husqvarna_svartpilen_801_2




Silniční verze BMW S1000RR v Monze

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
enusim2 (21) napsal 28.07.2009 v 17:39

origo kousek alespon s tema svetlama.jinak pekna

shArk. (14) napsal 11.05.2009 v 19:08

zda se mi to nebo je na videu u ty cerny verze nejaky protahly to levy svetlo? to pak nevypada tak hrozne

jinak super stroj

jetam (3) napsal 11.05.2009 v 17:22

jak sem psal vypadá dobře...a zvláštní že má na jedný straně ty díry v kapotách na druhý ne

Mike65 (-1) napsal 11.05.2009 v 16:08

Mě se líbí, bude to mazec. A komu to kdo natře je hlavně o pilotovi, žeano. S podivem je ta maximálka, K1200 jede taky 300 a to je těžší a má menší výkon...že by krátké převody???

JlRka (26) napsal 11.05.2009 v 15:19

Trochu škoda toho řadového čtyřválce, normální vidlice a řetězu ... ale jinak vypadá moc dobře. Hlavně jsem zvědavý na na závodní ABS a kontrolu trakce.

Volkolak2 (0) napsal 11.05.2009 v 10:54

Motorka vypadá parádně, ale ty světla jsou fakt zvláštní

megacruiser (38) napsal 11.05.2009 v 10:52

Na designu je vidět křečovitá snaha o originalitu za každou cenu, i když na motorce každá podobná nesouměrnost působí nepatřičně a v tomto případě je nesouměrnost i naprosto zbytečná. No ale zase když už opustili nesmyslnou koncepci plochých dvouválců tak se asi musí odlišit od japonců nějak jinak, ještě kromě ceny, samozřejmě...

xX-macek-Xx (0) napsal 10.05.2009 v 23:13

Konečne pořadná mašina od Bramboráku

Stainley (-1) napsal 10.05.2009 v 21:17

Kurnik šopa tak to videjko je fakt hafozně dobrý. Hlavně ten začátek. Mašina nevypadá jako jedna z rozpočtových. Co ale čekat od helmutů... Ti se piplajou s každou maličkosťou, ale mysli, že to potem stojí za to...

memphis.unv (17) napsal 10.05.2009 v 20:28

asi padlo hodně pika když navrhovali design.
ale jo, začíná se mně to líbit
a bude to asi hodně ostrý

beeRg (2) napsal 10.05.2009 v 19:57

kdyby to levy svetlo dali i na pravou strnau bylo by to o hodne lepsi,takhle nic moc teda,jinak luxus

wario (126) napsal 10.05.2009 v 19:47

pěkné , ale RC8 je RC8

jeliman (0) napsal 07.05.2009 v 21:31

mi se ta maska teda fest libi...

Lazyfucker (84) napsal 07.05.2009 v 07:59

úroveň tady.. zrychlení jen o půl vteřiny lepší jak 6ka fazeroelektrolux njn.
pro mě 10b.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.05.2009 v 23:38

Jak ted vidim tu fotku se svetlama, dyk je to obslehla ZX6/10, krom ty jedny cocky. Ten rozrizlej predek, klin vstupu ram-air, a vubec.

Poggy (0) napsal 06.05.2009 v 21:13

Mě se to docela líbí. Hold design je hodně individuální záležitost

LuigiCB1300 (4) napsal 06.05.2009 v 20:55

zrychleni o 3 desetiny lepsi nez ta moje .. ale k mori si jen tak nevyjede .. a navic je to fujtajxl bmw .. horsi uz sou jen italove rakusaci .. bmw nebrat

VFR750 (0) napsal 06.05.2009 v 20:36

No, abych řekl pravdu, tak se mi ty přední světla moc nezdají, ale chtělo by to vidět v reálu. Jinak zbytek motorky fakt luxus, zvlášt ten zadek na foto 3.kvůli tomuhle designu bych oželel i ty přední světla.

Ninjista (75) napsal 06.05.2009 v 20:07

člověk se na to musí dívta, že je to speciál pro 24-LeMans, tam jsou světla podobný : :

shArk. (14) napsal 06.05.2009 v 19:32

svetla? jestli to bude mit takto
tak fakt velke zklamani a smutek

drippera (32) napsal 06.05.2009 v 19:05

miluju tyhle ty kejdy..typu "co je to za světla jedno vzali z trabanta a druhý ze škody octavie" V dnešní době designů všemožných i nemožných je těžko vymyslet něco 100% originálního a nějaká ta podobnost se chtě nechtě musí vždycky najít. Ale BMW se to podařilo ! Co? No přece přivést na svět motocykl, který svým charismem, znakem na nádrži a svou jediněčností může bezproblémů konkurovat špičkové (někdy až moc Japonské technice a nabízí podobně jako např. aprilia RSV4 něco, co tu doposud nebylo ! Dávám 10 z deseti !

burka (0) napsal 06.05.2009 v 18:02

co to je za svetla? jedno si vzali z R6 a druhy z MG Stelvio..

boxer (1) napsal 06.05.2009 v 16:35

Je to krása, ale válce naštorc už neopustím.

wario (126) napsal 06.05.2009 v 15:25

tak ten předek je husto prdáckej

Lazyfucker (84) napsal 06.05.2009 v 15:21

steve2 - tak posaď okruhářa na tohle a pak na seriový japonský litr a stopéro ti poví, že ta serie není tak uplně ono, takže proběhnou překopávky drahé podvozkové díly atd čímž se dostaneš na ne nižší hodnotu než á tohle báwo, pač tady ty věci sou v ceně.., to samé ducati apod, za mrtě peněz ohlins a podobně.každopádně, možeš byt rád, stačí ti seriové gsxr a dáš na prcku všem

Lazyfucker (84) napsal 06.05.2009 v 15:18

kubko báwo bude mít dycky asymtrický předek u valné většiny svojich plkačů
mě se to třebas líbí, záleží na každém

Kuba-CB (19) napsal 06.05.2009 v 15:05

No tak ten čumák je absolutně odporná sračka.fuj Jinak parametry vypadají strašidelně.

steve2 (102) napsal 06.05.2009 v 14:15

Hezké, skoro už jako průměrný japonec za poloviční cenu. Málem se mu to už vyrovná i výkony. Určitě až udělají ostrou verzi dražší o dalších 200 litrů, tak už bude plně srovnatelná s jakýmkoliv sériovým japonským litrem. Nechápu o co se ty evropské značky snaží

Lexa999 (1) napsal 06.05.2009 v 06:03

silniční verze? to je fajn...ale co je na tom vidět...když je furt skoro celá oholená. je tady na tom vidět akorát zadní světlo, přístrojovka, ale to je všechno, ostatní všichni znaj...takže já si milerád počkam na zveřejnění pravý finální verze 10.května v Monze

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 06.05.2009 v 00:02

Jako jo.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist