Bohemian Custom Bike 2015

V letošním roce slaví již BCB své 11. narozeniny a více než úspěšně se tak pouští do druhé dekády své existence. Poslední roky se nadobro v rámci výstavy Motocykl usídlila tato samostatná soutěžní výstava v levém křídle průmyslového paláce a letos tomu není samozřejmě jinak.

Bohemian Custom Bike 2015

Kapitoly článku

Základním pilířem jsou tradičně soutěžní exponáty, kterým dle mého názoru dominuje v letošním ročníku aktuálně velice populární scéna motocyklů Café Racer, ale na své si samozřejmě přijdou příznivci i jinak koncipovaných motocyklů.
Neopakovatelnou atmosféru jako vždy dotváří bohatý doplňkový program, který pokračuje takřka nepřetržitě i nadále během celého víkendu. Od dnešní páteční soutěže v pole dance – tanci u tyče, která myslím všudypřítomné rozhodně nezklamala až třeba po přednášky a promítání z cest.
Za zmínku stojí zcela jistě i sobotní populární bodypainting a především přidružené prezentace hot rodů, dragsterového sportu a americké ploché dráhy (flattrack), či atraktivní airbrush.
Nepřehlédnutelné jsou rovněž expozice historických motocyklů ať už soustředěné kolem klubového stánku H-DC Praha nebo v rámci expozice značky Royal Enfield.


Výběr toho co nás tentokrát zaujalo

Č.42: Název motocyklu: JAWA RACER CROSS, Majitel: František Groda, Konstruktér: František Groda, Typ/rok výroby: Jawa 350/632,Motor: 350 14,7 kW, Převodovka: originál, Rám: vlastní výroby, Kola: 4,00-18, Lak: Studio Opava, Zvláštnosti/vychytávky: Uchycení předního světla a tachometru, rám + centrální pérování a kyvná vidlice, kterou Jawa nezná, držák sedadla a zadního blatníku, speciálně vyrobená nádrž včetně bočních krytů nádrže, které ukrývají všechny komponenty motocyklu, elektroinstalace a akumulátor, peněženka na doklady na nádrži, výroba blatníků včetně uchycení, přední tlumiče pérování – stavitelná tuhost, stylové výfuky - výroba
Č.65: Název motocyklu: Kettenrad, Majitel:Tomáš Pitlík, Konstruktér:Tomáš Pitlík, Typ/rok výroby: Kettenrad 350 – 2015, Motor: Auto Union, typ UB 350,třírychlostní, ruční řazení, Rám:ocelový – svařovaný,Kola: přední Mercedes 1930-15“, zadní JAWA 1954-16“, Lak:bez laku (ocelový povrch – cílená koroze), Zvláštnosti/vychytávky: Přední náhon – zpětný chod motoru (opačný předstih), řízené zadní kolo.
Č.48: Název motocyklu: MAD MAX, Majitel: David Kůrka – DK Café Racer, Konstruktér: David Kůrka – DK Café Racer, Typ/rok výroby: Yamaha XS 750 / 1977, Motor: 4 takt tříválec DOHC,Převodovka: originál, Rám: trubkový, Kola: loukoťová hliník, Lak: matná imitace hliníku, Zvláštnosti/vychytávky: podsedadlová platforma vlastní výroby, sací difuzory hliník, maska z jiné moto
Č.52: Název motocyklu: Triumph Bonneville, Majitel: Eugenio Bramerini, Konstruktér: Martin Kopal, Typ/rok výroby: Triumph Bonneville / 2013, Motor: Triumph 900 ccm, Převodovka: originál, Rám: originál, Kola: originál, Lak:, Zvláštnosti/vychytávky: Přestavba na Café Racer.
Č.59: Název motocyklu: Lilith 1200 Bartcycles Prototype, Majitel: Miroslav Rýdzi, Konstruktér: Bártík František – Bartcycles, Typ/rok výroby: 2015, Motor: HD 1200 Převodovka: 5 rychlostní, Rám: Bartcycles, Kola:DNA, Lak: Čirý lak, Zvláštnosti/vychytávky: Kupované díly: Motor HD 833 – upravený 1200 ccm, dvojitý karburátor Dellorto,sání KN, zadní tlumiče Bitubo, brzdiče- 3 x 6 pístek Nissin, zapalování MID, kola DNA Mamoth – přední 21-90, zadní 18-200, kluzáky Upsidedown
Č. 76: Název motocyklu: Trans Bohmrwald , Majitel:Martin Braný –FBi, Konstruktér: FBi,Typ/rok výroby:HD XL883 r.v. 2001, Motor: HD XL883, Převodovka:originál, Rám:HD XL – úprava FBi, Kola: FBi, Lak: Petr Polák – Polákovna/návrh FBi, Zvláštnosti/vychytávky:
a tradičně další ve fotogalerii v další kapitole článku.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 4x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist