Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To Nuclear.Mám K 100 a netrpím falešným pocitem, že mám to nejlepší. Vím to totiž jistě. Je 26 roků stará, jezdím každoročně za hranice a sezonní nájezd cca 16000 km. A pouze leju benzín, něním olej a zadní gumu. A občas seřídím ventily. A kluci, co se mnou jezdí v bandě na Yamaha...KTM nebo podobných závidí, bo já na dovolené nemusím mazat a čistit řetěz, hlídat olej v motoru a dolévat ho a strachovat se, zda se mi nová KTM adventure neposere, jako se to stalo kolegovi na jihu Francie. Prostě BMW
Neřekl bych kult... chtěl jsem motorku s 1/6 motoru z druhoválečné stíhačky a koupil jsem si ji, když jsem na ní chtěl přejet Evropu za den... dojet na ostrov Man a zpět... splnil jsem si sen a od doby, co mám letadlo, jsem BMW prodal, už ho nepotřebuju a na ježdění na letiště mám činský čopr... to sem píšu, aby mě nikdo nepodezříval, že "musím mít kult". BMW prostě dokonale plní, k čemu bylo stvořeno. Na ježdění po kraji je zbytečně velké a těžké, při 100 km projížďce se ani nepřohřeje olej, BMW doporučuje při ježdění na jaře a na podzim zkrátit výměny oleje na polovinu, 5 000 km
Vytvořit takhle silný kult kolem těchhle motorek je majserštich propagačního oddělení. Většina lidí, co znám s BMW tak nejsou uspokojeni ani tak užitnou hodnotou, jako spíš falešným pocitem, že mají to "nejlepší" . Ale z hlediska obchodu je to ta nejlepší strategie. A u nás nikoho ani neodradí absence pořádného servisu. Hodně lidí dojíždí do Německa a Rakouska, protože za svoje peníze chtějí i kvalitní servis.
ricci- souhlas.
jo, kdysi jsem prodával staré káčko, (k 100) , a přijela banda starších maníků se na to podívat.Každej z nich už měl nějaké Bmw. Zlobili se, že jsem jim neřek, že to je káčko, oni sháněli dvouválec.
Takovíhle si dneska koupějí nový.(před pár lety i ty jeté stály docela velké prachy).
Z BMW motorek se stává ikona, tak ti co na to mají, si to koupí, i když pak na tom moc nejezdí. Hlavně, že v gáráži stojí pořádná mašina. Pak je tu pár jedinců, co ocení kvalitu těch strojů, a dovedou náležitě si ji užít, ti si odříkáním na ni peníze zajistí.
A propadu u Husqvarny se vůbec nedivím. Jestli to prodávají všude jako v ČR... Mám spíše dojem, že asi není moc zájem tuto značku prodávat. Osobní zkušenost.
Rovněž jsem překvapen. Střední třída lidí v bavorsku si tedy z krize nic nedělá, protože negatíva přehodí na nás
skrz nakoupený politický vliv .
A protože u nás není přímá demokracie, tak my s tím nemůžeme nic dělat Kaddáfí má pravdu- zastupitelská demokracie je nesmysl .
Ale nutno uznat, že je velmi dobře, že evropské značky jdou nahoru oproti jiným. Přece jen existuje možnost participace, narozdíl od obtížnosti spolupráce třeba s japonskem.
BMW nikdy nebyla pro obyčejné lidi.A krize se týká především obyčejných lidí.Těch co mají na koníček statisíce se krize zas tolik nedotýká.Toť můj názor.
