Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Bmw 675 ani 6ti kilo urcite neudela a je to rozhodne skoda,protoze jak tady nekdo na zacatku diskuze uz napsal o sestky neni velkej komercni zajem. Lidi co maj penize radej koupej superbike. Je to skoda hlavne kvuli zavodeni na okruzich, pac sestky vymizej a potazmo i 675.
Na vine je predevsim emisni norma euro 5 pro motocykly, ktera by mela vstoupit v platnost nekde kolem roku 2020. Bude to vpodstate smrt motocyklovyho motoru, tak jak ho dnes zname. Muzeme zapomenout na to ze nejakej motor bude tocit 15-16k otacek s tim je ted konec. Je, ale jenodussi prizpusobit motor superbiku temhle pozadavkum nez motor sestistovky i kdyz i tady se bude jednat o vykonovy propad oproti soucasnosti.
Zatim to co se u nas pocitalo, tak to vypada dost optimisticky pro ty litrovy masiny, ale z praxe vim, ze papir snese vsecko a ty vysledky pak byvaj vetsinou o neco horsi, ale to zhorseni by melo bejt v radu procent, ne desitek procent. Samozrejmne, ze se nikomu nechce vyvijet setku, kdyz vyvojovy a vyrobni naklady nejsou o moc nizzsi nez u litra.
To je duvod proc Honda uz pred rokem ohlasila ze cbr 600rr uz nebude vyrabet a nasleduji ji i ostatni vyrobci, nakonec Daytona 675 od triumphu uz taky neni v nabidce a bohuzel to postihne vsechny tyhle stroje.
Podekujme za to byrokratum do Brusellu, kteri tyhle voloviny vymejslej.
palovr...keby sme viedli tento nazorovy dialog 10rokov dozadu mal by si pravdu...konkurencia je momentalne niekde uplne inde a oni do vyvoja proste dlhy cas nic neinvestovali, tazko sa tu presviedca bmw lover :D proste je to fakt mal by si sa s tym zmierit...
Můj skromným názor na úpadek šestistovek je obrovský rozvoj el. asistentů. Ty i z 200 koňové bestije pár kliknutími udělají mulu, co odveze i začátečníka.
Šestky sou tak nějak ve stínu překoňovanejch bestii,není o ně zájem,každej by hned nejrači pod zadkem to nejsilnější co je...
Přitom je to blbost,člověk když má pocit že mu šesta už nestačí,sedne na litra a když se pak někdy na nějaké té "slabé" motorce znovu sveze,pak teprve si tu jízdu opravdu užije a tu motorku ocení!
Za mě ať ju udělaj.
Musela by vzniknout legislativa která by např do 25 let omezila objem na 600 - pak by se to vyrábělo a kupovalo. Jako dřív byly 50ky pak 125ky a 35 kw. Ale jestli by motorkáři takové omezení vítali to si jistej nejsem...
Presne tak. Vyrobci neprestali delat 600 protoze se jim nechce makat, ale protoze je nikdo nekupoval.
(A, dokud bude u vesla Schaller & co. nepujde na sport ani Pfenig.)
Vnitrne je firma stejne jen prazdna bublina. Outsource-ovane jsou uz i klicove veci, dnes tam nema motorku ani kdo nakreslit.
Jak to dopada, ukazuje treba aktualni GS850...
obrázky jsou to hezký, nicméně všichni víme, že to BMW neudělá. Ostatně to řekli i oficiálně, že původně šestku udělat chtěli, ale náklady na vývoj jsou prakticky stejné jako u litru a potenciál prodejů násobně menší, navíc i ten se u kapotovaných sportů zmenšuje. Proto z té kategoie vycouvali všichni Japonci, nechtějí nabízet něco co nikdo nekupuje
deluxa: co se Ti zdá na RR-ru, nebo na špičkové HP4 Race špatně ? Co vím tak ta motorka krom WSBK vyhrála všechno možné, na cestě je jedna z nejlepších a je nejen v evropských nár.šampiónátech moc oblíbená. BMW prodává jak blbé a tak v tom nechá fabrika klidně nějakého Baze se vymáchat. Mají zájmy jinde a myslím že bychom čuměli, kdyby se do toho opřeli třeba jako Kawa.
mj.ten nákres supersportu se mi líbí a je mi jasné, že by to od nich fungovalo i když nevím, jestli by raději nezvolili řadový 4-válec 600cm3. Jen ať to zůstane pěkně na papíře a tu 675 Wunderwaffe nám dá Triumph
Hlavne pred tym by sa mali venovat tej 1000ke lebo je oproti konkurencii asi tak 10rokov pozadu. Mizerna tovarenska podpora a komunikacia, ziadne peniaze na vyvoj = absolutne ziadny posun. To sa vlastne dalo cakat od tych drzgrosov, som si isty ze nic take nepostavia pretoze momentalne je to mrtva zona...
Bmw 675 ani 6ti kilo urcite neudela a je to rozhodne skoda,protoze jak tady nekdo na zacatku diskuze uz napsal o sestky neni velkej komercni zajem. Lidi co maj penize radej koupej superbike. Je to skoda hlavne kvuli zavodeni na okruzich, pac sestky vymizej a potazmo i 675.
Na vine je predevsim emisni norma euro 5 pro motocykly, ktera by mela vstoupit v platnost nekde kolem roku 2020. Bude to vpodstate smrt motocyklovyho motoru, tak jak ho dnes zname. Muzeme zapomenout na to ze nejakej motor bude tocit 15-16k otacek s tim je ted konec. Je, ale jenodussi prizpusobit motor superbiku temhle pozadavkum nez motor sestistovky i kdyz i tady se bude jednat o vykonovy propad oproti soucasnosti.
Zatim to co se u nas pocitalo, tak to vypada dost optimisticky pro ty litrovy masiny, ale z praxe vim, ze papir snese vsecko a ty vysledky pak byvaj vetsinou o neco horsi, ale to zhorseni by melo bejt v radu procent, ne desitek procent. Samozrejmne, ze se nikomu nechce vyvijet setku, kdyz vyvojovy a vyrobni naklady nejsou o moc nizzsi nez u litra.
To je duvod proc Honda uz pred rokem ohlasila ze cbr 600rr uz nebude vyrabet a nasleduji ji i ostatni vyrobci, nakonec Daytona 675 od triumphu uz taky neni v nabidce a bohuzel to postihne vsechny tyhle stroje.
Podekujme za to byrokratum do Brusellu, kteri tyhle voloviny vymejslej.
palovr...keby sme viedli tento nazorovy dialog 10rokov dozadu mal by si pravdu...konkurencia je momentalne niekde uplne inde a oni do vyvoja proste dlhy cas nic neinvestovali, tazko sa tu presviedca bmw lover :D proste je to fakt mal by si sa s tym zmierit...
Aaaaaa samozřejmě mělo jít o S 675XR Díky, už jsem to opravil
Nechci se prit, ale s1000xr už dávno vznikl ne? Ale jinak pěkný.
peknej koncept
No za mě teda rozhodně ano! Hlavně nechat pravé světlo stejné jako levé!
Můj skromným názor na úpadek šestistovek je obrovský rozvoj el. asistentů. Ty i z 200 koňové bestije pár kliknutími udělají mulu, co odveze i začátečníka.
Šestky sou tak nějak ve stínu překoňovanejch bestii,není o ně zájem,každej by hned nejrači pod zadkem to nejsilnější co je...
Přitom je to blbost,člověk když má pocit že mu šesta už nestačí,sedne na litra a když se pak někdy na nějaké té "slabé" motorce znovu sveze,pak teprve si tu jízdu opravdu užije a tu motorku ocení!
Za mě ať ju udělaj.
Bawo se hrozne sype oproti konkurenci, nema to rentabilitu.
To deluxa...10 let pozadu
Musela by vzniknout legislativa která by např do 25 let omezila objem na 600 - pak by se to vyrábělo a kupovalo. Jako dřív byly 50ky pak 125ky a 35 kw. Ale jestli by motorkáři takové omezení vítali to si jistej nejsem...
Presne tak. Vyrobci neprestali delat 600 protoze se jim nechce makat, ale protoze je nikdo nekupoval.
(A, dokud bude u vesla Schaller & co. nepujde na sport ani Pfenig.)
Vnitrne je firma stejne jen prazdna bublina. Outsource-ovane jsou uz i klicove veci, dnes tam nema motorku ani kdo nakreslit.
Jak to dopada, ukazuje treba aktualni GS850...
obrázky jsou to hezký, nicméně všichni víme, že to BMW neudělá. Ostatně to řekli i oficiálně, že původně šestku udělat chtěli, ale náklady na vývoj jsou prakticky stejné jako u litru a potenciál prodejů násobně menší, navíc i ten se u kapotovaných sportů zmenšuje. Proto z té kategoie vycouvali všichni Japonci, nechtějí nabízet něco co nikdo nekupuje
deluxa: co se Ti zdá na RR-ru, nebo na špičkové HP4 Race špatně ? Co vím tak ta motorka krom WSBK vyhrála všechno možné, na cestě je jedna z nejlepších a je nejen v evropských nár.šampiónátech moc oblíbená. BMW prodává jak blbé a tak v tom nechá fabrika klidně nějakého Baze se vymáchat. Mají zájmy jinde a myslím že bychom čuměli, kdyby se do toho opřeli třeba jako Kawa.
mj.ten nákres supersportu se mi líbí a je mi jasné, že by to od nich fungovalo i když nevím, jestli by raději nezvolili řadový 4-válec 600cm3. Jen ať to zůstane pěkně na papíře a tu 675 Wunderwaffe nám dá Triumph
Hlavne pred tym by sa mali venovat tej 1000ke lebo je oproti konkurencii asi tak 10rokov pozadu. Mizerna tovarenska podpora a komunikacia, ziadne peniaze na vyvoj = absolutne ziadny posun. To sa vlastne dalo cakat od tych drzgrosov, som si isty ze nic take nepostavia pretoze momentalne je to mrtva zona...
Pokud počítají s kubaturou 675 cc, tak to vypadá na tříválec