Bohemian Custom Bike 2014

Tradiční motokolotoč výstav se velmi rychle rozjel a letos spolehlivě startuje vzhledem k velice příznivému počasí motosezónu na plný plyn opravdu brzy. Ne jinak je tomu i na výstavě v pražských Holešovicích.

Bohemian Custom Bike 2014

Kapitoly článku

BCB má stejně jako v předešlých ročnících k dispozici celé levé křídlo Průmyslového paláce a vzhledem k notnému rozšíření, co do počtu exponátů, tak docela praská ve švech. Navíc na jedné ploše jsou zde vystaveny i ty nejlepší motocykly za posledních 10 let.
Výrazně na tři pódia byla rozšířena i stavba motocyklů v přímém přenosu „CUSTOM LIVE 2014“. Přímo vedle sebe tak zde soutěží hned tři týmy. Návštěvník má unikátní možnost sledovat a vnímat všechny jednotlivé kroky a postupy při kompletaci motocyklu přímo na ploše výstavy.
Samozřejmě krom dobře zavedené soutěže nechybí ani přidružené prezentace amerických hot rodů, dragsterového sportu a americké ploché dráhy (flattrack), či soutěže v airbrush.
Bezesporu velkým lákadlem je i nepřehlédnutelná výstava amerických motocyklů Indian v centrální části expozice výstavy, kde si přijdou na své i všichni příznivci italských a japonských značek. Své místo zde našla v podobě dealera i rakouská KTM, která má rovněž myslím co nabídnout. Stejně tak, jako nabídka značky Husqvarna, či venkovní expozice GasGas a soutěžních speciálů z dálkových rally.

Nové fotky motorek, příslušenstí a doplňků jsme doplnili do reportáže z výstavy Motocykl.

Co nás tentokrát zaujalo na BCB2014

Č.69: Blue Eliktra, Majitel: ZČU Plzeň, Konstruktér:Milan Hájek, ZČU Plzeň, Typ/Rok výroby:2014, Motor: ELEKTRO 16 kw-32 kw 200NM, Převodovka:žádná, Rám: Milan Hájek vlastní konstrukce, Kola: Custom chrome, Lak: Milan Hájek, Zvláštnosti/vychytávky: Upravená vildice, dojezd 150 km, max. rychlost 160 km/h, komplet elektroinstalace.
Č.19: FERRARI, Majitel: H-D Ostrava, Konstruktér: Honza Lukáš, Typ/Rok výroby: VRSCDX /2013, Motor: H-D Revolution V-Twin, Převodovka: H-D originál, Rám: H-D originál, Kola: „Ferrari“ 10.5/18 – 4.5/18, Lak:ELOX Red, Zvláštnosti/vychytávky: Komponenty NLC, PM, 3D Vidlice Monza, letmé uložení zadního kola, pneu odpružení.
Č. 68: RUSTY PISTONS BOBBER, Majitel: RP, Konstruktér: Všichni z Chlumce a Bob , Typ/Rok výroby: 2013, Motor: Buell, Převodovka: Originál, Rám: Made by Bob, Kola: Dněpr – HD kola, Zvláštnosti/vychytávky: nevejde se , Lak: Zub času
Č.15: MC-twenty-two, Majitel: Robert a Karel Johaník, Konstruktér: Robert a Karel Johaník, Typ/Rok výroby: Custom 2013-2014, Motor: 2V-OHV-800ccm/1967, Převodovka: 4 rychlosti - manual, Rám: Převážně domácí výroba, Kola: 16“ – upravená, Lak: originál odpovídající stáří motocyklu, Zvláštnosti/vychytávky: Zpracování odpovídá stavbě motocyklu

Č.33: Kafé pro dva, Majitel: Radek Pavlů, Konstruktér: Moto Guzzi / Car Servis s.r.o. - LZside, Typ/Rok výroby: 1980-2012, Motor: Moto Guzzi V1000, Převodovka: Moto Guzzi, Rám: Moto Guzzi, Kola: Moto Guzzi, Lak: Moto Guzzi, Zvláštnosti/vychytávky: Postraní vozík
Č. 30: FUNCROSS, Majitel: Vladislav Dlouhý, Konstruktér: Zbyněk Kloboučník, Typ/Rok výroby: BMW R100RS 1986, Motor: Podélný dvouválec boxer vzduchem chlazený dvouventilový, Převodovka: Pětistupňová oddělená od motoru, Rám: Upravený originál rám z ocelových trubek, Kola: Nově vyrobená kola s balónovými pneumatikami vpředu 18“, vzadu 14“, Lak: Lakování nádrže Olaf Pugner, Zvláštnosti/vychytávky: Kola jsou speciálně vyrobena, zadní včetně ráfku, vyrobená rozšířená kyvná vidlice se dvěma klouby, vyztužený rám s novým podsedlovým rámem, nový výfukový systém včetně kolen.
Šalamounka H-D bikes
a samozřejmě další ve fotogalerii…

Reportážní video


POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.33
Známkováno: 6x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist