yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
spillda (0) napsal 24.03.2010 v 15:38

Brno: 250km cesta kvanta lidi nacpany do jedny haly a vetsina opakovala to same: a to je jako vsechno???
A osone nevidim duvod resit kolik stoji cm plochy reklama v mediich taky neni zadarmo ne?

Marex (2570) napsal 17.03.2010 v 12:48

Scooter: Však si to přečti ještě raz...píšu mu, že si dělám srandu z jeho parkování podle SPZ. Já mám pár dobrých kámošů z Prahy, takže ani jako antipragocentrista bych se v reálu neujal. Prostě mě pobavilo to, že si někdo myslí, že policie v Brně nechává auta parkovat podle SPZ. Celej můj příspěvek (18:41) je prostě stejnej bulshit, jako to parkování. Pokud vím, policisté v Brně mají jasný pokyn parkovat auta podle značek a barvy, případně dle počtu válců a technického stavu vozidla...

MilanM1800 (11) napsal 16.03.2010 v 17:53

S tou SPZ to tak není, já mám S a kamarád ještě pražskou, oba jsme stáli na parkovišti u pavilónu. To se musím pořadatelů zastat.

ScooterBil (1) napsal 16.03.2010 v 13:31

Marex> Tvoje teorie má jednu vadu - s 650ccm nemáme pražskou SPZ Jen prostě "nebrněnskou"...

MilanM1800 (11) napsal 16.03.2010 v 10:47

Ten opěvovaný Velorex mě moc nenadchl, nevím zda to byl již konečný produkt, ale nezačištěný a okousaný plech prahů od nůžek a podobné nedodělané věci jako interiér... bych za ty peníze nečekal.

sejrac (13) napsal 16.03.2010 v 08:22

Jak to tady tak ctu, tak jsem udelal dobre, ze jsme sel jen na vystavu do pavilonu F a na motorky se vy...

//www.bvv.cz/prodite

Pivko (85) napsal 15.03.2010 v 21:18

TomasTT čekal jsem kdo z vystavovatelů tady napíše proč jsou vystavy u nás na... Krize nekrize vystaviště si nechá zaplatit a chudák vystavovatel čeká kdy to konečně bude ziskový,jenže to jde opačným směrem a já osobně už stánek nepostavím.Za ušetřené peníze budu raději v Egyptu v teple a klidu.Byl jsem teď 3 dny v Olomouci a za prachy mrzl ve venkovním stánku jak Eskymák.

Marex (2570) napsal 15.03.2010 v 18:41

650: Pražáky v Brně vítáme s otevřenou náručí. Nejraději máme jejich jízdní styl, kterým zřejmě oslňují naše "venkovské" policisty natolik, že vás posílali někam, odkud se snadno dostanete na dálnici. Sám někdy trochu prasím, ale když mi jde na silnici o život, je u toho pravidelně pražská SPZ, nebo děvče v SUV. Hele a hlavně se neurážej. Dělám si kozy z toho tvojeho parkování podle SPZ.

daris001 (1) napsal 15.03.2010 v 18:06

Bug - Je to rozhodně výhodnější a cenu bych neřešil. Myslel jsem , že středa je určena jen pro akreditované novináře a běžný navštěvník tam nemá přístup. Aspon tak jsem to pochopil po přečtení na stránkách BVV. Ale pokud to tedy možny je a stačí mi jen si jako běžny návštěvnik koupit lístek, tak to příště jistě využiji.

Bug (1) napsal 15.03.2010 v 17:49

Tomas TT - Souhlasím s tebou. Ozvlášť první ročník, který se koná souběžně se zavedenou výstavou je pro vystavovatele sázka do loterie.

650ccm - po shlédnutí této fotky od Tomas TT: //picasaweb.google.com/tomas.kocanda/MotosalonBrno2010#5448470389627087506
tě naprosto chápu. To muselo být šílený.

Bug (1) napsal 15.03.2010 v 17:29

daris001 - No jednoduše. Koupil jsem si lístek. Stál sice 400,- Kč, ale podle mně to stálo zato . Pokud si fakt chceš ty mašiny v klidu prohlédnout a nechceš aby ti u toho někdo funěl na záda, tak to za to dáš.

daris001 (1) napsal 15.03.2010 v 16:49

Bug - Jak jsi se na ten novinářský den dostal, pokud nejsi novinář? Taky bych příště rád využil.

daris001 (1) napsal 15.03.2010 v 16:41

Zde je předběžná zpráva od BVV. //www.bvv.cz/i2000/Akce/b-msalon.nsf/WWWAllPDocsID/BEXP-83JKN2?OpenDocument&LANG=CZ&NAV=1&ID=0

PetrAT (74) napsal 15.03.2010 v 16:16

Byl jsem v Brně v sobotu.
Příjezd, parkování, prodej lístků a další zázemí
Parkovné za 120,-, oproti Praze kde jsem platit 320,-
Velikost expozic je prostě taková, jak se kdo cítí, na co má.
Honda dovezla 4 nové VFR, k tomu NR ... super
Za mě Brno

bukic (8) napsal 15.03.2010 v 16:03

Ja som bol v Brne vo stvrtok aj v sobotu, pre mna v pohode, ludi ako maku, ale tak to ma na takejto vystave byt.
Nafotil som par moto, i hostesky boli super, ochotne sa usmievali aj na teenagerov s mobilmi, vytvarali pohodovu atmosku.
Niekde som tam pocul, ze poriadatelia doslova necakali takuto navstevnost. Okrem cechov a slovakov tam bolo pocut i madarov, poliakov a tusim aj rustinu som zacul. Ak mi tam nieco chybalo, bolo to Suzuki, KTM a satna na oblecenie. Pacilo sa mi Moto Guzzi a Honda.
Takze ja prvy rocnik chvalim a dufam ze o rok to bude este lepsie. (nie drahsie )

PS: skoro som zabudol,,vybral som si tam bundu a prilbu za solidnu cenu.

650ccm (88) napsal 15.03.2010 v 12:19

Navštívil jsem obě výstavy. Svoje zážitky jsem popsal už jinde, ale zopáknu to:

Praha, pátek odpoledne 14.00 až 16.00:
Hezká výstavka KTM, Suzuki, Victory, Kawasaki, Moto Morini, nějaké 4kolky, pitbiky a tak.
Citelně chybělo více značek.
Hodně hadrářů v levém křídle.
Fantastické Bohemia Custom se špičkovou atmosférou.
Zaujalo mne, že tam "střikali oblečení" na svlečenou modelku a nikdo to moc nekomentoval , neslintal na ni, nezkoušel si sáhnout, ... úplný opak zážitku následující den v Brně.
Pokecal jsem s pár lidma, odnesl pár kontaktů.
Celkový dojem - chuďoučká výstavka nových mašin, jinak dost dobrý .

Brno sobota 11.45 až 15.00:
Možná podle SPZ nás brněnští policajti poslali do fronty na zaparkování, ve které jsem tvrdnul přes 20 minut (sousední fronta končila na parkovišti prakticky hned - tam posílali zřejmě brňáky).
Na pokladně neměli studentský lístek - syn musel k sousední pokladně - maličkost vypovídající o "zvládnutí" akce.
Šatna byla mimo placený prostor - člověk musel dopředu zvolit oblečení (zda bude chodit i ven).
Uvnitř bylo lidí ... no nepředstavitelně.
Dětičky lezly po mašinách, mašiny často roztrkané mezi prodejci čehokoli ...
Okolo každé mašiny dav (což chápu - ani tady nebylo motorek přehršel).
Okolo každé hezké holky nadržení slintalové. A okolo "nastříkané" modelky panovalo testosteronové šílenství, že jsem se davem nemohl protlačit dál k nějakým případným motorkám (kdyby tam ještě nějaké byly) ...
Takové maso jsem v Holešovicich prostě nikdy nezažil.
Celkový dojem - nepřipravenost pořadatelů na takovou návštěvnost, nevyhovující malý prostor, nevyhovující rozložení exponátů a hadrářů.
Na to, že BVV jsou profesionálové první třídy, to byl absolutní propadák. Zopakovali všechny chyby, které byly vyčítány Holešovicům. Pro Brno mluví jen parkování přímo v areálu a ani to neukočírovali - vjel jsem branou č.8 a parkoval jsem až venku před branou č.10, kam mne brněnští měšťáci během 20 minut dokormidlovali.

TomasTT (3) napsal 15.03.2010 v 11:14

Fotky:
//picasaweb.google.com/tomas.kocanda/MotosalonBrno2010#

Jen k tomu prostoru - když metr plochy stojí řádově pár tisíc a jen to, že na něm leží koberec, vás ve výsledku stojí nejméně další litr nebo dva, tak si jako vystavovatel rozmyslíte, jestli objednat 50 nebo 60m2, protože těch deset metrů je hodně peněz. A protože NIKDO netušil, kolik lidí přijde, tak to většina vystavovatelů nechtěla riskovat. BVV inkasuje prachy předem a NIC vám nezaručí. Je to totální sázka do loterie. KDyby byla návštěvnost jako ve středu nebo v pátek večer, tak jsme všichni prodělali statisíce. Jen pro představu - náklady na náš relativně malý stánek jsou kolem čtvrt milionu. Uvědomte si to - výstavní správa inkasuje za registraci, za plochu, za služby (včetně vjezdu pro vystavovatele, průkazů, energie, úklidu, hlídání ale platí se třeba i za povolení rozdávat prospekty), něko vám musí stánek navrhnout, vyrobit, postavit, musíte zaplatit dovoz exponátů (obvykle z jiné výstavy v zahraničí, protože současně s Motosalonem bylo v Evropě pět dalších moto veletrhů), někde musíte ubytovat personál, zaplatit jim dopravu a jídlo atd atd atd. Metr expozice u profesionálně stavěných stánků počítejte tak kolem pěti tisíc a víc. Přikoupíte jako vystavovatel 100m2 navíc za půl milionu? Prodá se díky tomu o dvacet motorek víc, aby se jen zaplatily vyšší náklady na tu přikoupenou plochu? Většina lidí vůbec netuší, jak výstavy fungují a mají představu, že to stojí pár korun. Kdyby BVV uspořádali tu výstavu ve dvou halách, možná by metr expozice stál o 50% víc a nebyl by tam vůbec nikdo..

Bug (1) napsal 15.03.2010 v 10:50

Nechápu co tady lamentujete nad tím, že v Brně bylo v sobotu moc lidí. Já po zkušenostech z Prahy jsem obětoval den volna a 400 za vlezný na novinářský den. Udělal si v klidu pár fotek. Každé motorky se nabažil jak mi bylo libo. Nikde žádná tlačenice. No a protože se mi tam líbilo, tak jsem vzal celou rodinku v pátek od 17.00 za darmo . Bylo tam víc lidí, ale i tak jsem nadělal spoustu dalších fotek a oseděli jsme tam co se dalo.

t.o.m.a.s. (0) napsal 15.03.2010 v 10:35

Tak jsem si pročetl další komentáře. Nesouhlasím s tím, že to bylo v Brně poprvé. BVV je tak zkušená a dlouhopořádající vystavovatelská společnost, že měla počítat s tím, že o víkendu bude více lidí než přes týden - někdo prostě do práce přes týden ještě chodí! A koncepci mohli odkoukat třeba v Miláně, Mnichově apod. Výmluvy neberu! A vystavovatelé? To u prodejců je kolikrát více co na koukání a i informace lepší než na této výstavě. Buď se vzpamatují nebo tam třeba po dvou letech budou lamentovat nad účastí a následně to zruší.

cbda (19) napsal 15.03.2010 v 08:10

Byl jsem ny výstavě v sobotu a větší tragédii jsem nezažil. Ačkoliv měli vystavovatelé celé vystaviště byla výstava natlačena pouze do jedné haly.Pro malý prostor nebylo možno spoustu věcí prohlédnout věci které jsem měl zájem zakoupit nebyli k dispozici a motorky které jsem chtěl prohlédnou také ne. Tak tedy příště už nepojedu a doporučím i kamarádům raděj pojedu do Mnichova. Můj názor je že zvláště v době krize si dovozci zákazníka neváží nesnaži se nabídnout zboží které navíc nepatří mezi životní nutnost.

cz.topinka (3) napsal 14.03.2010 v 22:54

Jinak v pátek bylo okolo 12 000 lidi a v sobotu to bylo přes 20 000 tak to se pak pozná. A myslím že kdyby z Prahy šlo všechno do Brna a ne to takle blbě rozdělit tak halovej motokros de do Z a pro motosalon by byly určitě dva pavilony to už by bylo pěkný ..

Venda (33) napsal 14.03.2010 v 22:00

Durex já myslel , že výstava je veřejná a pro všechny.

Jinak za mě celkem spokojenost byl jsem ve čtvrtek a lidí akorát. To, že bude fura lidí zklamaných se dalo docela dobře očekávat a i jsem to typoval před výstavou. To že je tam fura lidí a není místo není až tak problem Brna nebo Prahy ,ale velikosti expozic a místa , který si daná firma pronajme. Třeba u Kawy se blbě pohybovalo už ve čtvrtek. Holt je o výstavu velkej zájem a místa málo, to by museli dovozci některý mašiny vystavovat i dvakrát a mít mezi nima velký rozestupy. Jinak mě se nejvíc líbil stánek Hondy a Guzzi.

Durex (31) napsal 14.03.2010 v 21:32

To lopata75:No nevím,většinou na motorkách na výstavě rajtujou lidi,co motorkáři vůbec nejsou.A myslím,že tak dobrá čtvrtina lidí z výstavy nepatří mezi motorkáře.

96inch (-1) napsal 14.03.2010 v 21:21

Výstava nic moc!!

lopata75 (111) napsal 14.03.2010 v 20:47

Proč si stěžujete na lidi? Vždyť to jsme my všichni motorkaři... jasný když někam půjdu v sobotu dopolene,bude tam hodně lidu...máte jít v 17 odpoledne a je to vklidu...

Pítrson (4) napsal 14.03.2010 v 20:46

To iMM : právě že nezapoměli, taky spoustu lidí nebylo kde parkovat oproti brnu ale něco jsem tam viděl, mělo to svůj řád a mělo to stokrát lepší atmosféru takže i když jsem říkal že další ročník na to prdím jezdil jsem tam krom lonska pravidelně deset let

iMM1000 (2) napsal 14.03.2010 v 19:49

Ti co si stezuji na pocet lidi asi nebyli nikdy v Praze, ze? :) Zlepsovat je rozhodne co, ale uz jste asi zapomeli jak to vypadalo driv v Praze.

Durex (31) napsal 14.03.2010 v 19:22

Nevím,jestli je to jen můj dojem,ale přišlo mi celkově málo světla.Když jsem chtěl fotit,tak se muselo jít s ISO hrozně nahoru aby padaly udržitelný časy. Jinak bylo spousta lidí,málo motocyklových značek a i málo prostoru. Ale to se vychytá.Už jen parkování bylo o něčem jiném než praha.Takže zase za rok ... je co zlepšovat!

Marex (2570) napsal 14.03.2010 v 19:20

Brno mělo jednu chybu. Neměli za to vybírat vstupné a bylo by to v pořádku. Kilo není pro nikoho problém, ale bylo to jako když navštívím libovolného prodejce a nacpu jich víc k sobě. Výstava by měla být i o něčem jiném. Pokud to nepojmou velkolepěji se show pro lidi na větší ploše... tak to mohou zabalit. Dělat dvě výstavy zaráz je prostě nesmysl. Podle čeho se má vystavovatel rozhodnout?!

devastator (-4) napsal 14.03.2010 v 18:51

projel jsem jak prahu tak i brno ...praha dobrá pro lidi co maj radi stavby a vše kolrm nich ...jinak čínská tržnice...

brno mělo úroven jak pro vystavovatele tak lidi brno 1ročník a do budoucnase to bude jen zlepšovat ..praha a ty kolotoče už nikdy .. kočka je nenažranej letos trošku schudne...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist