Bohemian Custom Bike 2013

Významným důvodem proč vyrazit na výstavu Motocykl je pro mnoho příznivců krom jiného i přidružená přehlídka BCB, která stejně jako v předešlých ročnících dostala i v letošním roce k dispozici celé pravé křídlo Průmyslového paláce.

Bohemian Custom Bike 2013

Kapitoly článku

Pořadatelé této přidružené části výstavy se snaží každý rok přijít s něčím novým a ani letos tomu není jinak. Výrazným oživením celé akce krom tradiční soutěže je tzv. „CUSTOM LIVE 2013“. Návštěvníci tak mají jedinečnou šanci vidět stavbu motocyklu na vlastní oči v přímém přenosu. Nelehkého úkolu, v rámci prvního ročníku, se zhostil „Omega Motors Club“ z Mladé Boleslavi. Již zavedenou soutěžní část expozice oživí rovněž nová soutěžní kategorie „MR43 ROOKIES CUP 2013“, která je určena jak název napovídá pro všechny začínající stavitele a úpravce.
Vaši pozornost si jistě zaslouží i expozice motocyklů věnovaná 110. výročí založení značky Harley-Davidson.
V pravém křídle je toho k vidění samozřejmě mnohem více. Namátkou expozice „Rusty Pistons“, dragstery, či motocykly flat track. Samozřejmě nelze opomenout ani ukázky airbrush, či bodypaitingu.

Co nás tentokrát zaujalo na BCB2013:

Č.35: Razor Blade,Majitel: MS Tuning, Slaba Milan, Konstruktér: MS Tuning+ Michal Čapek, r.v. 2013, Motor: SS Shovelhead, Převodovka: RevTech, Rám: Santee, Kola: Arlen Ness, Lak: Olaf Pugner, Vychytávky: přední odpužení
Č.41: Harley Davidson Sportster, Majitel: Jan Hrstka, Konstruktér: Jan Hrstka, r.v. XL/2 1997, Motor: Sportster, Rám: vlastní konstrukce, rozvor 1930, Kola: drátěná, přední 90-21, zadní 200/60 R16, Lak: černá metalíza, Vychytávky: výfuky,rozšířená kyvná vidlice, nádrž, řidítka, přední světlo, přímé sání
Č.57: Specter IT., Majitel: Milan Hájek, Konstruktér: Milan Hájek, Josef Pecher, r.v. Moto Guzzi CAlif. 3, Motor: 1000 ccm, osazen turbem Garret, Převodovka: standard, Rám: vlastní konstrukce, výtlak turba prochází rámem, Kola: přední 23, zadní 18, Lak: Financial Times, Vychytávky: přední vidlice – vlastní konstrukce
Č.14: Harley-Davidson,Majitel: Robert Ramik, Konstruktér:Robert Ramik, r.v. Heritage Softail 1994, Motor: HD Evolution, Převodovka: HD + Kick Start, Rám: HD, Kola:HD, Lak: Robert Ramik, Vychytávky: Upravená přední Springer vidlice DNA, ukrytý hydraulický systém, přední brzdy ovládané lankem. Sedlářské práce Daniel Ramik. Poděkování Tomáši Turnerovi za inspiraci a podporu, rodině za trpělivost a celému týmu TMT.
a samozřejmě další ve fotogalerii…

Krátké reportážní video custom live:


Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen flashem.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 4x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist