husqvarna_svartpilen_801_2




Novinky z CFMota: 650NK a 650TR

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Doth (1) napsal 17.08.2012 v 10:20

Vzpomínám před x lety co bylo na fórech řečí na korejský auta, každej se dušoval, jak mu to nesmí nikdy do garáže apod. Dneska, přestože dál vykrádaj designy od tradičních značek a o nějaký osobitosti nemůže být řeč, jim prodeje rostou a na silnicích toho potkávám mraky. Počkal bych s nějakýma silnýma řečma o budoucnosti čínský produkce ještě pár let, oni ty japonce z větší části doženou :)

Uwe_Filter (-8) napsal 17.08.2012 v 05:20

Super stroj, az se zacne prodavat tak si ho smazim hned koupit... no za par kacek to bude exkluzivnejsi masina jak nejakej HD ci Gold Wing, no reknete, ze nemam pravdu?

Nero1 (17) napsal 16.08.2012 v 12:18

Na první pohled (ceťák, nikoliv naháč)designově docela milé překvapení. Neřeším detaily, ale celkový vzhled. Pak mi došlo a lukasr125 mi k tomu pomohl - Číňani se naučili fotit
(propagační fotky silně připomínají marketingové materiály Hondy) - podíval jsem se na PL stránky (Junak), tam je cesťák v červené barvě a vypadá znatelně hůř (nemám nic proti červené barvě, tedy na motorce). Navíc tady není foto zezadu, zadek motky vypadá trochu zvláštně. Co je hodně zajímavé - zrovna jsem narazil na časopis Motoráj z r. 2010, kde byl článek, cca nazván: "Čína je v krizi, nevyrábí motocykl s větším obsahem..." Takže Čína má asi krizi za sebou a nabízí něco, na co se dá dívat, alespoň na propagačních fotkách. Ovšem druhá věc je kvalita, tu nedokážu posoudit, ale zkušenosti nejsou slavné. Motory asi umí, ty drží (i když často mají menší výkon). Ale ostatní materiály. Známý má skůtra, asi po roce a půl se mu hadičky rozpadly (skoro) na prach (mě se to stalo u ČZ, ale po 30ti letech od vyroby včetně asi 10ti leté odstávky)a rozlomil se mu samovolně kovový držák karbecu z cca 3mm plechu!). Za 120 tisíc? Nikdy. Honda prodává nyní 700NC za 129 tisíc. Abych o tom ZAČAL uvažovat, musela by stát méně něž pár let jetá japonská/evropská motorka, tzn. alespoň pod 90 tisíc. A musel by být zajištěn řádný servis na úrovni běžných značek a to asi jen tak nebude.

Nero1 (17) napsal 16.08.2012 v 11:52

bledemon (126) napsal 16.08.2012 v 11:39

omyl, příspěvek patřil ke skůtrum k bečku, sorry

bledemon (126) napsal 16.08.2012 v 11:03

za mě je to bezpečnější, než když jde začátečník po poradě na foru rovnou do stokoňového šestikila a po 3-4tis si říká, jak už to má v ruce a má už přece rozum

-LOTR- (2) napsal 16.08.2012 v 05:44

Jen aby ty motorky nebyly tříčtvrteční

Maxim (21) napsal 15.08.2012 v 23:02

nevim jak za par let,ale ted momentalne je to srac uz od pohledu. zminovana kyvka a "rolny",tak to je fakt peklo. radsi nic nez tohle!

Marex (2570) napsal 15.08.2012 v 20:20

CF moto jsem měl. Bylo to super.

Kniha (31) napsal 15.08.2012 v 20:10

Na fotkách dobrý, v reálu nevím.
Ale říkám vám, že tihle čínští hoši nás jednou utlučou čepicema...

MkokyX (3) napsal 15.08.2012 v 20:02

Neverim tomu ani kolo mezi prdni vidlicí

BaRT_Czech (45) napsal 15.08.2012 v 19:20

ty ceny mají moc nasazené, pokud je nová ER6 N za 158tis tak kopie čína za 120tis nemá šanci... za 80tis si to svého zakazníka najde v marketu v akci

tosuja (5) napsal 15.08.2012 v 17:37

Ja bych na to neplival. Papirove to nevypada spatne a kvalita cinanu? BMW odtamtud vozi motory pro osmistovky, takze to tak zle nebude. Pravdepodobne nebude hur, nez kdyz se v KTM blahe pameti ucili delat motorky pro bezne smrtelniky. To bylo vylozene testovani na lidech, kdy vznikl preklad KTM - penis tlaci motorku. Dnes uz jsou uplne jinde, ale taky jim to trvalo roky. Je taky treba priznat, ze tato cina vypada radove lip nez co za poslednich 20 let vypadlo z Jawy (tahle veta docela boli).

Pokud dokazou udelat cestovni enduro se slusnymi zdvihy nad 200mm, vahou 210 mokrych kilo a rozumnou cenou, taky bych se zajimal... Ale to je asi prilis okrajovy segment trhu.

Horten (6) napsal 15.08.2012 v 17:34

Neda mi to. Co na to Jawa Sportard?

callowsick (463) napsal 15.08.2012 v 16:43

hmm, díky tomu by mohly ještě trochu padnout ceny japonců...

Lukef1 (30) napsal 15.08.2012 v 15:59

ne díky

DMC.motobiker (-23) napsal 15.08.2012 v 15:39

Tak to vypadá, že za pár let v klídku převálcujou Japonce a to je možná i dobře! Japonec začínal úplně stejně, kopíroval všechno co šlo, což kolikrát dělá ještě i dnes a nikomu to moc nevadí , tak proč by to mělo vadit u Číny? Začátky jsou těžké, ale kvalita půjde určitě ještě hodně nahoru a potom už je to jenom o ceně, což je pro většinu lidí přiznejme si dost silný důvod, proč do toho jít! Pak už bude stačit jen aby to bylo spolehlivé a levné na provoz a kluci i pivka už budou místo Hondy a Banďora probírat třeba CFMoto! No, uvidíme...

Anti (390) napsal 15.08.2012 v 15:26

K čemu tolik plivání?Já si ji taky nekoupím,ale nevidím důvod ty motorky shazovat jen proto že je to čína.
Jen ať chlapci vyrábějí,ať je to jakékoliv...

teamwhd (74) napsal 15.08.2012 v 13:22

prdel je jak ta motorka v tunelu i s těma žluťákama je velká až skoro ke stropu holt buď malý tunely nebo velká mašina achjo čína, každej den se s nima trápim...oni prostě nemaj západní myšlení...nechápou vůbec nic takže pokud jim nějakej západní chytrák neradí tak sem nemaj šanci expandovat tudíž jestli zaplavěj evropskej trh tak můžeme děkovat jen sobě...

lukasr125 (2) napsal 15.08.2012 v 12:53

V Polsku to prodávají pod názvem Junak, dokonce je tam kopie YZF-R125 //www.junak.com.pl/

Tomash (2) napsal 15.08.2012 v 11:01

Btw. teď jsem koukal na fotogalerii k Suzuki Gladius a ta jeho kyvka je taky "designérská lahůdka"

Tomash (2) napsal 15.08.2012 v 10:58

Já bych řekl, že to je takovej zdviženej prs(t). Design toho cesťáka je daleko před tím, čím nás krmili Číňani až do teď. Posun v designu je prostě znát. Jasně, při detailnějším pohledu (třeba na zmíněnou kyvku) je jasně znát nedotaženost ale když se podíváte na low-endový japonce z přelomu 99/00, tak to je celkem srovnatelný. Jako patriot ale doufám, že kvalitu prostě nezvládnou a konkurencí aspoň v Evropě nebudou. Měli bychom ale na ně dát bacha. Stačí se kouknout, kam se tlačí v autech. Ono zkopírovat např. Astru není problém ale oni už mají i vlastního Maybacha a Rols-Royce!!!

viz //auto.aktualne.centrum.cz/fotogalerie/2012/04/30/autosalon-v-pekingu-2012/

vevixt (9) napsal 15.08.2012 v 10:37

Ta kyvka a rolny na zvedák jsou dobrý Cesťák vypadá docela dobře ale ten naháč je hnus

Italofil (41) napsal 15.08.2012 v 10:21

Za 500 ten cesťák beru a tu slečnu k tomu

Mike70 (70) napsal 15.08.2012 v 10:18

I z těch fotek je vidět, že dílenský zpracování je otřesný. To radši ojetýho japonce než tohle nový. Já bych se na tom bál jezdit - je to prostě komunisticekj výrobek a jestli se na tom někdo zabije je číňanovi jedno...

bledemon (126) napsal 15.08.2012 v 10:04

Už několik let se kecá jak čína japonce převálcuje, ale to možná až tak za 30let a s jinym pohonem. Nemaj stále nárok, už teď to stojí skoro jak japonec a chybí tomu jméno-tradice-pověst-image. Neprodeje korejského Hyosungu v evropě to naznačují.

Zbynek750 (32) napsal 15.08.2012 v 09:45

ta kyvka je fakt nářez ale pár let a Číňani budou vyrábět konkurence schopné mašiny, jako dnes už Korejci ...

marnej (2) napsal 15.08.2012 v 09:39

Ale když už koukám na fotky kyvky , tak design na rolny mají povedenej , ne ?

sosig (0) napsal 15.08.2012 v 09:24

myslím že tento server nemá zapotřebí tady ukazovat čínský košťata.ať si je tam žluťáci nechají a neotrvují sníma ve světě

Fidži_CZ (9) napsal 15.08.2012 v 09:12

Designově vypadá ten cesťák pěkně. Spolehlivost a vlastnosti podle PR fotek zhodnotit jako většina zdejších nedokážu

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist