Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Som zvedavý, či kvôli tejto motorke platí BMW za ten predný zobák a svetlo spoločnosti Looney Toon´s , tam mali takú postavičku s týmto ksichtom.
Technikom od STK bude tiecť voda zo zubov, ked zbadajú, čo sa dá homologizovať, hlavne žiadne ostré hrany na predku .
Ako správne píše ZZR1200, toto je typický produkt dnešnej posranej doby, frikulínska motorka, sa čudujem, že reklamné foto sa nerobili pred McDonaldom.
Fascinuje mĕ, jak je tady každý marketingový specialista a designér.. Kecy o přemotorovanych endurech, vyžraných němcích, elektronických zbytečnostech atd.. Nebyl náhodou stávající model také na enduro přemotorizovaný a plný elektroniky (třeba vůči předchozím modelům)? Vzpomínám si na podobný kecy, když byl před lety uvedený. A nejednalo se náhodou o jednu z nejlépe prodávaných motorek na světě? Ta motorka je určená pro lidí s plnou peněženkou, místo teoretických designérů a konstruktérů, kteří na ní stejně nemají peníze. BMW to dobře ví a proto má takový úspěch.
nNove Gs se mi zamlouva dost moc ...Svetlo super, design super...az na nepotrebny chladic, porad vycuhujici valce do nekonecna a zmrsenou 170 v zadu. Koniky tam jsou, ale mohlo to byt lepsi. Takze nekoupim
Ty hrany všude už mi celkem lezou krkem, jak řekl Seikos, rychle se to okouká! Tohle hodit do komplet černé, tak má Batman na čem jezdit, technika snad bude fungovat dobře, ale já tyhle autobusy na dvou kolech stejně nemusím, na trhu chybí něco lehoučkého (160-170kg) s dobrým podvozkem a klidně jen 400 - 500 obsah - prostě něco pro normální lidi
hrany, hrany, hrany, vsude z tho neco trci, zadnej kompaktni celek.
Jiz se tesim na Adventure verzi.
To tenhle kit pusobi nadcasove:
//www.unitgarage.com/kit_r120_gs
Design je otázka vkusu, ale za mě je to ošklivý jak tlustá pr... mám pocit, že každý, kdo šel kolem modelu, si na něj něco přilepil a už to tam zůstalo. Mám rád motorky, který mají hladkou linii a dnešní trend ubírání kapotáže, kterou má nahradit plexištítek, mě neoslovuje. Poslední, kdo se ještě jakžtakž drží je nové KTM a V-strom, ale už i oni trochu podlehli a nové modely se k tomuhle trendu kloní
vzhledově téměř nulovej progres, technicky zajímavý, celkově lehký zklamání, čekal jsem víc. t freedom - nemyslím, že je motorka určená pro vyžraný Němce, někteří z nás prostě mají dva metry a na nanuky se nevlezou, navíc GS lehkej teren dá bez problémů a zvednout tu váhu ze zeme není problém, teda pokud nejses chcípák :)...na cestování to bude dobrý, ale např triumph explorer mi přijde zajímavější
nejsem objektivní,ale opět vyrobili přemotorovaný"enduro"na asfalt pro vyžraný vepře z Reichu, kteří s tím budou brázdit dálnice celé evropy Budou si nastavovat podvozek, jízdní režimy motoru a porovnávat to na německým, Italským, Španělským a jiným asfaltu...do terénu s tím raději nebudou jezdit - aby to těžký přemotorovaný monstrum náhodou nepoložili(kdo by to pak zvedal)...S1000R asi bude na okruhu dost zatápět konkurenci.
Při pohledu na "nové" modely motorek se usmívám od ucha k uchu.Můj vkus se totiž zasekl na dakarových replikách let devadesátých.A tyhle nové stroje mi připadají neskutečně ošklivé.A u BMW to platí dvojnásob...
tentokrát se Seikos sekl. Osobně si myslím ,že to chce trochu času na rozdychaní ,(pro některé hnědopichy).Taky ten polamaný přední blatník od výroby se mi zdá už moc.
Tak já jsem zklamanej, starý GS je můj sen, nový teda už nevím, třeba si zvyknu, ale nevím nevím...každopádně teď bude velký dilema jestli se nezbláznit a nejít pro tu 30ti letou nádhernou výroční edici starýho modelu dokud je v prodeji ...jen ten leasing asi bude zabijáckej...
Motorka vypadá suprově,výfuk má hezkej taky,vzhledově prostě brambora.Konečně soudruzi dali vypinač blinkrů na jedno místo,jen trochu nechápu nastavování předního štítu levou rukou na pravé straně.Aby to nebylo všechno úplně pintlich...na videu je zajímavé,jak ve 42 sekundě jede najednou na verzi pro anglický trh - podle světla tak soudím.Ale taky bych nešel hned pro první kusy.Jako tam kde pracuji,první kusy mají vždy mouchy,které se ve spěchu honem ukázat novinku nestihly vychytat.Ale pak je důvod pro výkřik - Hurá,teď už jsme to dotáhli k naprosté dokonalosti...A co verze Adventure???...Ale jinak věřím,že si najde zase spoustu zákazníků...mít prašule,možná bych za rok o výměně uvažoval.
Přál bych si svět, kde výrobce jako alternativu nabídne "zhýčkanému" zákazníkovi motocykl bez jediného mikroprocesoru... Stroj, který objede svět bez jediného napojení na laptop. Ano, klidně s karburátory. (Ural nechci - a nevím, zda ani tam už není aspoň stříkačka)
To nový géeso je úplná kopie Crosstourera, až na ten Němci pokažený motor. Koukám, že jim na lince při kompletaci prototipu upadl přední zoban a už to tak nechali Nebo že by se inspirovali u Jawy Sportárd?
To se tvrdilo rovněž o dvanáctkách.První modely měli sice nějaké problémy,ale biky od roku 2008 jsou vesměs velice spolehlivé.
Dle mě to bude u vodníka podobné.Když už tak model až za dva-tři roky,po vyřešených svolávačkách.
Ach jo... jestli je ta motorka trapná tak, jako to vídeo, tak potěš koště...
Klasika je, že když něco funguje, tak to musíme honem překopat. Nacpat spoustu nových, "nepostradatelných" elektronických ptákovin, ať se má co sypat a ať máme co opravovat...
Začíná to být mašina na ježdění po srazech a ozdobu garáže. Ale pustit se s touhle krabicí elektroniky do brodění říčky nebo do bahna někde na Ukrajině, bude dost zbytečný riziko...
Moc hezké video s GSem v té africké vísce! Motorka stojí asi víc než má jejich celá vesnice na rok - fajn, že se černoušci ještě usmívají - naštěstí to asi ani nevědí..
Bávo jede
Som zvedavý, či kvôli tejto motorke platí BMW za ten predný zobák a svetlo spoločnosti Looney Toon´s , tam mali takú postavičku s týmto ksichtom.
Technikom od STK bude tiecť voda zo zubov, ked zbadajú, čo sa dá homologizovať, hlavne žiadne ostré hrany na predku .
Ako správne píše ZZR1200, toto je typický produkt dnešnej posranej doby, frikulínska motorka, sa čudujem, že reklamné foto sa nerobili pred McDonaldom.
Fascinuje mĕ, jak je tady každý marketingový specialista a designér.. Kecy o přemotorovanych endurech, vyžraných němcích, elektronických zbytečnostech atd.. Nebyl náhodou stávající model také na enduro přemotorizovaný a plný elektroniky (třeba vůči předchozím modelům)? Vzpomínám si na podobný kecy, když byl před lety uvedený. A nejednalo se náhodou o jednu z nejlépe prodávaných motorek na světě? Ta motorka je určená pro lidí s plnou peněženkou, místo teoretických designérů a konstruktérů, kteří na ní stejně nemají peníze. BMW to dobře ví a proto má takový úspěch.
nNove Gs se mi zamlouva dost moc ...Svetlo super, design super...az na nepotrebny chladic, porad vycuhujici valce do nekonecna a zmrsenou 170 v zadu. Koniky tam jsou, ale mohlo to byt lepsi. Takze nekoupim
Ty hrany všude už mi celkem lezou krkem, jak řekl Seikos, rychle se to okouká! Tohle hodit do komplet černé, tak má Batman na čem jezdit, technika snad bude fungovat dobře, ale já tyhle autobusy na dvou kolech stejně nemusím, na trhu chybí něco lehoučkého (160-170kg) s dobrým podvozkem a klidně jen 400 - 500 obsah - prostě něco pro normální lidi
Ta R1200GS vypadá fantasticky !
hrany, hrany, hrany, vsude z tho neco trci, zadnej kompaktni celek.
Jiz se tesim na Adventure verzi.
To tenhle kit pusobi nadcasove:
//www.unitgarage.com/kit_r120_gs
Docela dobrý...
Design je otázka vkusu, ale za mě je to ošklivý jak tlustá pr... mám pocit, že každý, kdo šel kolem modelu, si na něj něco přilepil a už to tam zůstalo. Mám rád motorky, který mají hladkou linii a dnešní trend ubírání kapotáže, kterou má nahradit plexištítek, mě neoslovuje. Poslední, kdo se ještě jakžtakž drží je nové KTM a V-strom, ale už i oni trochu podlehli a nové modely se k tomuhle trendu kloní
vzhledově téměř nulovej progres, technicky zajímavý, celkově lehký zklamání, čekal jsem víc. t freedom - nemyslím, že je motorka určená pro vyžraný Němce, někteří z nás prostě mají dva metry a na nanuky se nevlezou, navíc GS lehkej teren dá bez problémů a zvednout tu váhu ze zeme není problém, teda pokud nejses chcípák :)...na cestování to bude dobrý, ale např triumph explorer mi přijde zajímavější
nejsem objektivní,ale opět vyrobili přemotorovaný"enduro"na asfalt pro vyžraný vepře z Reichu, kteří s tím budou brázdit dálnice celé evropy Budou si nastavovat podvozek, jízdní režimy motoru a porovnávat to na německým, Italským, Španělským a jiným asfaltu...do terénu s tím raději nebudou jezdit - aby to těžký přemotorovaný monstrum náhodou nepoložili(kdo by to pak zvedal)...S1000R asi bude na okruhu dost zatápět konkurenci.
