Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Počas motodovolenky na Balkáne som stretával motocykle značiek : 80% Suzuki, 10% Honda, 10% zbytok. Nechápem ako sa môžu takto tie Hondy predávať na ČSR trhu. (Skúter nie je motorka)
foky: no uvidime jak to s tym novym velkym Stromom dopadne, ale fakt je ze mne sa moc nepaci a imho to velka diera do sveta nebude...
a fakt je aj to, ze so Suzou to ide od 10 k 5 uz nejaku tu dobu... mam pocit jak keby niekde v 2006tom prepustili tristvrte firmy a od vtedy bezia uz len na zotrvacnost...
S tím B-čkem do 125ccm/11kW/automat.převodovka,je to dobrej zákon .. Spousta lidí říkala,že než padinu,tak budou jezdit autem,ted' po tom rozšíření už jich spousta má skůtra,někteří popadají,možná,že i sem tam nějaká úmrtnost bude,ale pořad to bude lepší než jak často slyším od lidí:
" Jako začátečník tak na rok na dva nějakou poladěnou šestku a pak šup a litra,protože litr je " in " a kdo nemá litra,tak jako by nebyl .. "
A jeden takový postřeh,v poslední době na skůtrech a mašinách potkávám samé baby .. A pánové tvrdí,že není nad Škodárnu " fTéDéÍčku " , že je motka nebezpečná a kdesi cosi .. Koukám,že už jde špatně rozeznat,které pohlaví je to slabší a křehčí ..
To je dobře, jen ať jezdí co nejvíce lidí na skůtrech, místo v autech. Lepší pro provoz, ekologii, atd. Navíc se řidiči aut naučí vnímat provoz z pohledu motorkáře a snad budou ohleduplnější. To je jedna z, pro mě, pozitivních změn. Byla blbost dělat zvlášť řidičák na malou motorku..
Ještě, že se v této kategoriji má oblíbaná značka Kawa příliš (nebo vůbec) neangažuje a radši dělá jen (především) mašiny (a traktory ). Ale je to věc názoru, tak mě neukamenujte
Jak tak nato koukam, honda uz neudela novou afriku s dvouvalcem 800ccm. Protoze ta jeji strategia ji vychazi, ale ve skutecnosti neni nacem jezdit expedice.
! PANOVE V HONDE, NENI NACEM JEZDIT EXPEDICE ! na silnicni motorce to neni vono!
rosi sry četl sem to je to cca měsíc, tak sem si to splet maš pravdu je to vlastně A1 s automatickou převodovkou... ale i tak to jede oproti kolu celkem ranec, takže svou tezi neměním.
Budou si muset zvyknout i řidiči aut. Tak nějak ze zvyku nepočítají se skútristy, kterých se teď začíná rojit větší množství a bude toho ještě víc. Vidím to v provozu jak je skútr většino řidičů považován za něco jako kolo co jede jen při kraji maximálně 50 km/h.
pěkný grafy :) ale za ty skůtry může ten hloupej zákon o tom že s B-čkem můžete sedlat až 125ccm skůtra... zachvilu nas ti střelci na tom všechny rozsekaj... už si toho začínam všímat u nas ve městě... zkušenosti akorát tak z koloběžky v dětství a teď si to koupí nějakýho 25kw skůtra a pohroma je na světě...
Počas motodovolenky na Balkáne som stretával motocykle značiek : 80% Suzuki, 10% Honda, 10% zbytok. Nechápem ako sa môžu takto tie Hondy predávať na ČSR trhu. (Skúter nie je motorka)
Všechno v pořádku... H-D opět suverénně vede
foky: no uvidime jak to s tym novym velkym Stromom dopadne, ale fakt je ze mne sa moc nepaci a imho to velka diera do sveta nebude...
a fakt je aj to, ze so Suzou to ide od 10 k 5 uz nejaku tu dobu... mam pocit jak keby niekde v 2006tom prepustili tristvrte firmy a od vtedy bezia uz len na zotrvacnost...
Konec Suzuki se nezadržitelně blíží. Poslední tečkou za katastrofálními výsledky prodejů bude DL1000 2014.
gresini: Pravda...možná se časem zvýší prodej endur
S tím B-čkem do 125ccm/11kW/automat.převodovka,je to dobrej zákon .. Spousta lidí říkala,že než padinu,tak budou jezdit autem,ted' po tom rozšíření už jich spousta má skůtra,někteří popadají,možná,že i sem tam nějaká úmrtnost bude,ale pořad to bude lepší než jak často slyším od lidí:
" Jako začátečník tak na rok na dva nějakou poladěnou šestku a pak šup a litra,protože litr je " in " a kdo nemá litra,tak jako by nebyl .. "
A jeden takový postřeh,v poslední době na skůtrech a mašinách potkávám samé baby .. A pánové tvrdí,že není nad Škodárnu " fTéDéÍčku " , že je motka nebezpečná a kdesi cosi .. Koukám,že už jde špatně rozeznat,které pohlaví je to slabší a křehčí ..
To je dobře, jen ať jezdí co nejvíce lidí na skůtrech, místo v autech. Lepší pro provoz, ekologii, atd. Navíc se řidiči aut naučí vnímat provoz z pohledu motorkáře a snad budou ohleduplnější. To je jedna z, pro mě, pozitivních změn. Byla blbost dělat zvlášť řidičák na malou motorku..
český trh může být hodně rád,že se tady z motorek něco prodá,ono jezdit po takových tankodromech není vůbec příjemné ani pro auta, natož motorky!!
Ještě, že se v této kategoriji má oblíbaná značka Kawa příliš (nebo vůbec) neangažuje a radši dělá jen (především) mašiny (a traktory ). Ale je to věc názoru, tak mě neukamenujte
Jak tak nato koukam, honda uz neudela novou afriku s dvouvalcem 800ccm. Protoze ta jeji strategia ji vychazi, ale ve skutecnosti neni nacem jezdit expedice.
! PANOVE V HONDE, NENI NACEM JEZDIT EXPEDICE ! na silnicni motorce to neni vono!
jo taky jsem si všiml, že těch vysavačů na kolách je nějako více.
pěkně Triumph
rosi sry četl sem to je to cca měsíc, tak sem si to splet maš pravdu je to vlastně A1 s automatickou převodovkou... ale i tak to jede oproti kolu celkem ranec, takže svou tezi neměním.
Koštěbuchu občas si něco i přečti - max 11Kw
Pozitivní je snad na tom to,že spousta plechovkářů si uvědomí,co obnáší jezdění mezi auty.
Budou si muset zvyknout i řidiči aut. Tak nějak ze zvyku nepočítají se skútristy, kterých se teď začíná rojit větší množství a bude toho ještě víc. Vidím to v provozu jak je skútr většino řidičů považován za něco jako kolo co jede jen při kraji maximálně 50 km/h.
pěkný grafy :) ale za ty skůtry může ten hloupej zákon o tom že s B-čkem můžete sedlat až 125ccm skůtra... zachvilu nas ti střelci na tom všechny rozsekaj... už si toho začínam všímat u nas ve městě... zkušenosti akorát tak z koloběžky v dětství a teď si to koupí nějakýho 25kw skůtra a pohroma je na světě...