Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No, F800 řada mi nepřipadá že by nějak zapadala do programu. Minimálně F800S působí proti R1200S lacině (i když ona oproti 1200 laciná opravdu je )
Toho F800R oproti S verzi ještě více očesaly (normální vidle, oboustraná kyvka, řetěz...), takže z toho zůstala podivná rozpočtovka. Pravdou ovšem je, že je zamýšlená pro jinou skupinu zákazníků, takže se to asi prodávat bude.
Zato Lo Rider je o něčem jiném ... Moje nové extra svody tažené úplně pod motorem mi najednou přijdou trapně nudné
Tak nevim ... Jak v poslední době redakci chválim, tak mi reportáže z Milána přijdou takové sterilní, bez života - od jednotlivých značek minimum informací podaných uspávacím způsobem . Přijde mi, jest-li tam nejel Filip za trest
No konečně, ty blinkry fakt potěší . Proč si to dělat oběma rukama, když na to stačí jedna???
No a ten Lo Rider je naprosto úžasnej, škoda, že když si člověk nemůže dovolit 10 motorek, tak tahle univerzální asi nebude...
nevim jak ostatni majitele bmw ale me se obladani blinkru ala bawo a haryk zamlouva mnohem vic nez to co ma zbytek sveta. pokud by byla moznost si vybrat (a ze bmw ma za penize vzdy moznost si vybrat sel bych znova do oddelenych blinkru a jejich vypinani.
jinak F800R me prijde nejaka osizena proti eSku.
No na to jak BMW nějak nemůžu přijít na chuť tak cela F800 řada se mi libí
Je fakt, že tu je pár detailů na kterých by bylo třeba zapracovat-nádržka na kapalinu, levej bok motky učesanej, pravej jak vrbčí hnízdo, atd..)
Ale je fakt, že je to uplně jiný kafe než japka
Lowrider boxer je fakt povedenej, jen ty výfuky bych tahnul po každé straně i za cenu, že by byly nízko.
Aspoň, že v evropě ještě dovedou postavit pěkné stroje
BMW a "clasické ovládání blinkrů"?To je vrchol!Nové modely jsou čím dál víc "japan"-650 vyrábějí v Čině,kde je německá poctivá strojařina?Na K100RS jsem najel 200000km na eRku 100000km jsem zvědav kolik vydrží tyto plagiáty s lehkých slitin-není nad kus poctivé oceli.
F800R je trošku zvláštní,ale Lo Rider je klasa.Člověk by neřekl že nám evropský design budou v Miláně zachraňovat Bavorští.Po všech těch R,RR,S,RS a jiných raketách,kterým dnes velí aerodynamické tunely a motorové brzdy se stejně vrátíme ke kořenům a nebo nás vezmou za srdce nové neotřelé věci.Výborný match pro boxer motor takovýto low rider.
Nemůžu si pomoct, ale F800R mi na první pohled připomenul Triumph Street Triple, tohle je jen trochu hnusnější s tím nesymetrickým světlem A tu klasickou páčku chválím, fakt není příjemný řešit přední brzdu, plyn a stejnou rukou ještě šmátrat po přepínači blinkru
Svody "musí" být nalevo, bo vpravo je vstup vzduchu do airboxu a přístup k filtru..už aj tak se k tomu né zrovna šikovně leze a né ještě aby tam zavazel svod...
lourajdr je senzace. první věc cobych udělal-koupil špunty do uší a druhá-zrušil tlumič a vyvedl ty roury až dozadu..to bybyl teprve masakr
a zrušení blinkrů na obě strany-velká škoda.. takže už zbývá jen HD...
Lo Rider je snad první BMW,který bych chtěl mít pod zadkem. To prostě nemá chybu. Jenom pár detailů došperkovat ať to nepůsobí jako přestavba a vrrrrrrrrrrrrrrr!
Souhlasím s Peacemakerem když jsem poprvé viděl STčko byl jsem uchvácen, GS mě vzalo za srdce, ale tohle je vyložený hnus...(přijde mi to jako slátanina co nedáva smysl) a to mám nahače rád..
Nadavat na prepinace blinkru? Hloupost.. Mam BMW a ovladani blinkru je prijemne.. a to ho mam 3 tydny, pred tim jsem osm let jezdil se standardnim prepinacem... proste je to neco co je jine a hned se na to musi nadavat
No ten "novej" nahac nic moc, souhlasim, ze jim to zbytecne trvalo. Naprosto ni tam nesedi predni vidlice. Technicky to bude oka, ale zbeznym pohledem nejslabsi sourozenec tehle rady.