Motorka celkem OK, ale nejvíc mě zajímá kolik si řeknou v příplatku za to přední LED světlo. To bude pálka jak prase...
Se vzhledem novýho GS problém nemam S technikou ať se srovnaj bramboráři sami,já na tohle mam ještě čas...
Mně se líbí. Hodně.
Při pohledu na "nové" modely motorek se usmívám od ucha k uchu.Můj vkus se totiž zasekl na dakarových replikách let devadesátých.A tyhle nové stroje mi připadají neskutečně ošklivé.A u BMW to platí dvojnásob...
tentokrát se Seikos sekl. Osobně si myslím ,že to chce trochu času na rozdychaní ,(pro některé hnědopichy).Taky ten polamaný přední blatník od výroby se mi zdá už moc.
Bude mať hromadu zvolávačiek ako moja 2008 800ka,nikomu by som neradil to kupovať skor ako o 3roky. Radsej 3 V stromy ako jedno toto.
Tak toho jsem si ani nepovšimnul - konečně klasické blinkry
Tak já jsem zklamanej, starý GS je můj sen, nový teda už nevím, třeba si zvyknu, ale nevím nevím...každopádně teď bude velký dilema jestli se nezbláznit a nejít pro tu 30ti letou nádhernou výroční edici starýho modelu dokud je v prodeji ...jen ten leasing asi bude zabijáckej...
To není anglická verze, ale zrcadlově obrácený záznam, používá se to i u fotek.. Ale mašina je to pěkná.
Motorka vypadá suprově,výfuk má hezkej taky,vzhledově prostě brambora.Konečně soudruzi dali vypinač blinkrů na jedno místo,jen trochu nechápu nastavování předního štítu levou rukou na pravé straně.Aby to nebylo všechno úplně pintlich...na videu je zajímavé,jak ve 42 sekundě jede najednou na verzi pro anglický trh - podle světla tak soudím.Ale taky bych nešel hned pro první kusy.Jako tam kde pracuji,první kusy mají vždy mouchy,které se ve spěchu honem ukázat novinku nestihly vychytat.Ale pak je důvod pro výkřik - Hurá,teď už jsme to dotáhli k naprosté dokonalosti...A co verze Adventure???...Ale jinak věřím,že si najde zase spoustu zákazníků...mít prašule,možná bych za rok o výměně uvažoval.
Přál bych si svět, kde výrobce jako alternativu nabídne "zhýčkanému" zákazníkovi motocykl bez jediného mikroprocesoru... Stroj, který objede svět bez jediného napojení na laptop. Ano, klidně s karburátory. (Ural nechci - a nevím, zda ani tam už není aspoň stříkačka)
To nový géeso je úplná kopie Crosstourera, až na ten Němci pokažený motor. Koukám, že jim na lince při kompletaci prototipu upadl přední zoban a už to tak nechali Nebo že by se inspirovali u Jawy Sportárd?
To se tvrdilo rovněž o dvanáctkách.První modely měli sice nějaké problémy,ale biky od roku 2008 jsou vesměs velice spolehlivé.
Dle mě to bude u vodníka podobné.Když už tak model až za dva-tři roky,po vyřešených svolávačkách.
Ach jo... jestli je ta motorka trapná tak, jako to vídeo, tak potěš koště...
Klasika je, že když něco funguje, tak to musíme honem překopat. Nacpat spoustu nových, "nepostradatelných" elektronických ptákovin, ať se má co sypat a ať máme co opravovat...
Začíná to být mašina na ježdění po srazech a ozdobu garáže. Ale pustit se s touhle krabicí elektroniky do brodění říčky nebo do bahna někde na Ukrajině, bude dost zbytečný riziko...
Ale alespoň budou mít leštěnkáři potěšení...
seikos - nesmysl, design GSa je nevídaně trvanlivý
GS je jak Multistrada. Všeobecně pěkný design který se rychle okouká.
Technicky a zpracováním ovšem vypadá moc hezky.
Moc hezké video s GSem v té africké vísce! Motorka stojí asi víc než má jejich celá vesnice na rok - fajn, že se černoušci ještě usmívají - naštěstí to asi ani nevědí..
Ten zobák vepředu je na trhání pomalu přecházejících chodců?
Nové GS je supr. Třeba za pár let až bude mít moje GS přes 100 tis.km