrovaný metrosexuály.
P.S. já na motorce do práce jezdím.
Anti> Jo to je pravda , dřív byla největší střela od Ducati 916ka s obsahem "jenom" 916 ccm , a dneska se jí v obsahu skoro rovná i ta "malá" 848ma , ale podle mě to vůbec není na škodu , i kdyby výkon zůstal stejný, tak se tím dostaneš na mnohem zajímavější hodnoty výkonové křivky i krouťáku, a to je vždycky dobře , jak se říká, obsah ničím nenahradíš...
Jinak u HyperMotárda mi malá verze příjde jako zbytečnost, to už pak nebude tak "Hyper" , ale na druhé straně smysl to určitě má a své příznivce si to najde , ať už kvůly menší ceně, slabšímu jezdci nebo prostě jen proto že to zaplácne díru na trhu , takže proč ne...
Co tu zase zlý pán z "Haryho Potra" řeší?
Ducati byla vždy o emocích.Na jěždění do práce to nebude,ale ruku nahoru,kdo si kupuje motorku na ježdění do práce?Mám rád praktické stroje,ale od té doby co na motorku nemám tolik času,by mi nevadila ani "mírně nepraktická".
Každá motorka umí vzít za srdce,nejen italská! A jestli někdo jezdí srdcem nebo ne už záleží na jezdci.Desing jsem pochválil,o kvalitě vím svoje a na 848 NEMAM prachy kuwa
Nemůžu si pomoct, ale ta přední maska mi silně připomíná "šmečkový design" Java duck. Příšerné(//www.motoscoot.cz/images/jawa-125-duck/duck-05.jpg)
motard s rakovinou břicha...
Co je ta příšerná bakule na těch svodech? A kdy do toho už nacpou plnohodnotnou 1198 desmoquatro?
Voldemort: haníš nevyzkoušené
Anti: no já nevím, na vyblbnutí mi stačí moje litrový CBF, nejsem žádný začátečník a temperamentní se mi zdá až až. Ale možná nejsem takový střelec jako jezdci na Ducati
Hurá, líp bych to nenapsal
DMC-Jasné,ale myslím že by stačilo k původní modelové řadě "přifařit" dvanáctku,a bylo by.Nemusel by se pozvolna posouvat obsah celé výrobní řady.Ale asi je chápu.Těch pár kubíků navíc vždy oživí a spotřebitel má pocit,že se něco děje...
Voldemort-No právě,používáš mašinu na praktické věci,a to svazuje tvůj náhled.Zkus se na to dívat jinak:Jsi bohatý podnikatel,téměř celý týden vytížený.A v neděli si utrhneš chvilku,a chceš si pořádně zařádit,projet se na adrenalinovém stroji,užít si jízdu.Nechceš cestovat ani jet do práce,chceš se vyblbnout.Koupíš si na to Transalpa?
O tom je Ducati.Vyjadřuje Italský temperament.Nehledej nic praktického.Ducati je design a temperament.Nic víc,nic míň.Zaplať pámbu za ni...
Tak dobrá - fouká na tom? Jo. Vibruje to? Jo. Je to předražený? Jo. Dá se na tom ujet pohodlně 200 km a víc? Ne. Má pod sedlem prostor aspoň na lékárničku? Ne. Takže to je motorka uplně k ničemu, leda tak pro nějaký namachrovaný metrosexuály.
P.S. já na motorce do práce jezdím.
Anti> Jo to je pravda , dřív byla největší střela od Ducati 916ka s obsahem "jenom" 916 ccm , a dneska se jí v obsahu skoro rovná i ta "malá" 848ma , ale podle mě to vůbec není na škodu , i kdyby výkon zůstal stejný, tak se tím dostaneš na mnohem zajímavější hodnoty výkonové křivky i krouťáku, a to je vždycky dobře , jak se říká, obsah ničím nenahradíš...
Jinak u HyperMotárda mi malá verze příjde jako zbytečnost, to už pak nebude tak "Hyper" , ale na druhé straně smysl to určitě má a své příznivce si to najde , ať už kvůly menší ceně, slabšímu jezdci nebo prostě jen proto že to zaplácne díru na trhu , takže proč ne...
Voldemort: Projeď se prvně na tom, a pak uvidíš jak je to na ...
Enem mi připadá takové divné fakt,jak se posouvají ty obsahy.
Z šestky už je skoro sedmpade a za sedmpade skoro devítka.Má to smysl?
Co tu zase zlý pán z "Haryho Potra" řeší?
Ducati byla vždy o emocích.Na jěždění do práce to nebude,ale ruku nahoru,kdo si kupuje motorku na ježdění do práce?Mám rád praktické stroje,ale od té doby co na motorku nemám tolik času,by mi nevadila ani "mírně nepraktická".
zone: takže na hov.no
Prostě pornó!
K tomudle
K čemu je taková motorka?
Proč tam neni suchá spojka? :
dokud v něm nebude cvakat 8 ventilů, tak nebude hyper
Blackforce> nevypadá to zrovna extra mrštně
Snad vědi co dělaj, Dorsoduro je pořád papírově trochu výše
Super strojek
No ono i v tom designu nemaj na ZX7R, TL-R, RF a ZX10R/6R, ZZR1400. Ale zabava s toudle motkou asi bude, ne ze ne.
Každá motorka umí vzít za srdce,nejen italská! A jestli někdo jezdí srdcem nebo ne už záleží na jezdci.Desing jsem pochválil,o kvalitě vím svoje a na 848 NEMAM prachy kuwa
Dalibore,klasické plácnutí do vody,tvoje hláška... Jezdí se srdcem a italská motorka za srdce vzít umí... a ne jen designem ale i svezením...
Maj to hezké taloši,ale za rejží kvalitou pokulhávají.Na desing se nejezdí.
Luxusní stroj
humus
To bude hodně mrštný model.
Hmmm, zajímavé!