To ten nizkej boxer je uplne jiny kafe, paraaadni stavba. Lahudkovy veci a urcite super svezeni - jenom mi tam trochu nehraje to vyvedeni svodu na leve strane u sedla, to bude asi zhava zkusenost. Bombice.
Ovladani blinkru - i majitele na to nekdy nadavaj. Asi nemaj jeste ten spravnej grif (na tom moc nejezdi?). Ovladani je to celkem intuitivni a pro me osobne hodne prijemny. A BMW prijde o jednu ze svych jedinecnosti, coz je urcite skoda.
J!Rka: A divíš se? Si představ že jezdíš několik mašin měsíčně...
Ten koncept je super, jenom to co potřebuješ,nic navíc (a ty modrý šestipístky ). Akorát já bych asi veld výfuky oba stejně (tak jak ten levej, nelíbí se mě jak pravej obýhá celej motor ale zvykl bych si) a dal klasický světlo, ty 2 čočky mě k tomu moc neseděj.
No, celkem se divím, že opouští svůj systém blinkrů. Mám pocit, že na něj nadávají jenom recenzenti. Když si motorku někdo koupí a jezdní na ní pravidelně, tak se s novým systémem sžije velice rychle (alespoň já s tím problémy neměl).
lorideru dát jedno velký kulatý světlo a vlaštovky pod horní brejle.slint.
Je to bomba , ostatně jako většina BMW. Jen ty blinkry klasicky, to bych nedával. Není nic lepšího než klasika (tak po roce zvykání).
Kde má to f8 řemen???
lo rider lol lol lol to bych projel
Jo, a ještě mi v článku nějak chybí info o street verzi S1000RR ... doufám, že to ještě doplníte
No, F800 řada mi nepřipadá že by nějak zapadala do programu. Minimálně F800S působí proti R1200S lacině (i když ona oproti 1200 laciná opravdu je )
Toho F800R oproti S verzi ještě více očesaly (normální vidle, oboustraná kyvka, řetěz...), takže z toho zůstala podivná rozpočtovka. Pravdou ovšem je, že je zamýšlená pro jinou skupinu zákazníků, takže se to asi prodávat bude.
Zato Lo Rider je o něčem jiném ... Moje nové extra svody tažené úplně pod motorem mi najednou přijdou trapně nudné
Tak nevim ... Jak v poslední době redakci chválim, tak mi reportáže z Milána přijdou takové sterilní, bez života - od jednotlivých značek minimum informací podaných uspávacím způsobem . Přijde mi, jest-li tam nejel Filip za trest
f800 zapadá naprosto dokonale do programu a mě se také celá řada líbí (souhlas s 166 že s tím bílím a oranžovím štítkem mi to asiciovalo streettripla)
no lourajdr je prostě mazec! jestli ho nezačnou dělat, tak jsou to monstrmegazmrdizněmec a doufám, že pokud jo tak zůstane stejně nekompromisní
No konečně, ty blinkry fakt potěší . Proč si to dělat oběma rukama, když na to stačí jedna???
No a ten Lo Rider je naprosto úžasnej, škoda, že když si člověk nemůže dovolit 10 motorek, tak tahle univerzální asi nebude...
nevim jak ostatni majitele bmw ale me se obladani blinkru ala bawo a haryk zamlouva mnohem vic nez to co ma zbytek sveta. pokud by byla moznost si vybrat (a ze bmw ma za penize vzdy moznost si vybrat sel bych znova do oddelenych blinkru a jejich vypinani.
jinak F800R me prijde nejaka osizena proti eSku.
No na to jak BMW nějak nemůžu přijít na chuť tak cela F800 řada se mi libí
Je fakt, že tu je pár detailů na kterých by bylo třeba zapracovat-nádržka na kapalinu, levej bok motky učesanej, pravej jak vrbčí hnízdo, atd..)
Ale je fakt, že je to uplně jiný kafe než japka
Lowrider boxer je fakt povedenej, jen ty výfuky bych tahnul po každé straně i za cenu, že by byly nízko.
Aspoň, že v evropě ještě dovedou postavit pěkné stroje
BMW a "clasické ovládání blinkrů"?To je vrchol!Nové modely jsou čím dál víc "japan"-650 vyrábějí v Čině,kde je německá poctivá strojařina?Na K100RS jsem najel 200000km na eRku 100000km jsem zvědav kolik vydrží tyto plagiáty s lehkých slitin-není nad kus poctivé oceli.
Nemůžu si pomoct, ale už mi ty naháče připadají všechny na jedno brdo...
F800R je trošku zvláštní,ale Lo Rider je klasa.Člověk by neřekl že nám evropský design budou v Miláně zachraňovat Bavorští.Po všech těch R,RR,S,RS a jiných raketách,kterým dnes velí aerodynamické tunely a motorové brzdy se stejně vrátíme ke kořenům a nebo nás vezmou za srdce nové neotřelé věci.Výborný match pro boxer motor takovýto low rider.
Nemůžu si pomoct, ale F800R mi na první pohled připomenul Triumph Street Triple, tohle je jen trochu hnusnější s tím nesymetrickým světlem A tu klasickou páčku chválím, fakt není příjemný řešit přední brzdu, plyn a stejnou rukou ještě šmátrat po přepínači blinkru
Svody "musí" být nalevo, bo vpravo je vstup vzduchu do airboxu a přístup k filtru..už aj tak se k tomu né zrovna šikovně leze a né ještě aby tam zavazel svod...
lourajdr je senzace. první věc cobych udělal-koupil špunty do uší a druhá-zrušil tlumič a vyvedl ty roury až dozadu..to bybyl teprve masakr
a zrušení blinkrů na obě strany-velká škoda.. takže už zbývá jen HD...
Lo Rider je snad první BMW,který bych chtěl mít pod zadkem. To prostě nemá chybu. Jenom pár detailů došperkovat ať to nepůsobí jako přestavba a vrrrrrrrrrrrrrrr!
Souhlasím s Peacemakerem když jsem poprvé viděl STčko byl jsem uchvácen, GS mě vzalo za srdce, ale tohle je vyložený hnus...(přijde mi to jako slátanina co nedáva smysl) a to mám nahače rád..
BMW pěkný šup LO do výroby
Lo rider je krutej! Takovej hrubostroj chci az budu velkej kluk!
Nadavat na prepinace blinkru? Hloupost.. Mam BMW a ovladani blinkru je prijemne.. a to ho mam 3 tydny, pred tim jsem osm let jezdil se standardnim prepinacem... proste je to neco co je jine a hned se na to musi nadavat
No ten "novej" nahac nic moc, souhlasim, ze jim to zbytecne trvalo. Naprosto ni tam nesedi predni vidlice. Technicky to bude oka, ale zbeznym pohledem nejslabsi sourozenec tehle rady.
To ten nizkej boxer je uplne jiny kafe, paraaadni stavba. Lahudkovy veci a urcite super svezeni - jenom mi tam trochu nehraje to vyvedeni svodu na leve strane u sedla, to bude asi zhava zkusenost. Bombice.
Ovladani blinkru - i majitele na to nekdy nadavaj. Asi nemaj jeste ten spravnej grif (na tom moc nejezdi?). Ovladani je to celkem intuitivni a pro me osobne hodne prijemny. A BMW prijde o jednu ze svych jedinecnosti, coz je urcite skoda.
úchyláci německý
J!Rka: A divíš se? Si představ že jezdíš několik mašin měsíčně...
Ten koncept je super, jenom to co potřebuješ,nic navíc (a ty modrý šestipístky ). Akorát já bych asi veld výfuky oba stejně (tak jak ten levej, nelíbí se mě jak pravej obýhá celej motor ale zvykl bych si) a dal klasický světlo, ty 2 čočky mě k tomu moc neseděj.
no tak ty dva letecký kanony vzadu, to je odvaz...
No, celkem se divím, že opouští svůj systém blinkrů. Mám pocit, že na něj nadávají jenom recenzenti. Když si motorku někdo koupí a jezdní na ní pravidelně, tak se s novým systémem sžije velice rychle (alespoň já s tím problémy neměl).
Moc pěkný stroje oba dva a vypadá to že BMW opouští svůj specifický blinkr systém
lou raj-da jou jou
... koukam, ze se zapadonemecti soudruzi docela odvazali nebo jim prislo nejaky luxusni huleni. Hustej boxer...
LO rider super