globalmoto_duben_nolan




CF Moto V.02-NK Concept je dost možná nejzajímavější čínský naháč

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 31.03.2018 v 00:25

CF moto jako značku komentovat nebudu. Jednou mi to stačilo. Ten koncept vypadá pěkně a i když mi přijde na palici mít chladič na ráně kamínkům od zadního kola, tak s rozumnou cenovkou by se asi prosadili i v Evropě.
Bohužel je již tradicí, že distributoři v ČR to napálí, jakoby prodávali Japonskou kvalitu a tradici.
Takže jsem skeptický.

ST-M (43) napsal 28.03.2018 v 10:11

Nebudu tak kritický jako někteří, co tu nechali vzkaz o něco dříve, ale chci se nechat přesvědčit, že má význam CF Moto brát při výběru motorky mezi možnosti.

Tedy vyzývám zastoupení CF Moto v ČR, aby nechala třeba redakci M.cz k dlouhodobému testu některý svůj model s motorem 650.

Líbí se mi jejich nový cesťák 650 TR-G nebo TK-G a přesto, že byl mnohokrát na různých výstavách, tak na trhu v Evropě zatím není... Mohl by nám toto zástupce CF Moto (ne CEFC!!!) nějak rozumně a logicky vysvětlit? Díkes

shadow_7pade (25) napsal 28.03.2018 v 08:16+1

dalsia činska sračka

papiboy (1259) napsal 27.03.2018 v 22:35+2

Kolkí z vás majú čínsku motorku?
Ja mám aj čínu. Reťaz vydržala 300 (slovom tristo) km, potom sa už nedalo šponovať, koleso bolo na doraz.
A začať popisovať závady nemá význam, nekonečný príbeh.
Však si čínu kúpte, nik vám nebráni...
Ano, Čína dobehne Japoncov a ostatný svet, keď budú valcovať svojimi motorkami renomované svetové značky na pretekárskych tratiach tak, ako ich valcovali pri svojom nástupu Japonci. Ale to si počkáme ešte hóóódne dlho...

Meradlom kvality nie sú reči, ale fakty.

DannyM (8) napsal 27.03.2018 v 22:01+1

Pamätám si na dobu keď som modelárčil a začali sa sem voziť modely z Číny...každý sa smial...
Dnes už sa nikto nesmeje, modelárska elektronika, kvalitné modely, modelárska bižutéria...všetko Čína a európskym modelárskym firmám klapla huba naprázdno...kvalita stúpla a aj predčila tradičných výrobcov.
Pozor, aby nám z činskych motoriek časom nezmrzol úsmev...

Heki (401) napsal 27.03.2018 v 21:10+1

Se podívejte, kde byli kdysi Japonci - obcházeli po výstavách a v depu závodních strojů s notýskem a tužkou (obrazně řečeno) a kde jsou dneska. Podle mě stejný vývoj bude u těch Čínanů.

danny355 (127) napsal 27.03.2018 v 19:47+1

Hm ..pokud se to bude rozpadat,tak se toho lidi budou zbavovat a prodejní úspěch to mít nebude ...
Jinak asi takhle .. Octávku prodávanou v ČR, dělali Mad'aři , Honda je z Itálie a Harlej je z Indonésie .. S Čín'any spolupracuje kde kdo ze Západu, hlavně jak dobře zaplatí .. Takže pokud chce někdo stroj renomovaného výrobce s echt pravými díly,tak at' zamíří ke strojům o 10 let starším ... Renomovaná značka je dnes už jen draze zaplacené logo kdysi legendárních výrobců, pokud to nejsou limitované kusy na objednávku .. v podstatě draze placená vábnička na zákazníka, který zaplatí mastně jen originál logo .. A pomocí neveřejných smluv se to udělá tak, aby si nějaký individuál nebo zájmová skupina nemohli dovézt levnější nějaký stroj, ze zemí mimo EU .. Nemožnost homologace, vysoké clo, nespln'uje emise atd. atd... Prostě milý ovčane EU, máš lepší životní úroven',tak se usmívej a mastně si to zaplat' ...

Mann (1514) napsal 27.03.2018 v 17:54+1

Podle mého je a nebo bude pouze otázkou času, kdy výrobci z Číny, Asie potažmo, přidají ke svým výrobkům zdařilý design. Teď si designéry pronajmají-zaplatí, ale jen do doby než si "vychovají" své vlastní. Doba kopírování jim přinesla potřebné zkušenosti a peníze na investice, teď se budou chtít posunout dál. Pro Evropu by to mělo ale být zdviženým varovným prstem. Průmyslová výroba se víc a víc přesouvá na Východ a než se vzpamatujeme bude pozdě, viz třeba obuvnictví. Díky Baťovi jsme v minulosti "obouvali" celý svět. Dneska abychom českou botu lupou hledali. O motorkách raději nemluvě

PBM2 (114) napsal 27.03.2018 v 17:25

O tom, že dosti podstatná část výrobků, které jsou na trhu, je vyráběna přímo v Číně nebo alespoň ve spolupráci s ní, nikdo zřejmě pochybovat nebude. Vzhled je relativní, jde o studii a i u světových značek jsou to často totální úlety, dokud nedojde na sériovou výrobu, kdy to ztrácí punc originality, spoustu původních vychytávek, protože by se to moc prodražilo, a zvyšuje se cena. Moto věci jsou vyráběny od Pákistánu přes Indii, Čínu až po Argentinu a kdejaký jejich majitel na případnou poznámku, že jeho doplňky jsou odtamtud, má snahu to obhajovat tvrzením "On ale výrobce si pohlídá kvalitu a dodržení výstupní kontroly!" Lidi, svět se změnil, stejně jako kvalita u výrobců, u kterých ještě před časem o ní nikdo nepochyboval. Prostě až na pár výjimek hrají peníze, zisky, prodeje první housle, až někde později je to zákazník, kvalita, dlouhé užívání atd. atd. Když jsem prošel pár stranami prodejců CF ve světě, nabídka byla zajímavá, stejně jako ceny. Kvalitu nebudu hodnotit, neměl jsem to v ruce. Ale pouhý fakt, že prodejců není až tak málo a jsou i na celkem náročných trzích, o něčem svědčí. Prostě další možnost výběru (tedy snad za čas). Pokud někdo nechce, fajn, kupovat nemusí, nikdo ho za to neztříská. Pokud bude zájem, taky dobře, jeho volba, za kterou platí on, ne ostatní. Vzhled? Relativní. Výbava? Ukáže až sériový kus. Název? A co ty číselné řady u renomovaných výrobců? Taky nic moc. Cena? Ještě ji neznáme, ale u nás se vše správně upraví k prodejcově spokojenosti. To, že v Evropě jsou ceny jaksi "mimo mísu" oproti zbytku světa, víme asi víc, protože když člověk vezme nejhorší kurz jakékoliv měny, vynásobí cenu výrobku kdekoliv jinde, třeba v Asii, stále cena u nás je zcela nedostižněji vyšší. O kvalitě atd. lze zatím jen polemizovat, nikdo to neviděl a neseděl na tom. Dejme tomu čas.

Elzon (47) napsal 27.03.2018 v 11:03

...tradičním výrobcům moto dávám tak 10 let a budou pohlceni včetně komplet výroby v asii. za dvacet let tady naše děti budou levnou pracovní silou pro sandály...bohužel. Vyvážíme knowhow a to se nám vymstí...

zmulin (371) napsal 27.03.2018 v 10:13+4

Milí kritikové,nechci se zastávat něčeho,o čem nic nevim,ale ani to pomlouvat.Uvědomte si,že píšete kritiku krz čínský počítače,nebo telefony a sedíte oblečený v hadrech z Bangladéše,páč pro textilky je už čína drahá Technicky je to určitě zajímavej stroj a mě osobně se líbí víc než SD1290 a než Scalpel ještě víc a pokud nebude kulhat kvalita,tak proč ne?Malý silniční KTM už se dávno vyráběj v Indii,GS800 je taky ve spolupráci s čínou atdatd..

papiboy (1259) napsal 27.03.2018 v 09:41+2

CF Moto napriek evidentným snahám si nevybudovalo zrovna dobré meno na európskych trhoch, v bazaroch sa množia "nové" jazdenky.
Mám taký dojem, že manželstvá prestížnych značiek s Indmi alebo Číňanmi nezvyšujú kvalitu výrobkov tých značiek, zvyšujú len ich zisky, hlavne z dôvodu rastu ich predaja na azijských trhoch.
Takže je najvyšší čas zaobstarať si poctivú zachovalú jazdenku hociktorej tradičnej značky s rokom výroby max. do 2010...

LetiferDS (9) napsal 27.03.2018 v 09:36

Když kouknu jaký hrůzy teď dělá tak obrovskej výrobce jako je třeba yamaha, tak tohle je na čínu dost příjemný překvapení.

joel6 (25) napsal 27.03.2018 v 08:16-1

No je to úlet. Čínská motorka s öhlinsama a brzdama brembo??!!! To jsem zvědav až to bude v serii. Každopádně zajímavá věc zase na trhu.

seki88 (9) napsal 26.03.2018 v 19:37-1+1

Když by to bylo za pade,tak na ježdění na zmrzku ve vsi dobrý.Bohužel,číňani už jsou z cenama uplně mimo mísu...
Motor bude stát taky za hovno,když do něj hrabal číňan...
Prostě další yamasaki

Mike70 (70) napsal 26.03.2018 v 17:09-1

Hlavně název značky motorky je úplně zhovadilej. "A co máš za mašinu?" "Teď mám CF Moto." "???"

opic26 (457) napsal 26.03.2018 v 16:53-2

A do-prdele tak tohle já určitě nechci . Vedle SD1290 to ani neleželo. Buď je to od Kiska studia záměr, nebo trochu pijou. Měl to být původně kuchyňský robot, nebo okastlovaná sloupová vrtačka? V tomto případě je mi cena zcela šoufl.

Johnny83 (228) napsal 26.03.2018 v 15:42+2

Bude samozřejmě záležet na ceně, v tomto případě asi bohužel nebude úplně čínská...

JA-NE (767) napsal 26.03.2018 v 14:40

som zvedavy ci si to niekto kupi..

SuperSic58 (1306) napsal 26.03.2018 v 13:06-1+2

Zajímavej naháč se zajímavou technikou, škoda, že to nikdy nebude mít punc renomovaný značky. Ale to ukáže trh, jesli o to bude zájem

Heki (401) napsal 26.03.2018 v 11:18+1

Nevypadá to vůbec zle

libac22 (177) napsal 26.03.2018 v 10:53+3

A do-prdele já to chci




TOPlist