yamaha_demo_tour




Mělo by BMW udělat S 675RR?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JP38 (65) napsal 12.03.2018 v 10:08

Bmw 675 ani 6ti kilo urcite neudela a je to rozhodne skoda,protoze jak tady nekdo na zacatku diskuze uz napsal o sestky neni velkej komercni zajem. Lidi co maj penize radej koupej superbike. Je to skoda hlavne kvuli zavodeni na okruzich, pac sestky vymizej a potazmo i 675.
Na vine je predevsim emisni norma euro 5 pro motocykly, ktera by mela vstoupit v platnost nekde kolem roku 2020. Bude to vpodstate smrt motocyklovyho motoru, tak jak ho dnes zname. Muzeme zapomenout na to ze nejakej motor bude tocit 15-16k otacek s tim je ted konec. Je, ale jenodussi prizpusobit motor superbiku temhle pozadavkum nez motor sestistovky i kdyz i tady se bude jednat o vykonovy propad oproti soucasnosti.
Zatim to co se u nas pocitalo, tak to vypada dost optimisticky pro ty litrovy masiny, ale z praxe vim, ze papir snese vsecko a ty vysledky pak byvaj vetsinou o neco horsi, ale to zhorseni by melo bejt v radu procent, ne desitek procent. Samozrejmne, ze se nikomu nechce vyvijet setku, kdyz vyvojovy a vyrobni naklady nejsou o moc nizzsi nez u litra.
To je duvod proc Honda uz pred rokem ohlasila ze cbr 600rr uz nebude vyrabet a nasleduji ji i ostatni vyrobci, nakonec Daytona 675 od triumphu uz taky neni v nabidce a bohuzel to postihne vsechny tyhle stroje.
Podekujme za to byrokratum do Brusellu, kteri tyhle voloviny vymejslej.

deluxa (347) napsal 06.03.2018 v 08:19

palovr...keby sme viedli tento nazorovy dialog 10rokov dozadu mal by si pravdu...konkurencia je momentalne niekde uplne inde a oni do vyvoja proste dlhy cas nic neinvestovali, tazko sa tu presviedca bmw lover :D proste je to fakt mal by si sa s tym zmierit...

z.a.j.o.c.h (80) napsal 05.03.2018 v 14:00

Aaaaaa samozřejmě mělo jít o S 675XR Díky, už jsem to opravil

mike_fish (26) napsal 05.03.2018 v 10:29

Nechci se prit, ale s1000xr už dávno vznikl ne? Ale jinak pěkný.

dejf. (1341) napsal 05.03.2018 v 07:29

peknej koncept

ferenc300 (49) napsal 04.03.2018 v 21:35

No za mě teda rozhodně ano! Hlavně nechat pravé světlo stejné jako levé!

vilemx (228) napsal 04.03.2018 v 21:27

Můj skromným názor na úpadek šestistovek je obrovský rozvoj el. asistentů. Ty i z 200 koňové bestije pár kliknutími udělají mulu, co odveze i začátečníka.

Tomas_81 (105) napsal 04.03.2018 v 15:18

Šestky sou tak nějak ve stínu překoňovanejch bestii,není o ně zájem,každej by hned nejrači pod zadkem to nejsilnější co je...
Přitom je to blbost,člověk když má pocit že mu šesta už nestačí,sedne na litra a když se pak někdy na nějaké té "slabé" motorce znovu sveze,pak teprve si tu jízdu opravdu užije a tu motorku ocení!
Za mě ať ju udělaj.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 04.03.2018 v 12:15

Bawo se hrozne sype oproti konkurenci, nema to rentabilitu.

palovr (13) napsal 04.03.2018 v 12:12-1

To deluxa...10 let pozadu

Meli (195) napsal 03.03.2018 v 19:18

Musela by vzniknout legislativa která by např do 25 let omezila objem na 600 - pak by se to vyrábělo a kupovalo. Jako dřív byly 50ky pak 125ky a 35 kw. Ale jestli by motorkáři takové omezení vítali to si jistej nejsem...

afro-r1 (513) napsal 03.03.2018 v 15:25

Presne tak. Vyrobci neprestali delat 600 protoze se jim nechce makat, ale protoze je nikdo nekupoval.
(A, dokud bude u vesla Schaller & co. nepujde na sport ani Pfenig.)

Vnitrne je firma stejne jen prazdna bublina. Outsource-ovane jsou uz i klicove veci, dnes tam nema motorku ani kdo nakreslit.
Jak to dopada, ukazuje treba aktualni GS850...

zzzmrzlinar (471) napsal 03.03.2018 v 12:54

obrázky jsou to hezký, nicméně všichni víme, že to BMW neudělá. Ostatně to řekli i oficiálně, že původně šestku udělat chtěli, ale náklady na vývoj jsou prakticky stejné jako u litru a potenciál prodejů násobně menší, navíc i ten se u kapotovaných sportů zmenšuje. Proto z té kategoie vycouvali všichni Japonci, nechtějí nabízet něco co nikdo nekupuje

opic26 (457) napsal 03.03.2018 v 12:47

deluxa: co se Ti zdá na RR-ru, nebo na špičkové HP4 Race špatně ? Co vím tak ta motorka krom WSBK vyhrála všechno možné, na cestě je jedna z nejlepších a je nejen v evropských nár.šampiónátech moc oblíbená. BMW prodává jak blbé a tak v tom nechá fabrika klidně nějakého Baze se vymáchat. Mají zájmy jinde a myslím že bychom čuměli, kdyby se do toho opřeli třeba jako Kawa.
mj.ten nákres supersportu se mi líbí a je mi jasné, že by to od nich fungovalo i když nevím, jestli by raději nezvolili řadový 4-válec 600cm3. Jen ať to zůstane pěkně na papíře a tu 675 Wunderwaffe nám dá Triumph

deluxa (347) napsal 03.03.2018 v 11:45-1+2

Hlavne pred tym by sa mali venovat tej 1000ke lebo je oproti konkurencii asi tak 10rokov pozadu. Mizerna tovarenska podpora a komunikacia, ziadne peniaze na vyvoj = absolutne ziadny posun. To sa vlastne dalo cakat od tych drzgrosov, som si isty ze nic take nepostavia pretoze momentalne je to mrtva zona...

Mraki (55) napsal 03.03.2018 v 10:05

Pokud počítají s kubaturou 675 cc, tak to vypadá na tříválec




TOPlist