Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No co co? Japonci takhle dělají auta i motorky (a vlastně i všechno ostatní) už kolik let a je to v pořádku, už číny to snad vadí? Mně ne... Člověk má aspoň zas o trochu větší výběr - buď originál, nebo drahou kopii z Japonska a nebo levnou kopii kopie z Číny, takže za mě proč ne...
Vypadat to bude stejně, ale stejně to určitě nepojede. Někdo tady psal o nějakém cupu s číňany, to je dost mimo, myslím, že takováhle motorka by nevydržela ani sezonu...
Ale ako stara ludova mudrost hovorí "každa minca ma dve strany", tak GUANGDONG/GUANGZHOU produkty naplavené všade vo svete vytvaraju aj jedno velke pozitivum!
Ale nikde sa o tom akosi moc nepiše...
A sice že ohromne tlačia na NENAŽRANÉ ceny všemožných značkových produktov a ich marži smerom dole! A keby len to... značkový vyrobcovia su v snahe o prežitie dokonca nuteny vyvyjat aj "LOW COST" verzie svojích produktov za prijatelnu cenu ale zo zachovaním vysokej kvality...
Především si nedovedu vybavit důvod, koupit motorku, která vypadá jako CBR250R, ale je to něco, co nedokážu ani napsat, ne tak vyslovit. Možná cena, ale tak předpokládám, že ta se vyrovná dílama, které budu muset měnit atp. Ale nemyslím si, že čína dělá jen špatné motorky, to zas ne.
Dobrá úvaha, Renku
Na co ještě budeme mít TADY v "kalouskově lhotě"
my ´kmáni´, po dalších 16 měsících tunelování
a rozkrádání, to neví nikdo na světě ...
Např. ČD Cargo, co si vzájemně přihráli "hodní hoši",
udělalo jen za loňskej rok dluh 2 miliardy
A kdy myslíš, že to ZASE zaplatí ??
Ti, co si zase sami přidali na platech určitě ne
to Ivan: i cinan dava penize do vzdelani lidi a nasledne vyvoje, takze jednou lze ocekavat kvalitni produkt. Ale to uz bude za jine penize. A s otazkou, jestli na to v evrope budeme vubec mit...
Když TAKOVOU ""kvalitu"" od číňanů někdo koupí, budou tak
vyrábět i nadále. Ale ani Čína není tam, kde před 10 lety.
Jeden kamarád(obor výroba Automotive plastů)tam byl na konci r.2012 a přijel s očima"navrch hlavy", že takový
konstrukční oddělení a výrobní haly NIKDY a NIKDE ve světě
předtím neviděl a personál byl zrovna na takové odborné
výši, jako všude v Evropě ...
Tak uvidíme,jestli se bude muset pořád "všecko čínský
dodělávat,utahovat,nahrazovat vruty šroubky" i nadále
Za jak dlouho dokáže(dobrej!)mechanik nastavit to na podvozku, Phobosi, co tam bude sériově ?? Ale jakmile
se "tam" pustí JAKEJKOLI tuning, jde to do kytek -
ta rovnost techniky,která prokáže skutečný talenty.
No a že jsme každej jinak"narostlej", tak tím se nikdo
ani v MS-GP donedávna(a nikdy předtím!) nezabýval.
Prostě jsem "přescent",tak nebude dobrej výběr jezdit
(např.)´dvácy´... Kdysi jezdily současně tř.250 a 350
a jezdci to podle své váhy neřešili
Ciba : TOTO je ten českej PSEUDOkapitalismus
A nejlíp prodat jen objednané a zálohované,
odněkud z garáže ...
Čína se nezlepšuje a nebude. Vyroběj to co si člověk zaplatí. Ty dovozci co sem tohle tahaj chtěj mít co největší zisk. Takže se snažej stlačit nákupku co nejníž a číňan se přizpůsobí. A to že ve většině případů neexistuje žádná výstupní kontrola ani nemluvě...
Phobos - jasný že to je dvousečný a spíše nerealozovatelný. Vím jak mě samotnýho sere, když jdu na motokáry a chytnu nějakou jebku co vynechává. Na druhou stranu by museli být vyzkoušený a přebral by si je třeba 2 hodiny předem. Aby se mohli drobnosti doladit. By to musel sponzorovat Čínský výrobce . Závody se zárukou . taky nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levný věci ale na druhou stranu, když je to nedostupný, tak mám na výběr: Nekoupím nebo koupím levnější s tím, že se v tom budu hrabat. Je to stejně jen hromada železa a v -15 je to všechno k hovnu .
No s motorkou z číny máme v rodině zkušenost taky. Máma si jako první mášu pořídila Jinluna 250. Máme dojem že doma nevydržela ani rok a šla k jinýmu chudákovi. Ač zcela nová, tak se furt něco povolovalo - části plastů byly spojovaný VRUTAMA!!!
Prý se od té doby už kvalitativně posunuli, ale kamarádi co mají na blbnutí čínský pidbiky si každou chvíli něco vaří-lepí-sešroubovávají, takže to nebude až tak žhavý.
fotky z výstavy této kopie cbr:
//motoride.sk/c/4904/fotoreport-cinska-vystava-cima-motor-2012.html
výfuk trochu jinej, plastová nádobka brzdovky, dokonce udávaj vyšší výkon 22kw
já mám čínu... x-moto 140 a sere se na tom fšechno...se na tom bojim vubec jezdit ...ktomu mám hondu fároša 2008...to když mrkneš na detaily a kvalitu tak je to nesrovnatelnej rozdíl...prostě čína dělá levně a nekvalitně!
Blíží se čas, kdy nás umlátí čepicema. Letos už číňani budou startovat minimálně na Tourist Trophy, v supertwinech s CF Moto 650, kopií Kawy ER6. Sice jejich šance na vítězství jsou mizivý, ale už závodí. S jídlem roste chuť, a myslím si že třeba zrovna v kategorii supertwinů je brzo budeme mít leckde. Pro ty co sou kamarádi s facebookem fotka jejich mašiny:
Pánové - s losováním motorek - i ten největší mrdal potřebuje mít motorku nastavenou na sebe - i když je sériová. Když nic jinýho, tak tlumiče a výšku stupaček - u velkejch amatérů i směr řazení. Možná by to šlo nějak udělat. Ale neumím si v praxi představit, že bych jel na okruh s tím, že na mojí motorce pojede někdo jinej a já zase sednu na něco, o čem ani nevím, jestli si někdo dal práci dotáhnout osu kola nebo brzdový třmeny.
Ad čínský motorky - ty, o kterejch jsem zatím ze svýho okolí slyšel doslova životu nebezpečný jsou. Na litra za 50 tisíc by mě nikdo nedostal ani heverem. Možná jsem moc připosranej - ale na silný zážitek rozpadající se motorky v rychlosti přes 200km/h asi nejsem připravenej.
Kolega z práce má skůtra 50ccm a boural kvůli technické závadě už minimálně dvakrát - z toho jednou docela nepříjemně a měsíc pak kulhal. Tyhle krámy jsou zadarmo drahý.
Redaktor objevil Ameriku. Navíc tohle zdaleka není nejúspěšnější stroj od Motracu. Jejich sportovní 250 je podle mě nejhezčí (na pár nedodělků) kapotovaná 250. A ta nahatá verze je na živo taky pěkná. //bikerblog.own.cz/motrac.jpg
všichni jsme moc zhýčkaný německým/japonksým perfektcionalismem. Pokud to nebude životu nebezpečné a bude to mít jen výkonové kopance a podobné dílčí vůle, tak jsem za sebe pro. Koupit za 50 tis litrovou motorku a honit jí po okruhu by byla prdel!.Max souhlas s dvoutakťákem. Jediné spravedlivé závody je losování strojů sériových s min úpravami. Prachy stranou a umění kupředu. Je to hnus pozorovat ty finance i v Dakaru
Číňané nemusí mít s kopírováním žádný problém, protože toho sami dali světu hodně a nikdo jim nic za jejich vynálezy neplatí. Například papír, hedvábí, porcelán atd.
Někdo jim dokonce přisuzuje objev a první praktické používání kola, jiný tento vynález připisuje starým Sumerům, případně Indům. Každopádně patentované to není, protože tehdy žádné patentové úřady nebyly.
Dneska je to jinak. Vývoj je drahý a každý si chce své zvýhonění z něj vycházející chránit co nejdéle. Dřív se s kopírováním evidentně takové cavyky nedělaly.
Jen nechápu, proč si tentokrát Číňani vybrali jako svůj vzor takovou ošklivou motorku?
Čína to dělá uplně běžně, kopie mercedesu, bmw x5, mini cooper, stojí to pár kaček a lidi s tím běžně jezdí. Nevadí mi to, protože tyhle věci ani většinou nejsou určeny pro evropský trh, ať si tam s tím klidně jezdí..
Kdy už konečně "číňané" uspořádají nějakej pohár
na některé z těch jejich MALOOBJEMOVÝCH(!),
OPRAVDU SÉRIOVÝCH(!!) "kopiích japonců" ??
To, co se chystá s CBR500R bude ZASE stát"kupy
peněz" a tak to bude ZASE jen pro prachatý
Tak jako RBRC - Hanika Sr. by mohl vyprávět ...
Motocykly by dodal výrobce, nebo importér,
což asi v NAŠICH ""podmínkách"" nepůjde a
LOSOVALY by se před každým závodem(!!)
Jediné úpravy ??
Světla + stojany pryč a JEDNOTNÉ kvalitnější,
ale SÉRIOVÉ pneumatiky na všech strojích
Pro ázijský trh se toho v Číně, Koreji, i Japonsku
vyrábí v malých objemech TOLIK, že je to až
k neuvěření - "jen" to dostat sem ...
Nevím jestli Honda a ostatní výrobci vyrábějí i tyto malé motorky v Japonsku. Jestli je vyrábějí v Číně, tak si stačí "vypůjčit" programy a výrobní stroje. Jen místo Honda vyrzit jiný název a je to. A kvalita bude na dost podobné úrovni a za 1/3 cenu. Je to hnus, ale takhle to asi chodí.
No co co? Japonci takhle dělají auta i motorky (a vlastně i všechno ostatní) už kolik let a je to v pořádku, už číny to snad vadí? Mně ne... Člověk má aspoň zas o trochu větší výběr - buď originál, nebo drahou kopii z Japonska a nebo levnou kopii kopie z Číny, takže za mě proč ne...
up side down ala panelka
Vypadat to bude stejně, ale stejně to určitě nepojede. Někdo tady psal o nějakém cupu s číňany, to je dost mimo, myslím, že takováhle motorka by nevydržela ani sezonu...
Ale ako stara ludova mudrost hovorí "každa minca ma dve strany", tak GUANGDONG/GUANGZHOU produkty naplavené všade vo svete vytvaraju aj jedno velke pozitivum!
Ale nikde sa o tom akosi moc nepiše...
A sice že ohromne tlačia na NENAŽRANÉ ceny všemožných značkových produktov a ich marži smerom dole! A keby len to... značkový vyrobcovia su v snahe o prežitie dokonca nuteny vyvyjat aj "LOW COST" verzie svojích produktov za prijatelnu cenu ale zo zachovaním vysokej kvality...
OOOOOOOOOOOOO, TISICERO VDAKA ŽLTÝ MUŽICI!
To smoula mrzout: Jojo tohle už si tu nikdo kolikrát ani nechce připustit. Ale svatá pravda to je.
ta druhá fotka je pohledově pěkná
jinak jezdím čínu pátej rok a funguje normálně a jsem spokojenej.
P.S. a jezdila i v -15 °C
Především si nedovedu vybavit důvod, koupit motorku, která vypadá jako CBR250R, ale je to něco, co nedokážu ani napsat, ne tak vyslovit. Možná cena, ale tak předpokládám, že ta se vyrovná dílama, které budu muset měnit atp. Ale nemyslím si, že čína dělá jen špatné motorky, to zas ne.
Dobrá úvaha, Renku
Na co ještě budeme mít TADY v "kalouskově lhotě"
my ´kmáni´, po dalších 16 měsících tunelování
a rozkrádání, to neví nikdo na světě ...
Např. ČD Cargo, co si vzájemně přihráli "hodní hoši",
udělalo jen za loňskej rok dluh 2 miliardy
A kdy myslíš, že to ZASE zaplatí ??
Ti, co si zase sami přidali na platech určitě ne
to Ivan: i cinan dava penize do vzdelani lidi a nasledne vyvoje, takze jednou lze ocekavat kvalitni produkt. Ale to uz bude za jine penize. A s otazkou, jestli na to v evrope budeme vubec mit...
Když TAKOVOU ""kvalitu"" od číňanů někdo koupí, budou tak
vyrábět i nadále. Ale ani Čína není tam, kde před 10 lety.
Jeden kamarád(obor výroba Automotive plastů)tam byl na konci r.2012 a přijel s očima"navrch hlavy", že takový
konstrukční oddělení a výrobní haly NIKDY a NIKDE ve světě
předtím neviděl a personál byl zrovna na takové odborné
výši, jako všude v Evropě ...
Tak uvidíme,jestli se bude muset pořád "všecko čínský
dodělávat,utahovat,nahrazovat vruty šroubky" i nadále
Za jak dlouho dokáže(dobrej!)mechanik nastavit to na podvozku, Phobosi, co tam bude sériově ?? Ale jakmile
se "tam" pustí JAKEJKOLI tuning, jde to do kytek -
ta rovnost techniky,která prokáže skutečný talenty.
No a že jsme každej jinak"narostlej", tak tím se nikdo
ani v MS-GP donedávna(a nikdy předtím!) nezabýval.
Prostě jsem "přescent",tak nebude dobrej výběr jezdit
(např.)´dvácy´... Kdysi jezdily současně tř.250 a 350
a jezdci to podle své váhy neřešili
Ciba : TOTO je ten českej PSEUDOkapitalismus
A nejlíp prodat jen objednané a zálohované,
odněkud z garáže ...
Kurvy šikmooké!
Firmy platí drahý vývoj a ti jen z úsměvem kradou!!!
A o kvalitě a nebezpečnosti nemá cenu debatovat,protože žádná neexistuje!!!
Čína se nezlepšuje a nebude. Vyroběj to co si člověk zaplatí. Ty dovozci co sem tohle tahaj chtěj mít co největší zisk. Takže se snažej stlačit nákupku co nejníž a číňan se přizpůsobí. A to že ve většině případů neexistuje žádná výstupní kontrola ani nemluvě...
Phobos - jasný že to je dvousečný a spíše nerealozovatelný. Vím jak mě samotnýho sere, když jdu na motokáry a chytnu nějakou jebku co vynechává. Na druhou stranu by museli být vyzkoušený a přebral by si je třeba 2 hodiny předem. Aby se mohli drobnosti doladit. By to musel sponzorovat Čínský výrobce . Závody se zárukou . taky nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levný věci ale na druhou stranu, když je to nedostupný, tak mám na výběr: Nekoupím nebo koupím levnější s tím, že se v tom budu hrabat. Je to stejně jen hromada železa a v -15 je to všechno k hovnu .
No s motorkou z číny máme v rodině zkušenost taky. Máma si jako první mášu pořídila Jinluna 250. Máme dojem že doma nevydržela ani rok a šla k jinýmu chudákovi. Ač zcela nová, tak se furt něco povolovalo - části plastů byly spojovaný VRUTAMA!!!
Prý se od té doby už kvalitativně posunuli, ale kamarádi co mají na blbnutí čínský pidbiky si každou chvíli něco vaří-lepí-sešroubovávají, takže to nebude až tak žhavý.
fotky z výstavy této kopie cbr:
//motoride.sk/c/4904/fotoreport-cinska-vystava-cima-motor-2012.html
výfuk trochu jinej, plastová nádobka brzdovky, dokonce udávaj vyšší výkon 22kw
já mám čínu... x-moto 140 a sere se na tom fšechno...se na tom bojim vubec jezdit ...ktomu mám hondu fároša 2008...to když mrkneš na detaily a kvalitu tak je to nesrovnatelnej rozdíl...prostě čína dělá levně a nekvalitně!
Blíží se čas, kdy nás umlátí čepicema. Letos už číňani budou startovat minimálně na Tourist Trophy, v supertwinech s CF Moto 650, kopií Kawy ER6. Sice jejich šance na vítězství jsou mizivý, ale už závodí. S jídlem roste chuť, a myslím si že třeba zrovna v kategorii supertwinů je brzo budeme mít leckde. Pro ty co sou kamarádi s facebookem fotka jejich mašiny:
Pánové - s losováním motorek - i ten největší mrdal potřebuje mít motorku nastavenou na sebe - i když je sériová. Když nic jinýho, tak tlumiče a výšku stupaček - u velkejch amatérů i směr řazení. Možná by to šlo nějak udělat. Ale neumím si v praxi představit, že bych jel na okruh s tím, že na mojí motorce pojede někdo jinej a já zase sednu na něco, o čem ani nevím, jestli si někdo dal práci dotáhnout osu kola nebo brzdový třmeny.
Ad čínský motorky - ty, o kterejch jsem zatím ze svýho okolí slyšel doslova životu nebezpečný jsou. Na litra za 50 tisíc by mě nikdo nedostal ani heverem. Možná jsem moc připosranej - ale na silný zážitek rozpadající se motorky v rychlosti přes 200km/h asi nejsem připravenej.
Kolega z práce má skůtra 50ccm a boural kvůli technické závadě už minimálně dvakrát - z toho jednou docela nepříjemně a měsíc pak kulhal. Tyhle krámy jsou zadarmo drahý.
Redaktor objevil Ameriku. Navíc tohle zdaleka není nejúspěšnější stroj od Motracu. Jejich sportovní 250 je podle mě nejhezčí (na pár nedodělků) kapotovaná 250. A ta nahatá verze je na živo taky pěkná. //bikerblog.own.cz/motrac.jpg
všichni jsme moc zhýčkaný německým/japonksým perfektcionalismem. Pokud to nebude životu nebezpečné a bude to mít jen výkonové kopance a podobné dílčí vůle, tak jsem za sebe pro. Koupit za 50 tis litrovou motorku a honit jí po okruhu by byla prdel!.Max souhlas s dvoutakťákem. Jediné spravedlivé závody je losování strojů sériových s min úpravami. Prachy stranou a umění kupředu. Je to hnus pozorovat ty finance i v Dakaru
Číňané nemusí mít s kopírováním žádný problém, protože toho sami dali světu hodně a nikdo jim nic za jejich vynálezy neplatí. Například papír, hedvábí, porcelán atd.
Někdo jim dokonce přisuzuje objev a první praktické používání kola, jiný tento vynález připisuje starým Sumerům, případně Indům. Každopádně patentované to není, protože tehdy žádné patentové úřady nebyly.
Dneska je to jinak. Vývoj je drahý a každý si chce své zvýhonění z něj vycházející chránit co nejdéle. Dřív se s kopírováním evidentně takové cavyky nedělaly.
Jen nechápu, proč si tentokrát Číňani vybrali jako svůj vzor takovou ošklivou motorku?
Ještě jsem zapoměl, žeby se z těch sériovek musely
(pro nějakej CUP) sundat taky zrcátka ...
Naoko stejne , ale jinak to bude zase jiste sunt. I kdyby to stalo tretinu, nekoupim.
Jojo, kopírování je hnus. A co japonci, tohle dělali taky, kopírovali DKW Jawu apod. Až v 70-tých letech šli vlastní cestou.
za to P.S. A držím palce, aby to tak nedopadlo
Ta poslední věta mě rozsekala
Čína to dělá uplně běžně, kopie mercedesu, bmw x5, mini cooper, stojí to pár kaček a lidi s tím běžně jezdí. Nevadí mi to, protože tyhle věci ani většinou nejsou určeny pro evropský trh, ať si tam s tím klidně jezdí..
Kdy už konečně "číňané" uspořádají nějakej pohár
na některé z těch jejich MALOOBJEMOVÝCH(!),
OPRAVDU SÉRIOVÝCH(!!) "kopiích japonců" ??
To, co se chystá s CBR500R bude ZASE stát"kupy
peněz" a tak to bude ZASE jen pro prachatý
Tak jako RBRC - Hanika Sr. by mohl vyprávět ...
Motocykly by dodal výrobce, nebo importér,
což asi v NAŠICH ""podmínkách"" nepůjde a
LOSOVALY by se před každým závodem(!!)
Jediné úpravy ??
Světla + stojany pryč a JEDNOTNÉ kvalitnější,
ale SÉRIOVÉ pneumatiky na všech strojích
Pro ázijský trh se toho v Číně, Koreji, i Japonsku
vyrábí v malých objemech TOLIK, že je to až
k neuvěření - "jen" to dostat sem ...
Nevím jestli Honda a ostatní výrobci vyrábějí i tyto malé motorky v Japonsku. Jestli je vyrábějí v Číně, tak si stačí "vypůjčit" programy a výrobní stroje. Jen místo Honda vyrzit jiný název a je to. A kvalita bude na dost podobné úrovni a za 1/3 cenu. Je to hnus, ale takhle to asi chodí.