globalmoto_duben_nolan




Ducati 1199 - maska superbiku odhalena

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
driverin (2) napsal 01.07.2011 v 19:52

DESMOFulcrum: to tvoje prirovnani se mi moc libi, ale neni to uplne to samy. Eva a Vasek hrajou sracky, kdezto Ducati sracky nedela. Opravdu... Diavel neni zadny sracka. Ve sve kategorii je to nejlepsi bike, stejne jako Multisranda. Da se na nem jezdit, coz o zbytku moc neplati. Vim, ze to neni nic pro skalni fandy znacky(pro me taky tedy ne)Je to proste tak, ze kdyz nebudou delat motorky, ktery se prodavaj tak pak nebudou delat takovy lahudky jako Desmosedici... Na tom se proste vydelat neda. Na zacatku ery 916 byla Ducati na pokraji krachu, to je proste fakt. Dnes je situace nastesti uplne jina.

adrianosciro (0) napsal 30.06.2011 v 20:03

Uz len chyba 4valec do V,rozvodovy retaz a iny ram ako rebrinak...!!!no ale vyvoj clovek nezastavy to beriem-ale aby ducati bola masovka,kludna ako RYZA!!!tak toto radsej nie!!!-Len jedno stastie ze som na starsie Ducati(konciac 999)

DESMOFulcrum (11) napsal 30.06.2011 v 17:56

driverin: co to tu melu? Melu o tom, že dneska se nejvíc prodává Eva a Vašek a Judas Priest už netáhne. Vzhledem k tomu, že ti staříci ještě hrají, tak by se mohli prodávat víc, kdyby přešli na cílovou skupinu zákazníků jakou mají E+V. Ale oni hrají furt rokec, což je mi sympatický. Ducati začíná stavět továrnu v thajsku a z jejich výr. linek lezou diavely a podobný věci. Ducati přechází z metalu na lidovky. Pro hňupy.. je to jen příklad! vím, že E+V ve světě znamenají houby a JP je legenda.

Majki (672) napsal 30.06.2011 v 17:37

Troy říká že je to bestie hmmm, to samé nejspíš říká i rossi o své mašině

Dzimy (8) napsal 29.06.2011 v 19:39

asi se mi to nepáčí... bude to asi dobrej peklostroj, ale rač starší kousky

SuperSic58 (1307) napsal 29.06.2011 v 13:39

lynx> jo nesmrtelnej dědek Troy

SensationBlaack (-18) napsal 29.06.2011 v 13:16

Desne velky zmeny od Ducati

Rafan. (0) napsal 29.06.2011 v 10:31

Koukám, že to má výfuk z Buella..

saci_ventil (292) napsal 29.06.2011 v 08:00

mne sa to asi aj páči

lynx (98) napsal 29.06.2011 v 07:52

52násobný vítěz šampionátu Superbiků - ten Troy byl fakt dobrej V kolika letech začal závodit?

DN (57) napsal 29.06.2011 v 01:00

ci p.co! ta cerna okruhovka vypada celkem dobre, naproti tomu ten cervenej navrh vubec, takovy az moc haj-tek. predni maska pokud bude takova jako na te fotce, je celkem dobra (hlavne ty svetla-ledky), ale prijde mi to hrozne malinke a zoufale mi chybi kanony pod prdeli, styl KTMRC8 tomu sluset nebude.. ale treba jak tu nekdo psal to bude ve finale vypadat hezky a prijedeme tomu na chut, zatim je to 50 na 50. U me...

memphis.unv (17) napsal 29.06.2011 v 00:28

driverin: tradice sice nemusí byt to pravý ořechový pro čpičkový závodní nářadí ale právě ty prodeje jsou něco jinýho. podle mě lidi co si právě ducnu koupí si ji koupí proto že to neni stejnej řadovej čtyřválec v litým hliníkovým rámu s unifikovaným designem. a to si s těma závodama moc sedět nemusí. vždyť lidi co si ducnu pořizují počítají s tim že u japonca by v kolonce výkonu našli vyšší číslo, ne?

memphis.unv (17) napsal 29.06.2011 v 00:21

tak zaprve brutalita to bude určitě, zadruhý bojím že že hnus jsou schopní vypustit do světa když si srovnáme minulou a bohužel současnou multistradu a zatřetí můžem bohužel asi jen doufat že to nebude čistě nástupní model ale rozšíření, že to vezmou jako sériovej polospeciál kterej je opravdu čistě závodním nářadím a proto by měla byt 1198 jako něco aspoň trochu civilizovanýho zachovanýho protože normálně si to nikdo nekoupí. což se teda stejně nestane.