To Nuclear.Mám K 100 a netrpím falešným pocitem, že mám to nejlepší. Vím to totiž jistě. Je 26 roků stará, jezdím každoročně za hranice a sezonní nájezd cca 16000 km. A pouze leju benzín, něním olej a zadní gumu. A občas seřídím ventily. A kluci, co se mnou jezdí v bandě na Yamaha...KTM nebo podobných závidí, bo já na dovolené nemusím mazat a čistit řetěz, hlídat olej v motoru a dolévat ho a strachovat se, zda se mi nová KTM adventure neposere, jako se to stalo kolegovi na jihu Francie. Prostě BMW
Neřekl bych kult... chtěl jsem motorku s 1/6 motoru z druhoválečné stíhačky a koupil jsem si ji, když jsem na ní chtěl přejet Evropu za den... dojet na ostrov Man a zpět... splnil jsem si sen a od doby, co mám letadlo, jsem BMW prodal, už ho nepotřebuju a na ježdění na letiště mám činský čopr... to sem píšu, aby mě nikdo nepodezříval, že "musím mít kult". BMW prostě dokonale plní, k čemu bylo stvořeno. Na ježdění po kraji je zbytečně velké a těžké, při 100 km projížďce se ani nepřohřeje olej, BMW doporučuje při ježdění na jaře a na podzim zkrátit výměny oleje na polovinu, 5 000 km
Vytvořit takhle silný kult kolem těchhle motorek je majserštich propagačního oddělení. Většina lidí, co znám s BMW tak nejsou uspokojeni ani tak užitnou hodnotou, jako spíš falešným pocitem, že mají to "nejlepší" . Ale z hlediska obchodu je to ta nejlepší strategie. A u nás nikoho ani neodradí absence pořádného servisu. Hodně lidí dojíždí do Německa a Rakouska, protože za svoje peníze chtějí i kvalitní servis.
Interceptor> Pravda , tuctovka to je! Ale znám teda i horší nudný a ošklivý tuctovky , třebas taková Honda...
Přeju jim úspěch . Ze svého pohledu mě ale snad zajímá jen Kčko. Navíc chceš-li tuctovku kup si BMW. (platí všude jen ne v ČR)
ricci- souhlas.
jo, kdysi jsem prodával staré káčko, (k 100) , a přijela banda starších maníků se na to podívat.Každej z nich už měl nějaké Bmw. Zlobili se, že jsem jim neřek, že to je káčko, oni sháněli dvouválec.
Takovíhle si dneska koupějí nový.(před pár lety i ty jeté stály docela velké prachy).
Z BMW motorek se stává ikona, tak ti co na to mají, si to koupí, i když pak na tom moc nejezdí. Hlavně, že v gáráži stojí pořádná mašina. Pak je tu pár jedinců, co ocení kvalitu těch strojů, a dovedou náležitě si ji užít, ti si odříkáním na ni peníze zajistí.
A propadu u Husqvarny se vůbec nedivím. Jestli to prodávají všude jako v ČR... Mám spíše dojem, že asi není moc zájem tuto značku prodávat. Osobní zkušenost.
Rovněž jsem překvapen. Střední třída lidí v bavorsku si tedy z krize nic nedělá, protože negatíva přehodí na nás
skrz nakoupený politický vliv .
A protože u nás není přímá demokracie, tak my s tím nemůžeme nic dělat Kaddáfí má pravdu- zastupitelská demokracie je nesmysl .
Ale nutno uznat, že je velmi dobře, že evropské značky jdou nahoru oproti jiným. Přece jen existuje možnost participace, narozdíl od obtížnosti spolupráce třeba s japonskem.
Podle mě,kdo má peníze a chce kvalitu,nemusí se dlouho rozmýšlet
BMW nikdy nebyla pro obyčejné lidi.A krize se týká především obyčejných lidí.Těch co mají na koníček statisíce se krize zas tolik nedotýká.Toť můj názor.
Však taky R1200GS(A) je to nejlepší ve své kategorii... Ale ono se to změní, až do motoru soudruzi z NDR nalejou vodu...
To omq:
Krize není to, že každý má dvě auta a plný mrazák, takže už nemá co a kam nasyslit. A motorka se do garáže vejde vždycky...
Je zajímavé, že v době kdy krize táhne světem padají rekordy v prodeji motocyklů např.BMW ale i Ducati mazec