Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"... v lepším případě potřísnění spodního prádla. Se spoďáry vám asi ani Bosch nepomůže" - to se vazne nekomu deje, nebo jsem na to jeste moc mladej? :D
Na čem pracujete doktore Čechove ? Píši dvě patrony A není to málo Antone Pavloviči?
Za ty prachy aby pak clovek nepotkal dve takove zatacky za sebou na jedne strane. To bude asi do ameriky nebo na Sibir pro jizdu rovne a kdyby nedejboze prisla zatacka.
Urcite ale prijde "Gold edition" s 4 patronama,"Black" bude s 6, "Sport feeling" s 8, "DeLux" s 10 pak bude velky skok do vyssich pater spolecnosti s "BMW Glossglockner" a 20 patronami a vrcholem bude "MC Road Captain" s 40 patronami a bezplatnou okamzitou vymenou uz od 1999/mesicne po dobu zaruky.
E: A pro novy GoldWing nic, protoze ta motorka majitele nepotrebuje. Neni tak blba aby padala nekde v zatacce a odirala si plasty, kdyz si s tim dali takovou praci v Japonsku
To IvanDvoutakťák: Já se nečertím, jen konstatuju fakta. Pokud jde o mesiáše v EU či kdekoli jinde, zůstávám naprosto klidný, jsou totiž stejně jako já smrtelní. A s mírnější formou v podobě defenestrace má minimálně český národ letité zkušenosti. Jestli mě něco dokáže opravdu vytočit, jsou to především zbabělci ve vlastních řadách, kteří postupnou ztrátu svobody a osobní odpovědnosti obhajují a podporují.
Určite by bolo lepšie, ak by sa posypanie štrkom nepovažovalo - aspoň nie oficiálne - za spôsob opravy, ale buďme realisti. Systém je to užitočný, niečo také na motorke by som bral. Otázka je, ako sa bude dopĺňať patróna...
Nechápem poznámky o vybehnutí zo zatáčky, s kolieskami sa vychýlil možno o 20 cm...? Bez koliesok... povedzme, že keď sa vám šmykne predné koleso, tak DO zatáčky vyletíte len málokedy.
Petřičáku, "nečerti se" , šetři zdraví (taky je drahý !) ,
víc než PuffyBodie ani není třeba psát .
My "odpůrci pokroku" a "mesiášové páchající všeobecné dobro" ,
to jsou zřetelně rozdílné komunity ,
které se snad v dohledné době podaří od sebe "separovat" .
Motka, která stojí a nespadne, další zase nepodklouzne nebo není na ní třeba řadit, hlídá si jízdu v pruhu. Ještě ji naučit vrátit se zpět. Potom si otevřeš garáž sedneš si vedle vrat na lavičku a počkáš až se ti vrátí zpět, skočíš na pivko a povykládáš jek ses super projel
Petříčák: přesně, pod tvoje slova bych se podepsal. Nic proti pokroku a novým technologiím, ale jsou jisté meze a osobní odpovědnost každého by měla zůstat na prvním místě.
Aneb další systém vyrábějící impotentní operátory motorových vozidel, jelikož má za následek uvažování ve stylu: "Proč já se budu snažit číst silnici, předvídat a pilovat své řidičské umění, když stačí být idiotem a ve všem spoléhat na počítač?". Ovšem logické uvažování od lidí s mesiášským komplexem očekávat nelze, nejsou ho totiž ve své zaslepenosti při páchání všeobecného dobra schopni. Tento přístup je cestou do horoucích pekel jelikož naprosto popírá darwinův evoluční princip: "Chováš se jako blbec, dostaneš od života lekci. Nepoučíš se? No problemo, příště to bude bolet víc.". Učebnicový příklad výchovy nezodpovědných lemplů.
jen pro upřesnění, žádný stlačený vzduch tam není. A v airbagu taky žádná tryska není. V airbagu a i v tomto systému je chemikálie v patroně, která po aktivaci vyprodukuje dusík. Ten nafoukne airbag. V tomto případě tryskou přitlačí motocykl k vozovce, čímž zvýší grip pneumatik.
Pro odpůrce pokroku - stačí dokoukat video do konce. Elektronika není potřeba žádná. Všechno řídí stávající IMU. Mechanický systém by mohl vážit pár set gramů. Ono totiž není potřeba nic jiného než dvě patrony (cca 2x 100 gramů), dvě trysky a pár kabelů.
Motocyklům "stabilizační" rakety
a všem vozidlům černé skříňky jako mají letadla
A kdopak TO VŠECHNO zaplatí ??
Jedenáct nových elektronických systémů si od roku 2021
budeme muset v nových autech zaplatit. Mezi nimi i tempomat,
který pojede podle rychlostních limitů, nebo černou skříňku.
Ten kdo se nedokoukal do konce...tak ať raději nekomentuje.
Vidím to tak, že pokud to není vtip, tak levné to nebude a mašinu to sice narovná, ale zároveň se zcela změní poloměr zatáčení, takže co vymyslet dál...
dokud nejakou techniku prvne nevidim v motoGP tak tomu moc neverim. Nicmene tohle tam asi neklapne...kort kdyby to chteli zneuzivat na typicky tesne predjizdejiciho Marquez, verim ze by to bylo ucinejsi nez Rosiho odkopavaci kolinko
"... v lepším případě potřísnění spodního prádla. Se spoďáry vám asi ani Bosch nepomůže" - to se vazne nekomu deje, nebo jsem na to jeste moc mladej? :D
Na čem pracujete doktore Čechove ? Píši dvě patrony A není to málo Antone Pavloviči?
Za ty prachy aby pak clovek nepotkal dve takove zatacky za sebou na jedne strane. To bude asi do ameriky nebo na Sibir pro jizdu rovne a kdyby nedejboze prisla zatacka.
Urcite ale prijde "Gold edition" s 4 patronama,"Black" bude s 6, "Sport feeling" s 8, "DeLux" s 10 pak bude velky skok do vyssich pater spolecnosti s "BMW Glossglockner" a 20 patronami a vrcholem bude "MC Road Captain" s 40 patronami a bezplatnou okamzitou vymenou uz od 1999/mesicne po dobu zaruky.
E: A pro novy GoldWing nic, protoze ta motorka majitele nepotrebuje. Neni tak blba aby padala nekde v zatacce a odirala si plasty, kdyz si s tim dali takovou praci v Japonsku
To IvanDvoutakťák: Já se nečertím, jen konstatuju fakta. Pokud jde o mesiáše v EU či kdekoli jinde, zůstávám naprosto klidný, jsou totiž stejně jako já smrtelní. A s mírnější formou v podobě defenestrace má minimálně český národ letité zkušenosti. Jestli mě něco dokáže opravdu vytočit, jsou to především zbabělci ve vlastních řadách, kteří postupnou ztrátu svobody a osobní odpovědnosti obhajují a podporují.
Určite by bolo lepšie, ak by sa posypanie štrkom nepovažovalo - aspoň nie oficiálne - za spôsob opravy, ale buďme realisti. Systém je to užitočný, niečo také na motorke by som bral. Otázka je, ako sa bude dopĺňať patróna...
Nechápem poznámky o vybehnutí zo zatáčky, s kolieskami sa vychýlil možno o 20 cm...? Bez koliesok... povedzme, že keď sa vám šmykne predné koleso, tak DO zatáčky vyletíte len málokedy.
Petřičáku, "nečerti se" , šetři zdraví (taky je drahý !) ,
víc než PuffyBodie ani není třeba psát .
My "odpůrci pokroku" a "mesiášové páchající všeobecné dobro" ,
to jsou zřetelně rozdílné komunity ,
které se snad v dohledné době podaří od sebe "separovat" .
https://www.novinky.cz/auto/472740-eu-navrhuje-dalsi-bezpecnostni-vybavu-aut-chce-narizovat-i-rychlost-jizdy.html
rakety ... tak to potom "všichni na Mars" sa teším na Sršnov koment a test som to video pozrel a ak má to ma poslať do protismeru tak to je fakt pomoc
Motka, která stojí a nespadne, další zase nepodklouzne nebo není na ní třeba řadit, hlídá si jízdu v pruhu. Ještě ji naučit vrátit se zpět. Potom si otevřeš garáž sedneš si vedle vrat na lavičku a počkáš až se ti vrátí zpět, skočíš na pivko a povykládáš jek ses super projel
Petříčák: přesně, pod tvoje slova bych se podepsal. Nic proti pokroku a novým technologiím, ale jsou jisté meze a osobní odpovědnost každého by měla zůstat na prvním místě.
Aneb další systém vyrábějící impotentní operátory motorových vozidel, jelikož má za následek uvažování ve stylu: "Proč já se budu snažit číst silnici, předvídat a pilovat své řidičské umění, když stačí být idiotem a ve všem spoléhat na počítač?". Ovšem logické uvažování od lidí s mesiášským komplexem očekávat nelze, nejsou ho totiž ve své zaslepenosti při páchání všeobecného dobra schopni. Tento přístup je cestou do horoucích pekel jelikož naprosto popírá darwinův evoluční princip: "Chováš se jako blbec, dostaneš od života lekci. Nepoučíš se? No problemo, příště to bude bolet víc.". Učebnicový příklad výchovy nezodpovědných lemplů.
jen pro upřesnění, žádný stlačený vzduch tam není. A v airbagu taky žádná tryska není. V airbagu a i v tomto systému je chemikálie v patroně, která po aktivaci vyprodukuje dusík. Ten nafoukne airbag. V tomto případě tryskou přitlačí motocykl k vozovce, čímž zvýší grip pneumatik.
Pro odpůrce pokroku - stačí dokoukat video do konce. Elektronika není potřeba žádná. Všechno řídí stávající IMU. Mechanický systém by mohl vážit pár set gramů. Ono totiž není potřeba nic jiného než dvě patrony (cca 2x 100 gramů), dvě trysky a pár kabelů.
Motocyklům "stabilizační" rakety
a všem vozidlům černé skříňky jako mají letadla
A kdopak TO VŠECHNO zaplatí ??
Jedenáct nových elektronických systémů si od roku 2021
budeme muset v nových autech zaplatit. Mezi nimi i tempomat,
který pojede podle rychlostních limitů, nebo černou skříňku.
https://www.novinky.cz/auto/472740-eu-navrhuje-dalsi-bezpecnostni-vybavu-aut-chce-narizovat-i-rychlost-jizdy.html
..se divim, ze to jeste Gigi nemontuje pod kridelka. Aspon pro kvaldu. Pro Brno 14 raket dopredu a 14 dozadu.
: o )
" a noha parou cválá". Vrací se století páry.
Eh pravotocive...mazec dneska. V levo je to fuk, to se jde do prikopy
ten poslední průjezd byl o dost v menším náklonu (bez pomocných koleček)
No , ze si nekdy prdnu na motorce a ulevim si,tak to je prirozena vec motorkare ,ale ze bude psouchat i motorka tak to je jinej level .
Takze v levotocive zatacce vas to narovna a posle do protismeru. Hura, motorkar byl zachranen a jsme blize 0% nehodovosti. Ale pockat...
Ten kdo se nedokoukal do konce...tak ať raději nekomentuje.
Vidím to tak, že pokud to není vtip, tak levné to nebude a mašinu to sice narovná, ale zároveň se zcela změní poloměr zatáčení, takže co vymyslet dál...
dokud nejakou techniku prvne nevidim v motoGP tak tomu moc neverim. Nicmene tohle tam asi neklapne...kort kdyby to chteli zneuzivat na typicky tesne predjizdejiciho Marquez, verim ze by to bylo ucinejsi nez Rosiho odkopavaci kolinko
Myslenka zajimava, podle videa funkcni. Hadam kazdy na to bude nadavat, ale pokud to nekomu zachrani prdel, tak je to prinos.
Vývoj nezastavíš. Nasleduje katapult s padákom.
...já jen nechápu, proč to nezkusí bez těch pomocnejch koleček...
Něco na tom bude, apríla už bylo... A určitě ještě přidají další raketu pro lepší brzdný účinek...
Dnes sa vymyslaju take "hovadiny" ze uz ma to vobec neprekvapuje