jinak co mně připadá zajimavý tak o 1098/1198 se vždycky mluvilo jako o ne nejrychlejší nebo nejvýkonnější a ale nejdravější a nejdivočejší mašině- pochopitelně už díky tomu že to dvouválcový kladivo je trošku míň uhlazený než čtyžválec- a přitom o 1198 jako speciálu z wsbk se vyjadřovali jako o nejklidnější mašině, která je nejpřátelštější ke gumám a které nejvíc sedí plynulá a plavná jízda a její přednost je v konstantnosti
možná su mladej, blbej a nezkušebej ale přinde mně to jako paradox

sors (52) napsal 28.06.2011 v 23:12

Ducatistas, chapu to staromilstvi, ale je treba si priznat, ze my nejsme ti, kdo si ty novy superbiky Ducati koupi a oni je potrebuji prodat..a zakaznici si zadaji nastroj, kterej bude na treba hobby track days porazet Aprilky a BMW a spol. a temto zakaznikum imho zalezi hlavne na tom, jak to na tom okruhu svisti a vubec celkove jak to svisti, nikoliv na tom, aby meli oldskulovej bike, co kope a stoji pres pul mega.. takze ztotoznuji se s tim, ze posledni koule mela 998, nicmene doba jde (bohuzel?) kupredu..

drippera (32) napsal 28.06.2011 v 22:48

Nenadávejte, stejně bude zase lepší než předchozí 1198 a časem jí stejně zase přijdeme na chuť! Chi...

Pastell (112) napsal 28.06.2011 v 22:44

Doufám,že držák SPZ ala japan se konat nebude. To je něco děsného. Je to klasický novodobý superbike/prototyp jako Aprilia a BMW. Nejdříve závoďák a pak už tomu doděláme nějaký dizajn

s4r (52) napsal 28.06.2011 v 21:46

DMC.motobiker: člověče, 1098/1198 sice jede mocně, ale chybí tomu jistá nevychovanost, která skončila s trojdevítkou...

s4r (52) napsal 28.06.2011 v 21:43

DESMOFulcrum: Desmobráško, nesmutni, užívej si 748 jakožto motocyklu vybraných způsobů a pomalu se smiřuj s tím, že už to půjde směrem, který si nejen my dva nepřejeme...

s4r (52) napsal 28.06.2011 v 21:42

driverin: to nemůžeš, a vůbec to nemyslím nijak zle, se svými "původními kořeny" pochopit, Fulcrum má pravdu...

driverin (2) napsal 28.06.2011 v 21:28

DESMOFulcrum co to meles, jakej prodejni artikl? Co by to asi jak melo bejt jinyho... Kdyz nebudou motorky prodavat tak je nemuzou ani vyrabet, natoz vyvijet. Nelze se slepe upnout k tradici, jenom proto ze 916 je nejhezci motorka vsech dob. Tradice doufejme zustane. A to takova, ze to bude stale nejlepsi superbike:))

Zedsdead (293) napsal 28.06.2011 v 21:14

Nějak je to moc na předním kole a vzadu zase materiálem šetřili.

DESMOFulcrum (11) napsal 28.06.2011 v 20:51

Když už je sedici takovej nepovedenej humusoidní bastard, na kterým neumí jezdit ani sám božský Vale, tak proč proboha przní k jeho obrazu bezchybnou superbikovou ikonu, kterou šlechtili od prototypu z 86 roku, tzn. letos 25let? Bez rámu? Výfuk zespod? Už je to jenom prodejní artikl, značka a tradice tam nic neznamená.

Buczo (35) napsal 28.06.2011 v 20:23

Věřím, že to takhle vypadat nebude... Teda - aspoň doufám !

Roman.Le (-1) napsal 28.06.2011 v 18:36

ty prdele ala RSV4 uz mi zacinaji lezt krkem

sors (52) napsal 28.06.2011 v 18:31

Toz jen doufam, ze to nebude mit vyraz podobnej sikmoooke anorekticke velrybe CBRrr..

..vsak voni to kluci italsky zvladnou a kluci s japoncama si budou moct doma vymenit v pokojicku plakat 1098 za novej

martasjRSV (508) napsal 28.06.2011 v 18:21

Nebojím se, že by to kluci italský nezvládli...bude to pecka tak jako každá Ducati

DMC.motobiker (-23) napsal 28.06.2011 v 18:20

Nooo , ale ono to ve finále bude určitě o moc hezčí než ten nepovedenej návrh... Věřím, že ten design ještě dotáhnou , což o to... On ani ten výfuk není zase až tak zlej... Nicméně velký problém vidím v první moderní Ducati bez trubkového rámu! Bude to ještě vůbec Ducati? Jako celek to asi bude fungovat dobře a určitě bude nakonec i pěkná , ale bez toho rámu je to prostě už o ničem... Tak se mo zdá, že poslední "pořádnej" SBK od Ducati bude pro mne 1098 / 1198 , tohle už jde totiž trochu (dost) mimo mě...

Ale nebudu zatím dělat žádné předčasné závěry , až to bude jezdit po světě, tak se pak uvidí...

SuperSic58 (1307) napsal 28.06.2011 v 16:29

No sem zvědavej na ten novej italskej shit

fola (-1) napsal 28.06.2011 v 16:25

... je to Ducati, takže to bude rozbitý už z výroby ...

memphis.unv (17) napsal 28.06.2011 v 15:55

chce to trubkovej rám a laufy pod sedlo

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist